Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I worked for this company and wouldn't know where to start! 2 hobby CNC machines! 2 edgebanders, 1 never worked. The staff are great but lack higher management help. The higher management are putt... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

The contact with Fittingly has been good - design appointment and then follow up queries that have been resolved, albeit it with chasing needed a lot of the time. Their advice was really useful. Deliv... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Agreed the designs and specification in February and paid in full. I’m still waiting for outstanding parts and have been constantly messed about with delays and different excuses. I’ve now been t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Jonathan Ashby (Acc.no 3D1153) arrived exactly on time and got straight to work. He was incredibly polite, professional, and kind. We were pleasantly surprised by how efficiently he completed the enti... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de meubles encastrés
  2. aussi dans
  3. Magasin de meubles
  4. Magasin de meubles de bureau
  5. Magasin de meubles de chambre à coucher
  6. Magasin de rénovation

Écrit par l'entreprise

Completely custom-made. Surprisingly big savings. Custom fitted furniture, any size, down to the millimetre, all yours for less. Buy directly and save money. Fittingly make Fitted Bedrooms, Living Spaces and Home Office furniture come to life, all at a pocket friendly price. How? By cutting out the middleman. No more salesmen or awkward home visits. With a Fittingly Virtual Design Consultation, our friendly team will create it online with you. All from the comfort of your home. Hello to made-to-measure furniture that’s absolutely yours, made bespoke right down to the last millimetre. All endlessly customisable without the premium price tag. Everything we make at Fittingly is lovingly created in the UK. We’re so confident in our workmanship and the quality of our materials that we offer a 12-year guarantee as standard for our customers peace of mind.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

551 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(551)

179 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Months of delays, repeated manufacturing errors and no quality control

I chose Fittingly because they market themselves as a premium bespoke wardrobe company. Unfortunately, my experience has been extremely disappointing.

Our wardrobes were installed months ago, yet the project is still not complete due to repeated manufacturing mistakes and what appears to be a complete lack of quality control.

The most frustrating issue is that the factory has now manufactured the same incorrect replacement part three times. The shelf beside my bed has two exposed sides. The fitter specifically requested a replacement shelf with finished edging on both visible sides, but the factory repeatedly sent exactly the same shelf with only one finished edge. It is astonishing that such a simple and clearly documented mistake has been repeated three times.

Every failed visit has caused significant disruption. We have taken time off work, woken up early, emptied our entire wardrobe several times and prepared the room for installation, only for the fitter to discover that the replacement parts were wrong yet again. During the latest visit, part of the bedroom furniture was dismantled before it became clear that the new parts could not even be fitted, leaving our bedroom partially disassembled.

There are also several other issues that remain unresolved. Some exposed edges are still poorly finished, and the wardrobe doors have visibly different sheens, with some doors noticeably shinier than others, making it obvious that they do not match. These issues have been raised repeatedly but remain unresolved.

The fitters themselves have been polite and professional throughout. My frustration is not with them, but with the manufacturing process and the apparent lack of quality control. They are repeatedly being sent incorrect parts, making it impossible for them to complete the job.

I was also promised that a Fittingly representative would visit my home to inspect the outstanding issues personally. Despite that promise, nobody attended.

Mistakes can happen in any business. However, repeating the same manufacturing error three times, while requiring customers to repeatedly empty wardrobes, take time off work and live with an unfinished installation for months, goes far beyond an isolated mistake.

At the time of writing, the project is still incomplete.

If Fittingly eventually resolves every issue to the standard originally promised, I will happily update this review. Until then, I cannot recommend the company based on my experience.

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to read your review and sincerely apologise for the frustration and inconvenience this has caused you.

We completely understand how disappointing it must have been to experience repeated delays, particularly after taking time off work, preparing your home for multiple installation visits and still finding that the replacement parts were incorrect. The fact that the same manufacturing error has occurred more than once is simply not the standard we strive to achieve and we appreciate how frustrating this has been.

We are also very sorry to learn that there are still outstanding issues and we recognise that these matters should have been addressed much sooner.

We do appreciate your kind comments about the fitters and we are pleased to hear they have remained professional throughout. It is clear, however, that we have let you down in other areas and for that we sincerely apologise.

Please be assured that we take your feedback very seriously. A member of our management team will be in contact with you first thing tomorrow morning to discuss your concerns in detail and agree the next steps. We are committed to putting this right and ensuring the outstanding issues are resolved to the high standard you were promised.

Thank you for bringing this to our attention and we hope to restore your confidence in Fittingly.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong measurements, broken panels & weeks of delays

Order number: 65237
Location: Worcester park

We chose Fittingly expecting a premium, made-to-measure service. Unfortunately, our experience has been the complete opposite.

From the outset, we were given incorrect information about the installation. We were told the loft and media wall would each take one day to fit, so the loft fitting was booked for 3rd June and the media wall for 4th June.
The fitter then arrived two days late, on 5th June, and we discovered the loft alone actually required two full days.

The loft installation couldn’t be completed because no doors had been manufactured for the sloped section of the wardrobe, the remaining doors were the wrong size, and one of the side panels arrived damaged.

Despite these issues relating only to the loft, the media wall installation was delayed by several weeks. It was only after repeatedly challenging why two completely separate installations were being linked together that Fittingly agreed to fit the media wall separately.

Unfortunately, history repeated itself.

The fitter attended on 25th and 26th June but could only complete around 25% of the media wall because it had also been measured incorrectly. Three of the four main panels had been manufactured too short and don’t reach from the worktop to the ceiling. Several internal panels were also the wrong size, meaning everything now has to be remanufactured, resulting in yet more weeks of delay.

What should have been an exciting home improvement has turned into months of disruption. We’ve repeatedly rearranged work schedules, family commitments and social plans, only to be met with delays, poor communication, incorrect measurements and damaged or missing parts.

To make matters worse, we now have family staying with us, more guests arriving next week and a house party planned, all while our living room contains a media wall that’s only 25% complete, with large panels stacked in the corner waiting for replacements to be manufactured.

The most concerning part is that the same measuring errors have happened on two completely separate installations. This suggests a much wider issue with Fittingly’s surveying and quality assurance process.

Overall, this has been one of the most frustrating customer experiences we’ve ever had.

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to read about your experience and sincerely apologise for the repeated issues and disruption you have encountered throughout your project.

We completely understand your frustration and appreciate the significant inconvenience this has caused to you.

We recognise that having two separate installations affected has understandably impacted your confidence in us and we are very sorry that we have let you down. This is not the experience we want any of our customers to have.

Please be assured that a member of our management team will contact you first thing tomorrow morning to discuss your concerns in detail. We will review everything that has happened, agree the next steps with you and work to put this right as quickly as possible.

We are committed to resolving the outstanding issues and restoring your confidence in Fittingly.

Thank you for bringing this to our attention and we appreciate the opportunity to make things right.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Our experience has been abysmal

Our experience has been abysmal. Originally, our wardrobe was ordered and paid in full in July 2025. It is still not done, even after four fitter visits and multiple deliveries of new parts. The service is terrible and not what I would have expected at this price. I demand a refund to compensate for the time and aggravation and allow me to replace the wardrobe with what should have been installed last year.

29 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are truly sorry to read about your experience and sincerely apologise for the delays, repeated visits and the frustration this has caused.

We completely understand how disappointing it must be to still have an incomplete wardrobe. This is far from the level of service we aim to provide and we appreciate the significant inconvenience and aggravation you have experienced throughout this process.

Please be assured that we take your concerns very seriously. A member of our management team will contact you first thing tomorrow morning to discuss your experience in full and agree the best way forward. We are committed to putting this right and working with you to reach a satisfactory resolution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention and we appreciate the opportunity to resolve this matter.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

From start to finish of our order we…

From start to finish of our order we were kept informed of each stage and all the departments involved could not have been more helpful.
When it came to the fitting, the fitter, John Harvey, was extremely helpful and did an excellent job.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for your wonderful feedback!

We are so pleased to hear that you felt well informed throughout every stage of your order and that our team provided the helpful service we always aim to deliver.

We will be sure to pass your kind comments on to John. He will be delighted to know that his helpful approach and excellent workmanship made such a positive impression.

Thank you for choosing Fittingly. We really appreciate your recommendation and hope to work with you again in the future!

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

1 year on and still no further forward

We recently 'celebrated' our 1 year anniversary with Fittingly and we still don't have the wardrobes and drawers as we ordered. Constant promises, apologies, and repeatedly wrong orders delivered. After 1 year we have given up expecting it to be rectified and after all the stress it has caused we are done. Senior Management promise and then ghost us, even escalated to Sharps and we are finding the same poorly connected departments and underpowered staff. Everyday I wake up to the wrong and poorly functioning bedroom suite and feel gutted at the expense and regret the day we contatced Fittingly. DO NOT GO WITH THIS COMPANY.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

We are sincerely sorry to read about your experience and appreciate how frustrating this must have been, particularly given the length of time involved.

Unfortunately, we are unable to identify your order from the details provided in your review. Could you please email customerservice@fittingly.co.uk with your full name and order number? Once received, a member of our team will review your case as a priority and contact you as soon as possible.

We apologise for the inconvenience and disappointment caused and would welcome the opportunity to investigate this matter further.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Tim Brooks and the Team Delivered Beyond Expectations. Order 65482

I can’t thank the team enough for the fantastic job they’ve done with my wardrobe. From the initial design consultation and free home measurement visit to the final installation, every step was handled with professionalism, attention to detail, and genuine care.

One of the biggest factors in our decision was the substantial cost saving compared to another company we had consulted. Not only was their quote significantly more competitive, but they also provided the home measurement service completely free of charge, whereas some other companies charge for this. That level of value, combined with the quality of service, made all the difference.

They took the time to understand exactly what we wanted and ensured every feature and detail we needed was thoughtfully incorporated into the design. The finished wardrobe has exceeded our expectations, both in terms of functionality and appearance.

A special shoutout to Tim Brooks, whose vast experience, professionalism, and friendly approach made the entire process seamless and enjoyable. His knowledge and attention to detail were evident from day one, and he went above and beyond to ensure everything was perfect. I couldn’t be happier with the result, and I’ll definitely be looking forward to having him one more time to help install our next project when we ready.

Highly recommended to anyone looking for quality craftsmanship, outstanding customer service, and excellent value for money.

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you so much for taking the time to share your experience and for your wonderful feedback.

We are delighted to hear that you are so pleased with your new wardrobe and that the entire process, from the initial design consultation and complimentary home measurement service through to installation, met and exceeded your expectations.

Providing exceptional quality, value for money and outstanding customer service is at the heart of what we do, so it is incredibly rewarding to know that our team delivered on all three. We are especially pleased that the design was tailored to your exact requirements and that the finished result has enhanced both the functionality and appearance of your space.

A special thank you for your kind words about Tim. We will be sure to pass on your feedback and we know he will be thrilled to hear how much you appreciated his expertise, professionalism and dedication throughout the project.

Thank you again for choosing Fittingly. It has been a pleasure working with you and we look forward to helping you with your next project when the time comes.

Kind regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fitted wardrobes by Fittingly

Shaun and Paul did an excellent job of fitting my wardrobe even tho it was a challenging one. They were friendly and very helpful and both of them loved our little dogs and didn’t mind them being around. Well done lads 👍🏼

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you so much for your lovely feedback!

We are delighted to hear that Shaun and Paul did such an excellent job fitting your wardrobe, especially given the challenges involved. It is great to know they were friendly, helpful, and made both you and your little dogs feel comfortable throughout the installation. We will be sure to pass on your kind words to them, they will really appreciate it.

Thank you for choosing us and we hope you enjoy your new wardrobe for many years to come!

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use this company - they are likely going into insolvency

I would strongly advise against using Fittingly.
After initial contact in February, communication was non-existent without me chasing—emails went unanswered, and excuses were given. Despite multiple apologies and assurances of personal handling, no follow-ups ever materialised. I repeatedly had to chase, was unable to speak to management, and received no responses for weeks at a time.
Only when I demanded a refund was I finally connected to a Team Leader who processed it and who sounded resigned to his role of refunding deposits. This company is seriously dysfunctional and likely has cash flow issues. I would advise against putting your money into a company that I imagine will not be around much longer!

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry that your experience did not meet the standards we aim to provide.

We acknowledge that our communication fell short and understand how frustrating it must have been to repeatedly chase for updates and responses. This is not the level of service we expect our customers to receive and we apologise for the inconvenience and disappointment caused.

While we respect your right to share your experience, we would like to clarify that we take all customer concerns seriously and work hard to resolve them as quickly as possible. In your case, we recognise that this did not happen in a timely manner and for that we are sorry.

We are pleased that your refund was ultimately processed, but we appreciate that this does not undo the frustration you experienced beforehand. Your feedback has been shared with the relevant management team and will be used to help improve our communication and customer service processes.

Thank you again for bringing these issues to our attention.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Title: SCAM ALERT: They took my £2,000 deposit and vanished!

itle: SCAM ALERT: They took my £2,000 deposit and vanished!
Rating: 1/5 Star
DO NOT trust this company with your money. My experience with Fittingly has been an absolute nightmare from start to finish.
After agreeing to proceed with a project, I paid a significant £2,000 upfront deposit in good faith. Since then, the company has effectively gone dark. I have spent the entire past week reaching out repeatedly via email and phone, begging for simple updates. I have been given empty promises of call-backs multiple times, yet not a single person has reached out to me.
I have been chasing their designer, Danyl Griffin, for days—even reaching out while preparing for a major medical operation—and I have been completely ignored.
Today, I sat on hold for over three hours trying to speak to a human being, only to be left hanging again. It is professional negligence to take a customer's money and then vanish. They are quick enough to take your deposit, but once they have it, you become invisible to them.
Save yourself the stress, the lost time, and the financial risk—take your business anywhere else. I am now forced to explore legal avenues to recover the funds they have essentially stolen. Avoid at all costs.

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

We are sorry to read about your experience and understand the frustration you have expressed regarding communication and project updates.

At Fittingly, we take all customer concerns seriously and strive to provide a high standard of service. We recognise that, based on your experience, we have fallen short of your expectations and for that we sincerely apologise.

We would very much like the opportunity to investigate this matter fully and provide you with an update as quickly as possible. As we are unable to identify your account from this review, please could you email your contact details, project address, and any relevant information to customerservice@fittingly.co.uk. Upon receipt, a member of our team will review your case and contact you immediately.

We appreciate your feedback and are committed to resolving any outstanding concerns.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

UPDATE - Since your review was posted, I am aware that a member of our team has been in contact with you and that your survey has now been booked for 26th June, 2026. We are pleased that we have been able to make progress in moving your project forward.

We would also like to take this opportunity to apologise again for the journey so far. Please be assured that we will do everything possible to ensure the remainder of your project progresses smoothly and that there are no further issues.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We value your feedback and look forward to delivering a much improved experience from this point onwards.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Great if you want half a wardrobe and terrible customer service

Wardrobes arrived on time but with missing parts and several of the doors mis-cut so they couldn't be fitted.

It's been eight weeks of back and forth with customer services. What should have been one simple exchange managed to span over 10 emails.

Replacements supposed to be delivered last Friday. Nothing turned up.

Chased today and they said they'd call back with an update. Nothing. Just sat on hold for over 40 minutes trying to get through on the phones. Its now 5pm so assuming they've just all gone home and abandoned the phones.

So as it stands I have a fitted wardrobe with three missing doors and a missing drawer and no sign of when it'll ever be fixed.

This is my second wardrobe from them and I need a third for my second son's bedroom. Suffice it to say that I won't be using them again, and would recommend others to do the same.

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry to hear about the issues you have experienced with your wardrobe order and the frustration caused by the delays, missing parts and lack of communication.

We completely understand your disappointment, particularly given that this is your second purchase from us and that you had trusted us enough to consider a third project. The level of service you have described is not the experience we aim to provide our customers.

Please accept our apologies for the inconvenience caused and the difficulty you have experienced trying to obtain updates from our team. We appreciate how frustrating it must be to have an incomplete installation for such an extended period.

A member of our management team will be contacting you shortly to review your case personally. We are committed to resolving this matter as quickly as possible and ensuring that the outstanding items are supplied and fitted without further delay.

Thank you for bringing this to our attention and we appreciate the opportunity to put things right.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Our experience was great with…

Our experience was great with fittingly. The wardrobes were more reasonable than other companies and the quality is 10/10. Our fitter Alan Neill was excellent and completed the extensive build in just a single day. He was also very accommodating and assisted us with moving the light switch we had in the way of the wardrobes and put it seamlessly into the perfect position.

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your experience and for awarding us 5 stars.

We are delighted to hear that you found our wardrobes to be excellent value for money and that the quality exceeded your expectations. It is especially rewarding to know that Alan delivered such a high standard of workmanship and completed your extensive installation in just one day.

We will be sure to pass your kind words on to Alan. His willingness to go the extra mile, including helping to relocate your light switch and ensuring it was seamlessly integrated into the finished design, is exactly the level of service we strive to provide for every customer.

Thank you again for choosing Fittingly. We hope you enjoy your new wardrobes for many years to come and we truly appreciate your support.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The fitter Franc was wonderful

The fitter Franc was wonderful, did a good job wardrobes look fantastic ! Great service all round

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for your wonderful feedback!

We are so pleased to hear that you are delighted with your new wardrobes and that Franc did such a fantastic job. We will be sure to pass on your kind comments to him. It is great to know that you were happy with both the installation and the service from start to finish.

Thank you for choosing us.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Had Mark Trick come to our home to…

Had Mark Trick come to our home to build our cabinets, what great work he did. The cabinets look lovely, he left everything clean & tidy too, we are very happy and are looking to use him & fittingly again. Thank you Mark

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We are delighted to hear how pleased you are with your new cabinets and that Mark's workmanship, attention to detail and tidy approach made such a positive impression.

We really appreciate your kind words and your recommendation. We will be sure to pass your feedback on to Mark.

Thank you for choosing us, and we look forward to helping you with any future projects.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid Avoid Avoid

Avoid Avoid Avoid. I went ahead despite the terrible reviews and wish I hadn't. I'm amazed Fittingly are a still operational. Sub standard product, sub standard fitting, and terrible customer service.

I've been waiting weeks for a call from a senior field manager to call me about the many issues and am still waiting. The price point is low for a reason. Stay away

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are very sorry to hear about your experience and, in particular, that you are still waiting for a call regarding the issues you have raised.

This is not the level of service we aim to provide and we sincerely apologise for the frustration and inconvenience this has caused. We understand how disappointing it must be to feel that your concerns have not been addressed in a timely manner.

I will arrange for a member of our management team to contact you as a priority when the office reopens tomorrow morning so that we can discuss the outstanding issues and work towards a resolution.

We appreciate you bringing this to our attention and hope we can restore your confidence in our service.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

From delivery to installation it’s been a pleasure

From delivery to installation and everything in between, it’s been a pleasure. We fell across Fittingly because we needed a bespoke bookcase to fit into a small alcove, I was a little reluctant because it wasn’t a name I recognised, however the communication before was excellent, the delivery men were very professional and happy, the bookcase was fitted beautifully and the after sales service has been fabulous. Im genuinely delighted and wouldn’t hesitate to recommend them to anyone.

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that your experience with Fittingly was positive from start to finish.

Creating bespoke solutions that fit perfectly into our Customers' homes is what we love to do, so it is fantastic to know you are pleased with your new bookcase. We will be sure to pass on your kind words to our delivery and installation teams, who will be thrilled to hear their professionalism and care made such a positive impression.

Thank you for placing your trust in us, especially when we were a new name to you. Your recommendation means a great dea, and we hope you enjoy your bookcase for many years to come.

Kind regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Good luck if you need customer service

Short version- I wouldn't recommend to anyone and wouldn't use again. Awful customer service.

Long version- we ordered under stair cupboards. They had an issue with either the survey or how they entered the measurements on the system to manufacture the equipment. This was picked up by the installer trying to do the job (no complaints about him, very nice and professional).

On the day we were told that the materials would be collected same day. Nearly 4 weeks later, we still have the materials laying in our house, and still have a gaping void under our stairs.

Customer service have been no help whatsoever. We've wasted time trying to speak to people on the phone, getting cut off after 45 minutes on hold. Emails asking for direct & specific actions and to raise a formal complaint ignored, just generic replies copying a script providing absolutely no help at all.

Awful company. Terrible systems. Zero interest in their customers. Avoid.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about your experience and understand your frustration, particularly regarding the manufacturing issue, the delay in collecting the materials and the difficulties you have encountered when trying to contact us.

This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the inconvenience caused. A member of our team will be in touch with you shortly to discuss your concerns directly and work towards a resolution.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company

Avoid this company!

Unfortunately, my experience with Fittingly has been extremely disappointing from start to finish.

The quality of the work fell well below expectations. Space was not utilised effectively, a shelf was damaged during installation, and my carpet was cut, which I consider highly unprofessional. In addition, the wood used appears to be of poor quality and is already showing discolouration.

Customer service has been equally frustrating. Despite numerous attempts to contact the company by phone, it has been very difficult to get through to anyone, and when I have managed to make contact, the support provided has been unhelpful.

The issues have also resulted in financial loss. I lost earnings due to delivery delays and had to take paid time off work for the fitting appointment, only to be left disappointed with the outcome.

What is most concerning is the lack of communication after the installation. Several weeks have passed, and I have received no meaningful contact or written response regarding my complaints. The company has claimed to have attempted to contact me, but these appear to be nothing more than token or ineffective attempts.

Based on my negative experience, I cannot recommend this company.

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry to hear about your experience and apologise for the issues you have encountered throughout your project.

We understand how disappointing it must be to experience concerns with the installation, product quality, communication, and the delays you have described. We also appreciate the impact this has had on your time and finances, and we are sorry that we have not met the standards of service you rightly expected from us.

Please be assured that we take your comments seriously. A member of our team will be in contact with you shortly to discuss your concerns in detail and agree the appropriate next steps. We are committed to putting this right and working towards a satisfactory resolution.

Thank you for bringing these matters to our attention.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Shambolic service, invasive practices, and zero transparency for a £1,800 DIY order

Avoid this company if you value your time, privacy, or hard-earned money. We paid a £459 deposit on the 31st of May for a single wardrobe destined for one specific corner of our bedroom, which we intend to fit ourselves. For an overall price tag of £1,800 on a self-fit product, you expect a premium, seamless experience. Instead, everything went downhill the moment they took our money.

First, they demanded a 1-hour "technical survey" but refused to offer evening or weekend slots. When we questioned the duration, customer service dismissively told us to "just leave the technician alone in our bedroom for 50 minutes." Leaving an unknown individual unsupervised in a private bedroom is a massive safeguarding concern.

On the day, the technician arrived an hour late, forcing me to miss an important professional work call. Once inside, he insisted on mapping out, measuring and drawing our entire bedroom, as well as taking photographs of our private personal space without consent. This was a single wardrobe for one corner—all he needed to do was verify the measurements for that specific space. Intruding on our entire private room was completely unnecessary and highly invasive. When challenged on this, he became visibly annoyed.

The next day, they demanded another 1-hour virtual appointment just to confirm materials before manufacturing—again, strictly between 10am and 4pm, with the next available slot being the following week. Because of their rigid scheduling and endless administrative hurdles, it would have been three weeks from our initial deposit just to finally get the order confirmed and sent to the factory. When you couple that with their standard wait time of several additional weeks for production and delivery, the timeline is completely unacceptable.

None of these time-consuming delays or restrictive hours were disclosed upfront. To top it off, they answer the phone as "Sharps," leading to total brand confusion.

We have cancelled and demanded a full refund. Spending £1,800 on a self-fit wardrobe should not come with invasive data collection, massive lead-time delays, and total disruption to your working week.
UPDATE (Ref: 65490):
For the benefit of anyone reading this review and seeing the templated reply from Fittingly below: please don't be fooled. They only respond publicly to look like a company that cares, purely to protect their image and bottom line.

Despite their public promise that a "Sales Manager would contact you personally," this never actually happened. I proactively emailed them with all of my contact details and the order number as requested, and they completely ghosted me. It was all theatre for the Trustpilot audience.

To the Fittingly team: Do not bother replying to this update with another copy-paste apology. The order is cancelled, the damage is completely done, and your total lack of actual follow-up has only confirmed that we made the right choice to walk away.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and apologise for the frustration this has caused.

Unfortunately, we have been unable to identify your order from the details provided in your review. We would welcome the opportunity to investigate the matters you have raised and discuss your experience in more detail.

If you would be willing to do so, please email your full name, order number and a contact telephone number to customerservice@fittingly.co.uk. Upon receipt, we will arrange for our Sales Manager to contact you personally to discuss your concerns and review the circumstances surrounding your order.

We take all customer feedback seriously and would appreciate the opportunity to address the issues you have highlighted.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I honestly wish we had never ordered…

I honestly wish we had never ordered from Fittingly.
Our original delivery was due on 15 August, but it was delayed multiple times into September. When it came to putting it together, we had raised that parts were wrong and the wardrobe would not go together properly. Since then, it has been months of back and forth, delays, rearranged plans, waiting in for appointments, and no-shows.
Thinking we were nearing the end, I unpacked the doors to spray them about found every door was damaged, with chipped corners. We patched and painted them anyway because we could not face even more delays. Then, when the fitter finally came to complete the job, we discovered the doors were the wrong size and could not be fitted.

This has cost us money, annual leave, time, and a huge huge amount of stress. In addition to that we have not lived in our bedroom for nearly a year because the room is still half-finished. We cannot lay carpets or move on with the rest of our house renovation (and our life plans) until this is finally resolved.

If I could have had it taken all way and refunded at the beginning, I absolutely would have.

It's been hell.

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for taking the time to share your experience. We are so very sorry to read about the difficulties you have encountered and the significant disruption, inconvenience this situation has caused you.

The issues you describe and the impact this has had on your home renovation plans are clearly extremely disappointing. This is not the experience we want any customer to have and we sincerely apologise.

We are keen to investigate this matter fully and do everything we can to put things right. Unfortunately, we have been unable to identify your order from the details provided in your review.

Could you please email your full name and contact telephone number to customerservice@fittingly.co.uk? Once received, a member of our management team will personally review your case and contact you directly to discuss your concerns and work towards a resolution.

We genuinely appreciate you bringing this to our attention and hope you will allow us the opportunity to assist further.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good service from initial design…

Very good service from initial design through to fitting.

Good communication, delivery was efficient and the carpenter, Richard Wimble, arrived the next day on time - was experienced, efficient and polite and was keen to do a good job for us which we really appreciated.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Fittingly

Réponse de Fittingly

Thank you for your wonderful feedback.

We are delighted to hear that you were pleased with the service you received from the initial design stage through to installation. It

It is great to know that communication and delivery met your expectations and that everything progressed smoothly.

We will be sure to pass your kind comments on to Richard and we know, he will be pleased to hear that his professionalism, punctuality, workmanship and commitment to delivering a high-quality finish were appreciated.

Thank you for choosing Fittingly.

Kind Regards Bridget - The Fittingly Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus