Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus
L'entreprise a répondu
Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus
L'entreprise a répondu
Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus
L'entreprise a répondu
Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!
Graceland Randers Vej 3, 8960, Randers SØ, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 56 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Et dejligt sted med venlig betjening. Dineren er skøn at gæste, god mad og NOK af den, serveret med et smil og super service. Har endnu en rundtur på museet tilgode, men det SKAL jeg nå. Shoppen har vist ALT for Elvis elskere og andet godtfolk. Huset er en kæmpe bonus for Randers. Trækker mennesker fra fjerne egne, og når man kommer langvejs fra, så "nøjes" man ikke med et besøg her, men ser hvad byen ellers har at byde på. Hatten af for Henriks arbejde. Man må sige, at han har gjort sin drøm til virkelighed. FEM STORE STJERNER FRA MIG. Vh. Annette Schøler
Har nu været på besøg hos Henrik og personalet på Graceland Randers 2 gange.
Rundtur med Henrik - det er simpelthen det bedste! Man kan ikke undgå at blive fascineret over Elvis, når Henrik går i gang.
Restauranten er også helt i top. Stemningen præcis som den skal være, venlige smil fra personalet og maden er absolut i orden.
Er man i nærheden, så sørg for at få rundvisningen kl. 12:00.
Regner med, at spise mig igennem menukortet, selvom det kommer til at tage et par år :)
Mvh.
Ulrik
Fantastisk tur, fuld af gode oplevelser, og en masse fortællinger om steder, kultur osv.
Jeg besøgte Graceland Randers mandag den 23.2.2015 til en hurtig frokost bestående af en cheeseburger menu. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang tidligere uden problemer, men denne gang må der være gået et eller andet galt. Kødet i burgeren var næsten helt råt indvendig og dagen efter lå jeg i sengen med et gevaldigt maveonde og opkast. Øv...
Man kan sagtens argumentere for at det måske ikke var dette, men grundet at resten af familien var væk og det var det eneste jeg fik at spise denne dag, er jeg ikke i tvivl om, at det var den manglende gennemstegning af kødet der må have været årsagen.
----------
Nu er der gået et år og jeg tog den 6.2.2016 konen og den ene datter med.
Først fik vi nachos. Lækkert. Dernæst fik vi jeg en god bøf og konen og datteren hver deres burger. Min datter fik en lille børneburger.
Det første irritationsmoment var, at pommes frites-dyppelsen stod på datterens tallerken, men var beregnet til både konen og datteren. Det er lidt svært at forklare en treårig, at hun skal dele mayonnaisen, der står på hendes tallerken!
Dernæst skar min kone i datterens burger, som viste sig at være helt rå indeni! Vi kommenterede dette over for tjeneren - Anna - og fik svaret: Det har jeg også sagt til kokken før, men sådan steger de altså bøfferne her. Vi accepterede absolut ikke svaret og efter lidt diskussion tog hun tallerkenen med ud i køkkenet. Efter en tur i mikroovnen var bøffen gennemstegt.
Tænk at servere råt kød for små børn og så vove at påstå, at det er i orden og normalt!
Jeg sætter ikke mine ben der igen foreløbigt. Mage til dårlig egenkontrol af gennemstegning skal man da godt nok lede længe efter.

Réponse de Memphis Mansion
100kr per person for kælder museum er for dyrt.
stueetage er restaurant. 1.sal er selskabslokaler.

Réponse de Memphis Mansion
Tillad mig at bruge den besked som jeg også skrev til Graceland for et par måneder siden:
Kære Graceland (og især alle de søde piger i Dineren),
der er noget jeg gerne vil fortælle jer.
For 2 år siden overtalte min kæreste mig til at tage med til Randers, for at spise på jeres diner for første gang. Jeg var lige vendt hjem fra 3 måneder på højskole hvor jeg havde tabt mig 22 kg og gik meget op i at spise sundt og nærende. Derfor var jeg en smule forbeholden da jeg satte mig ved et bord og læste menu-kortet igennem. Vi var på forhånd blevet enige om at vi skulle have en burger - og the original memphis bacon cheese burger blev mit valg. Hvis jeg absolut skulle ha' noget usundt, så skulle det også være lækkert!
Mens vi ventede på maden, hyggede vi os med "vidste du det om Elvis"-føljetonen der lå på bordet. Jeg kiggede på alle de sjove, finurlige og smukke Elvis-genstande der stod hist og pist og var en smule betaget af hele bygningen. Det emmede af hygge, hjem og varme. Alt var gennemført til mindste detalje - vinduerne, gardinerne, gulvtæppet, stolene, lamperne - havde det ikke været for vejen med de danske biler ude foran Graceland, kunne man nemt føle at man sad midt i Memphis. Jeg kunne, allerede da jeg trådte ind på Graceland, fornemme den energi, den kærlighed og den tid der er blevet brugt på at bygge det op - og det var altså en fed følelse!
Den varme, den kærlighed og den energi - den gik igen i maden.
Ikke nok med at de søde servitricer virkelig ved hvordan man er åben, sød og imødekommende, så har de også de der søde kjoler på som bare tilføjer flere "hold nu kæft hvor er det gennemført"-point til Graceland. Der er især én servitrice som jeg virkelig beundrer. Hun er altid glad, har altid et kæmpe smil på læberne, er hjælpsom, har intet imod at snakke og joke mens man venter på maden - og så virker hun, ved første møde, som én man kender og holder af, hvilket gør at man føler sig hjemme. Jeg kan via jeres Facebook-side se, at hun hedder Gitte.
Gitte, du er altså dejlig! Det er en fornøjelse at blive serviceret af dig.
Men ak, nu til det måske mest vigtige. Maden.
Min burger kom ind i en fin kurv. Den så forfærdeligt lækker ud. Lækre store pommes frites og ketchup. Ved første øjekast ligner det en typisk burger-menu - men tag jer i agt! En burger på Graceland er alt andet end typisk. Det er en eksplosion af smag, sprødhed og "åh gud hvor jeg synder". Jeg vil gerne med det samme indrømme, at jeg var i himlen. Min burger var, ja, ubeskrivelig. Det ville være blasfemi at prøve at beskrive den med en masse tørre ord, det yder ikke burgeren retfærdighed.
Næ, i stedet vil jeg bare gerne sige TAK!
Tak, fordi I nu er blevet min gevinst, når jeg opnår noget stort eller når et personligt mål.
Tak, fordi I får mig til at føle mig helt hjemme, hver gang jeg er på besøg.
Tak, fordi servicen altid er i top.
Det at jeg skal gøre mig fortjent til en tur på Dineren gør at det bliver en vild oplevelse hver eneste gang. Jeg kan kun anbefale kommende gæster til museet også at prøve Dineren - ellers går I glip af noget helt unikt.
Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg kommer på besøg!
Mvh,
Nadja.
Og her tænker jeg både på Elvis og levering fra Graceland Randers. Har set frem til modtagelsen af Elvis: That's the way it is - Deluxe. Jeg havde forudbestilt den og den blev officielt frigivet i går og allerede i dag sidder jeg med den :) Og er jo nærmest lykkelig.
Jeg takker!!
Pragtfuldt sted for alle, ikke kun for Elvis fans, men det hjælper naturligvis at være Elvis fan.
Cool museum med flere af kongens egne ejendele, fed shop med alt indenfor Elvis, dejlige koncert lokaler og den bedste amerikanske mad i Danmark. En stor anbefaling.
Man føler sig virkelig hjemme på Graceland Randers. Huset, museet, shoppen og især Dineren Highway 51 er fremragende. Betjeningen på dineren er ren udlevet Southern hospitality og intet i DK slår en EP-special (peanutbutter and banana-sandwich) på Graceland Randers. Når du har smagt den vil du undre dig over om det var en forret eller et mellemmåltid eller et hovedmåltid eller en dessert...svært at svare på; men for meget af det gode kan være dejligt!
Tusind tak for en uforglemmelig bryllups middag på Graceland. Det er de mest romantiske rammer for et bryllup og så ovenikøbet med sne landskab udenfor. Dejlig mad og god betjening. A day to remember 12-12-2012.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.