Memphis Mansion Avis 180

TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Musée
  2. Restaurant américain
  3. Restaurant Diner
  4. Salle de réception / de fonction

Écrit par l'entreprise

Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

180 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 56 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service

Vi skulle lade vores bil på vej hjem og besluttede os for at tage ind at spise. Restauranten var halv tom og vi fik et bord hurtigt. Efter 2 min var vi klar til at ordre men til trods for den halv tomme restaurant gik der 30 min før der kom en tjener for at tage orderen. Da vi havde 2 små børn med og stadig en køretur til Aalborg foran os blev vi bekymret for om det mon også tog lang tid at få maden så vi spurgte vores tjener om hun kunne sige hvor lang tid det ca. tog at få maden men desværre var svaret at det kunne hun overhovedet ikke svare på. Så vi endte med kun at bestille den tag selv is vi havde lovet vores datter og som hun jo pænt havde ventet på 30 minutter.

Isen var fin men at skulle vente 30min. på at bestille er virkelig dårlig service og kan simpelthen ikke forstå at vi overhovedet ikke kunne få et estimat af maden det var jo ikke ligefrem et bindende svar vi var efter...

16 septembre 2017
Avis spontané
Logo de Memphis Mansion

Réponse de Memphis Mansion

Kære Anonym, beklager din oplevelse af os. Det er bestemt ikke vores norm. Vores personale er top tunet og levere hver eneste dag en god service. Vi arbejder hele tiden på at blive bedre og dit indlæg er med til at vi og strammer op. De bedste hilsner Henrik Knudsen

Noté 3 sur 5 étoiles

Huset er rigtig flot og lokalerne er …

Huset er rigtig flot og lokalerne er flotte. Vi kom spontant fordi og kom i tanke om, at vi havde hørt om stedet. Vi kan begge godt lide Elvis' musik, men er ikke deciderede fans - det skal man nok være for at synes, at stedet er mega fedt. Vi spiste i highway 51 diner, hvor maden er rigtig flot anrettet. Vi fik en lækker starter og nogle lækre pomfrittes - burgerne brød vi os ikke om - men det er nok smag og behag.
De rigtig fine servitricer var flinke og venlige, men desværre udstrålede flere af dem, at det var andre steder de hellere ville være.

13 juillet 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Skuffelse

Mit familiemedlem var til koncert i start januar, hun køber en fotobog med lovning om autografer i bogen efter koncert og blev afvist efter 1 time i kø med beskeden om hun kunne købe en brunch billet til dagen efter og så få autografere i bogen der, hun skulle tilbage til Sjælland samme aften og måtte køre hjem meget skuffet, bogen er KUN købt for autografere skyld og som skrevet da hun købte bogen at hun ville få dem efter endt koncert, det er efter min mening at snyde sine kunder og på ingen måde ok.

12 février 2017
Avis spontané
Logo de Memphis Mansion

Réponse de Memphis Mansion

Hej Katrin, Tak for dn anmeldelse, eller rettere din anmeldelse på et familiemedlems vegne. Jeg kan garantere, at vi IKKE har lovet at nogen af Elvis musikere ville signere bogen efter koncerten den 7. januar på Værket i Randers. Tvært imod har vi annonceret at der kun ville blive signeret effekter købt at Elvis' musikere, denne aften. Grunden til dette var at folk de sidste år kom med stakke af plader, som de gerne ville have signeret. Efter en 3 timers koncert, og set i lyset af at disse here ikke er teenagers mere, blev denne nye regl bestem. IKKE af os men af bandet. Eddie, Thomas og jeg signerede et par hundrede bøger denne aften. Husk ikke at skyde efter mudbringeren, men af afsenderen. Vi prøver hele tiden at blive bedre og tage os godt af vores kunder, men denne klage går mere efter manden end bolden hvis du spørger mig. Med venlig hilsen Henrik

Noté 5 sur 5 étoiles

Shop, diner, museum 👍😘

Dejlig veltilberedt mad, 🍔🍰🍦🍴🍷🍹🍽hyggelig atmosfære, 😀 Sød betjening 😍👍 virkelig flot velholdt omgivelser både ude og inde 🎄🌺🌸🌳🍂🍁 haven er et kapitel for sig selv 🍁🌳🌺🌸 storslået sted ❤😘

9 février 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Det bedste sted i Danmark.

Det er simpelhen et must, at besøge det dejlige hus med alle de dejlige ting, den bedste betjening og en skøn rundvisning. Tak fordi du gjorde din drøm til virkelighed Henrik Knudsen. 😊

15 mars 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kærlighed

Stedet hvor man kan nyde og dyrke sit store idol, godt underholdt af Henrik Knudsen og hele hans stab. Det bedste sted i verden når man ikke er i nærheden af GRACELAND U.S.A.
Kan mere end varmt anbefale et eller flere besøg på Memphis Mansion, Randers.

14 mars 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Dejligt og flot sted

Hyggeligt sted at komme - der er altid noget nyt at se. Føles som om man er i Elvis's hus i USA. Dejligt at der kommer nye effekter som gør at det er spændende at komme der igen igen og igen.

;-) Susanne

14 mars 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kærlig atmosfære med Elvis i centrum.

Jeg har aldrig oplevet et sted der er omgivet at kærlighed, med Elvis som centrum.
De ansatte er ikke flyvske og giver sig tid til den enkelte gæst, uanset om huset er fuld af glade gæster, fra nær og fjern.
Det mest fantastiske sted, hvor man kan spørge om alt hvad angår Elvis Presley.
Man kan kun blive glad i låget af det her sted... 😉

30 septembre 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Et hus med sjæl

Det er et rigtig hyggelig sted at komme ,man får en god betjening og der er mange ting at se og købe ,har været der nogle gange ,det er et besøg værd kan varmt anbefales .Henrik har lagt hele sin sjæl i det hus så han skal have lov til at beholde det navn (GRACELANDRANDERS )

12 septembre 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Et hus for sjælen

Når du træder ind ad døren fornemmer du allerede en speciel atmosfære.
Der flyder dejlig musik ud af højtalererne og du bliver modtaget med et smil.
Super mad i Highway 51 og fantastisk personale. Et museum hvor man kan få Elvis ind under huden og hvor der bliver holdt intim koncerter med folk som har været tæt på Elvis eller på første salen hvor du kan danse med.
Det bedste fanklub hus der findes :-)

12 septembre 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

God oplevelse

Var ude at spise og det var høflig betjening, godt humør og god mad. Det er et virkelig lækkert sted og bare indretning og bygning er en oplevelse i sig selv:-) Kan varmt anbefales.
Tak for en god aften.
Mvh Anja

11 septembre 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Et stykke Memphis i Randers

Har været på Graceland i Memphis og nu også flere gange i Randers.
Museet er hver en krone værd, samlingen giver enhver Elvis fan gåsehud og andre vil kunne få en forståelse for hvor stor Elvis var i sin tid og stadig er det for nogle af os. I shoppen kan man få dækket sit Elvis behov for et stykke tid og endelig er HighWay 51 et FANTASTISK spisested, med store portioner (US STYLE) og super betjening. Jeg vil helt sikkert besøge stedet igen, igen og igen.

11 septembre 2015
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus