Memphis Mansion Avis 180

TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Musée
  2. Restaurant américain
  3. Restaurant Diner
  4. Salle de réception / de fonction

Écrit par l'entreprise

Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

180 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 56 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Graceland Randers

Et dejligt sted med venlig betjening. Dineren er skøn at gæste, god mad og NOK af den, serveret med et smil og super service. Har endnu en rundtur på museet tilgode, men det SKAL jeg nå. Shoppen har vist ALT for Elvis elskere og andet godtfolk. Huset er en kæmpe bonus for Randers. Trækker mennesker fra fjerne egne, og når man kommer langvejs fra, så "nøjes" man ikke med et besøg her, men ser hvad byen ellers har at byde på. Hatten af for Henriks arbejde. Man må sige, at han har gjort sin drøm til virkelighed. FEM STORE STJERNER FRA MIG. Vh. Annette Schøler

11 septembre 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Den fedeste stemning!

Har nu været på besøg hos Henrik og personalet på Graceland Randers 2 gange.
Rundtur med Henrik - det er simpelthen det bedste! Man kan ikke undgå at blive fascineret over Elvis, når Henrik går i gang.
Restauranten er også helt i top. Stemningen præcis som den skal være, venlige smil fra personalet og maden er absolut i orden.
Er man i nærheden, så sørg for at få rundvisningen kl. 12:00.
Regner med, at spise mig igennem menukortet, selvom det kommer til at tage et par år :)

Mvh.
Ulrik

11 septembre 2015
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ikke gennemstegt kød i burger

Jeg besøgte Graceland Randers mandag den 23.2.2015 til en hurtig frokost bestående af en cheeseburger menu. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang tidligere uden problemer, men denne gang må der være gået et eller andet galt. Kødet i burgeren var næsten helt råt indvendig og dagen efter lå jeg i sengen med et gevaldigt maveonde og opkast. Øv...

Man kan sagtens argumentere for at det måske ikke var dette, men grundet at resten af familien var væk og det var det eneste jeg fik at spise denne dag, er jeg ikke i tvivl om, at det var den manglende gennemstegning af kødet der må have været årsagen.

----------

Nu er der gået et år og jeg tog den 6.2.2016 konen og den ene datter med.

Først fik vi nachos. Lækkert. Dernæst fik vi jeg en god bøf og konen og datteren hver deres burger. Min datter fik en lille børneburger.

Det første irritationsmoment var, at pommes frites-dyppelsen stod på datterens tallerken, men var beregnet til både konen og datteren. Det er lidt svært at forklare en treårig, at hun skal dele mayonnaisen, der står på hendes tallerken!

Dernæst skar min kone i datterens burger, som viste sig at være helt rå indeni! Vi kommenterede dette over for tjeneren - Anna - og fik svaret: Det har jeg også sagt til kokken før, men sådan steger de altså bøfferne her. Vi accepterede absolut ikke svaret og efter lidt diskussion tog hun tallerkenen med ud i køkkenet. Efter en tur i mikroovnen var bøffen gennemstegt.

Tænk at servere råt kød for små børn og så vove at påstå, at det er i orden og normalt!

Jeg sætter ikke mine ben der igen foreløbigt. Mage til dårlig egenkontrol af gennemstegning skal man da godt nok lede længe efter.

6 mars 2015
Avis spontané
Logo de Memphis Mansion

Réponse de Memphis Mansion

Kære Martin, Lad mig starte med at takke jer for jeres besøg. Men også sige jeg er ked af vi IKKE kunne leve op til dine forventninger, det beklager jeg. Vi har siden vores start i 2011 serveret mere end 250.000 burgers og lad mig sige det med det samme, burgers er vores signature menu og vi er ikke vandt til at modtage klager. Vi kontrollere vores produkter dagligt, råvare og færdigvare og denne kontrol har givet os ELITE status hos fødevarestyrelsen. Vores bøffer er normalt lys-rosa, da vi ikke mener gennemstegte bøffer smager optimalt. Med venlig hilsen Henrik Knudsen

Noté 3 sur 5 étoiles

100kr per person for kælder museum er for dyrt.

100kr per person for kælder museum er for dyrt.
stueetage er restaurant. 1.sal er selskabslokaler.

2 mars 2015
Avis spontané
Logo de Memphis Mansion

Réponse de Memphis Mansion

Først vil jeg talkke dig for at have besøgt vores museum. Entreprisen 99.00 kr, dækker for besøg i vores Elvis-museum, som er forsikret for 10.000.000 kr. Vores samling regnes for at være en af de 10 største i verden. Vores gæster bruger normalt mellem 1-2 timer i museet, som ligger i en bygning der er inspireret af Graceland i Memphis. Man betaler selvfølgelig IKKE entre for at besøge vores diner eller selskabslokalerne. Igen 1000 tak for din kommentar og besøg. Med venlig hilsen Henrik Knudsen

Noté 5 sur 5 étoiles

Som at komme hjem.

Tillad mig at bruge den besked som jeg også skrev til Graceland for et par måneder siden:

Kære Graceland (og især alle de søde piger i Dineren),
der er noget jeg gerne vil fortælle jer.
For 2 år siden overtalte min kæreste mig til at tage med til Randers, for at spise på jeres diner for første gang. Jeg var lige vendt hjem fra 3 måneder på højskole hvor jeg havde tabt mig 22 kg og gik meget op i at spise sundt og nærende. Derfor var jeg en smule forbeholden da jeg satte mig ved et bord og læste menu-kortet igennem. Vi var på forhånd blevet enige om at vi skulle have en burger - og the original memphis bacon cheese burger blev mit valg. Hvis jeg absolut skulle ha' noget usundt, så skulle det også være lækkert!
Mens vi ventede på maden, hyggede vi os med "vidste du det om Elvis"-føljetonen der lå på bordet. Jeg kiggede på alle de sjove, finurlige og smukke Elvis-genstande der stod hist og pist og var en smule betaget af hele bygningen. Det emmede af hygge, hjem og varme. Alt var gennemført til mindste detalje - vinduerne, gardinerne, gulvtæppet, stolene, lamperne - havde det ikke været for vejen med de danske biler ude foran Graceland, kunne man nemt føle at man sad midt i Memphis. Jeg kunne, allerede da jeg trådte ind på Graceland, fornemme den energi, den kærlighed og den tid der er blevet brugt på at bygge det op - og det var altså en fed følelse!
Den varme, den kærlighed og den energi - den gik igen i maden.
Ikke nok med at de søde servitricer virkelig ved hvordan man er åben, sød og imødekommende, så har de også de der søde kjoler på som bare tilføjer flere "hold nu kæft hvor er det gennemført"-point til Graceland. Der er især én servitrice som jeg virkelig beundrer. Hun er altid glad, har altid et kæmpe smil på læberne, er hjælpsom, har intet imod at snakke og joke mens man venter på maden - og så virker hun, ved første møde, som én man kender og holder af, hvilket gør at man føler sig hjemme. Jeg kan via jeres Facebook-side se, at hun hedder Gitte.
Gitte, du er altså dejlig! Det er en fornøjelse at blive serviceret af dig.
Men ak, nu til det måske mest vigtige. Maden.
Min burger kom ind i en fin kurv. Den så forfærdeligt lækker ud. Lækre store pommes frites og ketchup. Ved første øjekast ligner det en typisk burger-menu - men tag jer i agt! En burger på Graceland er alt andet end typisk. Det er en eksplosion af smag, sprødhed og "åh gud hvor jeg synder". Jeg vil gerne med det samme indrømme, at jeg var i himlen. Min burger var, ja, ubeskrivelig. Det ville være blasfemi at prøve at beskrive den med en masse tørre ord, det yder ikke burgeren retfærdighed.
Næ, i stedet vil jeg bare gerne sige TAK!

Tak, fordi I nu er blevet min gevinst, når jeg opnår noget stort eller når et personligt mål.
Tak, fordi I får mig til at føle mig helt hjemme, hver gang jeg er på besøg.
Tak, fordi servicen altid er i top.
Det at jeg skal gøre mig fortjent til en tur på Dineren gør at det bliver en vild oplevelse hver eneste gang. Jeg kan kun anbefale kommende gæster til museet også at prøve Dineren - ellers går I glip af noget helt unikt.

Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg kommer på besøg!

Mvh,
Nadja.

5 octobre 2014
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kvalitet fornægter sig ikke....

Og her tænker jeg både på Elvis og levering fra Graceland Randers. Har set frem til modtagelsen af Elvis: That's the way it is - Deluxe. Jeg havde forudbestilt den og den blev officielt frigivet i går og allerede i dag sidder jeg med den :) Og er jo nærmest lykkelig.
Jeg takker!!

6 août 2014
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Elsker at besøge Graceland Randers!

Pragtfuldt sted for alle, ikke kun for Elvis fans, men det hjælper naturligvis at være Elvis fan.
Cool museum med flere af kongens egne ejendele, fed shop med alt indenfor Elvis, dejlige koncert lokaler og den bedste amerikanske mad i Danmark. En stor anbefaling.

24 février 2014
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Graceland Randers - en vidunderlig og dybfølt hyldest til Kongen af Rock 'n' Roll

Man føler sig virkelig hjemme på Graceland Randers. Huset, museet, shoppen og især Dineren Highway 51 er fremragende. Betjeningen på dineren er ren udlevet Southern hospitality og intet i DK slår en EP-special (peanutbutter and banana-sandwich) på Graceland Randers. Når du har smagt den vil du undre dig over om det var en forret eller et mellemmåltid eller et hovedmåltid eller en dessert...svært at svare på; men for meget af det gode kan være dejligt!

7 juillet 2013
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus