Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus
L'entreprise a répondu
Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus
L'entreprise a répondu
Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus
L'entreprise a répondu
Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!
Graceland Randers Vej 3, 8960, Randers SØ, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 56 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Memphis Mansion, et perfekt sted for musikinteresserede, lækkert spise og DKs dejligste fanklub!
Der er ikke den ting de ikke gør for en, både som kunde, fanklubmedlem og bare generel gæst på stedet.
Prøv dineren for jeres egen skyld, har spist der et utal af gange og det ER bare så godt og frisk lavet.
MM er måske et lidt nørdet miljø, og kan være svær at forstå for den almene dansker :) når det er sagt, så syntes jeg personalet som Sabine og Henrik klare det flot. Der er altid plads til forbedringer som alle virksomheder jo har plads til.
Men syntes taget i betrækning af hvor lille et univers dette handler om som ikke er mainstream nemlig Elvis Presley. Så mener jeg på trods af forbedringer nogle steder at de fortjener alle stjerner.
Det sker, der her og der kan være en svipser og service eller mad måske ikke er som det skulle. Men omvendt sådan har vi jo alle vores dage.
De formår at holde et fællesskab i live for os fans og har altid tid til at lære fra sig og til jer der ikke ved det er der MEGET man skal huske i Elvis verden, hvilke jeg syntes de klare til bravur.
Jeg er ærlig, og elsker stedet men er realistisk og anderkender nogen steder kan være bedre. Men det er ikke af betydning jeg syntes det er fair af den danske befolkning giver gul farve her på trust pilot.
Kold mad ved sen levering....
Bestilte mad før 17 til levering kl. 19, som først kom efter 20. Dertil at vi også manglede en milkshake og maden var kold...
Ikke et sted, jeg vil bestille fra igen...

Réponse de Memphis Mansion
80 års fødselsdag - virkelig fint arrangement. Flot pyntede borde, god mad, Super betjening. Gæstfrit personale også ved planlægning. De tog sig tid til at hjælpe med at planlægge. Dejlige rammer. Vi havde en rigtig god fest!
Fantastisk oplevelse.
Kanon mad og fantastisk personale. Kan varmt anbefales og er helt klart et besøg værd.
Stor oplevelse hele vejen. Både i museum, shop og diner. Personale vare super engageret og i møde kommende og svarede vigligt på spørgsmål. Vi kom desværre for sent til rundvisning med Henrik Knudsen. Vi valgt at komme igen dagen efter for at deltage i rundvisning, hvilket vi absolut ikke fortryder.
Det er et rigtig godt sted. Synes dog kvaliteten af maden er faldet det sidste stykke tid. Brugerne er ret tørre og smager ikke af noget, pommesfritterne er bløde og dip koster 15 kr.?! Kødet til Sir Loin er også som om det ikke er lige så godt kød som det var i starten..
Vi har holdt Sølvbryllup i havestuen i de flotte lokaler/omgivelser, super lækker mad, og fantastisk betjening. Kan varmt anbefales.
Hvor er det et dejligt sted. Både inde og ude. Vi havde bestilt bord, og bestilte så vores mad. Guf hvor var det dog lækkert ikke noget at sætte en finger på.Betjeningen var utrolige søde , og alle havde fantastiske flotte kjoler på. Så alt passer godt sammen. Udenfor er der tid til at sunde sig ovenpå den dejlige oplevelse. (I smukke omgivelser) Kommer helt sikkert igen.
Både og-oplevelse i Vejle.
Jeg bestilte mad via justeat; 2 burgere, 1 salat og pomfritter. Afhentede i Vejle. Det tog 15 minutter mere end forventet at få maden færdig. Undervejs oplevede jeg en servitrice være direkte ubehøvlet i sit sprog, og meget optaget af sin smartphone. Det virkede absolut ikke som om hun holdte sit fokus. Det var dog fredag - og jeg tænkte pyt.
Men oplevelsen da jeg kom hjem var ringe: I min salat var en lille pakke smør - men intet brød at smøre det på, det virkede underligt.
I den ene burger skulle der ikke være ost - dette skrev jeg i kommentaren: men der var masser af ost i alligevel. Der var til gengæld ingen bacon i. Den anden burger var rigtig god. Jeg ringer til restauranten og fortæller dem om mit “oste-problem” og de ender med at tilbyde mig et gavekort til en ny burger.
Jeg er ikke tilfreds med denne oplevelse, og jeg fik aldrig det lovede gavekort. Jeg kommer ikke igen.
Startede med en tur rundt på museet og spise derefter den dejligste bøf i restauranten.
Kan kun anbefale dette sted på det varmeste. Selv om tjeneren var ung, var han dygtig til sit arbejde.
Besøgte MM i går lørdag den 11/8 med 2 gamle efterskolekammerater. Vi startede med en Rundvisning i museet med selveste Henrik Knudsen ham selv (grundlægger af MM) rundvisningen var i den grad en oplevelse, Henrik var meget humoristisk, indlevende og meget engageret, og det hele foregik i øjenhøjde og med plads til alverdens spørgsmål, og Henrik ved alt om Elvis, i hvert fald næsten alt, museet i sig selv er dybt imponerende og det eneste af sin art uden for USA. Rundvisningen tog ca 45-50 min og derefter ville vi en tur i restauranten eller dinneren som den bliver kaldt, udvalget er godt, og bredt, men vigtigts af alt er kvaliteten af maden, og kvaliteten var i den grad i orden, vi kan kun varmt anbefale et besøg på MM også selv om man ikke lige er Elvis fan, så er det stadig en oplevelse at komme i Elvis hus som er en kopi af hans hus i Memphis, dog er huset i Randers ca dobbelt str af det originale i Memphis, 5 stjerner herfra, og vi kommer helt sikkert igen.
Fik ben med alt for meget fedt på, nærmest uspiseligt
29/4/18. My daughters confirmation.
We had a wonderful day at "Highway 51"s recently built extension to their wonderful Diner.
From start to finish - top quality service, excellent food, MASSIVE portions, and everybody had a memorable day.
Many thanks to everybody at Memphis Mansion/Highway 51, that made this possible,
et rigtig dårligt sted maden er ikke god og da jeg kastede al maden op uden
foran deres biks bad jeg om at få mine penge tilbage men det ville de ikke
da de mente jeg havde drukket en øl for hurtig, de er nogen plat ugler
og den der elite smiley som de påstår at de har er ikke meget værd,
jeg anbefaler at man holder sig langt væk fra denne upålidelig biks
for det ville synd at kalde det en restaurant, HOLD JER LANGT VÆK,
når de skriver at der blev spist helt op er det en lodret løgn, hvis man dog bare kunne poste nogen billeder op og nu kommer der lige pluselig et hår med i spillet LMAO men de glemmer helt at tale om de rådne kartofler de severe til folk, jeg kan kun sige HOLD JEG VÆK de er nogen platugler til den helt store guld medalje jeg har billeder af hele forløbet men det var ikke godt nok til dem, og det var den 3 feb har kvitering, det viser bare hvor store løgner de er

Réponse de Memphis Mansion
Har spist hos jer mange gange, men denne gang var maden ret skuffende.
Kedelig tørre alt for meget stegte pommes frites.... Synes det plejer at være kartoffel både.
Halv lunken mad.
Tynd lemon sodavand.
Sådan plejer det ikke at være.
Virkelig SLØV betjening. Vi havde bestilt bord til spisning efter vi havde været der i 55 min. fik vi endelig vores mad. Maden var OK men ikke noget særligt til bøffen var der ingen garniture og chili mayonnaisen smagte dårligt nok af chili.

Réponse de Memphis Mansion
28/10 fejrede jeg min fødselsdag i Memphis Mansions selskabslokaler .Først fik vi en rundvisning i museet ,derefter spiste vi noget fantastisk mad,så var der underholdning og til sidst natmad. Alt var bare så perfekt ,personalet super dygtige ,så vi kan kun give fem stjerner for en perfekt aften.
Rigtig dejligt sted at komme som Elvis fan. Butikken har altid spændende plader, personalet er meget imødekommende og bestiller man fra webshoppen kommer varen meget hurtigt. Jeg er normalt ikke glad for at bestille LP'er med posten, men indpakningen var helt forrygende, 2 lag bobleplast og en god solid papkasse. Hertil kommer, at jeg fik varen dagen efter bestilling.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.