Clarity Glow Avis 

12
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

12 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(12)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis

Nous vérifions les avis

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Decorative Animal Accent Lamp - Aurapup


Clarity Glow support email is hidden
Jul 7, 2026, 5:25 AM (4 days ago)
to me

Hello Katrina,

Thank you for your message. We’re sorry to hear that you’d like to return your product. Could you please share the reason for the return? We might be able to suggest an alternative that better suits your needs.
Our goal is to ensure your satisfaction, and we also strive to minimize CO2 emissions by reducing returns.
If the product was incorrectly delivered, we take full responsibility and will immediately send the correct item at no extra cost.
If this isn’t the case, please let us know, and we’ll send you the return form right away. We look forward to hearing from you!
Kind regards,
Sara

Jul 7, 2026, 8:10 AM (4 days ago)
to Clarity

If a return label is not emailed to me by the end of the business day today, I will stop on my way home and send it back to the warehouse with tracking marked return In the original box with the outside, wrapping that it came in inside the box marked return/refund required. I do not want this product. I expect a refund. You people falsely advertise your products.
With Kind Regards,

Jul 7, 2026, 3:06 PM (4 days ago)
to Clarity

This plastic lamp that I received that is not as advertised is on its way back to the warehouse. I demand a full refund. It was 70 some dollars. If you don’t refund my money in a timely manner, I will upload this conversation with you to trust pilot. As you can see, I have a tracking number. So I will know when it is received.

Clarity Glow
Wed, Jul 8, 7:37 AM (3 days ago)
to me

Hello Katrina,

We completely understand that you’re considering returning your order, but we have an exciting alternative that might make you even happier!
Instead of returning the products and dealing with return costs, we’d like to offer you a special deal. You can keep the items and receive a 25% refund on the purchase price! Not only will you get to enjoy the products you chose, but you’ll also receive a great discount.
This option is not only financially beneficial but also contributes to sustainability by reducing returns and minimizing environmental impact.
Please let us know if you’d like to accept this fantastic offer. We’re here to assist you with any questions or decisions you may have. Our goal is to make your shopping experience with us as enjoyable as possible!
Please note: This offer is valid until 30 days after receiving your order. If you still wish to return, you can. Just respond within the mentioned period to receive the return form and send the product back.

--

Kind regards,
Sara

Clarity Glow
Jul 9, 2026, 7:50 AM (2 days ago)
to me

Hello Katrina,

I hope this message finds you well! We’re here to make your experience as smooth as possible, and I appreciate you reaching out about your return.
It seems your product(s) haven’t arrived at our warehouse yet.
It appears your return package was sent to a different address, possibly a distribution center? Unfortunately, we’re unable to accept the return under these circumstances since we have not received it on our warehouse and it has not been shipped to us either.
Please contact the customer service of the postal company you used. They will be able to provide you with clear instructions on how to proceed.

--

Kind regards,
Sara

Clarity Glow
Jul 10, 2026, 8:00 AM (1 day ago)
to me

Thank you for your message. Our warehouse is located in Asia, which helps us keep costs low and offer high-quality products at competitive prices.
We are transparent about this approach, as outlined in our policies and on the checkout page. We believe in being open about the origin of our products and our operations. The return process and location are clearly stated on our shipping and return page, which you accepted during checkout.
While returning items to Asia may seem like an extra step, we assure you that we will do everything possible to make the process smooth and ensure your refund is processed quickly.
Thank you for your understanding and trust. We remain committed to clear and honest communication about our practices.

The warehouse is in Franklin Park, IL. @ 10700 Waveland Avenue Unit 300

This is a DISHONEST company out of China. I will never see my $79.00 again. DON'T order anything from them. They continuously email you until it is to late to send back there plastic garbage that they advertise as stained glass.

7 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Katrina
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take all customer concerns seriously and would like the opportunity to review your case. Please contact our customer support with your order details so we can investigate the matter and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought 2 lights from Clarity Glow…

I bought 2 lights from Clarity Glow which were falsly advertised. After trying to get a refund for a month, the site is now gone and takes me to a women's clothing store called Hudson Vale. Be very careful and do not order from either company

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Amber,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. We take concerns like yours seriously and would like the opportunity to review your case. Please contact our customer support with your order details so we can investigate the matter and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam the lamp I ordered was like 2…

Scam the lamp I ordered was like 2 inches not as advertised don't buy from here trust me

1 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Avery,

We are sorry to hear that the lamp you received did not meet your expectations. We understand your disappointment that the product differed from what was advertised. This is not the experience we aim to provide to our customers. Please contact our customer service with your order details and, if possible, photos of the item you received so we can review your case and work toward a suitable resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

No returns, not compatible in the USA

The lights are not meant to be installed on US based fixtures, they're way too small/narrow. Some lights can't be installed at all, others will show the ceiling box. The size information is not on the site. Also there's no ground wire.

In addition, they won't take back returns on "sale" items. But note, everything on the site is discounted, so their sale prices are their regular prices. So essentially they will never take returns.

In addition shipping takes about 6 weeks because it's coming from China. DO NOT ORDER, NOT WORTH THE RISK

Also note all the other positive reviews are most likely AI generated/fake.

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We appreciate your feedback regarding the product, shipping, and return process, and we take these concerns seriously. Please contact our customer service team with your order details so we can review your case and work toward a suitable resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Do NOT Buy From Here!

Terrible! Do not order from here!!! They falsely advertised the product, a Tiffany-style poodle lamp. It cost $80 and was worth no more than $3 and came from China. It was 1/4 the stated size and just cheap plastic. Just awful. It cost me $32 to send back. Customer service - awful!! Buyer beware!
Probably out more money than I paid for the piece of garbage.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Linda,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the product quality, sizing differences, return costs, and customer service. We regret that the item did not meet your expectations and that the return process caused additional inconvenience and expense. This is not the experience we aim to provide to our customers. Please contact our customer service again with your order and return details so we can review the matter further and work toward a suitable resolution.

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve tried a bunch of cheap lamps…

I’ve tried a bunch of cheap lamps before and most of them just feel off. This one feels properly built. Light is balanced, not too bright, not dull either.

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Garrett,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear this lamp stands out in terms of build quality and provides a well-balanced light. It’s great that it meets your expectations better than previous ones you’ve tried.

Noté 5 sur 5 étoiles

feels like decent quality

feels like decent quality, not flimsy or cheap. i’ve had worse at higher prices tbh.

14 mars 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Dom,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear you’re happy with the quality and that it feels solid and well-made. It’s great that it has exceeded your expectations, especially compared to other products you’ve tried.

Noté 4 sur 5 étoiles

got one for my bedside and now i dont

got one for my bedside and now i dont even use the main light anymore lol. just feels nicer this way.

11 avril 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Laila,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear it’s created a more comfortable atmosphere for you and that you’re enjoying using it instead of the main light. It’s great that it fits your routine so well.

Noté 3 sur 5 étoiles

didn’t expect lighting to change the…

didn’t expect lighting to change the vibe this much but yeah my room feels way softer now. kinda love it.

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Meghan,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear the lighting has made such a positive difference and created a softer, more comfortable atmosphere in your room. It’s great that you’re enjoying the new vibe.

Noté 5 sur 5 étoiles

I got this mainly for my bedroom corner

I got this mainly for my bedroom corner and it just makes everything feel calmer. The light isn’t harsh at all which i really needed after long days. I actually sit there more now lol.

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Rose,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear the lighting creates a more relaxing atmosphere and feels comfortable after long days. It’s great that it’s become a spot you enjoy spending more time in.

Noté 3 sur 5 étoiles

Ordered for my garden area

Ordered for my garden area. Shipping was fine, no delays. The light is not too strong but enough to make the space usable at night. Pretty satisfied with my order.

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Clarity Glow

Réponse de Clarity Glow

Hello Cade,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear the delivery went smoothly and that the light works well for your garden space. It’s great to know you’re satisfied with your order.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus