moovick.com Avis 

40
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with moovick was great. Everything went smoothly from the beginning of our conversation until my properties were delivered to my apartment in Italy. Florin was the carrier and even thoug... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

First App where i could book services so fast. Good communication, quick updating. My relocation from Frankfurt to Geneva went ok. Thanks God, no unexpected delays, damages or smth like. Abdullah and... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I used the platform twice. For the second time, I got an offer for moving apartments quickly. The service provider was friendly and proactive. I requested my stuff to stay stored in the van for 5 hour... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Moving made easy! I used Moovick to move my furniture from Wuppertal to Pforzheim. Very easy process to set your task and already in 10 mins got contacted by many service providers. Safe and reli... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

40 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(40)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Easy step, but high fee

Easy step, but a bit high app fee.

15 novembre 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Thank you for your feedback! We're glad you found the process easy to use. Our service fee helps us maintain a secure and reliable platform while connecting you with top professionals.

We continuously work on optimizing our pricing to ensure the best value for our users.
If there’s anything else we can assist you with, feel free to reach out!

Noté 5 sur 5 étoiles

Found a great removal company

Posted a removal request and got offers right away. The provider I chose is a small company but with similar service quality to big international removals I used in the past.
The platform facilitates safe communication and safe down payments. Very happy with my experience and will be posting another task soon.

25 octobre 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

We're thrilled to hear that you had a positive experience with Moov! It's wonderful to know that our platform helped you find a reliable and efficient removal company, even a smaller one. We're always working to connect customers with top-notch providers, regardless of size. Looking forward to assisting you with your next move!

Noté 3 sur 5 étoiles

Moovick was easy to use

Moovick was easy to use, but the handyman broke items and I had to coach him through how not to break things while doing the job. Basically it went from an easy 75€ job to now I have €500+ in repairs to fix things that weren’t broken but were in the vicinity that he managed to break?!?? (ripping heaters out of the wall and making a hole in the wall).

11 octobre 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

😥We apologize for the unfortunate experience you had with our service. We understand that this has caused significant inconvenience and additional costs.

We value your feedback and would like to give you another opportunity to have a positive experience with Moovick. We encourage you to try our service again and let us know if there's anything specific we can do to assist you.🤗

Noté 4 sur 5 étoiles

Moving made easy!

Moving made easy!

I used Moovick to move my furniture from Wuppertal to Pforzheim. Very easy process to set your task and already in 10 mins got contacted by many service providers. Safe and reliable.

The only point for improvisation would be that the messaging in Moovick app is slow and lags alot. Otherwise it is a great app for people looking for different services.

15 septembre 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Dear, Nihal! Thank you for your feedback! We're glad to hear you had a positive experience using Moovick for your move. We'll definitely take your suggestion about the messaging speed into consideration for future improvements. Thanks again for choosing Moovick!🚀

Noté 5 sur 5 étoiles

Found a handyman that delivered my…

Found a handyman that delivered my project (shower installation/ painting) in an efficient manner. The platform also provides secure communication and deposits.

12 septembre 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Thank you for your positive feedback! We’re glad to hear that you had a great experience with your handyman and found Moovick to be a secure and efficient platform. Your satisfaction is our top priority.

Noté 5 sur 5 étoiles

Genuine care for the customer and outstanding logistics service

Moovick is providing absolutely perfect customer service, prompt reply with clear information as always!! They were taking the extra steps to make sure all the shipping went smoothly for our event!! They also sincerely took care of all the logistics more than we requested with the professional and well-trained driver and agents all together. Shut out to Mr. Mykhailo and Ms. Misha, who gave us the extra efforts and time to complete our event well. We will definitely reach out again for the next events. 

Moovick bietet absolut perfekten Kundenservice und reagiert schnell bei Fragen mit klaren Antworten bzw. Informationen! Um einen reibungslosen Versand für unsere Veranstaltung sicherzustellen, hat die Firma zusätzliche Maßnahmen ergriffen und dadurch bewiesen, dass Kundenservice an erster Stelle steht! Die Fahrer waren gut ausgebildet und sehr professionell und haben uns bei der gesamten Logistik unterstützt und ihren Job sehr ernst genommen, sodass wir mehr als zufrieden mit deren Leistung und Engagement waren. Besonders möchten wir ein großes Lob an Herrn Mykhailo und Frau Misha aussprechen, die sich viel Zeit für uns genommen und den Aufwand betrieben haben, uns eine gute Veranstaltung zu ermöglichen und diese erfolgreich abzuschließen. Wir können Moovick wärmstens weiterempfehlen und werden in Zukunft gerne erneut mit ihnen zusammenarbeiten!

23 août 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Dear, Amy! Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you were completely satisfied with our service.
Customer satisfaction is our top priority, and it's especially gratifying to hear that Mr. Mykhailo and Ms. Misha made such a positive contribution. We'll be sure to pass along your praise to them. We look forward to assisting you with your next event!

Noté 4 sur 5 étoiles

I had booked a service provider through…

I had booked a service provider through Moovick app. But the service provider canceled the task just 2 days before due to some personal reason. However, Moovick customer care helped me a lot and provided me a substitute quickly and got my work done timely.

20 août 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that your original service provider had to cancel. We appreciate your understanding and are glad that our customer care team was able to find you a suitable replacement quickly. Your satisfaction is our top priority, and we'll continue to strive to provide excellent service.

Noté 5 sur 5 étoiles

A great experience, I would use Moovick again and recommend.

The service from Moovick was absolutely wonderful. I was in need of movers on short notice, and in addition I was not able to be on site during the move. Moovick arranged everything on my behalf, making the stressful situation a lot easier. I appreciated the frequent communication and quick answers to all my questions.

21 mai 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that Moovick was able to make your move stress-free, even under short notice. Our team is committed to providing excellent customer service, and we're glad that our efforts were appreciated.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer support

Plenty of service providers and a very good customer support

13 mai 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Dear, Kris! We’re glad to hear that you found a wide range of service providers on our platform and that our customer support team was helpful🚀

Noté 5 sur 5 étoiles

It was good experience and I found the…

It was good experience and I found the best and cheap price for to move.

24 février 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

💗Thanks for sharing your experience! We're thrilled you found the best and most affordable option for your move. We're here to continue providing top-notch service whenever you need it.🚚

Noté 4 sur 5 étoiles

Assembly

I was able to find the service provider swiftly. Efficient !!

24 février 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Glad to hear you found the service provider quickly! Efficiency is key, and we're here to ensure your experience with Moovick is smooth and swift.🤗

Noté 5 sur 5 étoiles

The app is very easy to use with friendly customer success team.

The app is very easy to use. And every time I post something, I receive multiple offers. On top of that, the customer service team is very responsive and friendly, as I have always received a resolution within hours of emailing/messaging them. Highly recommended for anyone moving houses, needing help with renovation or taxi services.

8 février 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

😄We're glad you found Moovick easy to use and appreciated our responsive customer support. Thanks for recommending us for various services, and we're here whenever you need assistance!✨

Noté 5 sur 5 étoiles

Positive First Experience: Moovick App for Smooth Moving

I used the Moovick app for the first time to relocate my belongings. The overall experience was positive, and the customer support was helpful in addressing any questions related to my account and invoice. I highly recommend this app!

1 février 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

🥰We're delighted to hear about your positive experience using the Moovick app for your relocation needs! Our team works hard to provide excellent customer support, and we're glad to hear that it made a difference for you. Thank you for recommending us, and we look forward to assisting you with any future moves!🚚

Noté 5 sur 5 étoiles

Good experience

Good experience with moving all furniture internationally.

24 janvier 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

😊We're thrilled to hear that your international furniture moving experience went well! Thank you for choosing Moovick for your relocation needs. If you ever need assistance with another move, don't hesitate to reach out. Safe travels!🚀

Noté 5 sur 5 étoiles

I really liked the whole process for my…

I really liked the whole process for my new one moving assignment. App is very nice and easy to use. I really enjoyed my first assignment and would recommend the service.! Great job.

27 janvier 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

🥰We're delighted to hear that you had a great experience with us! Making your moving assignment smooth and enjoyable is what we strive for. Thank you for the recommendation and kind words. We look forward to serving you again!🤗

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to use

Easy to use. Safe platfrom to find service providers for your task. I booked a moving via moovick.

13 janvier 2024
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

We're thrilled to hear you found Moovick easy to use and safe for your moving needs! Thanks for choosing us, and we hope to assist you again in the future!🚀

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience with Moovick

Great experience with Moovick! Moovick's movers were top-notch! Professional, prompt, and took great care of our belongings. So yes, I highly recommend their moving and handyman services!

8 décembre 2023
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

🥰We're delighted to hear about your great experience with Moovick! Our team strives to provide professional and prompt service while taking great care of your belongings. Thank you for recommending our moving and handyman services!💜

Noté 5 sur 5 étoiles

Moovick's movers were exceptional

Moovick's movers were exceptional! Their professionalism and support made my move stress-free. Highly recommended!

30 novembre 2023
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

We're thrilled to hear that our movers provided exceptional service and made your move stress-free! Thank you for your recommendation, and we're here to assist you with any future moves you may have.😊

Noté 5 sur 5 étoiles

I was really hesitant to use Moovick…

I was really hesitant to use Moovick…
I was really hesitant to use Moovick for my move from Frankfurt to Rostock when I looked at one review on the internet. Great was my surprise with their service and professionalism. From the start, it was just a very good experience. Moovick arranged Florin to do my move. He is very helpful and a great communicator on WhatsApp, even when we changed the delivery address twice. I found the price also very good. they quoted me €1.200 to move 3m3 boxes, carpets, and paintings. Thank you, Moovick and Florin. I can strongly recommend you guys!

Ich war wirklich zögerlich, Moovick für meinen Umzug von Frankfurt nach Rostock zu nutzen, als ich mir eine Bewertung im Internet ansah. Meine Überraschung über den Service und die Professionalität war großartig. Von Anfang an war es einfach eine sehr gute Erfahrung. Moovick veranlasste Florin, meinen Umzug durchzuführen. Er ist sehr hilfsbereit und ein toller Kommunikator auf WhatsApp, auch als wir die Lieferadresse zweimal geändert haben. Auch den Preis fand ich sehr gut. Sie haben mir 1.200 € für den Umzug von 3 m3 großen Kisten, Teppichen und Gemälden angeboten. Vielen Dank, Moovick und Florin. Ich kann euch wärmstens empfehlen!

7 décembre 2023
Avis spontané
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

❤💜❤We're delighted to hear that your experience with Moovick exceeded your expectations, especially after initially feeling hesitant. We strive to provide top-notch service and professionalism to all our customers. It's wonderful to hear that Florin was helpful and maintained great communication throughout the process. Thank you for trusting us with your move from Frankfurt to Rostock, and we appreciate your recommendation. Should you need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Vielen Dank!😊😊

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware!

I sincerely caution anyone considering Moovick for their moving needs to thoroughly read and reconsider. My experience has been marred by deception, unfulfilled promises, and disregard for customer rights. No refund for a service they cannot provide, a lot of 'small' letters in various parts of the website that you all have to read prior to paying, otherwise you risk your money, even if they cannot deliver the service because their driver cannot do that.

The level of disrespect reached a zenith when my personal addresses were disclosed publicly, a blatant violation of privacy and ethical conduct. The company’s reluctance to resolve this matter and issue a lawful refund over €99, while willingly engaging in a public dispute, raises serious questions about their business ethics and priorities. Potential customers, please be wary and vigilant.

21 septembre 2023
Logo de moovick.com

Réponse de moovick.com

Thank you for your review and sharing your concerns with other users. We would like to shed some light on the other side of the story. We reviewed your case and understood that you have booked a mover with wrong pickup timing from your side, due to which you were not satisfied. As you contacted us, we went out of our normal protocol and offered you an alternate driver which follow your schedule and hoped to satisfy you. However, you still insisted on cancellation of service due to which you were charged cancellation fees from the system as per our usual platform policy. After that, you wrote us an email that if we didn’t return the cancellation fees then you would post bad review everywhere. Usually, we are a very flexible company created by expats to solve moving problem of other expats and always find a way to accommodate your requirements, however, our team did not find it right to be threatened for following our own policies. It’s pretty usual that once you break a contract after committing to it, then certain cancellation charges are applied because it takes effort to arrange logistics for your move including admin costs and taxes.

Regarding the privacy policy as you are concerned about, we are basically an Internet publishing platform, where a user can post his task details as much in detail as he wants and posted task reflects the same. The task is open to all website visitors. In your case you yourself chose to mention your complete addresses. We always mention in our "Tips" section (while you post a task) to mention only street name and city due to exact privacy concerns. But since you posted your exact address yourself, so it's visible to everyone who uses Moovick platform.

Moovick holds only email and phone number of a user to pass it to the service provider so they can contact you after you book them. Other then that our team or our platform asks for no other private information unless you yourself decide to post it in your task ad.

We in general take privacy of our users with complete seriousness. Moovick boasts to be a fully transparent , expat friendly moving and handyman platform with over 150+ 5star Google reviews (and the a 4,9 rating) and we are proud and thankful of our community. I hope we are able to assist you in this matter and wish you good luck with your future transportation requirements.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus