Lifestyle Furniture Avis 

1 293
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered the loungesuite june 19th, said dispatch was delayed and would be mid july at time of purchase, which was fine. Today is September 2nd and we finally have it delivered. Couch itself is gr... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

[NOTE: This review is specifically for Lifestyle Furniture NEW ZEALAND (lifestylefurniture.co.nz), as many customers reviewing here are also referring to.] Lifestyle Furniture New... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

So pleased with furniture and quality .. bought mirrored dressing table and stool set Stunning when set up .. some minimal putting together for table but stool fully assembled Arrived well package... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

NEVER EVER USE Lifestyle Furniture New Zealand is the worst company I have ever dealt with in my entire life. Received a lounge suite damaged two holes in the fabric, didnt accept the ridiculous off... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles

Informations provenant de diverses sources externes

Lifestyle Furniture is a furniture specialist, and we pride ourselves on sourcing and supplying high-quality furniture at great prices. We offer you excellent customer service, and amazing products with fantastic savings.


Coordonnées de contact

2,3

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,3

Tous les avis

(1 293)

7 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Original order was lost by the courier but Lifestyle Furniture stepped in and immediately sent a replacement item. The chairs were exactly as described and the colour true to images on the website. Excellent value for money.

12 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer services

I recently bought a mirror for my dressing table. The delivery was fast. Unfortunately the item had a few damages and I emailed them. I received an automated responded the same day to my email and later that day their customer services called me and offered some solutions which I was happy to accept. I really liked the fact that they responded fast to my concern and resolved the issue. I would buy from them again.

26 mars 2023
Noté 3 sur 5 étoiles

Although I had to choose a delivery…

Although I had to choose a delivery date, my purchase did not arrive. There was no communication to advise me of this. I don’t know whether the problem was with Lifestyle Furniture or their courier. Either way, it was a wasted day.

16 mars 2023
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Good morning Cathy,

We are very sorry to hear about the inconvenience you experienced with the delivery of your purchase. We completely understand how frustrating it can be to take a day off and wait for a delivery that doesn't arrive, and we apologize for the impact this had on your day.

We want to assure you that we take this matter seriously and we have looked into what happened. The logs on the courier's portal, show that they experienced an unexpected delay that day which resulted in your delivery being postponed. Unfortunately, we were not made aware of this issue in advance and we understand how this lack of communication on our part only added to the frustration of the situation.

Please know that we have taken steps to ensure that this issue does not happen again. We have also spoken with our courier to improve communication and ensure that they are informing us immediately when there are any delays or problems with deliveries.

Best Regards,
Eric K.

Noté 4 sur 5 étoiles

The chairs were great just were…

The chairs were great just were supposed to arrive on the Saturday didn’t come until the Monday but in all fairness Lifestyle did phone me.The chairs were fab xxx

15 mars 2023
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Hello Lorraine,

Thank you for taking the time to leave a review for the chairs you purchased from us. We're thrilled to hear that you love the chairs!

We apologize for the delay in delivery and any inconvenience this may have caused. We're glad to hear that we were able to get in touch with you to keep you informed, but we understand that the delay was still frustrating.

If you have any further feedback or suggestions on how we can improve our services, please don't hesitate to let us know. We strive to provide our customers with the best possible shopping experience, and we appreciate any feedback that can help us achieve that goal.

We hope to have the opportunity to serve you again in the future and earn a five-star rating :)

Best regards,
Eric K.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY CLEAR! WORST CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE SERVICE EVER! SCAMMERS!

Originally ordered 21st January, it arrived over 3 weeks later and it had cracks, doorknob missing and a manufacturers default as the holes to screw them together wouldn't align. I was told to wrap it and I would get a replacement with a full refund then a week later told they are sold out and that I could send it back for a full refund as if they were doing me a favour. I said I would keep it without the replacement if they still honoured the full refund they have promised which i have the email from them stating i would get a full refund and a replacement but they said no i could only get the refund if i returned the default dresser. No compensation whatsoever this being 5 weeks after placing my order. I said I want to be compensating and they offered £60 for a £400 dressing table I refused the pathetic offer and said I would take it further as I deserve some sort of actual compensation for all the time wasted calling and emailing them practically every 2 days for updates finally a manager got back and said the max they could offer was £120 which I accepted even though I am still not happy and they said I would receive it within 10 business days it's been way over 10 business days and I still havent received any refund and I've emailed for updates on the refund and all I have received back if sorry for the inconvenience (yet again!) We will get back to you. Absolute scammers. Don't waste your time buying as all you will receive it manufacturers default products and false promises unless you have time to email and call everyday for 2 months but yet even that won't resolve it as I have experienced.

18 mars 2023
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Hi Sadaf,

I am deeply sorry to hear about the issues you faced with your dressing table purchase. I can only imagine how frustrating it must have been for you to go through the corrective process for your issue.

Please accept our sincere apologies for the delay in processing your refund. I understand how important it is to receive your refund as soon as possible.

Please note that an email containing all the information regarding your refund has been sent out to you today. If you have not received it yet, please check your spam folder or let us know, and we will resend it.

The email contain a receipt confirmation of your refund. Please rest assured that we have done everything we can to expedite the refund process and ensure that you receive your money back as soon as possible.

Furthermore, I want to thank you for taking the time to provide us with your feedback. Your experience with our services is crucial to us, and we will be using your feedback to streamline our services to avoid a recurrence of this in the future.

Again, please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by this issue. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best Regards,
Eric K.

Noté 4 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Mirror furniture delivered with plenty of protective packaging and in perfect condition. Delivery guys were amazing. Helped me unpack it to view it wasn’t damaged before they left. First class service. Would have given five stars had it not been that I did not receive any communication via email/telephone confirmation nearer to my delivery date to update me if delivery was going ahead on original planned date. I had to email/phone to check on my order status and delivery which was two days before expected delivery date. More communication on order status and delivery would have been good. However, I would still definitely recommend purchasing from Lifestyle furniture.

14 mars 2023
Avis spontané
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Hi Catherine,

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review about your recent experience with Lifestyle furniture. We are delighted to hear that you received excellent service.

We also appreciate your feedback regarding the lack of communication around your delivery date. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We strive to keep our customers informed every step of the way, and we regret that we fell short in this instance. We will certainly take this feedback on board and work to improve our communication process.

We are glad to hear that you would still recommend us to others despite this small issue ;)

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us, and we will be happy to assist you.

Thank you again for your kind words and for choosing Lifestyle furniture.😊

Noté 4 sur 5 étoiles

Good value for money for a quality…

Good value for money for a quality item. No massive issues other than had to wait a couple of weeks for delivery. Nothing to do with you, but wasn’t too happy about his the delivery men got the items up the stairs. I bought a mirrored dressing table and they literally flipped the smaller boxes up the stairs and heard the big box thud at one point. Luckily all in one piece. The top of the dresser is a bit sharp on the corners. Ripped my jogging bottoms on the bum when I bent over next to it! Really happy with how it looks though.

22 février 2023
Avis spontané
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Good Morning Kate,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you are satisfied with the quality of the mirrored dressing table.

However, we apologize for any inconvenience caused by the delay in delivery and any discomfort you may have experienced during the delivery process. We always strive to ensure that our delivery partners handle all items with the utmost care, and we will definitely investigate this incident further.

In addition, we are sorry to hear about the sharp corners of the dressing table and we are relieved to know that you were not hurt. We will be sure to take your feedback into consideration as we continually look for ways to improve our products.

Thank you again for choosing our company and for sharing your experience with us. We hope that the dresser brings you many years of enjoyment.

Best Regards,
Eric K.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered four Tolix chairs

I ordered four Tolix chairs, gun metal finish, and I had looked at various suppliers on line. When I came across your chairs they looked fine and they were a great price compared to others I had seen, so I thought I’d take a chance, I’m a bit old fashioned and always a little unsure of buying bigger items online. Anyway the chairs arrived, on time exactly when they were supposed to. As for the chairs themselves, they are great, really nice gun metal finish, very sturdy and of course just as stylish as I’d hoped they’d be. Very happy with my purchase and now on the lookout for a matching table, wooden top, gun metal legs.

22 février 2023
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Chairs arrived but faulty

Chairs arrived . One set had no legs and no bolts .
Has taken over a week to contact me properly . Still no new chairs to replace ones that are faulty

17 février 2023
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Hello Paul,

I am deeply sorry to hear about the issues you have faced with your recent chair order. Please accept my sincere apologies for the inconvenience that this has caused you.

Upon reviewing your order, I noticed that one of our team members was in touch with you and had raised a replacement order for the chairs with the missing parts. However, our courier partner has experienced some delays, which have unfortunately prevented us from delivering the replacement chair to you as quickly as we had hoped.

Please rest assured that we are closely following up with our courier partner to ensure that your chair is delivered to you as soon as possible. We understand how crucial it is to have a comfortable and functional chair, and we apologize for any inconvenience or frustration caused by this delay. We will provide you with updates regarding your order as they come in so that we can quickly resolve this matter for you.

Thank you for your patience and understanding, and please do not hesitate to reach out to us if you have any further concerns or questions. We value your business and appreciate your patience during this time.

Best regards,
Eric K.

Noté 1 sur 5 étoiles

I wouldn't buy from this company.

I wouldn't buy from this company.
Ordered chairs at £89 each to be delivered in 5 days, they collected my money as the item WAS in istock. A day before delivery I get an email saying I have to pay extra £248 if I want to have chairs.
Supposedly chairs I bought was "out of stock" and offered me exactly the same chairs but at much higher price even though they are still advertising it at same price online to lure in more customers.
Spoke to customer service ,he says different story all together, saying my order is delayed, but then changed story 3 times .
I asked for a refund ,they sent me email saying they will refund me the money but I don't have high hopes for it .
So I let you make a decision on your next purchase .

24 février 2023
Logo de Lifestyle Furniture

Réponse de Lifestyle Furniture

Hello Natalia,

We deeply apologize for the negative experience you had with our company. Looking into your order, I can see that the was a communication that the linen chairs you had made an order for went out of stock due to an influx in demand, and unfortunately, we were not able to fulfil your order as initially planned.

Regarding the alternative chairs offered, I understand that the grey Velvet chairs were not what you were looking for and that they were priced slightly higher than the Linen chairs you originally ordered (which were on sale) hence the amount.
We apologize and regret any inconvenience this may have caused.

I want to assure you that we will issue a full refund for your order as requested.
We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best Regards,
Eric K.

Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding quality

Ordered the grey button ottoman and very pleased with it. The quality is great and it was well packaged to avoid damage. Prices are incredibly competitive too! Would highly recommend. Delivery was great as well, didn't have to wait long at all.

16 janvier 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus