Har lavet reklamer på firmabilerne
Har lavet reklamer på mine firmabiler, og det er rigtig god service samt skarp kvalitet!
Har haft løbende kontakt med Christina, og intet at klage over!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Vi kan hjælpe dig med din næste opgave indenfor bildekoration, udstilling, skiltning, print mm. Vi er et firma med et stærkt hold af dygtige fagfolk, som brænder for at levere et flot resultat.
Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Har lavet reklamer på mine firmabiler, og det er rigtig god service samt skarp kvalitet!
Har haft løbende kontakt med Christina, og intet at klage over!
Jeg har brugt Gittes skilte center i mange år, til forskellige opgaver. og ingen klager herfra, super service og hurtig fremstilling, ingen opgave er for stor eller lille 🤩 meget tilfreds kunde 😍

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Fantastiske søde og dygtige mennesker! Jeg kan kun varmt anbefale dem!
De har sans for kvalitet og perfektionisme😊

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Kæmpe kæmpe anbefaling herfra! Her fået lavet en del på min Mercedes C220d og kunne ikke bære mere tilfreds med resultatet🤩
Man bliver mødt med et kæmpe smil og føler dig velkommen og der er den hyggeligste stemning på værkstedet🤩 ikke sidste gang jeg sender min bil derned🤩

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Gittes Skiltecenter er det eneste sted du/i skal have lavet jeres klister m mere!!
Jeg driver en entreprenør virksomhed på Bornholm, alle vores biler kommer forbi Mads og hans hold inden de skal vider til færgen!
Prisen kan man ikke sætte en finger på!
Kvaliteten er altid 110%!
Kundeservicen er ubeskrivelig!
En mindre historie!
Vores 2. Indkøbte firmabil blev købt lidt hurtig.. jeg ringer til Mads, som på dette tidspunkt ikke har lavet noget for mig endnu forklare ham at vi skal hente en bil og om ham vil lave klister på den. Det ville han gerne, hvornår det skulle forgå… der ku jeg så bare sige “ vi kommer om 24 timer”
Mads var klar i spyttet “ i kommer bare vi er klar”!
Og hermed aldrig nogle som skal lave det mindste klister for mig uden det er fra Mads og hans hold!

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Jeg har altid en fantastisk oplevelse med Gittesskilte! Fra start til slut er servicen helt i top – de er utroligt imødekommende, professionelle og hjælpsomme.
Alt, jeg bestilte, blev leveret til tiden og oversteg mine forventninger i både kvalitet og design.
Jeg kan varmt anbefale Gittesskilte til alle, der har brug for skilte i høj kvalitet, folie eller andet med fremragende service! Jeg vender altid tilbage til Gittes skilte, når behovet er der!
De varmeste anbefalinger herfra

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Lige fra første kontakt med en dygtig medarbejder hos Gitte’s skilte center, der kunne man tydeligt mærke at de var dybt professionelle, med forståelse af designet og ikke mindst hjælp til hvordan tingene skulle forgå og der færdige resultat sku være.
Arbejdet blev udført med perfektionisme som jeg ikke havde turde håbe på. Jeg vil sige tusind tak for det gode arbejde.
Jeg kan og vil kun anbefale jer fremadrettet, hvis folk selvfølgelig ønsker perfekt arbejde, hvor alle aftaler og tidspunkter bliver overholdt.
Mvh Jonas A.C. STILLADSER

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Nu er jeg kommet nede hos Gitte skiltcenter i rigtig mange år og har fået lavet rigtig mange firmabiler dernede og det er altid været en god kvalitet og de har været søde og professionelle mvh jw.

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Super pænt arbejde og hjælp med opsætning
De har lavet 5 biler indtil videre.

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Altid god service 💪😁 os selvom man kommer 5 min i fyraften på en fredag 😝😝 og liiiige ska ha lavet noget til weekenden
God service til design og ideer 😎 for lige at gi det sidste pift til ens skilt eller reklame 🤩🤩
Hilsen L.S.S.

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Vi har flere gange brugt Gitte's Skiltecenter til reklamer på vores firmabiler. Dialogen med at få lavet designet , Udførelsen af print og arbejdet findes ikke bedre nogle steder !! Klart Sjællands bedste skilte firma !

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Har fået dekoreret mine biler hos Mads, som altid er det til perfektion.
Lige fra redigering af logo og ideer, til montering af mærkerne.
Har fået lavet mange forskellige ting igennem tiden og der er aldrig en finger at sætte.
Skal man have reklame og skal det være hurtigt og perfekt, så benyt Gittes skiltecenter hos Mads

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Jeg fik anbefalet Gitte's Skiltecenter en dag af en kamerat, hvor jeg skulle bruge noget logo og skrift inden for kort tid. Jeg ringede og spurgte om de kunne hjælpe og inden for 24 timer var bilen køreklar. De resterende biler jeg har købt og køber kommer der ned, de er flinke, sindsyg dygtige og professionel og der er altid kaffe på kanden. Hver gang man ringer, træder han altid til og hjælper med opgaven, kommer med ideer. Alle stjernerne værd - intet at sætte en finder på. :)

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Fantastisk, tålmodigt og professionelt personale. Havde lidt udfordringer ved at bestille cvr stickers til en ny varebil. Der blev hurtigt taget hånd om min sag, havde stickersne et par dage efter bestillingen var gennemført. Tak for en god kunde oplevelse! :)
De bedste hilsner Martin

Réponse de Gitte's Skiltecenter
Jeg skulle have lavet noget navn og klister på min nye lastbil og fik anbefalet Gittes-skiltecenter.
Ringede og spurgte om de kunne lave noget i indeværende uge da jeg var lidt sent ude mht bestilling.
Der gik 48 timer fra bestilling til jeg kunne hente bilen igen med de fedeste striber og skrift.
Hold kæft hvor er det fedt når noget bare virker,og folk sætter en ære i sit arbejde.
Kan varmt anbefale Mads og hans team

Réponse de Gitte's Skiltecenter
sikker jer i får jeres pris på mail. det har sendt mig en 2500kr højer pris end aftalt. samt har lavet noget grimt arbejde og der ikke sad fast. kommer ikke til at bruge dem igen og vil råde alle til at gå langt uden om dem
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.