Elvamode 

Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

ELVA MODA wel contact maar tot je je terugbetaling wilt hebben

Elva mode kwam ik tegen op Instagram.

Ik moest minstens een maand wachten op mijn bestelling. In de tussentijd had ik wel goed mailcontact met het “bedrijf”. Bij ontvangst bleek het jurkje totaal niet te passen en zag het er niet uit. Via de mail werd mij verteld dat ik het jurkje moest retourneren naar China, dit koste me €14 aan verzendkosten. Ik moest de track & trace-code van het geretourneerde pakket doormailen en zodra het pakket daar ondertekend was voor ontvangst, zouden ze mijn geld terugstorten. Het pakket is inmiddels aangekomen in China op locatie, maar wordt niet getekend voor ontvangst en heb ik mijn geld nog steeds niet teruggekregen. Ik heb ze gemaild wanneer ze mijn geld terugstorten en wijzen mij erop dat het eerst ondertekend moet worden, maar dat ik wel alvast 20% korting krijgt op het eerst volgende bestelling (wat ik uiteraard niet gedaan heb). Ik heb daarna nog paar keer gemaild, maar sindsdien reageren ze ook niet meer op mijn e-mails. Ben nu al een maand aan het wachten op mijn geld.

Bestel NOOIT bij ElvaMode Amsterdam, want als je het moet retourneren krijg je niet je geld terug.

28 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Super slecht, niet doen!!!

Zoals velen hieronder schrijven (had ik dit maar eerder nagetrokken...) Hier niets bestellen! Inderdaad heel slechte kwaliteit schoenen, lang moeten wachten op de bestelling, kreeg wel contact vanuit Amsterdam toen ik vroeg naar de levertijd maar toen ik ze eenmaal wilde terugsturen - had 4 paar besteld ter overweging - nooit meer reactie, wat ik ook probeerde! Via email, facebook etc.
Heeft me bijna €150,00 gekost!
Schandalig dat deze site nog in de lucht is.
Ik ga hier werk van maken. Ze zijn nog niet van me af ;)

28 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer late levering en bij retour geen reactie meer!

Mijn bestelling kwam bijna een maand later aan dan de verwachte leveringsdatum. De kleding is van erg slechte kwaliteit en moest ook uit China komen..
Toen ik de volledige bestelling van meer dan 100 euro wilde retourneren kreeg ik geen gehoor van Elvamode. Ik heb meerdere mails gestuurd het contact formulier ingevuld maar kreeg telkens geen reactie!!

21 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dit is pure geldklopperij

Dit is pure geldklopperij.
Om te beginnen: alles komt uit China. Dat mag, maar doe dan niet net alsof je in Amsterdam gevestigd bent,
In eerste instantie staat er dat je binnen 30 dagen gemakkelijk je aankopen kan retourneren. Maar als je verder gaat kijken bij de algemene voorwaarden en het restitutiebeleid, staat er dat op alle uitverkoop artikelen geen restitutie wordt verleend (en je mag ook niet ruilen)
Voor zover ik nu kan zien zijn alle artikelen afgeprijsd, dus in de uitverkoop.
Je kan dus nooit retourneren!!!
Had ik dit van tevoren maar beter onderzocht, dat had me een hoop geld gescheeld.

8 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wat een SCHANDE, wat een OMKOPERIJ, wat een MISLEIDING, wat een SLECHTE kwaliteit!

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik kocht een paar weken geleden de
Isla™ | Ballerina's Met Bandjes. Van € 120 nu voor € 44,95.

Nadat de gecommuniceerde leveringstijd voorbij was, heb ik een bericht gestuurd. Ik kreeg een een licht geïrriteerd berichtje terug.

Vandaag kwamen de schoenen. Niet verpakt in een doos maar gefrommeld in een plastic zak. Jammer dat ik niet thuis was want dan had ik ze zonder te bekijken meteen weer meegegeven aan de koerier.

Bij het openmaken bleek de kwaliteit van deze schoenen zwaar onder de maat. Waar worden die schoenen gemaakt? Onder welke omstandigheden? Wat is de kostprijs? Vragen die ik heb en waar ik het antwoord nu wel kan raden.

Op website bij artikel en bij de e-mails staat een ‘geld terug garantie’. Nou dus niet. Bij het retourbeleid staat dat het niet geldt op afgeprijsde artikelen. Artikelen zijn volgens mij vanaf het begin al afgeprijsd omdat niemand het oorspronkelijke (verzonnen?) bedrag wil betalen. Ik vraag me af of er überhaupt wel artikelen zonder korting? Ik ben bang dat dit hun verdienmodel is.

Ik durf de schoenen niet eens aan de lokale kringloopwinkel te brengen. Ze gaan regelrecht de afvalcontainer in.

Doe dus geen impulsaankoop zoals ik gedaan heb! Dit is nogmaals grote SCHANDE!

7 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Trap hier aub niet in!

Trap hier aub niet in!
Komt gewoon uit China. Je moet eerst weken wachten en als je het wil retouren mag je het zelf naar China sturen..
Ik had het bedrijf opgezocht, maar kon er toen helaas nog niks over vinden. Nu lees ik hier nog een gedupeerde. Alsof het leven al niet duur genoeg is, zo geld verdienen. Het zou verboden moeten worden!

9 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Nog zo een nep bedrijf

Nog zo een nep bedrijf ! 3weken
Geleden en iets besteld betaald en nog altijd niks ontvangen. Ben gaan opzoeken en blijkt dat het ook alles van chylaat komen wil je het terugsturen dan moet jezelf oor de kosten opdraaien om naar China te sturen . Zeggen ook dat ze een Nederlandse winkel hebben . Blijkt helemaal niet waar te zijn

17 juillet 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus