Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus
L'entreprise a répondu
Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus
L'entreprise a répondu
Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus
L'entreprise a répondu
Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!
Graceland Randers Vej 3, 8960, Randers SØ, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 56 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Vi havde bestilt bord kl. 18.30 til to personer. Mødte op præcis til tiden og blev anvist vores bord. Ventede i 20 minutter, inden tjeneren kom og tog imod vores bestilling. Ventede så yderligere 37 minutter, inden vores burgere blev serveret. Altså en ventetid på i alt næsten en time. Det er ikke i orden.
Jeg syntes simpelthen det er så ringe at når man ringer for at bestille takeaway får man af vide det ikke er muligt pga travlhed fordi der er mange selvskaber. De reklamere med takeaway. Burde være takeaway når det passer dem.
Det er desværre ikke et enkeltstående tilfælde. Men som de sagde til os “i kan bare bestille dagen før”. Hvem gør det når det bare skulle være en hygge aften?
Jeg gir op. Jeg Gider ikke ligge penge i en forretning som ikke kan levere det de Reklamere med.
Virkelig et fantastisk sted! 😁( Har selv været der mange gange.).Ikke bare selve huset, men både museet, restauranten, Elvis souvenir shoppen er så seværdig,🥰, og ikke mindst, så skal man tage en rundvisning på museet med ejer Henrik Knudsen, da han ved så utroligt meget om Elvis Presley. Han er så god til at fortælle om ham og hans liv på en rigtig interessant og god måde.
Kedelig halv kold mad, som vi skulle dele med 15 fluer ved bordet. Absolut ikke nogen smagsberigende oplevelse og totalt øv med alle de fluer over det hele på os og maden samt toilettet bagved. Øv.
Svar til jer, jo vi sagde at ribs’ne var kolde og servitricen spurgte om vi ville have en ny gang ribs efter vi var færdige med at spise og det var vi ikke interesseret i, da vi bare ville væk. Tjo så langt ligger toiletterne ikke derfra, der er kun en mellemgang og toiletkummerne var også fyldt med fluer. Har seriøst ikke oplevet nogle steder, med så stort problem med fluer. Servitricen vi snakkede med, sagde da også selv at det var klamt.
Men nok om det, jeg havde bare forventet en større oplevelse. Pyt, kommer bare ikke igen.

Réponse de Memphis Mansion
Super lækker mad og sød betjening 🤩🤩🤩…. Og frisk ejer 🎼🎼👍🏼👍🏼👍🏼
Fantastisk mad👍🏻👍🏻👍🏻 Kan kun anbefale deres burger (som jeg selv fik)
Så thumbs up👍🏻👍🏻👍🏻
Så var vi her igen. 30 års bryllupsdag. Vi holdt vores sølvbryllup på Memphis Mansion og har været der flere gange siden i små og store selskaber
Vi bor i nærområdet. Personligt har jeg ikke noget specielt forhold til Elvis, som husenes ide jo er skabt på baggrund af.
Til gengæld er jeg stor fan af dem (Herunder naturligvis Henrik Knudsen), der har skabt dette sted.
Jeg kan stadig huske min skepsis for projektet tilbage til 1990-1991, da det første klip på TV2 Østjylland bragte nyheden.
Min skepsis er blevet gjort til skamme og man kan kun have respekt for det de har skabt.
Nå ja - maden? Altid en fornøjelse!
Super lækker nytårsmenu (takeaway). 😊 Vi fik nytårsmenuen 2020 fra Memphis Mansion/ Highway 51 Diner i Randers og det var bare superlækkert. 😊 Skønne smagsoplevelser og supermørt oksekød med lækkert og veltillavet tilbehør. Det er bestemt ikke sidste gang, vi bestiller herfra. 👍😊
SÅ lækker nytårs menu. Super service både da man afhentede maden, men også nem at lave. Samt smagte virkelig lækkert. Kan klart anbefales her fra. Gjorde virkelig det blev et godt nytår. :-)
Vi ventede alt for laaang tid på 2x dessert og kaffe. Personalet virkede lettere irriteret uden et smil på læben
Utrolig dårlig service. Jeg havde bestilt take away, da jeg kom ud for at hente det var der ingen, som ville kendes ved bestillingen. Og jeg måtte derfor køre hjem uden mad.. Virkelig skuffende, når man var kørt over 30 min for det..
En kæmpe oplevelse som blev flot og energisk præsenteret af Henrik selv, det må man ikke snyde sig selv for, tilmeld jer rundvisningen.
Maden i Highway 51 var udsøgt og bestemt et sted vi vil besøge igen, betjeningen var professionel og lige i øjet.
Henrik Knudsen har skabt et fantastisk hus til ære for Elvis og jeg vil anbefale alle at besøge Memphis Mansion.
Maden er fantastisk og kan virkelig også anbefales.
Rundvisningerne med Henrik Knudsen er spændende, sjove og inspirerende.
Alt i alt en fantastisk oplevelse
Mvh Christian Wase Petersen
Suverænt det bedste museum i europa.
Om man er Elvis fan eller ej.
Så kan jeg kun anbefale at tage et smut forbi og oplev historien om the King of Rock n Roll
Plus man shoppe og spise lækkert mad i huset.
Det et meget handicap venligt sted.
Der er en elevator i huset.
Som Elvis fan har jeg kommet på Memphis Mansion siden de åbnede op, det har altid været en kæmpe fornøjelse at komme at besøge stedet. Ved Alle'en op til Graceland huset samt kopien af Elvis fødehjem fra Tupelo bliver man modtaget af Elvis musik, bliver glad i låget da det indløser forventninger til et Elvis museum.
Når man træder ind, bliver man mødt af en varme af velkomst, især når man kommer i shoppen får man verdens største smil fra Fie og Sabine, shoppen kan man næsten købe alt hvad hjertet begærer.
Museet er en oplevelse for sig selv en imponerende samling som Henrik Knudsen har fået igennem tiden som Elvis fan. I museets biograf vises der Elvis dokumenter film.
Endvidere kan jeg varmt anbefale at man spiser på Highway 51, som bestyres af Gitte Borup og igen får man en varm og kærlig modtagelse. Menukortet er hovedsagelig burgere, men der findes også steak m.m. kan anbefale man prøver Elvis favorit en peanutbutter sandwich.
Hvis jeg kunne skulle Memphis Mansion og Highway 51 have 6 stjerner men må nøjes med Trustpilot 5 stjerner 😊
Mvh
Allan Reinholdt Warth
Ja jeg skal desværre gi 1 stjerne
Var på Memphis mansion i dag og spændt på modtagelsen af Henrik Knudsen da han er lidt sur over jeg handler der hvor det er billigst.
Ps "Har altså købt for over 100000 ved ham gennem årene"
Og det blev en KOLD modtagelse selvom jeg sagde pænt goddag selv min kæreste var lidt rystet over hans opførsel.
Nå pyt jeg køber 2 billetter for at min kæreste kan prøve at se Elvis museum
Da vi når rundt og sidder i den lange hvide sofa så får jeg en sms af selveste Henrik Knudsen som lyder
Jeg kan se du er gået ned uden billet - den må du gerne komme op og indløse
2x99 kroner
Min kæreste blev igen rystet da vi som skrevet havde betalt Sabina for 2 billetter
Min kæreste ville ellers ha spist der men den SMS og den kølige modtagelse fik hende til at ombestemme sig
Så lidt af en øv dag for hende og hun mente at sådan behandler man da kunder og slet ikke en der har købt for så meget ved ham 😃😃
Smil til verden så smiler den igen
Super mad, smagte rigtig godt.
Slet ikke sidste gang jeg spiser her.
De servere fordærvet kød, samt deres bearnaise smager kun af eddike.
Rent udsagt uspiseligt.
Vil ikke anbefale dette sted til min største fjende.

Réponse de Memphis Mansion
Super mad især Jailhouserock salat prøv den og et fantastisk sødet og imøde kommende personale 🥰🕺🏻🎶

Réponse de Memphis Mansion
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.