Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Finding out about JuvaBun saved the day. I was slowly losing my hair for a variety of reasons and I did not know what to do. I could have used hair growth products (they take forever and may never wo... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I get many Many MANY compliments EVERY TIME I wear my Juavbun hair. Everyone is always amazed at how naturally it looks like my real hair. It made styling my own hair for my Sons wedding stress free b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I can't count the number of compliments I have received when I wear my many different styles of Juvabun!!! Not only does this give me confidence in myself but also I made the right decision way... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I will continue to sing your companies praises to many! From someone w PCOS that has hair growth issues (thinning) as well as the benefit of how comfortable and how confident I feel in them has made v... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits capillaires
  2. aussi dans
  3. Fournisseur d'extension de cheveux

Écrit par l'entreprise

At JuvaBun, we focus on enhancing your natural beauty rather than altering it. Our aim is to create products that encourage you to see yourself as beautiful at any age or form. We spent two years developing JuvaBun hair extensions with the goal of helping women who struggle with hair thinning. Through this process, we learned that many solutions were inadequate, time-consuming, and damaging to the hair.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

349 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(349)

51 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery

Fast delivery. Always quality product. I was amazed the first time I wore my Java Bun!!! I get compliments all the time, every where I go. I always tell them it's a Java Bun!!! I wear mine every day because my hair has gotten unruly and my Java Bun was my saving Grace!!! I wash my hair and let it dry some, and fix my hair in 5 minutes!!! I use to blow dry, straighten, and it took sooooo long. Everyone loves it. I know I do.⚘⚘⚘

9 mai 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for your kind words and support! We are so glad that you love your JuvaBun and that it has made your hair routine so much easier. We pride ourselves on providing fast delivery with quality products, it's wonderful to see our efforts paying off. Thank you again for choosing JuvaBun, we appreciate your business!

Noté 1 sur 5 étoiles

I still haven't gotten a refund.

I bought 2 juvabuns but they did not work for my hair and did not match. The problem I encountered was I cannot get a refund from them. They say their refund policy is to refund you, no questions asked. I followed all their directions, sent the products back in March, and I still have not received a refund. I emailed them today stating I would reach out to Better Business Bureau next if I do not hear from them by 5/10/23.

5 mai 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

We apologize for the inconvenience caused by the delay in processing your refund. We understand how important it is to receive a timely resolution to your request.

We assure you that we take all customer refund requests seriously and will investigate the matter further. We will do everything we can to expedite the process and ensure you receive your refund without any further delays.

Thank you for bringing this to our attention. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Noté 5 sur 5 étoiles

I have purchased 4 of the Juabun hair…

I have purchased 4 of the Juabun hair pieces. I started with the curly pony twist on. I have had it a couple of years. I purchased another one of the same, to have if this one got worn out, or dirty. So far I have only used the first curly. I purchased the straight ponytail twist on and have enjoyed wearing it also. I ordered the clip on straight ponytail and wear it some. I just love the ease and the way the curly pony/bun looks. I always get compliments on my hair when I wear it, even on a bad hair day. It matches my hair so well and looks so natural. My best friends didn’t even know I was wearing it. It was a life saver at the beach. Also, I have been on Chemo drugs and lost a lot of hair the last couple of years. The Juabun makes my hair look full, natural and beautiful. I haven’t ordered in a year but can vouch that they hold up great.

20 avril 2022
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for taking the time to share your experience with our Juvabun hair pieces. We are thrilled to hear that you have enjoyed using them and that they have made a positive impact on your hair during a difficult time.

We are committed to providing our customers with high-quality products that look natural and are easy to use, so we appreciate your positive feedback.

Please let us know if there is anything we can do to assist you in the future or if you have any suggestions for improvement. We value your input and look forward to continuing to serve you with our Juvabun hair pieces.

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my Juva Bun

I love my Juva Bun. I am a repeat client on my 4th bun... actually I just bought 3 more! I love how it can take my hair from dirty and flat to exciting in minutes. My Juva Buns look so realistic, people just comment on my nice hair looks- never realizing it is a Juva Bun. I love how the "Mixed Walnut" coordinates with frosted hair color.

20 avril 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for your enthusiastic feedback about our JuvaBuns! We are thrilled to hear that you are a repeat customer and that you love the realistic look of our product. We take pride in creating high-quality hair accessories that can transform any hairstyle in minutes. We appreciate your support and hope that you continue to enjoy our products in the future.

Noté 2 sur 5 étoiles

Order received incomplete.

Ordered two different ponytails and only received one. I want the second one or my money back.3/18/2023

18 mars 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

We apologize for any inconvenience caused. We assure you that we will look into the matter with utmost priority.

We request you to kindly provide us with your order number and further details on the missing product. Our team will work towards resolving the issue and ensuring that you receive the product or a refund.

Thank you for your patience and understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

So pretty & easy.

Juvabun messy buns are so pretty and easy. I love them. And if the color isn’t right, it’s simple to exchange.

13 mars 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for your kind words! We absolutely love hearing that our messy buns are both pretty and easy for you to use. Our goal is always to make sure our customers are satisfied, so we appreciate your feedback. If you ever do need to exchange a product, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist you. Thank you for choosing Juvabun!

Noté 1 sur 5 étoiles

Juvabun and NO RENEE!!

As I stated previously, there is no customer service complaint email, so I emailed Renee through the email I found on line, ATT: RENEE and guess what?
STILL no response. STILL no refund.
POOR POOR SERVICE.
My credit card company will be handling it from here. I sent them all the proof that I sent to Juvabun so I will get my money back one way or another.
This could have all been avoided if the right hand knew what the left hand was doing!!

23 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

We apologize for the inconvenience that you have experienced with our customer service. We understand that you have contacted us regarding a product that you are unsatisfied with and are disappointed to hear that you have not received a response from our team.

Please know that we take customer service very seriously and we are committed to resolving any issue that you may have in a timely and efficient manner. We are reviewing our internal processes to ensure that this does not happen in the future.

We appreciate your patience and understanding in this matter. We do hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional service that you deserve.

Noté 1 sur 5 étoiles

AWFUL return experience.

Return experience with this company is AWFUL. I couldn’t figure out how to leave a review on their website so I am here. I first emailed customer service about returning my item on January 24th. I then shipped it back and tracking showed it was delivered to the address they gave me on the 31st. It is now February 20th and I have not received my refund. I have emailed multiple times for updates and keep getting the “we are waiting for confirmation from the warehouse” message. I do not recommend purchasing from this company unless you’re 100% sure you won’t be needing a refund.

20 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have experienced with our return process. We understand how important it is to receive timely refunds, and we are working diligently to process your request as quickly as possible.

We value your feedback, and we will use it to improve our processes and prevent similar occurrences in the future. We appreciate your patience and understanding during this process, and we remain committed to providing excellent customer service.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love my new Juvabun

Love my new Juvabun. Colors match my highlights perfectly. Stays on nice and tight so no worries about falling off.

17 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you for your positive feedback on your Juvabun! We are glad to hear that you are enjoying the product and that it is matching your hair highlights perfectly. If you have any questions or concerns in the future, please do not hesitate to reach out to our customer service team for assistance. Thank you for choosing Juvabun!

Noté 5 sur 5 étoiles

That Juva Bun....is the "Real-Deal!"....It's Real Quality Manufactured....other knock-offs out there....fall apart!!!....ladies....you know the old saying!!!....."You Get What You Pay For!!" Lol....."

The Minute I took my small Juva Bun....out of the package.....it's flexibility and real hair texture was so nice to the touch!!!...I couldn't wait to put it on!!! ...and Yes!!.....I was completely hooked!!!!....ladies!!!....don't get the....."Cheap Knock-offs!!".....Juva-Bun will last longer with care....Love It!!!💜

8 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you for sharing your positive experience with the JuvaBun! We are glad to hear that you appreciate the quality of our product. As a customer service, we are committed to providing our customers with the best experience possible, and we are always here to answer any questions or concerns you may have. Thank you for choosing JuvaBun!

Noté 1 sur 5 étoiles

My experience was horrible

My experience was horrible. I ordered a Clip Claw I saw the picture$34.00. No problem, I liked what I saw in the picture. I made my order at the beginning of the year and after 2 weeks,when I saw nothing came, I called at the number that is on the website. Long story,short, they lied to me for a month. I called them 3 times and I send 5 emails. The answer was, we notified the Wearhouse and they will take care. Finaly, yesterday I received a horrible, short piece of hair which is not at all the same as in the pictures. Is like the ones that you see on other websites with $5.00. I took 3 pictures, and send them to their email. Very quick the answer came: WHY are you upset, you received your order. Do not order anything from them, they are taking your money for nothing. IT IS A BIG SCAM.

17 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Hi Gabriella, I am sorry for all the trouble. I want to help out. Could you please send me an email and use a subject ATTN: RENEE so that I can personally look into this for you?

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my messy bun

I love my messy bun! I actually have a few. I’ve been using them for a couple years now. The beach blonde matches my hair perfectly. It’s great for days I’m in a rush or just don’t feel like fooling with my hair. I also take it on my beach trips and vacations. I always get compliments. No one knows it isn’t my hair unless I tell them!

18 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for your amazing review! 💜 We're honored to have been part of your routine for the past couple of years. It's wonderful to hear that our Beach Blonde shade is such a perfect match and that your JuvaBun has become your go-to for busy days, beach trips, and vacations. The best compliment is hearing that no one can tell it's not your real hair! Thank you for your continued support and for sharing your experience with us. ✨😊

Noté 2 sur 5 étoiles

The hair is a good length but the…

The hair is a good length but the quality of the hair is like straw. No shine. Very dull. I won't wear it as it looks like straw.

2 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

I am sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the hair you received. We take pride in ensuring our products meet our customer's standards, and it seems we have fallen short in your case. Please contact our customer service team, and we can arrange for a return or exchange of the product. Thank you for bringing this to our attention, and we will make sure to improve the quality of our products moving forward.

Noté 4 sur 5 étoiles

Update from 1 star to 4!!!!

My original review was that the juvabuns were good quality but did not work for me. I then got feedback on different ways to remedy this but those didnt work for me either. The customer service department did reach out to me to help and I was impressed by the interaction and wanting to assist. I was able to get a refund and because of this will possibly try one of their claw clip versions instead. Bravo to them for their help!!!

14 février 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Hi there. I am from Juvabun and I am reaching out to know how I can be of help to you. I want to look into this personally, could you please send us an email with the subject ATTN: RENEE? Would love to hear from you. Thank you.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give it no stars I would

If I could give it no stars I would. Worst customer service. I've been waiting for 3 weeks for my refund on a return. Only get excuses...... beginning to wonder if this is a legit business. Don't order from them, there are plenty of other sights that sell these products.

18 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

We apologize for the inconvenience you have experienced with our customer service. We understand your frustration with the delay in receiving your refund and we assure you that this is not reflective of our usual standards. We are working to resolve this as quickly as possible and appreciate your patience.

Please be assured that we are a legitimate business and take our customer service seriously. We would like to make things right for you and would appreciate the opportunity to address your concerns directly. Kindly send us an email at [insert email address] with your order number and we will investigate the matter further.

Thank you for bringing this to our attention and we hope to have the opportunity to earn your trust and business again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful and so easy

I bought the small messy bun and couldn’t be happier. It’s an exact match to my natural hair and is very easy to use. It makes me feel beautiful and has given me a lot of confidence!

4 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

So easy to use and the color match was…

So easy to use and the color match was perfect. I can use it to dress up or to just hang out. So happy I ordered these. (Small buns, light blonde)

12 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

Thank you so much for your wonderful review! 💜 We're so happy to hear that the Light Blonde shade was a perfect match and that you're loving how easy the small bun is to use. Whether you're dressing up or keeping it casual, it's great to know your JuvaBun fits every occasion. Thank you for choosing JuvaBun—we truly appreciate your support! ✨😊

Noté 1 sur 5 étoiles

Messy bun …

I own about 6 messy buns probably alittle more. Except for the fact after wearing the bun numerous times the hair gets wrapped around the band and it's difficult getting the hair off even so I loved the product. But my last 2 orders I have been disappointed. The messy bun is half the size of all the previous ones I purchased and costing the same money. I contacted them when I received my last order I sent pictures comparing but never heard back. I tried again to order thinking it was a mistake but I just received my order and the buns are much smaller. I loved the product they were the only ones that made the color that matched my hair but I don't have disposable income.

7 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Juvabun

Réponse de Juvabun

I apologize for the inconvenience this has caused. It is unacceptable that you received smaller messy buns without any explanation or response from the company. As a customer service representative, I would like to do everything I can to resolve this issue for you. Please provide me with your order number and pictures of the smaller messy buns you received. I will work with our team to investigate this matter and ensure that you receive the proper size of the messy bun that you originally purchased. Thank you for your patience and understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

The most impressive part of Juvabun was the customer service

The most impressive part of Juvabun was the customer service. I am a redhead and finding the correct match was a challenge. Most of the buns were too dark, so I contacted them for additional colors. Finally I found a color close to my strawberry blond. My hair is also very thin, after affects of chemo, so I was pleased that it worked as a pony tail wrap that I could tie up to look like a messy bum. Happy about the natural look it gives me while keeping my hair under control. Thank you!

19 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM JUVABUN!!!!

************************************
DO NOT BUY ANYTHING FROM JUVABUN!!!! THIS COMPANY IS A SCAM!!!!
THEY DO NOT COME ONTO THEE ONLINE CHATS, NO RESPONSE TO EMAILS AND THERE IS NEVER AN ANSWER ON THE CUSTOMER SERVICE PHONE NUMBER!!!!
JUVABUN IS A SCAM!!!
BUYER BEWARE!!!!
************************************

17 novembre 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus