Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Rixi Lara, who was my tech support person, did a fabulous job of walking me step-by-step through two setup problems. I'm happy to report that iHealth tech support is as good as their blood pressure ma... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My husband is legally blind and although he can see images, it is quite difficult for him to see the LCD screen so needs my assistance. I also have vision problems so needed to contact customer suppp... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

What impressed me most was the immediate replies I received from Rixi. Everything went smoothly after you checked out my complaint. When you have heart failure you don’t want a runaround. Thank you... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchase just a year ago the blood pressure machine BP 5S failed to connect to the phone. Apparently out of warranty. I expect better. This is a worthless product never purchased from this company aga... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur d'équpement médical

Écrit par l'entreprise

iHealth is dedicated to empowering healthier lives. As a pioneer of digital health from Silicon Valley, iHealth was founded in 2010 and launched the world's first Bluetooth-connected blood pressure monitor that worked with iOS devices. Through more than a decade of development, by integrating its FDA-approved, award-winning consumer medical devices and remote patient monitoring platform, iHealth has established a digital health ecosystem, the Unified Care model, for healthcare providers to manage chronic diseases remotely. To date, iHealth is one of the top brands in digital health & wellness and has expanded its Unified Care model to 13 states with significant clinical outcomes in hypertension and diabetes management. During the first year of COVID-19 pandemic, iHealth was actively supporting the fight against COVID-19 by being one of the leading manufacturers of thermometers, shipping millions of them to its customers. On November 5th, 2021, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) issued an Emergency Use Authorization (EUA) for over the counter (OTC) sale of iHealth's COVID-19 Antigen Rapid Test. iHealth has since been a major supplier of at-home tests to the federal government, state governments, nonprofit organizations, and individuals.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

188 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(188)

32 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick response and follow up.

I contacted iHealth labs about an issue I began having with an app when I upgraded my phone. They responded in less than 24 hrs, and after the problem was resolved they checked back again to make certain everything was okay. They made me feel they really were looking out for my interests in this matter.

3 mars 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your thoughtful review! We’re happy to hear that our team was able to assist you promptly and follow up to ensure everything was working smoothly. Your satisfaction is our priority, and we truly appreciate your support!

Noté 4 sur 5 étoiles

Great service! They have very high-quality equipment…

They have very high-quality equipment and spectacular technical support.

1 mars 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you're happy with the quality of our equipment and our technical support. If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out. We’re always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a blood pressure machine a…

I bought a blood pressure machine a couple years ago and still accurate as it supposed to be . I wonder if the machine needs calibration ? The customer services provide all information i need right a way . Keep up good works , many thanks

19 février 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear that your blood pressure monitor is still working accurately. iHealth blood pressure monitors are calibrated during the manufacturing process, so they do not require further calibration by the user. If you ever notice any inconsistencies, feel free to reach out to our customer service team for assistance. Thanks again for your support, and don't hesitate to contact us if you need anything!

Noté 5 sur 5 étoiles

The wrist blood pressure monitor works well

The wrist blood pressure monitor works well and the strap is a good fit. My only complaint was that though 100 readings are stored through a battery change date and time were lost. We exchanged several emails and have to say support is outstanding. My suggestions were take seriously for consideration in future models.

19 février 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your feedback! We're glad to hear that the wrist blood pressure monitor fits well and works as expected. We appreciate your suggestion regarding date and time retention and will share it with our team for future improvements. It's great to know that our support team provided outstanding assistance. If you need anything else, feel free to reach out!

Noté 5 sur 5 étoiles

Spectacular Customer Service

I bought a product that ended up not being what I needed. It wasn't their fault (it worked fine). I contacted iHealth and they replied immediately, offering to fix my problem. I said I really wanted to return it. Within a day or two, that dept sent me an authorization code and a mailing label.

I will absolutely shop this website again. Great service.

29 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear that our team was able to help with your return request swiftly and that you had a positive experience with our service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future. If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out!

Noté 5 sur 5 étoiles

Recently ordered Covid/Flu test kits

Recently ordered Covid/Flu test kits. They never arrived and I contacted the company. Without question, they resent me new kits and shipped them to an alternate address. We received them immediately! Not a lot of companies are like this! We’ve also ordered in the past 2 infrared thermometers and a blood pressure monitor from them as well and they are great! Will definitely order again and again from them!

4 février 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you so much for sharing your experience! We’re happy to hear that we could resolve the issue quickly and that the new test kits reached you right away. It’s great to know you’ve been satisfied with the other products as well. We truly appreciate your continued support, and we look forward to serving you again in the future!

Noté 1 sur 5 étoiles

De thermometer zegt 38° en dan weer 36°…

De thermometer zegt 38° en dan weer 36° niet betrouwbaar dus

13 février 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

We are sorry to hear about the temperature inconsistencies with your thermometer. These fluctuations can sometimes be due to the measurement environment or the method used. Please follow the instructions in the manual to ensure the best results. If the issue continues, feel free to reach out to us at 1-855-816-7705 further assistance. We're here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Neo blood pressure monitor…

I bought a Neo blood pressure monitor from Amazon. This has been my favorite monitor. Features I like-Triple check (accuracy check)
Ability to export results and send to doctor
Connect to other apps as tracker
Have multiple accounts for family members, on app
Design of cuff using minimal space (to carry with you)
I had my monitor for about 11 months when I started having an issue with the bluetooth and the battery was draining quickly. I emailed iHealth for suggestions. They responded quickly with things to try. When the suggestions didn't work, they sent me a new replacement. I really like this monitor and am thankful for the replacement and quick response. I also appreciate that they waited until I confirmed the replacement worked before closing the ticket. I've had a few blood pressure monitors, throughout the years, by other companies. This monitor is definitely my favorite.

31 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your thoughtful review! We're glad to hear the Neo monitor has been your favorite and that our support team provided quick assistance with your replacement. We truly appreciate your trust in iHealth and are always here if you need help in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

No refunds for faulty and missing parts

I purchased a $32. Covid/ Flu A+B Kit with 2 tests from Walmart. Get home and the kit is missing the testing solution. I take it back to Walmart they tell me I have to contact ihealth so I do. They offer to send a replacement that will arrive in 5 days after I won’t need it anymore. No one will issue a refund though I had to purchase another one. Their products are faulty and they have terrible return policies.

28 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

We’re sorry for the frustration you experienced. Since your purchase was made through Walmart, they are responsible for handling returns and refunds per their store policy. A third-party purchase does not mean iHealth can issue a refund, but as a courtesy, we did offer a replacement. We understand the timing may not have worked for you, and we encourage you to reach out to Walmart again regarding their return policy. If you need any product assistance, we’re happy to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Received the iHealth Blood pressure…

Received the iHealth Blood pressure device for a trial about Online shopping and effects on Blood pressure. 2022. Very reliable blood pressure device. Very easy to use. Compact and light. It stores all of your readings and you can transport via email. Long battery life and charges quickly. Its very good. The customer service is great too. My question was answered within a few minutes. Only because I think I need a new charging cord, which is easy to get. A Generic cord. Highly recommended from me.

26 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for sharing your experience! We're glad you find the iHealth blood pressure device reliable, easy to use, and convenient. It's great to hear you had a positive interaction with our customer service team as well. If you need further assistance, we're always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer services

Excellent customer services. I ordered a blood pressure monitor and the cuff size was too large. They are shipping me a small size cuff to resolve my issue since the larger cuff would probably not allow for an accurate reading. I am totally impressed with this company.

23 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience. Ensuring you have the right cuff size for accurate readings is our priority. If you need further assistance, we're here to help! Thank you for being an iHealthLabs customer!

Noté 2 sur 5 étoiles

If I could rate zero stars I would

If I could rate zero stars I would! Purchased weight scale in November but it synced once to Fitbit app in January and never again. It does not syn, no matter what I try. We purchased to sync specifically to fitbit tk have one app to share with medical team. Instead I have to manually add everything. Waste of money.

UPDATE
Ihealth did reach out and informed me that it's a Google update that doesn't enable sync. I was provided a number to contact in future but told at this ihealth is waiting Google to update.

I appreciate the contact, but we purchased the scale for it's ability to sync.

23 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

We’re sorry for the trouble you’ve had. Syncing issues can be frustrating, and we’d love to help resolve this. Please contact our support team at support@ihealthlabs.com or call us at 1-855-816-7705 so we can guide you through troubleshooting steps or explore alternatives.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Company

Their products are easy to use and work exactly as expected. I had one issue recently that turned out to be on iHealth's end. They responded quickly to my email inquiry and the problem was quickly corrected.

19 décembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thanks for your feedback! We're glad our products are working well for you and happy we could sort out the issue quickly. We look forward to continuing to serve you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excelente y pronta respuesta del…

Excelente y pronta respuesta del servicio técnico

15 janvier 2025
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

We appreciate your feedback! We're happy to hear you had an excellent and prompt experience with our technical support. Thank you for being an iHealthLabs customer!

Noté 5 sur 5 étoiles

Technical service staff is wonderful…!

Technical service staff is wonderful…!! They knew what was going wrong on my scales… and I was readily able to fix the problem…

27 décembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our technical service staff could assist you quickly and effectively. If you have any more questions or need further support, feel free to reach out anytime. We're here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Support

I had just purchased the iHealth Nexus Pro scale and after a few readings I got a network error. I called support and was told they had a network problem on their end that should be fixed in about an hour and that they would contact me when the network was restored. It took a little longer than an hour but true to their word I was contacted when the network was back up. Excellent customer support!

p.s. I have been so pleased with iHealth and their products that I added their BP, glucose, oximeter, and temperature monitors. All work great and integrate nicely with their app and the iHealth Cloud.

12 décembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear our team resolved the network issue promptly, allowing you to enjoy your device. We’re here to support you anytime!

Noté 5 sur 5 étoiles

iGluco blood sugar tracking app

This is a tracking app that works either with a connection to a glucose monitor or manually. I’ve found it super helpful. At one point, an iOS system update crashed the app and support was super responsive.

11 décembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your thoughtful review! We're glad you find the app helpful and appreciate your patience during the iOS update issue. We look forward to continuing to serve you!

Noté 5 sur 5 étoiles

This was the fastest customer service I…

This was the fastest customer service I have ever received. Great job

29 novembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience with our team! We look forward to continuing to serve you. Thank you for being an iHealthLabs customer!

Noté 1 sur 5 étoiles

That BP monitor is eating batteries…

That BP monitor is eating batteries like hell, and I ate to be bother with there advertising to buy more stuff.

20 novembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

We apologize for your frustrating experience. We value your feedback and are continuously working to improve both our products and app performance. Please reach out to our support team at 1-855-816-7705 or support@ihealthlabs.com, we’d love the opportunity to resolve this issue for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Keiwanda in customer services has gone…

Keiwanda in customer services has gone above and beyond. Keiwanda is a credit to the company.
I love my scales and changing my phone the app has stopped working.
Keiwanda has tried tirelessly to help and has now passed me to their Europe office.
All avenues have been exhausted. Keiwanda has tired all possibilities and wasn't giving up.
Thank you
Fingers crossed Europe can help!

13 novembre 2024
Avis spontané
Logo de iHealth Labs

Réponse de iHealth Labs

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that our team has made such a positive impact and provided exceptional support. Please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance in the meantime. We appreciate your patience and kind words!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus