Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Item arrived from Spain via DHL to Ireland the next day 1pm. The Item was in perfect working order, and in the original sealed box. No issues at all. I was also notified via txt of all stages of deli... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought 2x adjustable Powerblock Dumbbell. Saw a lot of poor reviews but still decided to give it a go as it's just dumbbell, not much could go wrong. Placed the order on the 20th July, was written on... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered dumbells as of 18/06/2020. UPS saying lost! Last location Tamworth, UK at 20/06/2020. Sent emails to customer care with no reply. UPS said Fitness Digital to track with them. So far what was m... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought two items from them - delivered OK (from Spain) but one was faulty. They seem to view themselves as exempt from UK Consumer law and make things up as they go along! Insisted I would have to ret... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasins d'appareils de fitness

Informations provenant de diverses sources externes

fitnessdigital is an online shop specialized in the sale and distribution of cardio, weight training, and fitness equipment, heart rate monitors, electrostimulation, sports nutrition and wellness accessories. The company was created in 2006 and was a pioneer in the online trade of fitness products.Since its founding, the company has grown and expanded in a big part of Europe. With a wide range of products of leading and well-known brands fitnessdigital guarantees the best quality at the best price, always with personalized, experted and immediate care.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

93 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(93)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Read reviews before you buy

Tried to buy a cross trainer as every reputable company is sold out for decent reliable models.

Due to them having stock I thought I would try them worst decision to make.

When placing the order to make payment as soon as I paid it the. Showed a http error message.

Checked my bank money had been taken but had no order confirmation from fitness digital.

Emailed them waiting on a reply don't know how long I will have to wait for that no phone number either so.

When placing order I signed up and made an account I can no longer log in to see if there is an order or not as it says email not recognized even though that's the one I used for sign up ??

I'm guessing I will have some stress and anxiety trying to sort this out either with fitness digital or my bank!!

Read reviews before you buy

6 août 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Danny,

please, note that your order has been correctly processed and it will be delivered in the 5-9 working days.

Please, check your SPAM, the confirmation of the order should be ended there.

If you can't find it, please, let us know and we will re-send it to your e-mail.


Regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

Today I just placed order with them

Today I just placed order with them, and after one hour I change my mind and cancelled it. Where is no option on website to cancel yourself, I feel contact form and receive email which saying that I have to wait 48 -72 hours for reply. I really hope that they are honest, I will leave good feedback if they are but now after reading bad reviews concerned.

3 août 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Inga,

as informed in the mail we just sent you, the order has been cancelled and you will receive your money back in few days.

Regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing!!

Amazing!!
I was very sceptical about ordering from fitness digital, being as they are based in Spain! Ordered the Suunto 9 watch, was cheaper even than the sale price on the Suunto website. Paid via PayPal so knew I would have some comeback if all failed.
But ordered on Monday at 13:50 (after their cut off for processing orders 13:30) and recieved the watch before 13:00 on Wednesday!
Will use again if I need to.

15 juillet 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Dear Mr Reed, glad to hear all went well. Hopefully see you soon again in our shop! Kind regards, the fitnessdigital team

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy turnaround. Absolutely fantastic service

Absolutely fantastic service, ordered a garmin watch at lunchtime on Wednesday and had it at lunchtime Thursday. Never experienced such a speedy turnaround. Most competitive price for garmins on the market. Highly recommended!

10 juillet 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Breda,

we are so glad to hear that and hope to see you again!

Regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered dumbells as of 18/06/2020

Ordered dumbells as of 18/06/2020. UPS saying lost! Last location Tamworth, UK at 20/06/2020. Sent emails to customer care with no reply. UPS said Fitness Digital to track with them. So far what was meant to be a quick painless process has turned into worst customer experience. Would be great if somebody in customer service would reply too!

27 juin 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Apologies are in order Shawn for the delay in the delivery of your order. At the same time we have been on the case with UPS to track down the package ever since we were notified and will solve this matter now asap. Thank you for your patience!

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered weigh plates 20/06/20

Ordered weigh plates 20/06/20
Arrived here Ireland 25/06/2020
Plates brill great service .
Will definitely use Fitnessdigital in the future

25 juin 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello,

thank you so much for sharing your feedback!

Hope to see you soon,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery and quality product

After reading some negative reviews about this company (mainly people not understanding there was a global pandemic) I wanted to let people know about my positive experience. Ordered our bike on Saturday and was delivered the following Friday, just 5 working days (from Spain to Cork, Ireland). Bike is excellent, great value for money. Will definitely use this site in the future.

19 juin 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Aidan,

happy to hear that and thank you for undestanding the hard times we are living.

See you soon,
fitnessdigital

Noté 1 sur 5 étoiles

Deal with this Company at your own peril

I do not normally write bad reviews but my experience with this on-line company goes beyond appalling. How I wish I had read the reviews on Trustpilot before I placed my order (on 21st May 2020). I still have not received the item I ordered (costing over £800), nor have I received any satisfactory explanation or apology.

I allowed some time for delay because of the COVID-19 situation but I regularly make on line orders and have still been receiving them promptly (within a few days via DHL, DPD etc,) despite this. I contacted them to ask for a refund, which they said they would arrange only when the item is received back to their warehouse.

There is no contact telephone number on their website, so the only way to contact them is by email. However, they have chosen to ignore the majority of my emails. The TNT tracking information shows the item is in Barcelona and has been since 25th May. I have contacted my local TNT but they said I have to persue the matter with the sender. (ha ha, easier said than done!!)

I, for my part, have given them every opportunity to resolve the problem before taking the actions today of reporting the matter to my credit card provider and writing this unfavourable review.

11 juin 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello,

we asked TNT to cancel and return your shipment, since the order seems to be held in Barcelona since 25th May, and we can't restart the shipment.

You will receive the confirmation of the refund by e-mail.

We are truly sorry for the inconvenience caused and the delay in fixing your issue.
Regards,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

Ignore the Negatives !!!

Please ignore all of the negative reviews. After reading them I was skeptical about placing an order. I had already placed an order for the same product through another online outdoor sports site, was left waiting 3 weeks without a product or even an explanation !!! Found FD through google for a product that was widely sold out worldwide. Ordered on Monday and received on Tuesday sent with tracking originating from Spain. Now that’s impressive especially in these COVID19 times !! Product is perfect and was brand new. Just read carefully around the negative reviews as my experience has been nothing less than perfect. Many thanks 😊

10 juin 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Chris,

we are glad to hear that!

Thanks for sharing,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

I cannot recommend Fitness Digital highly enough. I have purchased from them 3 times in the past 2 years and each time my order arrived within a couple of days, in perfect condition. On one occasion I returned an item because it did not fit me and again this process was made so easy by Fitness Digital. Super company.

19 mai 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Thank you, Denise!

Hope to see you soon,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy customer!

Placed an order at 12:15 on Thursday and received the next day at 13:30. How fast is that! Unreal!!!!

18 mai 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Thanks for sharing!

We are going through some really hard times, so we're just doing our best to give our customers a positive experince.
Regards,
fitnessdigital

Noté 1 sur 5 étoiles

Waiting 2 weeks with no reply and no clue about my delivery

I ordered a €300 massage gun 2 weeks ago and was given an order number . It said I would receive my product within 3-6 days .

Still waiting on my product and even a reply from email .
A response would be greatly appreciated to know where even is my delivery?

13 mai 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Cian,

you e-mailed us 13th May at 9.57pm, and wrote this review 13th May at 11.20pm.
Please, note that we are open from 9:00 to 18:00 pm - from Monday to Friday.

GLS is having some delays, we see that the order is going to reach Ireland, so they will delivery earlier next week.

We are truly sorry for the delay,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast Delivery

Ordered a Garmin and received it the next day. Very happy with the speed of delivery. Packages arrived in perfect condition also. I would highly recommend.

28 avril 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Niamh,

happy to hear that!

Enjoy it,
fitnessdigital

Noté 5 sur 5 étoiles

A positive experience

I felt I would come back to share a positive experience.
I ordered from Fitness digital because they were the cheapest option I could find for a Garmin Venu. I was a bit hesitant to do so after looking at reviews here and on Boards.ie . Not to disregard experiences of others who had a bad experience, but i felt I would share my own experience also.

I ordered my Garmin Venu on Friday evening, it's now Tues (4 days later) and I received it today. Packaging in good nick, I used to sell Garmin's so I know that the box was in sealed condition when I received it. All good, and very fast delivery, which is unusual for my address. I got my order confirmation email promptly after processing payment and a shipping confirmation also

Just thought I'd report a positive review.

21 avril 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Thank you very much, James, to share your experience with other customers.

We are glad everything went 100% good and we hope you to see you soon, again.

Regards,
fitnessdigital

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay Away - SCAM

Do not order from these guys - it is a scam.
They never sent me my order (£150 dumbbells), showed me a fake Tracking number - and then stopped replying.
It has been 3 weeks now. Complete scam

16 avril 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Dear Bruno, firstly apologies for the fact that your order has had such delay in the delivery. The delay, first caused by the high number of orders to be prepared by our warehouse, was also due to the fact that the transport company could not contact you by email or phone in order to arrange the exact delivery. We see it is now planned for today and hope you will receive it correctly. Thank you very much for your patience and apologies again for the inconveniences caused!

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer experience..

Bad customer experience... Same here I'm still waiting for my order to arrive

It was iniciated by their team on April 4th no one answers my messages to set up the expected arrival, still waiting since they don't have a way to track the delivery :(

I hope it arrives any time soon

14 avril 2020
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Dear Vero, please contact customercare.uk@fitnessdigital.co.uk and we will have a look at your order. We are responding emails in 24-40 hours so you should have had an answer and some light on the delivery of your order. Thank you for your patience and please get in touch!

Noté 1 sur 5 étoiles

This is the most terrible store in…

This is the most terrible store in which I made a purchase! I paid the order with fast delivery, as a result, they did not send on time, reached the weekend, and then they tell me that I would change the address. Although hundreds of other stores calmly send me packages to sign

16 août 2019
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Andrey,

we are truly sorry for the inconvenient, but we really need an alternative address in order to deliver your order.

Please, reply to the e-mail we sent to the e-mail address you indicated in the order, in order to process it.

regards
FD

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a Marcy press gym HG…

I purchased a Marcy press gym HG 7000...arrived in time, well ALMOST, 1 box did arrive in DUBLIN, unfortunately the other 3 BOXES were never sent and are still in Spain. Impossible to contact this crowd as phone number does not work. Lucky i paid them through Pay Pal so i will have some comeback. As no emails were ever answered.

12 août 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I seen bad reviews only after I'd used…

I seen bad reviews only after I'd used them 3 times. I couldn't fault them whatsoever. Watches arrived brand new and on time. Good value as well. Only worry I had was they use a .IE domain address but operate from Spain. Still they did exactly what they promised so no complaints.

7 août 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a polar m200 watch

Bought a polar m200 watch, money taken the very next day from my account even though it didnt arrive until 2 weeks later. Firstly noticed there was no security seal on box and the box itself looked a bit tattered, it had been open several times as there was dirty fingerprint marks on the inside. The watch also looked grubby and the protector on the watchface had been removed and reset on and there was dirty fingerprint marks on the underside. The watch itself isnt charging so is in fact faulty. Contacted customer services and they asked for photos which i provided as they state all items ship direct from polar so should be brand new. Ive purchsed enough polar products over the years to know this was defo not brand new (possibly display model).

I requested a return address to return at my own cost as im not taking the chance of them proving courier, as they could say anything when its sent back and deduct this money from my refund. I dont trust them.. want my full refund including postage as i have to purchase elsewhere.

AVOID AT ALL COSTS!!

18 avril 2019
Avis spontané
Logo de fitnessdigital

Réponse de fitnessdigital

Hello Lisa,

estimated delivery time was advised before you pruchased the item and also in the confirmation of order you have been informed that Polar M200 Blue Heart Rate Monitor in stock back then and it would be back in stock in 5-10 working days.

We are truly sorry for the delay in replying you, but, we were colsed for public holidays, as we informed you on Thursday 23th April. On the same day we accepted you to return the item you received and we provided you our shipping address.

In anticipation of receiving the item returned, we apologize for inconvenient and we are truly sorry for that,
FD

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus