Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I received a parking fine for being parked for 2 minutes, yes 2 MINUTES!! barely enough time to read the tiny terms and conditions, I was parked at 1930, after the shop had closed and no customers wer... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I think Euro Parking overall score here says it all, but if I can offer some advice make sure you keep documentation, screen shots of the appeal page for example. I made the mistake of appealing and t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

1st part of the trap. Europarking Services conditions not displayed prominently, easy to park up before they can be read. 2nd part PCN is sent out by Royal Mail C9 10002 service Slow delivery m... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

PCN: 3159298 I have been trying to contact you since Friday and again today (Monday), from 9am to 12pm, but your phone line is not working and your live chat does not send messages. I have s... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Société de gestion immobilière

Écrit par l'entreprise

Euro Parking Services is an established nationwide company in the car parking industry with extensive and comprehensive industry experience. We currently operate in over 500 car parks across the UK, 24 hours a day, 365 days a year. EPS provides on and off-street parking management for both the public and private sectors. The size of the car parks we manage ranges from 1 to 2000+ parking spaces. We also manage and operate car parks for local authorities, retail and leisure parks, supermarkets, shopping centres, hotels, institutional leasing of multi-storey car parks, basements, surface, and rooftop structures, as well as our own leased and owned sites. EPS is registered with DVLA and is a member of the International Parking Community (IPC).


Coordonnées de contact

1,1

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

197 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 93 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This company have no grey area my…

This company have no grey area my husband parked for 1 minute 55 seconds, dropped something off for someone and got back in the car and drove off, the shop was shut, the parking sign was defaced, appeal and yet, because he walked to the corner of the building, they class it as off site, to which the car park space was, absolute disgrace!!

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Adele,
We're sorry to hear about your concerns. Parking charge notices are issued in accordance with the terms and conditions displayed at the location, and appeals are reviewed based on the information and evidence provided. If you would like this matter to be reviewed further, please contact us via our live chat bot or by post with the relevant details so our team can look into this.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgusting Company!

I received a parking fine for being parked for 2 minutes, yes 2 MINUTES!! barely enough time to read the tiny terms and conditions, I was parked at 1930, after the shop had closed and no customers were present. I appealed and had a response 9 minutes later, how can my case be fully considered in less than 9 minutes!!!

4 mai 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Dave,
We’re sorry to hear about your concerns. If you would like us to review your case further, please contact us via our live chat bot or by post with your supporting details so our team can look into this.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Crooks

I think Euro Parking overall score here says it all, but if I can offer some advice make sure you keep documentation, screen shots of the appeal page for example. I made the mistake of appealing and then waiting for aresponse, it never came - just a reminder sayin now i owe £100.

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Dennis,
We’re sorry to hear about your experience. If you would like us to review your case further, please provide any supporting details via our live chat bot or by post so our team can look into this.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

I am absolutely disgusted with this…

I am absolutely disgusted with this company in order to get to my house. I have to drive through the back of some shops where I now know that parking enforcement takes place. I have a problem with my key fob so sometime the gate does not open so I left my car and went to my house, twice, only for a couple of weeks later to get two tickets okay? No problem. I decided to pay for the tickets went on The site try to pay the ticket With three different cards all declined phoned them explained this to them. I was told I’ve sent it via check or post order. I do not have a check book So I thought I would send it by postal order only to find out that it will cost me £27. 3days later I found out that the call I made to this Company cost me £9 I decided to go to the headquarters only to find out it’s a PO Box absolutely disgusted the way you treat normal people and disabled people is despicable.

23 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Hi there,
We’re sorry to hear about your experience and the concerns you’ve raised. Parking charge notices are issued in line with the terms and conditions in place at the location. We also regret any difficulty you experienced when attempting to make payment. If you would like us to review your case, please contact us via our live chat bot or by post with your supporting details so our team can look into this further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Contacted Euro Parking today Live Chat!

Contacted Euro Parking today on live chat, found the whole experience very disappointing! Wanting to genuinely discuss a ticket I had been given, was advised to dispute and given the appropriate address, (which was the only helpful part of the chat). When trying to explain the letter received - was my first, having received no other correspondence up until the letter I was disputing today, was basically TOLD, I HAD received another letter, when I categorically hadn’t, the support handler then began a back & forth conversation implying I was lying! If this was the case I would have just paid the fine, to top it off, they’re stating I was parked somewhere I wasn’t! I’m not implying a first letter hadn’t been sent, it may very well have been, only I never received it! These services lack people care & empathy!

21 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Sloan,
We’re sorry to hear about your experience and the concerns you’ve raised regarding the communication you received. We aim to provide helpful and professional support at all times. Please contact us again via our live chat bot or by post with your supporting details so our team can review this further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

It was 8pm parked for less thank 2 mins…

It was 8pm parked for less thank 2 mins shop closed how can you send a fine on rookery Road Birmingham

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Sonia,
We’re sorry to hear about your concerns. Parking charge notices are issued in line with the terms and conditions displayed at the location. If you would like us to review your case, please contact us via our live chat bot or by post with your supporting details so our team can look into this further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

PCN: 3159298

PCN: 3159298

I have been trying to contact you since Friday and again today (Monday), from 9am to 12pm, but your phone line is not working and your live chat does not send messages. I have screenshots as proof.
You asked me to send my PCN details and documents. I have tried to send everything, but nothing goes through and there is no way to reach you.
It is unacceptable that you do not provide a working email address and the only option seems to be sending a letter by post.
I am not feeling well and I cannot keep spending hours trying to contact you without any response.
Please email me directly.
Due to the lack of any working contact method, I will now be escalating this matter and submitting a formal complaint to the British Parking Association.

Please treat this as a formal complaint and respond as soon as possible.

16 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Saeed,
We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced when trying to contact us, and we understand your frustration. As we’re unable to review case details on this platform, please provide your supporting documents via our live chat bot or by post so our team can review this as soon as possible. We will ensure that we look into your case once we receive the details.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Issued a Parking Charge for 40 Seconds — No Common Sense Applied

Received a £100 parking charge from Euro Parking Services Ltd for an alleged “stay” of just 40 seconds.

Their own ANPR timestamps show entry at 19:38:36 and exit at 19:39:16. That is not parking. It is barely enough time to enter a site, assess the situation, and leave safely.

No reasonable driver could read, understand, and agree to any contractual terms in that timeframe. Despite this, the appeal was rejected with what appears to be a generic response that failed to address the actual facts.

This raises serious concerns about how charges are being issued and whether basic standards around consideration/grace periods are being followed at all.

The process feels automated, inflexible, and entirely disconnected from common sense. Based on this experience, I would strongly question the fairness and proportionality of this operator’s practices. When I tried to complain I kept getting a stock copy and paste reply saying go to IAS but if you appeal you will lose the discounted rate of £60.

This experience does not reflect fair or proportionate enforcement. I will be challenging this charge and would strongly encourage others to scrutinise any similar notices very carefully as they will break standard rules and their own so called policies and procedures to enforce payment. Additionally the letter was very late as well almost 10 days from the date on the letter.

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Latif,
We’re sorry to hear about your concerns. Parking Charge Notices are issued in accordance with the terms and conditions displayed at the location, and appeals are reviewed based on the information and evidence provided.
We also note your comments regarding the timing of correspondence and would be happy to review this further. Please contact us via our live chat bot or by post with relevant details so our team can look into this for you.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

What customer support!?

No direct customer support number. Car park won't allow foreign number plate entry.
Bring back pay and display.

9 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Ewan,
We’re sorry to hear about your feedback. If you experienced an issue at one of our sites, please share your PCN reference and details via our live chat bot or by post so we can look into this further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

I don't even know whay your business…

I don't even know whay your business exist and why privat lands are allowing you to manage that.
Unless and worthless company you are
With 1 ☆ in UK

9 avril 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Nicolae,
We’re sorry to hear you feel this way. If you have a specific issue, please share the details via our live chat bot or by post so our team can look into it.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Car Parking cash cow

1st part of the trap.
Europarking Services conditions not displayed prominently, easy to park up before they can be read.
2nd part PCN is sent out by Royal Mail C9 10002 service
Slow delivery meaning the deadline for £60 had passed 5days before I received it. Only £100 active then
3rd part A reminder sent out after £100 paid,again Royal Mails slowest delivery. They deem you will receive the letter 2 days after dispatch although C9 100002 service wouldn't achieve this delivery time.
4th part None of the correspondence is dated, neither is the envelope franked with a date. Only date mentioned is the date of the contravention.

14 mars 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Ann,
We’re sorry to hear about your concerns. Signage is in place at our sites to clearly outline the applicable terms and conditions. Parking Charge Notices and related correspondence are issued in line with our procedures.
If you believe there has been an issue with the timing, we would be happy to review this further. Please provide your PCN reference and any supporting details via our live chat bot or by post so our team can look into the matter for you.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Euro Car Parks Ltd

This company is disgusting. Their online appeal process is not suitable or provides a reference number, facility to attach the receipt as requested. There is no acknowledgement email received. I have submitted an additional appeal in writing via recorded delivery. Still waiting a response and unable to speak with a person from the company.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Susan,
We’re sorry to hear about your experience. However, it appears this review may relate to a different parking operator, as we are Euro Parking Services and not Euro Car Parks Ltd.
We aim to operate fairly and ensure all cases are reviewed in line with our procedures. We recommend contacting the relevant operator directly, who will be best placed to assist you further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

My friend and I went for a meal a at…

My friend and I went for a meal a at bear & staff pub gateacre and the waiter who looked after us didn't even asked for the registration of the my friends car even though I had it to hand im disgusted to see my friend has received at fine even though we were eating at this place food was over priced meat was like leather and will not be visiting again to be conned

3 mars 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Perry,
We’re sorry to hear about your experience. The applicable terms and conditions are outlined on the signage. As the parking charge notice is issued to the vehicle, your friend will need to contact us directly with the PCN reference and any supporting details so our team can look into this further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Trustpilot examine cet avis conformément à notre procédure de signalement.

Noté 1 sur 5 étoiles

No compassion / integrity

Update :- I replied on the 18/2 and again today - 19/2/2026 as your response is still the same , asking to send more details but your not stating where you wish me to send the reply to please . Don’t suggest by letter please . Thank you

This case started in 2023 over a vehicle parked for just 2 minutes 28 seconds while attending a pre-booked veterinary appointment. The driver , a vulnerable individual with serious health issues, had his Blue Badge displayed.

Despite providing proof of the appointment and health circumstances, the charge was pursued all the way to a court hearing which had been postponed possibly for far more serious matter.
This unnecessary trip resulted in the driver ultimately requiring hospital attention as court clerk had to call an ambulance.
Ordinary people can experience extreme stress dealing with their enforcement practices.
The company’s approach felt rigid, ruthless, and lacking empathy, showing no discretion for vulnerable individuals or short, unavoidable stops.
The 1* rating (all 181) speaks volumes about the integrity of this company. 2mins 28 seconds - £60 fine! Hope they can sleep at night !
Update :- please don’t bother to reply with your same pathetic response to all the reviews here “If you believe there has been an error send us reply in the post blaa Blaa “ ! P Must be a robotic tool response as I guess it makes your stats look good - 98% response doesn’t mean it resulted in any action .

Update :- I am pleased to hear that you take vulnerability seriously and requested I send you the details but have not provided any details as to here I should send this to - I hope it is not via a letter as suggested by other reviewers as I am already struggling with managing all the caring duties - thank you .

Update 18/2/2026 - as you can see their replies are “paying lip service” they don’t care at all. I asked here I should send them my response they requested to which I have had no reply to -date .

20 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Baffy,
We’re sorry to hear about the situation you’ve outlined. We take matters involving health and vulnerability seriously and would like to review the details of this case. As we can’t discuss individual cases on this platform, please provide the reference and relevant information so this can be looked into.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Abismal customer service no replies to…

Abismal customer service no replies to my messages just standard replies of NO.
Cowboys at it again.

11 février 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear TJ,
We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience. We do review all cases in line with our procedures, and responses are issued accordingly. If you would like us to look into your case further, please provide your PCN reference and any supporting details via our live chat bot or by post so this can be reviewed.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute Thieves!

How am I expected to pay at a kiosk when the store the kiosk is in is SHUT?!
Has this company completely lost the plot? ~Their generic responses to appeals, the stupid chat box that kicks you out and their premium number? They are quick to talk on LinkedIn about an amazing year they've had - stealing from us! How am i supposed to pay for parking when the shop is shut? Break in and break the law? Your own T&C's make no sense but you believe you are right and every response here is a generic send us the evidence - well I did WHEN I APPEALED! IF A HUMAN HAD READ IT YOU WOULD KNOW THAT!
As of this point any Car park that has Euro Parking Services I will not be parking in or using - I would rather walk the 20mins to get to where I need to then give you any money!!!!
You dare tell me to reach out to your bloody chatbox again!

Response to your response: No i will not be contacting you by post! what century are you people living in? Quick to take money via every new payment method out there but you expect me to post my evidence to you?! I dont think so. I will be taking this further and exploring legal action against you. The way this company treats people is wrong and again you then boost about how well your company is doing and raking in the money on your Linkedin.

3 février 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Mandeep,
We’re sorry to hear how frustrating this has been for you and that you feel your appeal wasn’t properly considered. We would like to review the details of your case. Please provide your PCN reference and any supporting details by post so this can be looked into further.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give zero if I could

I would give zero if I could. Recieved a fine yesterday 7th Feb for a parking 31/12/25. No letter was recieved before however it states that I can't appeal it and had gone from £70 to £100 again without a previous letter I wasn't aware or I would have appealed this. Now this fine was for parking in a disabled bay with my severely disabled son. The badge was displayed on the passenger side as it always is. They have used photos of the back of the car and drivers window to state no blue badge was used however I park regularly in bays for disabled parking and know that it must be displayed. It's absolutely disgusting that they can do this and so many things wrong with this whole process. You can't get through to anyone online or calls, no email address to complain it's impossible. I will always avoid this particular McDonald's we visited because of this reason and any car parks owned by them in the future I have now taking this to watchdog

Update:
You can't speak to anyone on the chat bot the chat just ends as soon as you put anything regarding the pcn. I would like a email address please

7 février 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Hi there,
We’re sorry to hear about the situation you’ve described and understand how upsetting this must be. Cases involving Blue Badge holders and appeals are important to us, and we would like the opportunity to check the details of your case. Please contact us via our live chat bot or by post with your PCN reference and any relevant details so our team can review this for you.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

this company are a disgrace,they have no morals

this company are a disgrace,they have no morals,i had a genuine reason to why I got back to my vehicle slightly over the time,had my 83 disabled mum with me whos in a wheelchair,we needed to try and find a disabled toilet which made me go over the time,I had done the right thing and displayed our disabled badges clearly,I even bought a parking ticket for a hour stay,I ended up getting a pcn ticket which got denied twice,I explained to this company that we had lost 3 members of our family in a month,they weren't even interested in listening to our concerns or showed any remorse,we have now lost our dad on the 28th december that's 4 members of our family gone in a few weeks,my mum is also in hospital poorly,now I get a final demand notice letter before court action,myself and family have been through hell,and have these leeches at euro parking services constantly harassing us,they never listen or willing to help folk,the way they treat disabled people is a disgrace,also they need to make the lettering and description bigger about disabled parking,not in small paragraph where it can go unoticed

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Mark,
We are truly sorry to read about the difficult circumstances you and your family have been facing. We understand this has been an incredibly distressing time for you. While Parking Charge Notices are issued in line with the terms and conditions displayed on-site. If you would like us to review your case again, please contact us via our live chat bot or by post with your PCN reference and any supporting details, and our team will look into this for you.
Warm regards,
Euro Parking Services

Noté 1 sur 5 étoiles

No clear signage

No clear signage, hit with fine. I was there for just over 2 minutes. The images shared of a fine revealed a small sign, around the corner from where I parked/went - how was I to see it?

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Euro Parking Services

Réponse de Euro Parking Services

Dear Kirk,
We’re sorry to hear about your experience. Parking Charge Notices are issued in line with the terms and conditions displayed on site. If you believe the charge has been issued in error, you may submit an appeal so that the case can be reviewed properly. If you need assistance, please contact us via our live chat bot.
Warm regards,
Euro Parking Services

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus