Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Ein liebevoll gestaltet Museum, nicht nur für Fans des King of Rock'n Roll interessant. Es gibt zudem auch eine schöne Ausstellung zu Johnny Cash und einige Exponate zu Jerry Lee Lewis. Die Infos sind... Voir plus
L'entreprise a répondu
At komme til Memphis Mansion gående fra parkeringspladsen og slentrer langsomt op af gangstien alt i mens man lytter til Elvis 💙🎸og går forbi Johnny Cash museet og Elvis fødehjem og dernæst ind i (... Voir plus
L'entreprise a répondu
Memphis Mansion i Randers er et absolut must-see! En helt fantastisk oplevelse fra start til slut. Stedet emmer af Elvis, amerikansk kultur og gennemført 50’er-stemning. Museet er imponerende og l... Voir plus
L'entreprise a répondu
Denne anmeldelse er udelukkende baseret på vores madoplevelse. Min kammerat og jeg havde hjemmefra forelsket os i den meget amerikanske og autentiske menu. Da maden bliver serveret tager den ene... Voir plus
L'entreprise a répondu
Elvis Museum, Johnny Cash Museum, Souvenirshop, Musikforhandler, Amerikansk Diner Highway 51, Selskabslokaler & Mødefaciliteter, Events, og meget, meget mere!
Graceland Randers Vej 3, 8960, Randers SØ, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 56 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Vi skulle lade vores bil på vej hjem og besluttede os for at tage ind at spise. Restauranten var halv tom og vi fik et bord hurtigt. Efter 2 min var vi klar til at ordre men til trods for den halv tomme restaurant gik der 30 min før der kom en tjener for at tage orderen. Da vi havde 2 små børn med og stadig en køretur til Aalborg foran os blev vi bekymret for om det mon også tog lang tid at få maden så vi spurgte vores tjener om hun kunne sige hvor lang tid det ca. tog at få maden men desværre var svaret at det kunne hun overhovedet ikke svare på. Så vi endte med kun at bestille den tag selv is vi havde lovet vores datter og som hun jo pænt havde ventet på 30 minutter.
Isen var fin men at skulle vente 30min. på at bestille er virkelig dårlig service og kan simpelthen ikke forstå at vi overhovedet ikke kunne få et estimat af maden det var jo ikke ligefrem et bindende svar vi var efter...

Réponse de Memphis Mansion
Huset er rigtig flot og lokalerne er flotte. Vi kom spontant fordi og kom i tanke om, at vi havde hørt om stedet. Vi kan begge godt lide Elvis' musik, men er ikke deciderede fans - det skal man nok være for at synes, at stedet er mega fedt. Vi spiste i highway 51 diner, hvor maden er rigtig flot anrettet. Vi fik en lækker starter og nogle lækre pomfrittes - burgerne brød vi os ikke om - men det er nok smag og behag.
De rigtig fine servitricer var flinke og venlige, men desværre udstrålede flere af dem, at det var andre steder de hellere ville være.
Super konferencedag på memphis mansion. Lokalet var klar ved ankomst, og vi fik hvad vi skulle bruge. Super betjening og super hyggelig stemning til en lang arbejdsdag.
Mit familiemedlem var til koncert i start januar, hun køber en fotobog med lovning om autografer i bogen efter koncert og blev afvist efter 1 time i kø med beskeden om hun kunne købe en brunch billet til dagen efter og så få autografere i bogen der, hun skulle tilbage til Sjælland samme aften og måtte køre hjem meget skuffet, bogen er KUN købt for autografere skyld og som skrevet da hun købte bogen at hun ville få dem efter endt koncert, det er efter min mening at snyde sine kunder og på ingen måde ok.

Réponse de Memphis Mansion
Dejlig veltilberedt mad, 🍔🍰🍦🍴🍷🍹🍽hyggelig atmosfære, 😀 Sød betjening 😍👍 virkelig flot velholdt omgivelser både ude og inde 🎄🌺🌸🌳🍂🍁 haven er et kapitel for sig selv 🍁🌳🌺🌸 storslået sted ❤😘
Det er simpelhen et must, at besøge det dejlige hus med alle de dejlige ting, den bedste betjening og en skøn rundvisning. Tak fordi du gjorde din drøm til virkelighed Henrik Knudsen. 😊
Har ALTID fået mad til 5 stjerner. Personalet er de sødeste af alle. Har man ikke prøvet at spise der, er man gået glip af noget stort. I butikken kan man bruge Rigtig LAAANG tid.:-). Museet er helt specielt. OG Chefen serverer selv.
Et sted med en helt særlig "nerve", som skyldes superengagerede Henrik og hans dygtige personale. Et UNIK sted
Den der følelse af at være en helt særlig gæst og ikke bare en i rækken - den får man her 😃
Stedet hvor man kan nyde og dyrke sit store idol, godt underholdt af Henrik Knudsen og hele hans stab. Det bedste sted i verden når man ikke er i nærheden af GRACELAND U.S.A.
Kan mere end varmt anbefale et eller flere besøg på Memphis Mansion, Randers.
Hyggeligt sted at komme - der er altid noget nyt at se. Føles som om man er i Elvis's hus i USA. Dejligt at der kommer nye effekter som gør at det er spændende at komme der igen igen og igen.
;-) Susanne
Et sted hvor man på nært hold får indblik i den musik, den tid Elvis voksede op i og det liv Elvis levede :- )
Flotte omgivelser. Dejlig mad. God betjening.
Og masser af Elvis!!!
Vi nyder at komme på Graceland Randers. Der er hyggeligt, go' mad, go betjening. De har mange gode arrangementer, som passer lige til stedet. Musikken ej at forglemme sætter prikken over i'et.
Godt gået!!
Jeg har aldrig oplevet et sted der er omgivet at kærlighed, med Elvis som centrum.
De ansatte er ikke flyvske og giver sig tid til den enkelte gæst, uanset om huset er fuld af glade gæster, fra nær og fjern.
Det mest fantastiske sted, hvor man kan spørge om alt hvad angår Elvis Presley.
Man kan kun blive glad i låget af det her sted... 😉
Det er et rigtig hyggelig sted at komme ,man får en god betjening og der er mange ting at se og købe ,har været der nogle gange ,det er et besøg værd kan varmt anbefales .Henrik har lagt hele sin sjæl i det hus så han skal have lov til at beholde det navn (GRACELANDRANDERS )
Når du træder ind ad døren fornemmer du allerede en speciel atmosfære.
Der flyder dejlig musik ud af højtalererne og du bliver modtaget med et smil.
Super mad i Highway 51 og fantastisk personale. Et museum hvor man kan få Elvis ind under huden og hvor der bliver holdt intim koncerter med folk som har været tæt på Elvis eller på første salen hvor du kan danse med.
Det bedste fanklub hus der findes :-)
Var ude at spise og det var høflig betjening, godt humør og god mad. Det er et virkelig lækkert sted og bare indretning og bygning er en oplevelse i sig selv:-) Kan varmt anbefales.
Tak for en god aften.
Mvh Anja
Har været på Graceland i Memphis og nu også flere gange i Randers.
Museet er hver en krone værd, samlingen giver enhver Elvis fan gåsehud og andre vil kunne få en forståelse for hvor stor Elvis var i sin tid og stadig er det for nogle af os. I shoppen kan man få dækket sit Elvis behov for et stykke tid og endelig er HighWay 51 et FANTASTISK spisested, med store portioner (US STYLE) og super betjening. Jeg vil helt sikkert besøge stedet igen, igen og igen.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.