HomeAgain Pet Recovery US Avis 

313
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

We enrolled our cat using this service's website about 3 years ago with no issue. Now we're trying to enroll our new cat, add info and a photo and keep getting an error message and cannot proceed. We... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My Italian Greyhound got out of my yard through a gate that I was sure was locked. It was a thunderstorm. I was frantic and started driving around the neighborhood looking for him. My phone alerted a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

It is nearly impossible to sign in to this website. The verification procedure requires identifying objects in a grid of very grainy, extremely difficult to see, photos. I went through 8 grids of t... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Website sucks. Will not finish registering my pet without paying the subscription price. Also I have uploaded the picture and everytime I go back in the picture is gone. Are they still in business?

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Official HomeAgain website. Get a HomeAgain microchip for pets & join our membership program that enhances a pet microchip with safety & wellness benefits.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

313 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 66 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(313)

144 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Super easy to use

Super easy to use. I was able to input info fast and accurate. I will definitely recommend this site to my friends.

18 janvier 2026
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. We strive to provide the best service possible. We are happy to hear that you had a good experience with HomeAgain. Our dedicated team is available 24/7 to support pet owners with any needs they may have.

Noté 1 sur 5 étoiles

There has to be something better

I adopted a cat that was microchipped from the local pet rescue. When I went to Home Agains website to register my info, they created a different (2nd) rescue id. I have no idea which is the proper chip id for my cat, now and have every reason to believe that my cat won’t be connected to me should he ever get lost. The whole registration process is frustratingly confusing and nothing more than a lot of high pressure up-sale attempts. There has to be a better program out there that isn’t about greed and profit.

10 janvier 2026
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. It has been brought to our attention that the Microchip Number enrolled to your pet may be incorrect. An email was sent to you requesting some information to help correct this. Please respond at your earliest convivence. Our dedicated team is available 24/7 to support pet owners with any needs they may have.

Noté 4 sur 5 étoiles

user friendly but glitches often

While the website is rather user friendly, it is also terribly glitchy. every time I enter a new pet, the website tells me I have completed enrollment, but that's not actually true because the pet will then show up on my dashboard with the option to "complete enrollment" which I have to call customer service to do. It's time consuming and completely unnecessary. I have mentioned this to several customer service reps and none of them seem to have a resolution. Other than that issue, the service is acceptable.

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. We strive to provide the best service possible. We are happy to hear that you like the service that is provided and understand your frustration with the website. We have shared this with our development team and will look into this. Our dedicated team is available 24/7 to support pet owners with any needs they may have.

Noté 3 sur 5 étoiles

More photos should be allowed on website

Please, Home Again, allow for more than one photo of pets on the website! Especially important for animals of multiple colors! My dogs have darker ears, for example, and just one face or body photo doesn't fully show what they really look like. Even allowing TWO photos of each pet would be better than the one photo allowed. Thank you.

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. We strive to provide the best service possible. We have shared this with our development team and will look into this. Our dedicated team is available 24/7 to support pet owners with any needs they may have.

Noté 5 sur 5 étoiles

We had lost our pet dog on the New Year…

We had lost our pet dog on the New Year night , while we were travelling for a family vacation, and he ran away from our pet sitter's hands when he/she was was walking him. So we immediately reported our pet as 'Lost' on HomeAgain website by calling their 24/7 customer service line and they registered him across their nation-wide network base of animal care and control! And the next day I received a call from a local Vet hospital that our pet was found!😍🐕 We felt so happy and grateful to find him back just in 1 day, on the New Year, with help of Home Agin microchip and our wonderful community people 🫶🙏🏻💕🤗

31 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. We strive to provide the best service possible. We are happy to hear that you had a good experience with HomeAgain and that our dedicated team supported you during this stressful time. We are thrilled for you and your fur baby.

Noté 5 sur 5 étoiles

The Home Again rep helped to give me…

The Home Again rep helped to give me and the vet the quick information we needed to get proper treatment for Benny.

27 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for sharing this positive experience you had with our medical hotline. We are thrilled to hear that your fur baby received the help and medical attention that it needed.

Noté 1 sur 5 étoiles

Not for traveling pets

Small minded company, number to call on tag is an 888 number and is impossible to dial from another country. Even filling out the pet info and asking for phone numbers, it does not allow for country codes etc. is it that this company really thinks pets going abroad is not a thing?!

Reply below from vendor is asinine and deflects the need instead of listening and learning from multiple comments on this subject. I am not moving to another country, my pet travels with me to other countries. No one in those countries can call and report the dog being found because you insist on using a us only number. Evolve and join the new world, and stop pushing back on this feedback which I have read on here from other users. And for that reply I will take off another star.

26 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

The HomeAgain pet recovery database contains enrolled pets located in the United States. If HomeAgain is not currently in the country you are moving to, we recommend checking local legislation and registering accordingly.

Noté 2 sur 5 étoiles

RUDE customer service

Called to get help enrolling and was met with rude customer service. If this is the way they start out- I hope my pet doesn’t get lost!

27 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. We have sent you a request for more information so that we may locate your account. Since all of our calls are recorded, we would like to locate your call to understand how we can better assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

You can’t get through to the medical…

You can’t get through to the medical hotline. I called the correct number and followed the prompts SEVERAL TIMES OVER THE COURSE OF HOURS. Please don’t put your trust in this service and your pet’s life in danger.

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. Our HomeAgain medical hotline is available 24/7 when contacting us at 888-HomeAgain and following the correct prompts. Our customer service line is also available 24/7 support with live agents.

Noté 1 sur 5 étoiles

Home Again is not responding to customers

Home Again is not responding to multiple customer support inquiries. I paid my annual membership for 2 cats this month and I have yet to receive a receipt.

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. We have sent you a request for more information so that we may locate your account. Since all of our calls are recorded, we would like to locate your call to understand how we can better assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Collar tags are inferior quality.

I ordered the Medium Blue pet tag in August of 2024. The tag has Home Again and their 800 number on one side and the pets microchip number and pets name on the reverse side. Within a year the microchip number and pets name have completely worn off and is unreadable. Upon calling Home Again customer service offers to sell you a new one. When asked to speak to someone to report a quality issue you are put on a perpetual loop and never talk to anyone further. The collar tag is a scam.

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. We have sent you a request for more information so that we may locate your account. Since all of our calls are recorded, we would like to locate your call to understand how we can better assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Charged me and is refusing to refund

Charged me and is refusing to refund. They charged my card on 11/13 for an annual membership, even though I had cancelled all auto-renews more than a month prior. I still have not received a refund to date and cannot get ahold of anyone when I call. I guess I will be disputing the charge with my bank tonight. Extremely poor and fraudulent customer service.

Edit as of 12/22 - still waiting for a refund. They tried to gaslight me into thinking I had been refunded by sending me "proof" that had the completely wrong year on the refund. They also keep saying they cannot refund me because my card is not on my account. I have not removed my card from my account once, so the fact that it keeps "getting removed" right when they say they are trying to refund me is extremely suspicious to me. This company is a total joke.

12 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. We have sent you a request for more information so that we may locate your account. Since all of our calls are recorded, we would like to locate your call to understand how we can better assist.

Noté 5 sur 5 étoiles

My dogs where missing for two days in…

My dogs where missing for two days in the snow and cold… Do to having my pets chipped HomeAgain was able to help get them home….. Thanks again

30 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for sharing this and we are thrilled for your fur baby reunion.

Noté 3 sur 5 étoiles

Request to Add International Phone and Address Options

Hi, while I was living in the U.S., everything worked great. However, now that I’ve moved abroad with my dog, I can’t update my information to include an international phone number with a country code. I also can’t add my new city or country. I’ve emailed support, and I hope they can expand their options for travelers like my dog and me. Looking forward to hearing positive news from them.

3 décembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

The HomeAgain pet recovery database contains enrolled pets located in the United States. If HomeAgain is not currently in the country you are moving to, we recommend checking local legislation and registering accordingly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible Company

This is a horrible company. I had my 2 14 week old kittens microchipped at my vet. I later got an email to go to their website to register my male kitten. I never received an email for my female. While registering the male kitten I saw you could register another animal. I entered my female kitten’s information and it said there was a problem and to call customer support. I called and they said this chip was assigned to another cat and they would transfer this cat to me. I said that this cat was not mine, I didn’t know the cat or this cat registered owner. They opened a case to look into the issue. Later, I got an email stating I needed to go and have my kitten rescanned and to send them a photo. I did this, submitted a photo showing my kitten, the scan showing the microchip number and the card that has the matching microchip number and my kitten’s name. I sent the photo in to support. I waited 4 days with no updates or contact. I called on the fifth day. The customer service representative said they had transferred the other cat to me. I said no this wasnt correct and explained I had sent a photo showing I had the microchip number in my kitten’s name. He looked closer and found the email and photo. After being placed on hold for several minutes he returned a said they were looking into this and it would take 1 to 5 days to resolve. I noted they already had everything for 4 days, that I had not gotten any updates and requested how much longer it would be. I was again told it would be 1 to 5 days and that it was a very “delicate” matter. So my kitten and I are still waiting and apparently there is little to no concern from HomeAgain

27 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for reaching out. HomeAgain is required to follow protocols in a situation such as this. We requested images of the scanned microchip for both the pets to ensure it was the correct one being enrolled to the correct pet. We apologize for any inconvenience this might have caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Greedy company not interested in pet welfare

They want to charge a membership in order to register your pet's microchip. Look for other websites that offer free registries, instead.

27 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for reaching out. HomeAgain is not a free microchip registry and does require a $19.99 enrollment fee to register. If there is anything else we can assist with, please reach out as our agents are available 24/7.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful I had 2 pets registered…

Very helpful I had 2 pets registered under different accounts and Mary from the help line was super sweet and helpful in a timely manner! Always have a great experience every time I call

22 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

We appreciate you taking time out of your day to leave us a review. We strive to provide the best service possible. We are happy to hear that you had a good experience with HomeAgain. Our dedicated team is available 24/7 to support pet owners with any needs they may have. Happy Thanksgiving!

Noté 5 sur 5 étoiles

24/7 Health Line

I recently contacted the 24/7 Health Line for poison advice. The representative I spoke with was incredibly calm and helpful. With the help of a on-call Dr, she put together a comprehensive care plan that was relayed to our vet when we arrived at the office for emergency care. I’m so grateful that I had this resource available.

20 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for sharing this positive experience you had with our medical hotline. We are thrilled to hear that your fur baby received the help and medical attention that it needed. Happy Thanksgiving!

Noté 5 sur 5 étoiles

Buddy gets chipped

Soooo satisfied, Bud is doing great, and the friendly doctors and all comforted me and then they comforted my cat!

My cat was acting all scared and they helped calm him down nicely, he got into a fight fight and scratched on the eye, but the veterenarians knew exactly how to help 😉

21 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for sharing this experience with us and we are happy to hear that your fur baby received the medical attention that it needed. Remember, our customer service team is available 24/7 should you need assistance with anything.

Noté 1 sur 5 étoiles

Apparently the vet tech Registered our…

Apparently the vet tech Registered our pet with incorrect information. It has taken us hours to get it straightened out. No written instructions or information.

14 novembre 2025
Avis spontané
Logo de HomeAgain Pet Recovery US

Réponse de HomeAgain Pet Recovery US

Thank you for your feedback. We have sent you a request for more information so that we may locate your account. Since all of our calls are recorded, we would like to locate your call to understand how we can better assist.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus