GM Auto Group ApS  Avis 66

TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos bilforhandleren i forbindelse med rådgivning og leasing af bil. Fra første kontakt blev jeg mødt med høj faglighed, god service og en ærlig tilgang til min... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi tog kontakt til GM Auto Group da vi skulle have ny bil. Vi forklarede dem om vores drømme og ønsker, og efter nogle få uger vendte de tilbage med en bil der langt oversteg vores forventninger en... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Som tidligere skrevet, bil indskrives 10/9 2024 for rep. hos firma.: GM Autoteknik Autoværksted/Pladeværsted/Dækservice. Rep. loves udført kommende uge. Efter 21 dage ingen ti... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har de sidste par år benyttet mig at GM autoteknik, med stor tilfredshed hver gang ! Det rene og ryddelige værksted afspejler deres arbejde, og der er aldrig nogen overraskelser når jeg er komm... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

66 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

VERDENSKLASSE service og kundepleje!

Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos bilforhandleren i forbindelse med rådgivning og leasing af bil. Fra første kontakt blev jeg mødt med høj faglighed, god service og en ærlig tilgang til mine behov og ønsker.

Rådgivningen var grundig og professionel, og der blev taget sig tid til at gennemgå de forskellige leasingmuligheder, så jeg følte mig tryg ved mit valg. Hele processen forløb nemt og effektivt, og kommunikationen var klar og behagelig hele vejen igennem.

Jeg kan varmt anbefale dem til andre, der søger kompetent vejledning og en god oplevelse ved leasing af bil. Kæmpe tak for den flotte service - jeg er en glad kunde!

1 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

har lige fået lavet min skoda ( front…

har lige fået lavet min skoda ( front skade )hos gm autoteknik vallensbækvej 31 2605 brøndby og alt er fint ingen problem med at få lånebil så tænker de får bilen hvis uheldet er ude

30 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

De leverede vores drømme bil

Vi tog kontakt til GM Auto Group da vi skulle have ny bil.
Vi forklarede dem om vores drømme og ønsker, og efter nogle få uger vendte de tilbage med en bil der langt oversteg vores forventninger endda til samme pris.

Vi er meget glade og tilfredse med den fantastiske service

22 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I had been cheated

I had been cheated. Keep changing the word like firs said need 9000 dkk. Next week asked for 13000. Then 25000, after that 33000. If i dont want to fix the car through them then i have to give them 9000dkk. After that i have asked some discount and they asked for 31000 and i asked to fix it but still they coulnd fix the car. Very bad. Not recom

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de GM Auto Group ApS

Réponse de GM Auto Group ApS

Hi Km.

Your car was brought to us with road side assistance.
It could not start and it was 1 month past inspection.
After agreement with you we proceeded to check the car in regards to inspection as well as why it would not start.

There was a multitude of issues with the car that could cause it to fail an inspection. You told us that you only wanted the car to be able to drive. And to disregard the other issues
The initial search lead us to suspect insufficient lack of fuel to the engine, we had to disconnect the fuel tank to complete our search for the problem. The problem turned out to be the fuel pump as well as multiple injertor nozzles.

We explained to you several times that we could not test for how the engine would run because it could not start until we had completed this repair.

You asked for a rough cost estimate which we could not provide before further investigation. But we told you it would at the very least be in excess of 25.000kr.
The excact cost turned out to be 33.000kr.. You asked if there was a way to reduce the cost and we agreed to set the amount to 31.500kr.

After the repair the car did not run well because the particlefilter was completely clogged. Despite no error messages on the particlefilter during out testing before the repair.
At this point you told us that you would pick up the car.

Noté 1 sur 5 étoiles

Føler mig svindlet ....

Føler mig svindlet ....bestiller tid til en fejl søgning da jeg har en lampe der lyser. Hos andre er det gratis og tager 20 min . Derefter får man så at vide hvad der skal ske og hvad det koster ...HER TOG DET 1 TIME OG PÅ INTET TIDSPUNKT FORTÆLLER DE MIG DET KOSTER 1075 KR....HVOR JEG SÅ EFTERFØLGENDE FOR AT VIDE DE IKKE NÅEDE AT BLIVE FÆRDIGE SÅ DE VILLE GODT HAVE DEN TILBAGE SÅ DE KUNNE SØGE FÆRDIG .....OG DET SKULLE JEG SERIØST OGSÅ BETALE FOR ! SÅ HVAD HAR JEG OVERHOVED SÅ BETALT FOR HVIS DE SKAL GØRE DET IGEN ?

Og det passer ikke alle tager gebyr ...fik lavet 3 uger før hod jer. Ingen gebyr tog 20 min. , og ringede til kia nelleman og spurgte og de tager heller ikke noget gebyr ...så nej ikke alle tager gebyr og man burde fortælle det inden når man gør

26 mars 2026
Avis spontané
Logo de GM Auto Group ApS

Réponse de GM Auto Group ApS

Hej Stefan.

"Vi er desværre uforstående over for, at du har givet os en dårlig anmeldelse på Trustpilot, da vi på ingen måde svindler vores kunder"

Du har desuden ringet ind og booket en tid til fejlsøgning på din bil, i forbindelse med at motorlampen lyser. Derudover har vi sat testeren på og udlæst fejlkoder, hvor vi kunne konstatere at der er fejl på EGR - system. Dette kræver dog en mere omfattende undersøgelse for at stille den korrekte diagnose. Derfor foreslog vi at flytte tiden til en anden dag, hvor vi kunne kigge nærmere på problemet.

Dette koster selvfølgelig for et testgebyr samt udlæsning af fejlkoder. Som du har betalt.
Da alle værksteder opkræver et gebyr i forhold til test og fejlsøgning.

Med venlig hilsen
GM Auto Group

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk & Proff

Fantastisk & Proff. service
Jeg har bestilt og fået de bedste vinterdæk.
Hele vejen igennem ultra proff. Service
Tusind tak og kæmpe anbefaling herfra.

4 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

En rigtig god oplevelse hos Autoteknik

Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte bil hos Autoteknik. Vi fik en ærlig og professionel rådgivning af Kasper, som var både fagligt dygtig, tålmodig og lyttende. Vi har netop haft første serviceeftersyn som var nem og effektiv. Vi kan klart anbefale Autoteknik til andre!

10 septembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Havde en Nissan Ariya til reperation

Havde en Nissan Ariya til reperation. Da jeg fik den tilbage kørte den nærmest ny som fra fabrikken af! Kom her og få jeres bil i topform stand efter en evt skade. Marco & Mads er top professionelle og vil gøre alt for at gå den ekstra mil.

Vh Ari

14 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ikke proff !

Som tidligere skrevet, bil indskrives 10/9 2024 for rep.
hos firma.: GM Autoteknik
Autoværksted/Pladeværsted/Dækservice.
Rep. loves udført kommende uge.

Efter 21 dage ingen tilbagemelding!

Kontakter firma. da min forsikring siger, bil er rep. og faktura betalt. ?
Vedkommende bekræfter han er chef i firma GM Autoteknik

Der tages ny foto mv. af bil. Og div. indskrives. Navn, tlf. nr. adr.

Bil indlev. for rep 7/10 2024.

PS.: På kvitt. lånt bil står, GM Autoteknik Aps. (kasko)

Konklusion, brug aut. værksted.
Uaut. drager dem alligevel til ansvar.
Mvh.
Erik Mortensen

1 octobre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk kundeoplevelse

Jeg må bare sige, at GM autoteknik har det, der skal til for at yde den bedste allround service.
Kom ind med en skade på min bagkofanger, dette blev fikset hurtigt og flot. Min bil havde også en pærefejl som deres opmærksomme mekaniker opdagede og skiftede samtidig. SUPER GOD SERVICE! Da jeg hentede bilen, kom jeg også til at kigge lidt i deres flotte salgsudstilling. Jeg blev taget så godt imod af deres sælger, og ja nu er det lige før jeg er kommet til at købe en bil til konen også.
Fantastisk service, hvor der bliver lyttet til dine behov hele vejen igennem!

5 novembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Bedste service

Bedste service! Jeg afleveret min bil på en forsikringsskade. Bilen er i tip top stand, på trods af at de havde en masse udfordringer. Da mit anhænger træk var i vejen og jeg ikke havde nøglen til at fjerne det. Men de løste opgaven til U.G!! Da jeg hentede min bil havde de oveni købet
Støvsuget den! Jeg blev så glad!! Taak 🙏🏻

23 septembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Anbefales værdigt værksted!

Dejligt at komme ind et sted med virkelig kompetent personale.

De sætter tid af til kunden og er virkelig serviceminded, bestemt et anbefales værdigt værksted, dygtige mekanikere der er til at stole på.

19 septembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Super god service!

Den varmeste anbefaling her fra. :)

Hele oplevelsen har været super god! både skøn kundeservice, et virkelig professionelt personale og hurtig hjælp! Jeg har været super tilfreds og har haft en virkelig god oplevelse!

15 août 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Servicemindet og fleksible

Søde gutter, super service og ingen "overraskelser" når bilen er til rep og regningen skal betales. Super fleksible og meget imødekommende. Nå ja, så er der også lækker kaffe mens man venter på bilen bliver klar.

28 mai 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kompetente og dygtige…

Hvis man ønsker kompetente og dygtige folk der skal kigge på din bil. Så er der ingen tvivl om hvor man skal gå hen. Her møder man venlige og gode folk på stedet. Hurtige til at hjælpe og alle smiler glædeligt til dig når du kommer. Synet af et rent værksted gør bare at man straks føler der er orden på tingene. Jeg kan kun anbefale alle til at benytte dette sted. Tak for hjælpen i en yderst presset situation.

28 mai 2024
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus