Hokage Store Avis 

65
•
TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Received the order with the package incredibly damaged and poorly wrapped. The figure inside was similarly damaged, but beyond that, was so obviously cheaply made it's almost a joke. Missing items,... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

No Jacket, No costume and 2 packages came in with 2 items missing in both packages. 4 unanswered items and 2 packages (over 2 weeks later) tracking still saying it's on a plane from China to Ameri... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered from this store three weeks ago and was charged instantly however I haven't received any tracking information and when I try to look up my order on their site there's no info or record of th... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

The sweatshirt is great! Everything was easy to use and understand. My only issue was almost anytime I clicked review photos (so I could view actual people wearing the item), the photo would close imm... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements
  2. aussi dans
  3. Maché en ligne

Informations provenant de diverses sources externes

Best shop of Naruto merch! AOT, One Piece, Fairy Tail and other cool anime stuff. Free shipping worldwide.


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

65 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(65)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My favourite store!

Hokagestore has very nice clothing, very good anime items, nice & clean. prices are little higher but merchandise also better. Love to shop here!

11 juillet 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I cant believe i paid 20 dollars for…

I cant believe i paid 20 dollars for ONE pair of socks! And it took over 3 weeks to get to me! This site is a scam! DO NOT ORDER FROM THEM! THEY WILL RIP YOU OFF!

2 juillet 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! We are incredibly sorry for the trouble with your order! Please contact us at support@hokagestore.com. We'll help you to solve the problem.

Noté 4 sur 5 étoiles

Pretty alright!

I was able to track my package easily. The package my figure came in was a little discouraging BUT the figure inside was kept nice and in good condition. Very well protected!

27 juin 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Received the order with the package…

Received the order with the package incredibly damaged and poorly wrapped. The figure inside was similarly damaged, but beyond that, was so obviously cheaply made it's almost a joke. Missing items, terrible paint, everything you could imagine was wrong with it.

Absolutely awful, will never purchase here again.

25 juin 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! We are incredibly sorry for the caused inconvenience! Could you please send us the order number at support@hokagestore.com? We'll help you to solve the problem.

Noté 5 sur 5 étoiles

Got the package in just 3 weeks

Got the package in just 3 weeks, really impressed with their services and product quality is also really good. Great!

20 mars 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. It is very important for us!

Noté 1 sur 5 étoiles

THIS STORE IS A SCAM

Where in the United States does it take 45 days to get a order. THIS PLACE IS A SCAM I HAVE REQUESTED A REFUND OR IM TAKING LEGAL ACTION. RUINED MY DAUGHTER'S COSPLAY AND I WANT MY MONEY BACK FOR A PRODUCT NEVER RECEIVED. IVE ORDERED FROM CHINA AND GOT THE PRODUCT FASTER. THIS PLACE IS A SCAM BUYER BEWARE

14 mars 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Please note that our stocks are located in Asia and it takes more time to deliver products to the US. Your order is on the way to you, please wait patiently. If you didn't receive the order within the guaranteed time (45 days not including 2-5 day processing), we will issue you a refund or resend the item.

Noté 4 sur 5 étoiles

The sweatshirt is great!

The sweatshirt is great! Everything was easy to use and understand. My only issue was almost anytime I clicked review photos (so I could view actual people wearing the item), the photo would close immediately. It didn't matter how many times I clicked or refreshed. Only occasionally would it stay open. Please fix! Otherwise, it was perfect.

11 mars 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. It is very important for us. We've already fixed the problem. Sorry for the caused inconvenience!

Noté 1 sur 5 étoiles

This store sells bootlegs and knockoffs

This store sells bootlegs and knockoff products. Do not spend your money here. They are a middle man shop that does not carry merchandise, rather they just take your money and send the product via a seller on AliExpress. If you want knockoff versions, go to AliExpress and get it for 1/4 the price of Hokage Store.
--
In response to Hokage:
If you claim to "create the products" as "high-quality replicas", then you guys make some garbage, because the item arrived broken, missing accessories, and horrible paint job. I wish I could post pictures here and show what Hokage Store considers "high-quality". Just state on your website that the items are knockoffs if you are so proud of it.
Anyone providing a positive review, look at the item you bought from Hokage and search for it on AliExpress, guarantee you will always find it 1/2 price or cheaper. That is Hokage's business model.

11 mars 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review! Please note that our products are a high-quality replica. We create our products ourselves. You can order cheap products from Aliexpress if you want. Please let us know if you have any questions or if there's any way we can be of help. Just contact us on support@hokagestore.com. Have a nice day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome customer service

Awesome customer service. every question answered promptly and professionally.the prices are very competitive and the quality is name brand. I have ordered three times and each order has been perfect.

15 février 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. We are always happy to help you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Total waste of money

My mom ordered a hat in November and the payment went through and she never received it. I ended up buying somewhere else for cheaper. This site is a scam.

12 février 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. We are incredibly sorry for the caused inconvenience! Could you please contact us at support@hokagestore.com and send us your order number? We will try to solve the problem.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered some shirts from this store

I ordered some shirts from this store. They came all in one box. Arrived sooner than expected. Shirts are excellent and I am very pleased with the quality and the speed of delivery!

17 janvier 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. It is very important for us. We are always happy to help you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a figurine for my daughter for…

Ordered a figurine for my daughter for Christmas have yet to receive it and the tracking number they emailed to me came back as invalid I agree with others this is a scam

6 janvier 2019
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! We are incredibly sorry for the caused inconvenience! Could you please contact us at support@hokagestore.com? We will try to solve your problem and help you.

Noté 5 sur 5 étoiles

was very satisfied with my order

was very satisfied with my order. All the products were very nice and they arrived quickly. The customer service is excellent, they are always seeking out to make sure everything met my expectations.

31 octobre 2018
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. It is very important for us. We are always happy to help you!

Noté 5 sur 5 étoiles

I always enjoy Hokagestore's helpful…

I always enjoy Hokagestore's helpful customer service, plus they ship everything within 2-5 business days, so it gets here quick! Thank you!

30 octobre 2018
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review. It is very important for us. We are always happy to help you!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered an Anbu Black Ops cloak along…

I ordered an Anbu Black Ops cloak along with Naruto shoes. My shoes arrived in tact , and recieved that my Anbu cloak order was cancelled. On top of the dissapointment, i was sent a sweater that costs nearly $30 less than the item i ordered. No REFUND. Did not ask if i wanted a replacement product, they did not even refund me the difference in price. I am disputing this with my bank. First time ordering from them and customer service is a joke, what a dissapointment. No one answers my calls or emails. Basically, i feel like they frauded me with my money!

26 octobre 2018
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review! We've received your email about canceling the order on the 7th of October. Our support manager has answered you on the 8th of October. You have received this email and answered us too. We couldn't cancel your order because it was already shipped. According to our policies, if you need to make a change or cancel an order, you should contact us within 12 hours. You've made the order on the 1st of October and asked us to cancel it after 6 days, not 12 hours. Despite it, we've canceled one of the items (Anbu Costume) and issue you a refund. You didn't receive the refund in time because we had some problems with our Stripe account. Sorry for the caused inconvenience! We've issued you a refund again and you'll receive your money as soon as possible. Also, you received the Anbu Costume by our mistake, you don't need to return it. Please let us know if you have any questions or if there's any way we can be of help.

Noté 3 sur 5 étoiles

Disappointed and Indifferent because of new package

I had ordered one item before (a little frog wallet) and they gave me the tracking info and it showed up in my mailbox in 15 days and I was very happy. But im really getting concerned that the Naruto hoodie I bought 20 days ago, which does not have tracking information provided, is never going to arrive. The email customer support told me that I would have to go to my local post office to pick up the package instead of having it put in my mailbox however my local post office has no package for me and no way of knowing where it is without the tracking information. Moreover, I have tried to call both customer support numbers multiple times only to have my calls be ignored and my messages to be left unanswered. I still don't even know how to receive my package. I don't want disgrace Hokagestore because of how my first package arrived without a hitch but this experience is very disappointing.

24 octobre 2018
Avis spontané
Logo de Hokage Store

Réponse de Hokage Store

Hello! Thank you for the review! We are incredibly sorry for the caused inconvenience, now we have some problems with a phone number. Our support manager has answered all your emails. Please check your inbox or spam folder. Unfortunately sometimes due to free shipping tracking is not available. You can find more information about it in our Shipping & Delivery Policy: https://hokagestore.com/shipping-delivery/. Also, please note: we are not couriers, all products are delivered by the shipping company to your local post office. Then, if your local post office delivers packages in your city, you'll receive it in your mailbox. If your local post office doesn't deliver packages, you should contact them by yourself. Kindly let us know if you have any questions or if there's any way we can be of help.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus