MY Smart Home Shop Avis 

244
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Item arrived quickly and in adequate outer packaging. On opening, the internal package was in good order with no damage. Can't report on the cube performance as I have to wait for HDMI cable to arrive... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Found the Ring Doorbell on My Smart Home website at a fantastic price, almost too good to be true. Ordered item on Tuesday and it arrived on Friday ( so not next day delivery) having said that I can... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Found the Amazon Kids tablet here for £30 cheaper than anywhere else, with Avengers case and plug adaptor included. Brilliant value and the item arrived the next day. Fantastic service thank you!

Noté 2 sur 5 étoiles

Purchased 3 Google Protect smart home smoke and CO detectors. Arrived quickly - 2 were sealed and came with all correct packaging, stickers, instructions and documents - 1 was clearly open box, missin... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'électronique
  2. Entreprise d'électronique
  3. Fournisseur de matériel audiovisuel
  4. Magasin d'équipement de sécurité
  5. Magasin de luminaires
  6. Magasin de matériel Hi-Fi

Écrit par l'entreprise

Express delivery for all. 60 Day Returns. Where can you go wrong? Technology can often be overwhelming.. But Don't Worry! MY Smart Home Shop is here to assist you in transforming your simple boring home into a Smart Home! As a steadily growing independently owned business, we strive to provide a friendly personal service, tailored to suit to each of our customers’ individual needs. No question is too big or too small as we help guarantee you are successful in converting your home into the smartest on the street. However- please be warned! Once you catch the Smart Home bug its hard to shake! For this reason we offer a range of discounts on bulk purchases, to ensure that achieving an up to date, fully functioning smart home is an affordable option for all! All of our products come with a full warranty, and a 60 day no quibble returns policy so you never have to worry when shopping with us. Smarten Up!


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

244 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(244)

65 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Hue Lilly Outdoor Lights

The price of these lights from My Smart Home Shop was very competitive.
Delivery was quick with plenty of communication beforehand.
The product was well packaged and of high quality as expected.
I would highly recommend My Smart Home Shop .

1 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

MY Smart Home Shop are first class.

I’d never heard of MY Smart Home Shop before, so was wary before purchasing. Their reviews were excellent, which gave me the confidence to purchase, as did their excellent website, which gave a sense that they could be trusted. The result was excellent – outstanding communications, product delivered ahead of schedule and of the highest quality, too. Highly recommended.

18 septembre 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Very late delivery…limited information

Ordered and paid for on Thursday, for next day delivery. Waited in all day Friday and Saturday. Updates yielded no information. (Parcelforce- awaiting receipt of goods).
Emailed company Sunday and Monday morning to flag up no delivery and no updates.
Received email Monday pm to say an issue meant the goods had been returned but would be re-sent for Tuesday delivery.
Post Office sent email later on Monday to say delivery would be between 10am and 2 pm Tuesday. (Not guaranteed). Again, we were unable to leave home for the day. Goods arrived 4:10 pm Tuesday. We had 3 days unable to leave home as goods needed signing for. Poor and somewhat disappointing.
Follow-up phone call today (Wednesday) and apology for the delay was unexpected and appreciated.

4 septembre 2025
Logo de MY Smart Home Shop

Réponse de MY Smart Home Shop

Dear Douglas,
Thank you for your review and I am sorry to hear that your order was delayed.
I am glad that you received your order eventually but regret that our service fell short of your expectations.
I believe our team has reached out to you to convey our apologies and offer some remedial action.
Thank you for your time.
MY Smart Home Shop

Noté 1 sur 5 étoiles

Over 2 months since purchase and no product (nor refund)

Its over 2 months since I purchased a product from them and I haven't received it and they have stopped responding to my emails. I instigated a process with them for a refund, filled in the form, got a police report and sent the information to them and since then haven't got a response to multiple follow up emails. Still don't have the product or a refund. I don't know if the other reviews are just bots

1 juillet 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Delivered on promise

I needed 3 x nest smoke alarms with long dates (they expire after 10years and are no longer produced). They had some that were 9 years left . Well happy. 😃

29 août 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Great delivery

Would definitely recommend. Ordered at 3pm and tablet arrived the following day!! Well packaged. Great 👍🏻

11 août 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a gift last Wednesday.

I ordered a gift last Wednesday. June 04.
I paid for the next day delivery.
Today is 09 June and I am still waiting.
The note on the tracker is that you have only told Royal Mail it is coming.
This is not a service.

4 juin 2025
Logo de MY Smart Home Shop

Réponse de MY Smart Home Shop

Dear Mark,
Thank you for your review and I am sorry to hear that you did not receive your item.
I can see that our team initiated a replacement of this as soon as you made us aware that this item had not arrived, and you received your order the following day.
I can only apologise for this and we take full responsibility for our courier partners to make things right as soon as possible.
I can see that our team also provided you with a partial refund as a gesture of goodwill.
I hope this has resolved your concern but if there is anything else we can help you with, please do not hesitate to get back to us.
MY Smart Home Shop

Noté 5 sur 5 étoiles

I gave 5 stars but problems with payment…

I gave 5 stars as it’s an excellent service ..and the goods I was looking for very easy to access on the website as well..the only minus points were:

1. It was quite difficult to actually pay on their website..took about 4 attempts on the payment page before it was finally processed..

2. Subsequently..after actually paying for the order I then received 3-4 emails offering me a £10 discount as my order was still supposedly left in the cart, which was actually incorrect, as I had already just paid for the goods

3. I then emailed the company to ask for the £10 discount to be taken into consideration but my request was declined as my purchase had already been processed..and they were unwilling to give me a £10 refund..

Despite the hassle over non existent discounts and actually paying for my order I still gave the company 5 stars for the quick service ..my request for the discount was a bit cheeky really but even so..it seemed a bit unfair that I had paid £10 more than they were willing to charge me for the same goods I had paid for already.

26 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

No hassles :)

Really easy to order from the website, plus the speed of which it was dispatched was brilliant.

9 avril 2025

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus