Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

1st experience with goget and I have to say it's the worst experience I've ever had renting a van. Vehicle is fitted with a motor pass device which isn't in the goget material leading to 2... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service, app works and any issues are fixed quickly, very forgiving for things like late returns and easy to use. I rent the vans and cars often and they work great, have reverse cam... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Vehicle is filthy, van was missing all but one tie down point, so could no secure load. tank was almost empty and no info on filling and reimbursement, then I got fined for leaving the vehicle with... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Pros: Cars are okay and of course it's convenient to have them nearby. Cons: If you're a minute late returning, you effectively have to pay for an additional two hours, even if no one is booked af... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Aires de stationnement pour le covoiturage
  2. Service de leasing automobile
  3. Service de transport

Écrit par l'entreprise

Wheels for Whatever. Round the corner. By the Hour. GoGet gives you all the joy of owning a car with none of the hassles. You get to enjoy all the stuff you love, like hitting the shops or the beach, while we deal with petrol, rego, parking, maintenance, cleaning and all the rest. GoGet members get on-demand access to 3,000 conveniently located cars and vans today. With 20+ years of Australian carshare experience and 8 million trips and counting, GoGet are the experts in carshare.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

353 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 98 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(353)

89 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY DODGIEST CAR RENTAL COMPANY…

STAY AWAY DODGIEST CAR RENTAL COMPANY EVER!
I booked a go get as I had my car sent to get fixed so I needed it to get to work, firstly the car wasn't parked where it was meant to be I called them was on hold for 20min had to wait another 20min for the car to get dropped off by the previous customer. Secondly The car was left a mess rubbish everywhere and dirt all over the car like it had been used for 4 wheel driving. I was already 40min late for work so I had to just bare it and go. Once I had gotten to work I had a co worker notify me that one of the number plates were missing off the car I hadn't realised as I was already late for work seeing as I had to wait for the vehicle, luckily i hadn't driven past any police officers as it would not have looked good at all. Complained to customer service i called them multiple times for a follow up but I am still waiting. Very unprofessional the company does not inspect the cars, you can barely catch them on the phone. Worst experience ever!

20 novembre 2025
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Lisa,

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This isn't the standard we aim to provide, and we'd like the opportunity to investigate what happened. Please email us at hello@goget.com.au with your booking details so our team can look into this and follow up with you.

Thanks,
Jamella

Noté 5 sur 5 étoiles

Simple process and fantastic to use

Plenty of instructions as to how Goget worked which helped me to feel comfortable in how I was going to use the car, system etc.

Getting the smart card from the vehicle was easy and the person who assisted me in the process was great.

Booking the car was super easy and altering it was simple.

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Catherine.

Thank you for your wonderful review! We're so pleased to hear that you found the booking process simple and that our instructions helped you feel confident using GoGet for the first time. It's great to know collecting the smart card was straightforward and that our team member made the experience even better. We really appreciate your feedback and look forward to helping you with your next trip!

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m not a member but after my recent…

I’m not a member but after my recent experience with a friend trying to help me move some items using a van I will never sign up. We booked a week out they cancelled 3 times but had already taken payments out for each booking.

They made a false advertising claim of a new customer signup credit which she couldn’t activate. They allow back to back booking times and then allowed the booking before ours extend into our booked time with no notification. We arrived ahead of time to find no van and had to call them to find this out.
They use offshore call centre who just read a script of platitudes without any competency to assist us to find a solution to problems they caused. Offered an insulting $35 compensation for completely stuffing us around.
They had poor English comprehension skills and I had to ask questions again and again before I actually got an answer to the question instead of some scripted response.

We never got the van in the end and my friend cancelled her membership and is going to ACCC about the false advertising claim for new customer’s credit. I am going to make a complaint to my building management that we should break ties and find an alternative for our building complex car hire.

Just an awful business with poor customer service.

27 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Emma Wilson,

We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been, especially when you were relying on the booking to help with a move. The issues you've described, including the booking changes, communication, and the support you received, are not the experience we aim to provide.

We'd appreciate the opportunity to investigate what happened and review your concerns in more detail. Please email us at hello@goget.com.au with your booking details so our team can look into this thoroughly and work towards an appropriate resolution.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Thanks,
Jamella

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy booking

Easy booking. Lots of cars available within walking distance. Petrol costs covered and card in the car for easy transaction.

14 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Lee Dawe,

Thank you for your great review! We're glad to hear you found the booking process easy and had plenty of vehicles within walking distance. It's also great to know the included fuel card made refuelling simple and convenient. We appreciate your feedback and look forward to seeing you on your next GoGet trip!

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

The car wasn’t parked in the designated…

The car wasn’t parked in the designated spot, not even remotely close, which meant it took me an extra 30 minutes to locate it. I requested that this time be added to my booking, however I was instead charged both for the extension and from the original start time.
the car is also broken with the driver door rubber seal missing creating loud noises while driving.

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi Jordan, we're sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it would have been to spend extra time locating a vehicle that wasn't parked in its designated bay and then be charged for that time. We're also concerned to hear about the missing door seal and the condition of the vehicle. Please email us at hello@goget.com.au with your booking details so our team can review the charges and investigate the vehicle issue further.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

What a joke this was!

What a joke
First car battery died
Had to carry heavy luggage up and down hills with terrible left knee pain to get to replacement.

Was late for training tring to find replacement vehicle

Got in to a find ntak below 1/4 nearly empty making me later again.

Took photos, and sent re petrol They are quick to take money out, still not relace your costs. No map navigation

First and only use huge dissapointment
If i could score 0 i would

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Anne Whealing. We're sorry to hear about your disappointing experience. We understand how frustrating it would have been to deal with a flat battery, a replacement vehicle, delays to your training, and concerns about the fuel level. This is not the experience we aim to provide. We'd like the opportunity to look into this further and discuss your concerns. Please contact us at hello@goget.com.au so our team can assist you.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Go Get is the worst company I have ever…

Go Get is the worst company I have ever dealt with. I hired a car tonight from Logan IKEA, and the car had been broken into. Go Get booked me another car, and I had to travel half an hour to another location.

I collected the car and drove for about 20 minutes before stopping it, only for the car not to start. I was told I would potentially have to wait 2 hours (it was 8 p.m. at the time, and I am a female alone waiting by myself behind shops). When the mechanic came out and said there was a fault with the car, he doubted that it would start again, but Go Get assured me it would. Sure enough, I put fuel in the car, tried to start it, and it still would not start.

Go Get is a scam company that does not carry out quality checks on their vehicles. AVOID THIS COMPANY!

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Tal. We're very sorry to hear about your experience and the inconvenience caused by both vehicles during your booking. One of our Team Leads has attempted to contact you to discuss this further but has been unable to reach you. Please email us at hello@goget.com.au with your preferred contact details so we can investigate and work towards a resolution.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Car with a flat battery, probably expired and definitely not checked

Today, my booked car has a flat battery. And you wouldn't believe the poor customer service (although maybe you would reading some of the other reviews). Let's see how their "investigation" goes. I'm waiting for a full refund.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @rupes,

We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to find a booked vehicle with a flat battery.

This isn't the standard we aim for, and we're currently looking into what happened. Please email us at hello@goget.com.au with your booking details so we can investigate further and assist with a resolution.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Pretty frustrating experience with…

Pretty frustrating experience with GoGet over the last couple of weeks.

My account kept getting suspended on and off with no explanation, and I had to call customer service around five times just to get it temporarily sorted each time. Every time I was told it was fixed, it would happen again soon after.

Now my account has been fully deactivated right after a booking, again without any reason given. On top of that, I can’t even see my booking or charges anymore, and it looks like I may have been double charged for the same trip.

When I called support again, I was told they couldn’t do anything because the account is deactivated and to email instead. That email was supposedly to “sort it out”, but honestly it’s just added more frustration and still no clear explanation or resolution.

Overall, not a great experience and pretty disappointing as a customer. I´m still waiting for a resolution, but this experience has been so poor that regardless of the outcome I am not using this service again.

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi Gustavo,

Thanks for sharing this and sorry for the frustration you’ve experienced.

We understand how concerning repeated account issues, a sudden deactivation, and possible duplicate charges can be—especially without clear explanation. This isn’t the experience we want for our customers.

Please email us at hello@goget.com.au with your account details, and our team will look into your case, including your booking and any billing concerns, as a priority.

Thanks,
Jamella

Noté 3 sur 5 étoiles

Used to be great but the quality of the…

Used to be great but the quality of the cars and the customer service is dropping

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Ryan Reviews.

We’re sorry to hear this and appreciate your feedback. Please email us at hello@goget.com.au so we can look into your experience further.

Thanks,
Jamella

Noté 2 sur 5 étoiles

NEVER AGAIN. Costs not transparent

NEVER AGAIN. First time user. The car was great. The concept is great The booking process is fairly simple, as is the pickup. But there’s no way I would use this service again - the pricing is not transparent in any way. I do my research to try and make sure this kind of thing doesn’t happen to me. I used a voucher code that was supposed to remove 10% of the cost and there is no evidence of that being applied in the charge. This is how my 2.5 hour hire cost $50.

2.5 Hours × $13.30 =$33.25
19km × $0.50 = $9.50
‘Damage Cover’ $2.50/hour capped at $25.00/day = $6.25

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Beth P.

We’re sorry to hear your first experience didn’t meet expectations. We appreciate your feedback about pricing transparency and understand how frustrating this would feel. Our pricing is made up of time, distance, and any selected cover options, but we’d like to review your booking and voucher details to make sure everything was applied correctly. Please email us at hello@goget.com.au and our team will look into this for you.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service ever

Worst customer service ever. I found the interaction unhelpful and unprofessional. The conversation was then abruptly ended by the agent without resolution.

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Johnson Xia.

We’re sorry to hear about your experience. This is not the level of service we aim to provide, and we appreciate your feedback. We’d like the opportunity to make things right and address your concerns properly. Please email us at hello@goget.com.au so we can assist further.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

!st time most likely to be last time

Let me tell you about my first experience of hiring a car with Go Get. I booked a car for 24hrs and arrived a few mins after the booking time. I needed the car to use while mine was in for a major service. When I arrived, I could not access the car. The card reader was no longer on the windscreen. It had fallen off and was sitting on the dashboard and would not read my card. When I rang the help number I was connected to an overseas call center. The lady had a strong accent and was extremely hard to understand. Eventually, after asking 7 questions to establish my identity (surely just a booking number and phone details would be sufficient) I understood she was going to try to unlock the car remotely
After several minutes the car’s horn starts blaring. Vey loud and very annoying. People in the street were glaring and seemed as annoyed as I was. After several minutes of this she called me. She said the alarm was sounding because she tried to unlock it remotely – brilliant.
When she eventually said she could not unlock the car, she said I will direct you to another car that’s available about 500m away. It’s at the “Chemist Warehouse” she said. I will send the address and details via email. So I have to try to read my email on the phone in broad daylight on the street. This is not as easy as it sounds. I drove around the corner and up the street to Chemist Warehouse. No sign of the car. I had to check the address and eventually found it some 300-400 meters away and across the road.
I could access this car and from there the process proceeded smoothly. However, I was 15 mins late for my service booking and missed my place in the que. My service took much longer to complete as a result.
For all this hassle, frustration and inconvenience I was given a $10 credit on my account (not cash mind you). The whole process was a complete disaster. The help person was only slightly helpful and the whole thing has left me with a horrible taste in my mouth. Mind you I have a very interesting story to tell all my friends and relatives about how useless this company is. That is unless you can offer some decent compensation with actual value.
Your marketing material sprouts how wonderful it all is. Why own a car when you can go get? Try them and you’ll see why. I leave this with you and await anxiously for your reply.

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @David B.,

We’re sorry your first GoGet experience was so frustrating and fell short of expectations. We appreciate your feedback and would like to look into this further for you.

Please email us at hello@goget.com.au with your booking details so we can follow up directly.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

The tech is THE WORST

The tech is THE WORST. It has been for years. I have to call to book. Online or app cant make a booking.
reset a password - Forget it, the links never work

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Dylan Paul. Thanks for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience with the app and website. We understand how frustrating booking and password reset issues can be. Please email us at hello@goget.com.au so our team can help.

Thanks,
Jamella

Noté 5 sur 5 étoiles

Go Get is great for someone like me

Go Get is great for someone like me who rarely needs a car or a van, but can drive. I have hired a van to move house a few times and you can either pay by the hour or by the day. If you think that you need the vehicle for more than four hours, then by the day is a better option, especially because things often take longer than you think. I'm hiring a van to move house this week and it will cost me $130. I think if you are moving house it would be worth hiring a van even if you have a car because it makes moving large things such as beds and shelves and desks, so much easier, and also you can do it all in one trip, rather than several trips. If you need to move a whole house and have fridges and washing machines and couches etc, then perhaps then you would need a truck or hire removalists to do it for you, but for my needs, just a van is perfect 👌

4 mai 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Mr. Lawrence Agar. Thanks so much for the thoughtful review! It’s great to hear how well GoGet has worked for your moving needs. You’ve made a really good point about choosing the daily rate for longer bookings—things do tend to take a bit longer than expected, especially when moving house.

We’re glad the van option has made those bigger items easier to handle and helped you get everything done in one trip—that’s exactly what it’s there for. Hope your upcoming move goes smoothly, and thanks again for sharing your experience!

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

They won't refund me the money I spent…

They won't refund me the money I spent on fuel, even when I provided samples of my DNA. They assume You are a thief and you are trying to scam them. I will take them to court, I will win and I will share the details here so everyone can do the same.

1 avril 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi Agustin,

Thanks for your message. We’ve already sent you an email requesting the bank details needed to process your reimbursement. Please check your inbox (and spam folder) and reply there so we can proceed.

We haven’t declined your reimbursement—just waiting on the required information. If you have any further concerns, feel free to contact us at helllo@goget.com.au and we’ll be happy to assist.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Unauthorised charges and theft

This time after a customer service representative in the Philippines told me I wouldn’t be charged an admin fee and it was waived , go get charged me $25 from my pay pal account.
Trying to talk with them I called and no one answered. Their chat bot was equally as useless. So it appears customer service reps will lie to placate customers and go get will then make unauthorised debits from your bank. Some may consider this a business decision I call it theft. Be very careful

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @David Cranswick. We’re sorry to hear about your experience and the frustration caused. This is not the standard we aim to provide.

We’d like to review the chat and billing details so we can investigate this properly for you. Please contact us at hello@goget.com.au so our team can look into it and assist you directly.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with this company. There are hidden costs that are not clearly explained upfront, and the pricing lacks transparency. Communication was also poor — responses were unclear and not helpful when I tried to get clarification.

On top of that, I was unfairly charged for damage to the car that simply did not exist. It felt completely unjustified and frustrating to deal with. I was also charged for insurance without it being properly explained or agreed to.

Overall, this experience felt misleading and stressful. I would not recommend this service to others.

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @JR. We’re sorry to hear about your experience. We take concerns about pricing, communication, and damage assessments seriously and would like the opportunity to review this further with you.

Please email us at hello@goget.com.au so our team can look into your case in detail and assist you directly.

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

Most annoying website

Bloody hell all I wanted to do was see a map for whether there's a van near me

I had to create an account
Verify email
Provide phone
Verify phone
Provide drivers license
Etc etc etc

Just give us the bloody map so we can decide IF WE WANT TO SIGN UP OR NOT

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @Gaz. Sorry for the frustration and thank you for your feedback. We understand the signup process felt excessive just to view vehicle availability, and we’ll pass this on to our team for review. If you’d like any assistance, please email us at hello@goget.com.au

Thanks,
Jamella

Noté 1 sur 5 étoiles

seriously disappointing…

I had a seriously disappointing experience with GoGet.

They emailed me saying I’d received a parking fine and that it would be re-nominated into my name. Two weeks later, I get another email saying they’re going to debit my account to pay the fine themselves.

When I called, I asked them to show me where in their terms and conditions they’re allowed to take money from my account for a fine that’s still under their name. They couldn’t. Instead, they told me to call the council — which makes no sense when the fine hasn’t even been transferred to me.

It’s clear they didn’t bother nominating the infringement properly. Rather than doing their job, they tried to take the easy route and charge me directly.

Then it gets worse.

Out of nowhere, I noticed a $49 charge from them. Turns out they had reactivated an old monthly membership — one I cancelled over a year ago. There had been no charges since cancellation, until this issue with the fine came up.

When I raised it, they claimed it was an “automatic renewal.” That doesn’t stack up — you can’t renew something that’s been inactive for over 12 months without notice.

I asked for a refund. Instead of resolving it properly, they went ahead and cancelled my account altogether without telling me.

At that point, it was obvious — I’d just been thrown into the “too hard” basket.

For the prices they charge, the level of service is unacceptable. Basic customer support shouldn’t be this difficult.

I’ve since moved on to alternatives like Flexicar and Popcar, which have been far more reliable.

Avoid GoGet — not worth the hassle.

FYI: Update 27/04/2026, the above response from Go Get is a PR stunt. I have sent 8 emails and left 3 messages with customer service to escalate my issue and to date I have had ZERO response.....so the original post stands. Zero Accountability. Go Get can Go Get F@$%

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de GoGet CarShare

Réponse de GoGet CarShare

Hi @MartinK. Sorry to hear about your experience — that’s not the level of service we aim to provide. We take concerns like this seriously and would like the chance to look into what happened and make things right. Please email us at hello@goget.com.au
so we can assist you further.

Thanks,
Jamella

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus