Magical Vacation Homes Avis 

48
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

We are renting a large home to host a family gathering. We've had many questions while planning and preparing and Marcos has been very prompt responding to all our questions. We recently had a more... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jasmine is the reason for the 5 stars she is a 5 star employee for Magical vacations .. She helped us navigate an issue that needed quickly and with great results ! 8239397 Michelle

Noté 3 sur 5 étoiles

We have booked with Magical Vacation Homes numerous times the last two years we have had issues not too bad but enough to leave a bad taste. This year we had no issues besides my Daughter & SIL were... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This company took $1350 for pool heat they never provided. Lots of lies and excuses while providing a pool we could not swim in. Not to mention after taking the final balance, they then informed us th... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Location de vacances
  2. aussi dans
  3. Agence de location de maisons de vacances
  4. Agence de voyages
  5. Cottage
  6. Service d'hébergement de vacances

Informations provenant de diverses sources externes

2-15 Bed Vacation Rentals located within Reunion Resort, Windsor Hills Resort and Champions Gate just minutes to Disney World. Best Price Guarantee!


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

48 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 25 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(48)

29 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Magical Vacation Homes has been great…

Magical Vacation Homes has been great to work with and Marcos has gone above and beyond!!

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Susan, Thank you so much for the 5-star rating! We can't wait to host you!

Noté 1 sur 5 étoiles

This company took $1350 for pool heat…

This company took $1350 for pool heat they never provided. Lots of lies and excuses while providing a pool we could not swim in. Not to mention after taking the final balance, they then informed us the water park for Reunion would be closed for 2 weeks. In total we spent $15,000 for this stay and Magical Vacation Homes has been nothing short of a nightmare. Buyer beware, this place will lie to you and cheat you out of your money.

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hello, We have remained in constant communication with you throughout your stay. As of January 20th, a third vendor attended the property to evaluate the pool heater and confirmed that the heater itself is functioning properly; however, due to the outdoor ambient temperature, it is not turning on or reaching its set temperature. This has now been confirmed by three independent third-party vendors as well as our direct technician, and is a condition beyond our control. We have been in contact with the lead guest, who has agreed to keep the pool heater turned on for the remainder of the stay. At the conclusion of the reservation, we will review the system analytics to determine which days the pool did or did not reach temperature, and a refund will be issued accordingly for the days it did not reach temperature. This arrangement has been reviewed and approved with the lead guest.

Noté 5 sur 5 étoiles

My husband and I had a great experience…

My husband and I had a great experience booking our reservation (#8216329) with Jasmine recently. We can't wait for our stay with Magic Vacation Homes and we hope we have another opportunity to book with our family again!

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi AquaLesha, We’re so grateful for your 5-star feedback on the booking process! Our team works hard to make planning your vacation as simple as possible. We look forward to hosting you and creating an unforgettable stay! MVH

Noté 5 sur 5 étoiles

CUSTOMER SERVICE MAKES A DIFFERENCE

I called magical vacation several times to try and book a vacation rentals. However each time I called I would speak to a representative who would either rush me off the phone or provide little to no feedback on questions that I would ask. Not to mention i spoke with a representative on black Friday and was not advised of the black Friday discoint. However I kept calling back because they appeared to manage some of the best looking properties in the area.

All my uncertainty went out the door after speaking to representative Jasmine. She was very informative and able to answer all of my questions. I never felt rushed or pushed to the side.

Before speaking with Jasmine I would have rated my customer service experience a 3 at best. However, Jasmine provided phenomenal customer service which was deserving of 5 stars!

29 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Clee, We’re so grateful for your 5-star feedback on the booking process! Our team works hard to make planning your vacation as simple as possible. We look forward to hosting you and creating an unforgettable stay.

Noté 5 sur 5 étoiles

We have visited Orlando twice in last…

We have visited Orlando twice in last three years and after our experience using magical vacation homes we would t go else where -

We had big fans of a certain cowboy and space toy and magical vacation homes found us the perfect house with a special themed room that our kids loved -

The whole house catered for fun with double games room full of new and retro arcades - play stations and x boxes pool table and table football -

Pool and plunge with outside kitchen was excellent touch. Other guest rooms were all 5 star and like being in a hotel absolutely excellent value and perfect distance to travel to all the theme parks.

15 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hello Joe, We’re thrilled to hear you had such a wonderful stay! Creating memorable vacations is what we love most, and we’re so glad your experience reflected that. Come back and see us again soon! MVH

Noté 5 sur 5 étoiles

We had a fantastic stay at Reunion…

We had a fantastic stay at Reunion Bliss on Desert Mountain at Reunion Resort. The pool deck was huge and very private, and the kids absolutely loved spending their time in the pool.

The home was clean, immaculate, and well equipped with everything we needed. We also really enjoyed taking advantage of all the amenities both in the house and throughout the resort.

We highly recommend Magical Vacation Homes and staying at Reunion Resort — it was an excellent experience from start to finish!

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Joseph, We’re overjoyed to read your 5-star review—thank you so much for sharing your experience! At Magical Vacation Homes, our mission is to make every visit as magical as possible, and we’re thrilled to hear we could do that for you. We look forward to hosting you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic Home and First Class Service

We stayed at The One at Reunion, part of Magical Vacation Homes’ Luxury Collection at Reunion Resort, and our family was absolutely blown away. The quality of the beds, linens, luxury coffee setup, thoughtful welcome gifts, and every amenity was exceptional. It truly felt like a luxury vacation home and a resort all in one. We typically stay at The Ritz-Carlton, and this experience offered the same level of luxury and service — but with the comfort, privacy, and space of a stunning home within Reunion Resort. We were so impressed that we’ve already booked two weeks for next year!

3 juin 2025
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Adam, Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely thrilled to hear that your stay at The One at Reunion exceeded your expectations and that you enjoyed the comfort, amenities, and attention to detail throughout the home.
It’s especially meaningful to know that you found your experience comparable to that of The Ritz-Carlton — that’s exactly the level of luxury and service we strive to deliver for every guest. We truly appreciate your kind words and your continued trust in Magical Vacation Homes.
We can’t wait to welcome you and your family back next year for another unforgettable stay!
MVH

Noté 5 sur 5 étoiles

Great stay and the One Mansion anything…

Great stay and the One Mansion anything was amazing

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Andrew, Thank you so much for your review! We’re thrilled to hear you had a great stay and loved The One at Reunion which is part of our Luxury Collection. It’s wonderful to know you enjoyed your experience. We’d be delighted to welcome you back for another magical getaway soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

A Truly Magical Stay with Outstanding Service!

We had an absolutely wonderful experience staying with Magical Vacation Homes! From the moment we booked, everything was smooth, clear, and professional. The home was spotless, beautifully furnished, and even better than the photos — it really felt like a home away from home.
Inevitably, we had a few small snags (as all houses do), but they were dealt with amazingly quickly and professionally. What really stood out was the personal care — we even had a visit from the company’s president, Mr. Bateman, who took the time to ensure that Magical Vacation Homes were exceeding our expectations. That level of service is rare and truly appreciated.
The location was perfect — close to all the major attractions yet peaceful enough to relax after busy days. The private pool, comfy beds, and attention to detail made our stay exceptional.
We’ll definitely be booking again and recommending Magical Vacation Homes to friends and family. Thank you for helping us create such magical memories! 🌟

6 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hello Carmine, Thank you so much for your amazing review! We’re truly delighted to hear that you had such a wonderful experience from start to finish. It’s great to know you enjoyed the home, the location, and all the little details that made your stay special. We also appreciate your kind words about our team and Mr. Bateman — we take great pride in providing personal care and ensuring every guest feels valued. Your feedback means the world to us, and we can’t wait to welcome you and your family back for another magical stay soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

I stayed with Magical Vacation Homes in…

I stayed with Magical Vacation Homes in several homes like RVH_207M, RVH_439M, RVH_403M and each time i stayed i had an amazing time with my family we always enjoy the pool area do BBQ and spend our time together. Highly recommend staying with Magical Vacation Homes

19 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Emanuel, Thank you so much for your continued trust and kind words! We’re thrilled to hear that you and your family have enjoyed each of your stays with us, especially the pool, BBQs, and quality time together. It’s always a pleasure to host you, and we can’t wait to welcome you back for another memorable vacation!

Noté 5 sur 5 étoiles

A Truly Magical experience

Staff was very friendly and attentive, the home itself was beautiful and the location was spectacular!

3 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Nevaeh, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear you enjoyed the home, loved the location, and found our staff friendly and attentive. It means a lot to us! We’d be thrilled to host you again for another magical stay soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Magical Vacations homes is great!

Magical was so helpful and responsive! I would absolutely stay again, the home was beautiful

3 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Katiria, Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you loved the home and found our team helpful and responsive. It was a pleasure hosting you, and we’d be delighted to welcome you back for another stay soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

The staff at Magical Vacation Homes are…

The staff at Magical Vacation Homes are Great, we were staying together at a lovely luxury mansion in Reunion due to a loss in our family. The experience although a sad one Magical team went out of their way to help us from booking the home to taking care of the smallest details. Would definitely stay with them again.

5 juin 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Thank you so much for your kind words. We are truly sorry for the circumstances that brought you to stay with us, and our hearts go out to you and your family during this difficult time. It means a great deal to know that our team was able to provide care and comfort when you needed it most. We’re grateful for the opportunity to host you and honored by your trust in us. We look forward to welcoming you back under happier circumstances in the future.
Warm Regards, MVH

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst rental experience we have ever…

Worst rental experience we have ever had. We arrived and no games and TVs work. Fridge did not work, ruined our food we bought. No one can come fix this until Monday when we arrived on Friday.

Call about pool heat, and they claim it is 350 bucks extra. I ask them why it isn’t complimentary at this point when nothing else here works. They say they can’t help me.

I tell them to do the heat. But we have multiple families here and I can’t change my friends card on file. So I say to wait until I ask him and they go and charge my friends card 400 not 350 for heat. Then they do not answer me. No manager is available to handle anything or fix anything. This is the worst run place ever. They also go and tell me pre checks were done on all the TVs and games by their team. Funny somehow it all broke between when they checked on Friday until we arrived on Friday. I have asked over and over to speak to a manager and I am told I can’t. Avoid this place at all costs!

31 mai 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

We’re very sorry to hear about your disappointment with your stay, as guest satisfaction is always our top priority. After reviewing this reservation, our records show that our team attempted to contact the lead guest multiple times during the stay to work through the concerns raised, but unfortunately we did not receive a response back.
We would have gladly addressed each issue promptly if we had been able to connect directly. Our team completes detailed inspections prior to each arrival, and while unforeseen issues can sometimes occur, we remain committed to resolving them quickly once reported.
We regret that this was your experience and truly wish we had been able to communicate with the lead guest so we could have provided a more positive resolution during your stay.
Warm Wishes, MVH

Noté 2 sur 5 étoiles

Major issues with access

Major issues with access to a gated community where the home was located. Magical Vacation Homes not helpful at all with this issue which is a shame as they were helpful resolving other issues.
RESERVATION ID 8166820
1021 Jack Nicklaus Ct
The resolution was simple - provide me with a pass to hang in the car (which other residents had) which automatically opened the gate but you refused saying they are for 'owners' only. I paid a lot of money for a 15 night stay to be resident in Bears Den - I expect the same priviliges as owners not to be treated as a second class citizen! I felt fobbed off. You provided a 4 digit gate code with the reservation and told to enter that into the keypad - no keypad, later to be told that was for another community not Bears Den. I was told to use the other gate which was open - not true thats an exit only gate which closed automatically. You sent me to the Bears Den clubhouse but they immediately said they couldnt help as I wasnt renting via them and it was for you to sort out. I was told by you to 'be patient' but it wasnt just me I was stuck behind other visitors (e.g. vans and trucks) who also has trouble with access. All told a very frustrating and unsatisfactory experience which i wont be repeating.

9 avril 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Bren,

Thank you for providing your reservation ID, which allowed us to thoroughly review our communications with you.

I’d like to clarify that our care team engaged with you multiple times regarding the neighborhood gate access issue. You mentioned that the problem might be related to your non-U.S. license, noting that the gate sometimes granted access but other times delayed or denied entry. During these discussions, we offered to contact the HOA directly on your behalf, as Magical Vacation Homes does not manage the gate. We explained that while we were happy to reach out to the HOA, we could not guarantee a resolution timeline or confirm whether the issue stemmed from a maintenance problem, a point on which you agreed.

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced accessing the resort. Please know that our team provided all available resources to help address the issue.'
Warm Regards, MVH

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not rent from Florida Magical Homes

I wished I had saw these reviews before I rented. Everything that has been said about this company is true. They just want your money. Unfortunately Airbnb is not helping by allowing them to use their platform. We paid for pool heat and it didn't work. No upper level A.C.. Have the lights in the kitchen were out. Lights were out in the garage/game room, laundry room and hall entry. Filthy carpet. It was soaking wet from the A.C. malfunction. And yes even cockroaches.

15 février 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Otis,

We sincerely apologize for any difficulties you experienced during your stay with us. As a hospitality company, we strive to ensure every guest has a seamless and enjoyable visit.

Upon reviewing our records, I was unable to locate a reservation under your name. To better assist you, please reach out to our team directly at careteam@magicalvacationhomes.com with your reservation ID or property address. We look forward to hearing from you!
Warm regards, MVH

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute scam artists

Absolute scam artists. DO NOT rent with Magical Vacation Homes they are thieves. Check their one star rating on the Better Business Bureau (the lowest possible). In dealing with them since my trip, I now know that they are experts at getting negative reviews taken down. They document every time a service person comes out even though they failed to fix anything. They literally just send service people out just to say they did even though nothing gets fixed. We paid over $5000 for a home that had cockroaches, ants, used tampon applicators in the front, and filthy floors that left our socks black after five minutes. There was hair on every single towel. Most importantly, the hot tub and game room, the reasons we picked the home, were not functional. The hot tub never heated up and then finally completely drained. Several games were broken and probably have been for years. They just come and pretend to try to fix things and leave. We spent hours of our vacation everyday on hold on the phone and in person waiting for service people trying to get the hot tub to work. In the end it never got fixed and we were left without even water in it. Now they have the nerve to say well it’s technically a spa not a hot tub. Even though I messaged to confirm before I booked that it was in fact a hot tub and heated up 103. One of the service people finally told us the problem is not something they can even repair and the pool company needed to replace the entire system. But they will continue to book their homes knowing this and never fix it. Yes, the house looks amazing in the photos but it’s not what you get whatsoever. I’ve been to Orlando and booked vacation rentals about 8 times and have never been disappointed. Magical Vacation Homes will take your money and not give you what you paid for and spend their time arguing with you instead of simply keeping up their homes. The homes may have been ok when the photos were first taken but they have all gone downhill and they do nothing to keep them clean or functional. If you thought you were booking a nice house with a hot tub, forget it. You will instead waste your vacation trying to get them to fix it when they know it’s beyond repair and probably has been for years.

1 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hello Elle,

Thank you for your review on behalf of the main guest. We have been in direct communication with the lead guest and offered compensation due to the inconvenience. We kindly request that any further communication be conducted through the lead guest on the reservation.
Warm Wishes, MVH

Noté 1 sur 5 étoiles

Save your money and your sanity

Copied from Google reviews.
In reponse to MVH’s below comment, I already told Mark that I will not remove my reviews as I want to warn other renters. There’s a reason you don’t have many negative reviews and it’s because you will only make things right with the guests if they remove their reviews, is that legal?! You can say everything was working all you want but do you think i called in issues every day for the fun of it?

Update: Spoke with manager and they offered to remove pool heat and the erroneous charge for the game that was broken on our arrival only if we remove our negative reviews. I will not be doing that as we were charged unjustly for pool heat that did not work 80% of the time and a game that we reported as broken within 24 hours of arrival. They should remove those charges based on fact, regardless of whether or not we remove our reviews. This goes to show why only positive reviews are posted.

Happy to provide screen shots to anyone that would like an authentic review of their experience. We called in at least 2+ issues per day for the first 4 days of our stay. The pool and spa heat did not work, there was no filter attached to the bottom of the spa, there were no directionals on the blowers and the water would randomly drain out of the spa. In addition the knob for the timer was broken and there was an error that the tech needed to fix. When I spoke to the manager Mark this week, he stated that the entire system was being checked- why would that happen if it was working correctly? Also we paid for damage insurance but were still charged for a broken game that we did not break and reported it within 24 hours as soon as we discovered it. These are only the main issues, there were many more.

The rep I worked with in the very beginning was great. Unfortunately the home itself and our stay were less than magical.
Magical Views at Reunion Resort was the worst rental home I have stayed in. Home was not welcoming, no decor, stained furniture, bed frames that didn’t fit the mattresses, broken outdoor furniture etc.
Listing states that the annex house had 2br but only had 1, hot tub and pool heat didn't work correctly and had to call four days in row to have a tech out, the game room had an arcade game with a completely smashed screen and shards of glass on the console and floor. This leads me to believe that no one comes and checks out the rentals when guests leave. Two gaming consoles and 4 remotes but only one non working remote charger. gas grill didn't work and had to have a tech fix the connection. Pool furniture broken and stained. Couldn’t get the TV systems to work and there was no physical guest book to explain how to use anything. Mandatory $350 fee for reunion resort amenities. When we went to pick up our wrist bands the front desk said our house didn't qualify so we had to spend a day straightening that out. When we went back for the second time to get the bands we were told we were the 4th family that day who had issues with homes they rented through MVH not having wristband access. Nightmare. They also told us we shouldn’t have even rented through MVH and should have rented directly through the resort. Hot water didn't work in first floor bathroom sink. We had 14 registered guests and there was only one roll of toilet paper in each bathroom. Kitchen was bare bones. Listing shows fire pit however at the house it shows only the owner can use it. We have rented A LOT of homes throughout the years and my occupation is in the hospitality industry and I have never experienced anything like this. Awful awful awful. Today is Tuesday and I've been waiting for a manager to call me back since Thursday. Should have been an amazing home (based off the pics) but failed in so many ways. Too many issues to list them all.

The care team that we contacted throughout the week to report problems was helpful and responsive. Yes, they did come out and fix the issues when we reported them but I don’t want to spend the first four days of my 5 day vacation calling in multiple issues per day.

11 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid !!!!

Stayed for 10 nights
Paid over 5k
To stay
Games room not working
Bed ridden with ants
No wifi for 9 days
Pool dirty
Pool area covered in weeds
Pool furniture never been cleaned in at least a year if even has been cleaned
Dirty cutlery
Food on floor

25 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Magical Vacation Homes

Réponse de Magical Vacation Homes

Hi Ashley,

We sincerely apologize for any difficulties you experienced during your stay with us. As a hospitality company, we strive to ensure every guest has a seamless and enjoyable visit.

Upon reviewing our records, I was unable to locate a reservation under your name. To better assist you, please reach out to our team directly at careteam@magicalvacationhomes.com with your reservation ID or property address. We look forward to hearing from you!
Warm regards, MVH

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus