Fksports Avis 

308
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service and delivery. When I encountered a problem I found the customer service to be exemplary in every respect. No sooner had I contacted them, I received instant responses to my query, th... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

"My daughter enjoys her trampoline exercise every single day. It’s indoor, requires no booking or travel to a venue, and burns the exact same amount of calories. We did have an issue with the tramp... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

After, a poor start with customer service. FK sports quickly responded with a replacement trampoline. The customer service via the email team was excellent and they did everything to resolve the issue... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My exercise bike arrived on the day FKsports said it would, the assembly instructions were simple to understand, the assembly was very easy. The bike is very stable to ride. My only criticism is that... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de sports
  2. aussi dans
  3. Magasin d'équipements sportifs d'extérieur
  4. Magasins d'appareils de fitness
  5. Vente d'équipement de fitness en gros

Écrit par l'entreprise

FK Sports is a family-owned company and inspired by the belief that the best sports products should be accessible to everyone.We are one of the leading store, based in Peterborough. We are an U.K. owned and operated business and have been selling a wide array of products. We offer you a wide range of unique and high quality sport products, sourced directly from top manufacturers and sold to you at the lowest prices to ensure you get the best deal


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

308 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 24 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(308)

176 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional service and value for money

Brilliant product, delivered quickly, and the customer service is exceptional. I ordered an incline bench without knowing much about the company, and it turned out to be excellent quality and great value. What really surprised me was the follow‑up after delivery to make sure I was happy and to thank me for my purchase. That extra touch makes a huge difference. I’ll definitely be returning, hoping the 24kg kettlebells are restocked soon 🙏🏼

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you so much for your kind review! ⭐️

We’re really pleased to hear you’re happy with the product and our service. Your support means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’ll keep you updated when the 24kg kettlebells are back in stock 🙏🏼

FK Sports

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM THESE ROGUE TRADERS

DO NOT BUY FROM THESE ROGUE TRADERS
I tried to return the product to be told 'keep it we will refund you 10%'. I reminded them that the reason I was returning the product was that it was unsuitable for my 2 year old. They then said keep it, we will refund you 20%. I said no and returned the item.
I then received the 20% in my account.
I contacted the seller to be told the product had been damaged in transit. I asked for pictures to which they have still refused to provide.
Thankfully Amazon have refunded the difference and are looking into the company.
I have to confess I am amazed how a business like this is allowed to trade on a trusted platform such as Amazon. I do hope after their investigation FK Sports are thrown off.
If I could take this matter further, I would!

15 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We always aim to resolve issues fairly and in line with our returns policy. In this case, we offered partial refunds as a goodwill gesture to avoid inconvenience, and we regret that this did not meet your expectations. Any refund decisions are based on the condition in which items are returned to us. we’re glad Amazon has now helped resolve the matter. Thank you for your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

Please stop calling me to review

5 février 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

Our intention was simply to encourage customers to share their experience and help us improve our service, but we completely understand that this may have felt intrusive, and we’re very sorry for that.

We have noted your feedback and will ensure that you are no longer contacted regarding reviews.

Noté 5 sur 5 étoiles

Found this company by chance when I…

Found this company by chance when I needed weights such a good company I highly recommend ,item was well packaged and arrived dead on time

29 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We’re pleased to hear that you were happy with your order, from the packaging to the delivery time, and that you would highly recommend us. Your support and kind words mean a great deal to our team . Thank you

Noté 5 sur 5 étoiles

Wrong part sent but replaced very…

Wrong part sent but replaced very quickly .One happy customer. Thank you

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We are delighted to hear that our team was able to resolve the issue quickly and that you’re now happy with your purchase.

Your satisfaction is very important to us, and feedback like yours means a lot to our team. Thanks for choosing FK Sports

Noté 5 sur 5 étoiles

mini exercise bike

bought a mini exercise bike from FKsports when item arrived the casing below the tension handle was separating contacted salesperson ATA as per usual they asked for proof which is completely normal i sent them a photo showing the proof they were fantastic i had no problems they sent me a replacement they were so apologetic about the faulty bike well done this family owned company

20 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We’re really pleased to hear that our team was able to resolve the issue quickly and that you were happy with the replacement and our service. Your kind words mean a great deal to us and they truly motivate our team to keep providing the best service we can. Thanks

Noté 1 sur 5 étoiles

You get what you pay for

Awful cheap products, thats understood. Upon asking for a return they offered me 5%.... which then upped to 15%. Just terrible people. Go on a reputable site and avoid this like the plague.

19 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had an issue with the baby swing but…

I had an issue with the baby swing but thanks to Amit who listened and solved the problem straight away! Great customer service and would definitely recommend it.
Thanks a lot!

20 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you so much for your kind words — we’re delighted to hear that you love both the product and the service.

Noté 5 sur 5 étoiles

Better than I thought.

Better than I thought.
I bought a mini trampoline, with bungee, it was a very reasonable price and I did think it’d be ok, but WOW it’s quiet when I bounce, it’s gentle on my joints, especially on my back !! The bounce is great too. For the price this trampoline is worth it as an Al rounder , exercise device for home use.

17 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you so much for your kind words — we’re delighted to hear that you love both the product and the service.

Noté 4 sur 5 étoiles

Bent Trampoline after 4 months, parts replacement eventually addressed

Update to my below comment. FKSport managed to send the part, and replaced it without any cost to me. Thank you for your speedy response.

---------------------------------------
I bought a 12ft trampoline in August 2025, and a spring hole area was bent after 4 months only. Requested a top rail replacement at least, as they claimed it was wear and tear. Hard to believe after 4 months, as the product did not meet the quality standard indicated in its description. Very disappointed with customer service - hardly proactive as I had to follow-up twice since December reporting it. Only to be told today, that they cannot even replace a part. So we are stuck with a large broken trampoline, with a part I cannot even get online (I have tried), because it has it's own unique specifications. Very disappointing spending about £200!

17 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for your feedback. We want to clarify that we have never refused to send you the replacement part. From the first day you contacted us, the issue has been that the 12ft trampoline parts are currently out of stock.
As soon as the top rail becomes available, we will arrange the replacement immediately and without any delay. We truly understand how frustrating this situation is, and we kindly ask for your patience while we restock this item.
We value you as a customer and appreciate your understanding.

Noté 3 sur 5 étoiles

Product works fine 3 stars cause they…

Product works fine 3 stars cause they kept hassling me to write a review

15 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for your feedback. We’re glad to hear the product is working well.

We’re sorry if our review reminders came across as intrusive — they are certainly not intended to hassle anyone. If you’re able to share any further details, we’d be happy to look into this and see how we can improve the experience going forward.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service and great value for…

Great service and great value for money. Weight set is of good quality and delivery was prompt. Overall I would definitely buy from this company again.

14 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for the great review. We’re really pleased to hear you’re happy with the quality of the weight set, the value for money, and the prompt delivery. We look forward to serving you again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a great experience from FK sports…

Had a great experience from FK sports re our new walking pad with handle, it excellent and love it, we have been on it every day since we got it, runs so smooth not to noisy, fast delivery well packed would recommend but this going to be very helpful with getting our exercise.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for your wonderful review! We’re so pleased to hear you’re loving your walking pad and using it every day. It’s great to know it runs smoothly, quietly, and arrived quickly and well packed. Thanks so much for the recommendation and support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service, fast delivery and product was cheapest i found on the web

12 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We’re really pleased you were happy with the service, delivery, and price. Thank you for your great feedback!

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic experience

Fantastic experience. I bought a set of dumbbells which were very competitively priced. Arrived quicker than expected and are really good quality. Will definitely buy from FK Sports again.

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

We’re delighted to hear you had such a great experience and that you’re happy with the quality, pricing, and speedy delivery of your dumbbells. Your support means a lot to us and we hope to see you back at FK Sports again very soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Pull up bar

Ordered a pull up bar. All good from communication, to delivery time and quality of item considering the price. Doesn't feel like it will come apart. Only thing worth mentioning is that the part touching the door frame can leave a black mark, which I managed by putting some fabric in between.

3 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you very much for your review! We really appreciate you taking the time to share your experience. Many thanks again for choosing FK Sports

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Husband bought a massager for my Christmas present, didn't work properly, they sent a replacement promptly and communication was excellent

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for taking the time to leave such a lovely review.We hope you enjoy the massager and look forward to helping you again in the future.

Noté 2 sur 5 étoiles

Very poor customer care

I bought a mini rebounder didn’t use it very often but all the stitching broke when FK was contacted they told me it was normal wear and tear it was Less than 8 months old very poor quality and customer service. will never use them again. after this revue Eric contacted me and said he would have the rebounder replaced 7 weeks later still not arrived do not use this company they are very poor

7 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

8' TRAMPOLINE

Ordered an 8' Trampoline for my Grandson for Christmas, arrived in good time, well packaged. Couldn't put it all together until we arrived back from our time away for Christmas at which point we discovered there was a spring missing. A quick phone call/email and three springs were sent immediately and again arrived in good time. Would highly recommend this company..... the quality of the goods were exceptional and the customer service just as good :)

6 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Fksports

Réponse de Fksports

Thank you for your kind review 😊
We’re glad everything was resolved quickly and that you’re happy with both the trampoline and our customer service. We hope your grandson enjoys it!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus