Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Unstable - especially on Saturday afternoons. You deposit money and half an hour later, as the 3pm kick-offs approach, it’s impossible to log in and place your bets (“internal error” message display... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Was told I would receive free bets when downloading the app and instead got an email saying I am not eligible with absolutely no explanation. It’s poor, do now download.

Noté 4 sur 5 étoiles

the good things are : Easy web to navigate and also platform for any early any game to bet lots choice of football games things that need to look at : lots promotion appear always that dis... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

The Experience I had with SBK Gambling online app is that when you withdraw your winnings it took on average 6-8 hours before it went into your account. Perhaps they owt to invest in modern t... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Services aux entreprises

Écrit par l'entreprise

SBK is a modern sports betting app that offers, on average, substantially better odds on the biggest sporting, political, and pop culture events vs. competing UK bookmakers.


Coordonnées de contact

Information importante

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

307 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 98 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(307)

98 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Desktop app

I only got the desktop app and I still get charged 2% on winnings even though I didn't get access to the exchange. I wanted to contact them but the Live Chat is not available on the desktop app so I wrote an email asking for access to the exchange but never got a reply back. I also tried to phone them on the number provided in the Help section but was directed to the...Live chat.

13 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Boo boc, we’re sorry for the frustration caused. The 2% charge you’re referring to is the standard commission applied to net winnings on the Smarkets Exchange, regardless of whether you’re accessing it via desktop or mobile.
Access to the exchange is included by default, but some features and support channels can vary depending on platform availability. We apologise if this wasn’t made clear and if you were unable to reach us via phone as this is no longer available. If you contact our support team by email again via live chat or email at support@getsbk.com, they will be able to review your account and assist with exchange access and any outstanding queries.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam, cannot use free bet bonus, account verification never end....

After use you 10e bet , you will get 50e free bet bonus, but you will not gona use them, because you account verification never end, and they put restrictions on you account....

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Sergiy, we’re sorry to hear about your experience. Account verification is a regulatory requirement and must be completed before bonuses can be credited or used. In some cases, additional checks are needed, which can extend the verification process and result in temporary account restrictions. These checks are not applied arbitrarily and are required to ensure compliance and account security. Our support team can review your specific case and provide an update if you contact us directly via live chat or email us at support@getsbk.com

Noté 1 sur 5 étoiles

Openened an account and deposited 10…

Openened an account and deposited 10 pound
10 minutes later my account was suspended and won’t reply too any emails at all
Never known a betting app let you deposit then shut your account down

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

HI Mason, thank you for your review. We’re sorry to hear about your account being suspended so soon after opening, we understand that must be frustrating. In some cases, accounts require additional verification for security and regulatory reasons, which can cause temporary restrictions.
Our team will always aim to respond as quickly as possible, and we apologise if you have not yet received a reply. Please try contacting us again via the in-app chat or at support@getsbk.com
so we can review your account and resolve this for you.

Thank you for bringing it to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

DON'T EVER USE THIS BETTING SITE…

DON'T EVER USE THIS BETTING SITE ABSOLUTE COWBOY SCAMMERS!
Only signed up for the offer as it looked good and read the T&C's. They say I'm not eligible after placing my bet and gave a ridiculous excuse why.
No help getting money back on livechat so recommend no one ever use this awful bookies because the same will happen to all new customers they just want you to sign up and scam you out the free bet offers.

They have then replied saying they will try and help and I go on the livechat and they yet again give me no support and reason as to why I don't receive the offer. Emailed twice to the support email they give you and not had a reply in 3 days so very unlikely they care or bother replying to any complaints so I will be going through the full complaint process to rectify this shocking service.

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Helen, thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with our sign-up offer, that’s not the impression we want to leave.
All promotions have specific eligibility criteria, but you should always receive a clear explanation, and we apologise if this was not the case.
We would like to review your account to understand exactly what happened and ensure everything was handled correctly. Please contact us again via the in-app chat or at support@getsbk.com
, and we’ll investigate this for you

Thanks again for taking the time to leave your feedback, this will help us improve.

Noté 1 sur 5 étoiles

Deposited 1500 pounds and immediedietly…

Deposited 1500 pounds and immediedietly got suspended after i put bets on now i dont even know if there gonna stand because there not replying to me

27 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Mrdavid, thanks for sharing your experience, and we’re sorry for the frustration this has caused. Account suspensions can happen for a number of reasons, but we understand how worrying it feels.

Kindly contact us on support@getsbk.com using the registered email address if you haven’t already, or please reply to the last email you received from us. Our support team will review your case and get back to you as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid SBK – My Experience Has Been Absurd

I signed up, went through their initial checks, deposited money, and everything seemed fine. Then out of nowhere they suspended my account for “additional verification.”

Fine, whatever, I sent every document they asked for immediately.
But then? Silence.
No updates. No replies to multiple emails. No timeframe. Nothing.

I’ve never dealt with a sportsbook that lets you deposit and then locks your account afterward while holding your funds and ignoring your messages. It’s incredibly frustrating and completely unprofessional.

If you value your time, your money, or basic customer support, be cautious about using this platform. My experience has been nothing but stress and unnecessary hassle.

25 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Amblessed, thank you for taking the time to share your experience, and we’re sorry to hear how frustrating this has been. This isn’t the level of service we aim to provide, and we understand how concerning it is to have your account suspended after depositing.
Account reviews are sometimes required to keep our platform secure, but you should always receive clear communication and timely updates, we apologise for the delay and any inconvenience it’s caused.
Please rest assured that your funds are safe, and once the verification is complete, your account access will be restored. If you haven’t already, please reply to the most recent email from our team so we can look into this for you.
Thank you again for the feedback, this helps us to improve, and we’d like to get this resolved for you as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

Avoid at all costs, had a few bets on yesterday for the horses, all came down to one race. I wanted to cash two out as I had been offered cash outs 2 mins before and 4 bets relied on one horse. Tried to log in before the final race and their systems were down preventing me from logging in. As soon as the race ended I was able to log in again. I don’t see this as a coincidence at all. It was tactical. Scammed millions on one of the biggest race days going. When you place In Play bets it almost loads for 30 seconds trying to determined what’s going to happen. It will then either drop the odds from what you chose (because now it’s 30 seconds later) or it will fail to place the bet. It seems that if it determines the bet will go in their favour they don’t give confirmation of the bet being placed and cancels but then all of a sudden appears in your bets after the event. It’s very laggy. Winning bets take ages to settle whereas losing bets settle instantly. There is only one winner playing with this broker and it will never be the customer it seems. Customer service are there but only to tell you to email “support” so I’m confused to what your chat reps actually do. Your limited on what you can bet on. I play basketball will only let you bet on a player that’s not scoring. As soon as a player starts to score they get greyed out. This all just makes it impossible for the customer to ever win and it seems like everything is done massively in favour of the broker with this company.

Paddy power and bet 365 are light years ahead of this broker. This has to be the worse one yet.

22 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

HI Millie, sorry to hear about your issues, system stability is something we take very seriously, and we can confirm there was no intention to disadvantage any customer. We would like to investigate the login issue, and the delays you described so we can review what happened in your specific case.

Please reach out to our support team via email on support@getsbk.com with the email linked to your account so we can look into your bets, settlement times, and any technical interruptions in detail. We also appreciate your comments regarding in-play betting and market availability, and we will ensure this feedback is passed on to the relevant teams.

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant help from Sam through live…

Brilliant help from Sam through live chat

9 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Warren, thanks for the great feedback! We're delighted to hear Sam was able to help you through live chat. We'll be sure to pass along your kind words, they’ll really appreciate it!

Noté 1 sur 5 étoiles

Betting dispute

Taking to long to solve a simple process I've given them all the information about my complaint and they have all the data needed yet they still haven't sorted it out

30 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Paul, thanks for sharing your feedback, and I’m really sorry to hear about the delay. We understand how frustrating it is when an issue feels like it’s taking longer than it should, especially after you’ve already provided all the required information.

Please rest assured that our team resolve all queries as quickly as possible. If you have your case reference handy, feel free to share it via live chat so we can follow up right away when possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wouldn't let me make a deposit…

Wouldn't let me make a deposit contacted customer service and thr asked me for 2 wage slips and a full bank statement. That's got fraud all over it

1 novembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Derek, Thanks for taking the time to leave your feedback. We understand that being asked for documents like wage slips and bank statements can feel intrusive, but please be assured these verification checks are carried out strictly in line with our legal and regulatory obligations.
They’re in place to keep accounts secure and ensure we remain compliant with industry requirements, never for any fraudulent purpose.
If you have any concerns or need further clarification,please contact our support team on support@getsbk.com and we will be happy to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Long term customer

Long term customer
Got my account checked after being in profit for 300 pound … sent all relevant info and now support not getting back to me after days of emailing

14 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi James,

Thanks for getting in touch.
We understand your concern and appreciate your patience.

Rest assured, our support team will get back to you with an update as soon as possible.

If you haven’t received an update after a few days, please feel free to contact us again via email at support@getsbk.com, and we’ll make sure your query is followed up promptly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good site

Good site , easiest site I know of to construct a football bet builder ! Never any problems 👍👍👍👍

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Joey,

Thanks so much for your kind words! We're thrilled to hear you’re enjoying our football bet builder and finding the site easy to use. 👍 Should you require further help, please do not hesitate to contact us at support@getsbk.com. I wish you a lovely day.

Noté 1 sur 5 étoiles

Not fit for purpose

Not fit for purpose. Uses every trick to beat us. Unsubscribed and blocked. Feel ancient laggy and no freedom to bet how i want. Winning bets take to long to settle while losing bets settled instantly. Promotions dont work smoothly and 4 selections is the deal breaker. Our business is no more.

19 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Taner,

We’re really sorry to hear about this experience.
Please contact us via email on support@getsbk.com with your query and the relevant team will contact you as soon as possible with an update.

Noté 1 sur 5 étoiles

Took my deposit off me no problems then…

Took my deposit off me no problems then failed my verification so I withdrew my depisit and now they won’t send it back

*response to their response…. I don’t care about getting verified. They took my money without a care in the world who I was then wouldn’t send it back 30 mins later because I wasn’t verified

19 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Paul, we’re really sorry to hear about this experience. We take verification and withdrawals very seriously and would never intentionally hold a customer’s funds. If your verification was rejected, it’s usually due to a mismatch in submitted information, and we’re happy to resolve that quickly.

Please contact our support team via email at support@getsbk.com with your account email so we can look into your case and make sure your deposit is returned and check the verification query as well.

Noté 1 sur 5 étoiles

Trash scam company put my £ 10 deposit…

Trash scam company put my £ 10 deposit in as soon as I bet the 10 within half an hour they emailed me telling me I was not eligible for the bonus,
So I closed the account with these scammers.
To let you know I didn't put the £10 on as one bet I split into two £5 bets and i read later bet must be £10 on one horse of 2/1 over so really my fault, but I have seen all these negative complaints and decided to delete my account. Everyone don't go near this terrible company.

9 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Ronkate, Thank you for getting in touch and for sharing your feedback. I’m sorry to hear about your recent experience and that you felt disappointed with the outcome of your bonus offer.
If you’d like us to look into your account further or confirm the details of the offer, please contact us via email at support@getsbk.com and we’ll be happy to look into this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Useless customer service who don’t reply

Useless customer service who reply to trust pilot reviews asking you to get in touch to get the issue resolved but then you email them again multiple times for them to ignore your emails but will happily take your deposit before suspending your account, guys avoid !!

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi James, we’re very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. This is not the standard of service we aim to provide.

We’d like to look into your case directly to understand what happened and address it appropriately. Please contact us at support@getsbk.com with your account details so we can investigate and assist you.

Thank you for your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good communication sorted my…

Very good communication sorted my problem out definitely five stars thank you very much

30 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Kyle,

Glad that we helped you with your query.
Happy to see that you are enjoying our platform.
Thanks for the review!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great help from Alice on live chat…

Great help from Alice on live chat sorted my problem

23 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Ben,

Glad that we helped you with your query.
Happy to see that you are enjoying our platform.
Thanks for the review!

Noté 1 sur 5 étoiles

I a few weeks ago I won a bet was only…

I a few weeks ago I won a bet was only 40 pound return and they still haven’t paid me out on it n then last night I won another 118 pound and ive gone to withdraw it and I can only withdraw 10 pound of it. I wouldn’t use this app do offer better prices but don’t pay out half the time

22 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SBK

Réponse de SBK

Hi Kyran,
First of all, we’re very sorry for the negative experience you had with our promo and customer support.
That’s not the standard we aim to deliver. We’d like the chance to review what went wrong and make it right.

Please reach out to us directly at support@getsbk.com so our team can assist you with your promo and account concerns.
Your feedback is valuable, and we’ll use it to improve both our promotions and service.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus