Mint Outdoor Avis 

431
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived within 10 days from ordering. Got email and text to update delivery time the day before delivery and received a phone call 30min prior to arrival. Delivery guys polite and careful. Able to ass... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered my furniture on a Monday morning it was delivered the Wednesday morning,I must admit I was a bit sceptical about it being so cheap but thought hay ho it's only going out in my garden room.Bu... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

As someone else has said we received the wrong cover for our set and have now been waiting nearly 2 weeks for a 2 man delivery team to deliver a replacement! Just use royal mail gor goodness sake!

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a 4 piece garden set for my wife's summerhouse, the parcel arrived promptly and when opened the furniture was packed very securely. Assembling was pretty straight forward but needed a little "... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de mobilier de jardin

Écrit par l'entreprise

At MINT Outdoor we provide a fresh start for your garden. Discover limited edition garden furniture designs you wont find elsewhere, along with ready-to-despatch bestsellers at incredible prices. From generously sized garden sofa sets to sun loungers and garden dining sets, you'll find expertly made furniture for up to 80% less than traditional retailers.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

431 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(431)

283 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Would recommend!

I was shopping around online for some high-quality but competitively priced garden furniture, and found the Stockholm range at MINT.

Really pleased with the ease of purchase, speed of delivery and quality of the furniture! It took us 1.5hrs to build the whole set as novice DIYers, and all tools were included. Would recommend!

30 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Delighted!

I don't normally write reviews but I'll make an exception here in saying how delighted I am with my Palma Grey Rattan Garden Lounge Set and Cover Bundle. It was delivered in the projected time window by a friendly and efficient delivery team. The product itself? Looks fantastic and at such a great price too. Everyone who's seen it sitting on my large decked area has been so impressed. I highly recommend Mint Outdoors.

1 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Delivered on the day specified

Delivered on the day specified. Good communication through out the purchase, giving updates to order and delivery. Furniture is lovely, though a bit time consuming to put together and a some minor adjustments needed but once made is very comfortable fits perfectly in the space we have. Very pleased with the price we paid in the sale. Cusions are a good thickness as advertised and it looks true to the pictures seen online.

22 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great value and looks great!

We are super happy with our garden furniture from Mint Outdoor. It was also great value for money and as a result I did have some concerns about the product's quality, but I shouldn't have worried: the furniture is well built and looks brilliant. While there was a long lead time between order and delivery, this was made clear from the outset and communications with Mint were great throughout, especially when it came to delivery.

11 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

great communication

great communication.
Good delivery I was messaged prior to delivery with date and estimated time of arrival. I was also informed on the day of delivery and contacted by the driver 30 minutes before arriving.
furniture is beautiful. I manged to put it together myself but took a few hours instructions were not clear but I manged to work it out myself with some good tips from the driver. Lovely quality cushions. very comfortable. very pleased.

27 mai 2026
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Hi Daniela, thank you for your great review- we're thrilled to hear you're happy with your new furniture and the delivery service.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking customer service

Shocking customer service, ordered on 27th April and still no sign of delivery or even any email response regarding this as of today 9th June regarding delivery after paying in full. No idea what's going on or if this is really a real company.

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Good afternoon James,
We are very sorry to hear of the issues you've experienced. We have requested your details to be able to assist you further.

Many of our designs are sold on pre-order which allows us to keep our pricing competitive. If you placed your order in April then your order would be a pre-order with the timescale indicated on the product page at the time of ordering. As soon as we get your order details we will be able to provide a personalised update on your order.
Kind regards,
The MINT Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Shocking customer service.

Purchased the Marbella lounge set from mint outdoor furniture. Furniture came within three weeks, but when assembled the package for the cover set was missing the cover for the chair. I tried to contact customer services via the AI chat with no response, phoned customer services with no answer. Have emailed customer services with photos attached of the issue to request them to send me a cover for the chair but again still no response. Customer Service is shocking / nonexistent.

It seems they only want to respond after you have placed an order with them to acknowledge your order and that’s it.

If you have purchased a garden set from mint outdoor furniture with no issues, very well done, if you do have any issues with the furniture or covers good luck in trying to get it resolved as this company works in the shadows.

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Good afternoon Neil,
Thank you for your Marbella Bundle Order. We are sorry if you did not receive a response to your messages as quickly as we'd hope, we'd also like to confirm that we do not have an active phone number which is why any calls were unsuccessful.

We have checked our system and can see that our Customer Service Team exchanged several emails with you yesterday so we are in the process of getting your issues resolved for you. We apologise again for the inconvenience and look forward to getting this sorted.
Kind regards,
The MINT Outdoor

Noté 1 sur 5 étoiles

Replacement furniture cover

Placed order, initial delivery date was missed but tracking still stated it was going to be delivered. I emailed which has never been answered, I used Facebook messenger which was answered after 24 hours. After checking they dispatched a replacement which took another 10 days to deliver. When it finally arrived the stitching was terrible and looked like someone had ripped alternative branding badges off. After only 3 weeks the stitching has ripped meaning that it isnt protecting the furniture. Ive asked for a replacement but no answer

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Good afternoon,
We'd like to apologise again for the issues you've experienced. Your initial cover was unfortunately lost in transit by the courier. We are very sorry that the replacement cover has experienced some quality issues and understand your frustration with this given the initial delay. As confirmed to you via Facebook, a second replacement has now been despatched out to you. We thank you for your patience and apologise again for the issues you've encountered.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Stockholm Rattan Grey 4 Seater Garden Chaise Lounge Set and Cover Bundle ... without the Cover!

We ordered the Stockholm Rattan Grey 4 Seater Garden Chaise Lounge Set and Cover Bundle on April 7th. The order arrived minus the cover. Since then I was told the cover had arrived on May 25th into the warehouse, and that I'd be contacted to arrange its delivery. I've heard nothing since and MINT no longer respond to emails. I used their AI "Chat" function which would not provide a contact number for the company.

My advice would be to avoid this company.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Hi Steve,
Thank you for your review. It is correct that we took the decision to ship furniture sets ahead of covers to allow you to start enjoying your furniture as quickly as possible. Please be assured that we are in the process of despatching covers and respond to all emails we receive. We have had some rare instances of technical issues preventing emails from reaching us. We kindly ask that you contact us at help@mint-outdoor.com or you can also message us via Facebook.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 3 sur 5 étoiles

The wrong covers (twice)

At the beginning of April we purchased the Stockholm Chaise Lounge set with covers. The set arrived a couple of weeks later but with the wrong covers. After numerous emails with "Gwen" I was asked to supply pictures. I then received a call from one of the customer support staff who agreed they were the wrong covers and would re order, these would arrive in May. At the end of the 3rd week in May I tried to contact customer services for an update. Again more emails to "Gwen" and asking for someone to respond. I received an email saying sorry you should have been updated but I will chase this up. In fairness I received an email stating the covers were on the way. We received them on 29th May. Unfortunately they were
the wrong covers again. The chair and table covers are fine but the covers for the corner pieces are way to big. I should have complained again but I really didn't want the hassle. We love the set but the experience with the covers has been disappointing. The problem is you cannot speak to anyone in customer services when they call you it is on a withheld number

27 mai 2026
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear customer,
We are sorry for the inconveniences you have had with your covers- this is not the experience we want you to have and falls below the standards we aim for. We will be investigating how this happened to establish how you received the incorrect cover.

We're sorry that you aren't able to contact us via telephone, we made the decision to remove our phone number to allow us to manage customer communications as efficiently as possible. We do however have a callback request form which you can complete and a member of the team will get back to you as soon as possible.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 4 sur 5 étoiles

The stockholm corner unit is very nice

The stockholm corner unit is very nice. Super quick delivery But unfortunalely the protection cover was missing from the order, after a few emails and fllling in complaints forms Mint outdoor took a while to respond so I was unsure if they had recieved my contact, but eventually they did reply to reasure my the cover would follow as was delayed.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Ruth,
Thank you for your review, we're glad to hear you are pleased with your Stockholm set. The cover is due to arrive into our warehouse this month but is being despatched separately to allow you to start using your furniture set quicker. Please be assured we are working hard to respond to all enquiries and will be despatching your cover out to you as soon as it arrives at our warehouse.
Kind regards,
The MINT Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy with furniture

I ordered end of March and arrived end of May. It was delayed for a week or two due to 'Trump'
I read the reviews here first and new shipping would be a while and that was no problem for me.
The guys delivering brought it around the back of my house to my decking which was great.
I'm very pleased with the quality of the furniture, overall I'm very happy.
Please expect a long delivery time.

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Wesley,
Thank you for taking the time to leave us a review and for your patience while we navigate the current global shipping situation. We're really pleased to hear you are pleased with your furniture and hope you continue to enjoy it.
Kind regards,
The MINT Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Good Quality and Price

The ordering was easy.
Tracking realistic and easy - although Trump got it stuck in the Hormuse area.
Delivery was delayed. Received in warehouse on 7th May, tracking showed delivery was scheduled for 26th and did not appear. Delivered on 27 of May but just dumped in the middle of my front drive by delivery men - not very pleased with this at all

26 mai 2026
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Tracey,
Thank you for your review. We are sorry for the delays you experienced and thank you for your patience and understanding regarding this.

We'd also like to apologise for the delivery experience, our delivery service includes delivery to an outdoor location of your choice and we are sorry that this experience fell below our usual standards. Nevertheless, we hope you are pleased with your new furniture.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Garden furniture - All good

The purchase process was straightforward, the delivery updates were very good and the garden furniture was good quality and great value.
The set we bought consisted of an L-shaped sofa, two stools and a table. All were well made and look great. It all arrived flat-packed in two large boxes and the delivery guys kindly took them into the back garden and put them exactly where we asked.
Putting the furniture together was reasonably straightforward but would have taken quite a bit longer if I hadn't had a flexible screwdriver with hex bit. The supplied allen keys were a bit small and the bolts were numerous and tricky to get to.

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Bryn,
Thank you for your review. We're glad to hear the delivery and assembly went well and that you are pleased with your new furniture. We will also take your comments on board regarding the hardware.
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 5 sur 5 étoiles

NOT a Scam. Legit Company. Plase see my updated review.

*** UPDATE on 3rd JUNE 2026 ***

MINT OUTDOOR IS NOT A SCAM.

Yesterday 3rd June, I received a couple of phone calls from Rachel in Customer Services, who is utterly delightful. She has now refunded my payment in full (which has been confirmed by Klarna) and has sent me a few emails showing the dining sets that are available for immediate delivery.

I was angry and worried, hence me leaving a 1 star review, which I have now rectified in light of developments over the past couple of days.

The company IS legit and Rachel apologised for the technical issues that were being encountered over the last week which meant that my emails were not being seen.

So, I will leave it there for background info, but the below 'rant' can now be ignored.

This company is a scam.
They do not reply to emails EVER and the phone numbers do not work.
They take your money and then you never hear from them again.
I ordered last week and have since discovered that they don't honour orders.

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Alex,

Thank you very much for taking the time to update your review. We are so pleased that Rachel was able to resolve your concerns, which were completely understandable. We look forward to being able to assist you further.

Kind regards,
The MINT Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service and fantastic pricing

Great service and fantastic pricing. I live my Kiki chaise. It was really easy to assemble, the aluminium frame is lightweight making it easy to move around and the cushions are lovely and comfortable

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Lois,
Thank you for the great review. The Kiki Chaise is an excellent choice and we're thrilled to hear you are pleased with it!
Kind regards,
The MINT Outdoor Team

Noté 1 sur 5 étoiles

absolutely shocking company

absolutely shocking company, I stupidly paid in full for outdoor furniture, at the beginning of may, still haven't received it, been told wont be coming until the end of June, I have emailed 4 times to cancel the order for a refund and absolutely nobody replies, the online chat is a computer and there is no customer service phoneline... I just want my money back!!!

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de Mint Outdoor

Réponse de Mint Outdoor

Dear Nat,
We would like to apologise for the experience you've had and that we were unable to deliver your order within the initially outlined timeframe.

Unfortunately the ongoing situation in the Middle East and closure of the Strait of Hormuz has caused delays beyond out control. This is often due to vessels needing to re-route or make additional stops, pushing back the final arrival date at our warehouse. We understand how frustrating this is. We aim to respond to all emails and escalated chatbot enquiries within 1-3 days but we would like to confirm that we do not have an active phone line in order to help us manage customer correspondence as efficiently as possible.

Kind regards,
The MINT Outdoor Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus