Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The principle is fine - with a home blood test being posted out, but the customer service is very poor. When there any administration questions or issues you have to wait days to get a response and t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

YES,LUCY & KATE AND THE REST OF THE FORTH TEAM ARE TOP KNOTCH/SPOT ON GOOD PROFESSIONALS IN THEIR SUPPORT, KNOWLEDGE & SERVICES THAT THEY OFFER. THANK YOU FOR YOUR PROMPTE FOLLOW UP TOWARDS ROY... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Thought I would struggle to make enough blood samples just through pricking my fingers as I have always struggled with blood flow during blood donation. However in the kit they provided multiple prick... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve used Forthwithlife several times for different issues over the last couple of years, the test kits are well presented, instructions are very well laid out and straightforward and the results com... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Centre de transfusion sanguine
  2. aussi dans
  3. Service de soins à domicile

Écrit par l'entreprise

Forth is a UK at-home blood testing service. Take a capillary blood sample yourself at home, or upgrade to a venous draw via a mobile phlebotomist or one of 400+ partner clinics. Samples are analysed in UKAS-accredited, CQC-registered laboratories, with results returned in around two working days through the Forth app. Fixed panels (Baseline, Advanced, Ultimate), a Build Your Own test of 40+ biomarkers, and specialist hormone, fertility and nutrition panels led by MyFORM® female hormone mapping.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 61 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(1 733)

166 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Customer Service

I chose fourth due to the ability to do bespoke tests. Unfortunately the first test got lost in the mail once I sent it back. I got sent a replacement. Then I sent that replacement back, turns out some blood had clotted and some of the blood cells had burst so they couldn't test for some things. I emailed them, and I managed to get a kit sent back free of charge that covered the failed biomarkers. Excellent customer service.

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Seal, thank you so much for taking the time to leave a review.

We want to start by saying sorry for the bumps along the way. A lost return, which is extremely rare, and then a partial sample failure is genuinely frustrating, and we completely understand how that must have felt.

That said, we are really glad the team were able to sort things out at each stage, getting a replacement to you and then covering the failed biomarkers free of charge. That is exactly how we want things to be handled when something goes wrong.

We also love that the build-your-own flexibility was what drew you to Forth in the first place. Being able to test for what actually matters to you, rather than a fixed panel, is something we care a lot about.

Kate

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy and reliable test experience

Great service, very quick results which are well explained and you get a comparison of your results along with the average population results in your age bracket, which I found very helpful. I've used Forth about 3 times over the last year or so and thoroughly recommend their services 👌🏻

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Anita, thank you so much for taking the time to leave this review, and for being such a loyal Forth customer over the past year.

It's lovely to hear that the results have felt clear and well explained each time. The population comparisons by age bracket are one of those features that really help put your numbers in context, so we're glad that's been useful to you. Quick turnaround matters too, and we'll keep working to make sure that stays a consistent part of your experience.

Lucy

Noté 1 sur 5 étoiles

Fast BUT they use NHS labs and many now…

Fast BUT they use NHS labs and many now are aware of thousands of errors using their labs. I came for private testing and want my money back.

17 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Accuracy matters enormously to us.  That’s why we only work with laboratories that meet UKAS 15189, the gold standard in lab analysis. 

We’re genuinely proud to work with our NHS Trust lab partner, and it is something that is stated throughout our website.

We have not seen evidence of thousands of errors in connection with the service we offer.  If something specific went wrong with your results, we’d like to look into it properly.

We can also see you’ve raised a ticket with our customer service team, and we’ll follow up with you directly through that channel.

The Forth Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Services from Lucy

I messed up my sample collection. I contacted customer support and Lucy was very helpful and promptly went me a replacement and some helpful tips to make the n zt attempt go more smoothly. Superb customer service.

Scott

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Scott, what a lovely thing to share, and thank you for taking the time to leave a review even after a tricky start.

A failed sample is frustrating, and we are really glad Lucy was on hand to sort things out quickly. She will be thrilled to hear your kind words, and we will absolutely pass them on. We hope the replacement kit and her tips made the second attempt much more straightforward. If you ever need anything else along the way, we are always here.

Cassidy

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service all round

Excellent service all round, from initial contact with customer service (via enquiry form) to ask details about the measurement units for my test, to final presentation of results. Super fast turnaround time; less than 36 hours from taking sample at home to getting full results. Really comprehensive written analysis of results provided to support information on the dashboard. Will definitely use again and have recommended to my family. Thank you!

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

What a lovely review to receive, and thank you so much for taking the time to share such detail about your experience.

It's great to hear the turnaround worked so well for you. Getting full results back in under 36 hours is exactly what we aim for, and we're really pleased the written analysis alongside the dashboard gave you everything you needed to make sense of your numbers. That combination of clear data and comprehensive guidance is at the heart of what we try to do. We're also glad our team could help promptly when you reached out about measurement units before you even got started.

We hope your family finds it just as useful.

Kate

Noté 5 sur 5 étoiles

lovely staff very kind and helpful fast…

lovely staff very kind and helpful fast response too

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Harry, thank you so much for taking the time to leave this kind review.

It's really lovely to hear that our team made such a positive impression. Knowing that you felt well looked after and got a fast response genuinely means a lot to us, and we'll make sure your words are shared with the team.

We look forward to supporting you again.

Cassidy

Noté 5 sur 5 étoiles

Received the test the next day after…

Received the test the next day after ordering and when sent away received my results so quickly. App is easy to use and good information about test results. Would use again

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Nikita, thank you so much for taking the time to leave a review, it really means a lot to the team.

It's great to hear your kit arrived the very next day and that your results came back quickly too. That speed matters to us, and we're really pleased the app made everything easy to navigate and that the information alongside your results felt clear and useful.

Turning numbers into something you can actually act on is exactly what we're here for.

Cassidy

Noté 5 sur 5 étoiles

I wanted to check my bloods a couple of…

I wanted to check my bloods a couple of months before having surgery. I wanted to build my own personal test , the information provided by forth made this easy. I did find it difficult to extract the blood from myself even with all the hints and tips provided , due to this the blood I provided wasn't suitable. Forth offered me a second test at a significant price reduction. I did seek help with the second test, this went smoothly. My results came back really quickly into your app with a full breakdown and lots of advice on how to improve the results, fortunately I didn't need to improve anything, but it has gave me peace of mind. You can also chat with one of their GPS at an additional cost. It was a all round good experience using forth.

17 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Elaine, thank you so much for taking the time to share such a detailed account of your experience with us.

We're really glad the second sample collection went smoothly, and we appreciate your patience after the first attempt didn't quite work out. It's great to hear that getting some hands-on help made all the difference.

If you ever test with us again, it's worth knowing that our AutoDraw collection method is also available.

It's also lovely to hear that building your own test felt straightforward, and that your results appeared in the app quickly, with a full breakdown and the doctor's notes to accompany them. That guidance is there precisely to turn the numbers into something meaningful and actionable, so we're pleased it gave you the peace of mind you were looking for ahead of your surgery.

Our newly live clinic function is a great next step for anyone who wants to dig a little deeper into their results one-to-one.

Lucy

Noté 5 sur 5 étoiles

Thought I would struggle to make enough…

Thought I would struggle to make enough blood samples just through pricking my fingers as I have always struggled with blood flow during blood donation. However in the kit they provided multiple pricking kits and tips on how to best maximize blood collection. The process was straightforward and simple. I got my results within 2 days (returned samples Monday, received results Wednesday). I really like that my test is customisable so I can just pick whatever I want to get tested on.

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Gloria, thank you so much for taking the time to share your experience; it really means a lot to us.

It's great to hear that the collection tips and extra lancets in the kit made such a difference, especially given your concerns going in.

Getting enough blood from a fingerprick can feel daunting if you've had difficulty before, so we always make sure the kit includes everything you need to make it as easy as possible. Two days from sample to results is exactly what we aim for, and we're really pleased that came through for you.

If you ever find the fingerprick tricky in future, it's also worth knowing that our AutoDraw collection method is available as an option.

We're glad the build-your-own approach worked well for you too. Being able to choose exactly what you want to test for is something we think makes a real difference.

Kate

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful and supportive

Helpful and supportive, explained options clearly

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Lynette, thank you so much for taking the time to leave a review.

It's really lovely to hear that you felt supported and that your options were explained clearly. That's exactly what we aim for: making sure you have everything you need to feel confident about your health journey with us.

Please don't hesitate to reach out if there's anything else we can help with.

Noté 5 sur 5 étoiles

Swift response to my queries and really…

Swift response to my queries and really clear and easy to understand answers. Thanks so much Kate.

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Geoff, thank you so much for taking the time to leave us a review, it really does mean a lot to the team.

We're really pleased to hear that Kate was on hand quickly to answer your questions. That's exactly the kind of support we want everyone to experience, and we'll make sure Kate knows you said so.

If there's anything else we can help with at any point, please don't hesitate to get in touch.

Cassidy

Noté 2 sur 5 étoiles

The blood drawing part of it just…

The blood drawing part of it just didn't work. They sent a second kit with some more suggestions beyond what was in the standard kit guidance, so they were helpful in that respect but it still didn't work adequately. I don't know how many people this part of it actually works for but i'd be surprised if I was the only one with this problem. I've cancelled and put it down to experience. Spoke to my GP and he got me a blood test, which i should have done in the first place tbh.

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Thank you for your feedback and review, Michael.

We're sorry to hear that you were unable to successfully complete your sample collection, despite the additional guidance and replacement kit provided by our team.

We understand that finger-prick sample collection isn't the right option for everyone, which is why we're always happy to provide additional support and discuss alternative collection methods where available.

Alongside our finger-prick home test kits, we also offer our Tasso AutoDraw device, which collects blood from the upper arm rather than the fingertip. Many customers who have found finger-prick collection difficult have had a positive experience using this method. We also work with a network of over 400 clinics across the UK, giving customers the option to have their sample collected by a healthcare professional if they would prefer.

We're genuinely sorry we couldn't provide the experience you were hoping for, but we do appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to improve our service.

If you'd like to discuss the Tasso AutoDraw device or arranging a clinic appointment, please contact us at help@forthsupport.co.uk, and our team will be happy to help.

The Forth Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No refund issued

Ordered a test kit for home, but because I was ill and then changed my mind about doing this it had passed 24 days so I asked for my order to be cancelled and refunded, I was expecting £10 to be deducted which I accepted as the kit had been delivered but then was told I can't have a refund at all due to terms. This was not stated when ordering.

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Thank you for your feedback, Shane.

We're very sorry to hear that you were disappointed with the outcome of your refund request.

Our cancellation and refund policy is outlined within our Terms & Conditions, which are presented and accepted during the checkout process before an order is placed.

In line with UK consumer legislation, orders placed online are covered by a 14-day cooling-off period.

Unfortunately, as your cancellation request was received after this period had passed, we were unable to issue a refund in accordance with both our policy and consumer regulations.

We appreciate that this may not have been the outcome you were hoping for. We are continually reviewing our policies and how they are communicated to ensure they remain clear, fair and transparent for all of our customers.

If you would like to discuss alternative options that are available, please contact our team at help@forthsupport.co.uk. We would be more than happy to explore these with you.

The Forth Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Repeat Test

I did a test and some of the results could not be processed due to the quantity of blood I had collected. I requested a new test and this was promptly posted out to me.

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Sue, thank you for taking the time to leave a review, and for sticking with us after that initial hiccup.

We're sorry some of your results couldn't be processed the first time around. We're glad we could get a replacement kit out to you quickly.

We're always happy to provide additional support and discuss alternative collection methods where available.

Alongside our finger-prick home test kits, we also offer our Tasso AutoDraw device, which collects blood from the upper arm rather than the fingertip. Many customers who have found finger-prick collection difficult have had a positive experience using this method. We also work with a network of over 400 clinics across the UK, giving customers the option to have their sample collected by a healthcare professional if they would prefer.

If you have any questions before your next test, our team are always happy to help.

Lucy

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent quick service

Excellent quick service

18 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Jo, thank you for taking the time to leave us a review. We really appreciate it.

We're so pleased to hear your results came through quickly.

If you ever have any questions, please don't hesitate to get in touch. We're always happy to help.

Lucy

Noté 5 sur 5 étoiles

Very easy to use

Very easy to use, results arrive on the app very quickly. Will definitely use again

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Iain, thank you so much for taking the time to leave a review!

We are really glad to hear the process felt straightforward and that your results came through quickly on the app.

That combination of speed and simplicity is exactly what we aim for.

If you ever have questions in the future, our team is always happy to help at help@forthsupport.co.uk or via our Live Chat.

Cassidy

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Great experience. Test came very quickly, received very quickly, and was shocked how fast the lab done the test’s. Overall brilliant.
Would HIGHLY recommend to anyone thinking of doing a test, JUST do it!
Your health is your wealth.

16 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Hi Matthew!

Thank you so much for taking the time to leave this review.

It's great to hear the whole process felt quick and smooth from start to finish. Getting your kit to you fast, along with your results, is something we genuinely care so much about, so it's brilliant to know that came through in your experience.

We couldn't agree more with your sign-off sentiment either.

We hope to see you again for your next test whenever you're ready.

Kate

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast and helpful customer support

Had an issue with a test that didn't turn up (this was due to the postal service, not Forth's fault), and Kate on the support team was super helpful in getting a replacement to me

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Olaf, thank you so much for taking the time to leave a review, especially after what wasn't the smoothest start.

We're sorry your kit didn't arrive when it should have, and we completely understand how frustrating that must have been.

We're really glad Kate was on hand to sort a replacement out for you quickly and efficiently. We'll make sure to pass your kind words on to her.

If you ever need anything else along the way, we're always here!

Lucy

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely poor

⭐☆☆☆☆

Very disappointing experience from start to finish.

I purchased my test after being assured there was plenty of availability for blood draw appointments. Once I had paid, I discovered there was no suitable availability. Forth also sent me the wrong test kit.

Because my hormone test had to be taken within a specific time window, I had no choice but to arrange and pay for my own blood draw. Forth later offered a complimentary home visit but refused to reimburse the cost I had already incurred, despite acknowledging the issues I had experienced.

Throughout the process I dealt with repeated delays, poor communication, technical issues accessing my results, and had to constantly chase for updates. The clinician interpretation I paid for consisted of just a single generic sentence, with no meaningful explanation, recommendations, or next steps.

I raised a formal complaint which was escalated to senior management, but they refused to offer any refund or goodwill gesture, focusing only on the fact that the laboratory testing had been completed rather than addressing the poor customer experience.

Unfortunately, based on my experience, I would not recommend Forth.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Thank you for taking the time to leave your review. We're genuinely sorry that your experience did not meet your expectations.

We appreciate that your testing was time-sensitive, and throughout your journey we worked to support you by splitting your order at no additional cost, arranging a complimentary phlebotomy appointment, liaising directly with our phlebotomy provider to secure an appointment within your required timeframe, and obtaining further clinical review from our Medical Team following your results.

Following a comprehensive review by our Senior Management Team, we concluded that the testing service had been delivered successfully and that a number of additional goodwill measures had already been provided.

For this reason, we were unable to offer a refund, and this decision was communicated as our final response through our formal complaints process.

While we appreciate that this was not the outcome you were hoping for, we do thank you for your feedback. It has been shared internally and will be considered as part of our ongoing efforts to improve both our service and our customer experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. The tests are expensive and I sent 6 blood samples, 3 initial and 3 retests that were sent out by customer service. All 6 samples Forth said were either unusable or get couldn't get the full bio marker results. Customer Service is pretty basic with generic advice, probably AI responses where they just keep offering to send me more replacement kits at a discounted price. To summarise my advice is don't use this company, a complete waste of my time and money.

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Forth

Réponse de Forth

Thank you for taking the time to share your experience. We're really sorry to hear how frustrating this has been for you.

We completely understand how disappointing it must have been to go through multiple sample collections without getting the results you were hoping for. We know how much time and effort goes into collecting each sample, and we're sorry that this was your experience.

We'd also like to reassure you that all of our emails are written by our Customer Support Team. We don't use AI to respond to our customers, and we always do our best to provide guidance that's specific to each situation.

Throughout your testing journey, we sent several replacement kits completely free of charge and shared as much collection guidance as we could to try and help improve the sample quality. Unfortunately, despite everyone's best efforts, finger-prick testing isn't suitable for everyone.

We've introduced our Tasso AutoDraw device, which collects blood from the upper arm rather than the fingertip. It's been a really positive option for customers who have found finger-prick collection difficult, and it's something we would be happy to discuss with you to help you get your results successfully .

We're genuinely sorry we couldn't provide the experience you expected, but we do appreciate you taking the time to leave your feedback. It helps us continue to improve our service for future customers. If you are interested in the Tasso device, please contact us at help@forthsupport.co.uk and we will get this sorted for you quickly.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus