OfferUp Avis 

1 653
•
TrustScore 1 sur 5

1,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Nothing like being guilty before proven innocent! Deactivated my account due to them deeming I listed a counterfeit item. Where is the delete the damn listing button? I am unemployed & everything I ow... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Offerup needs to be real with their traffic counts because the numbers that are being promoted can’t be accurate due to the fact that every item posted by anybody has a notification sent to the seller... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have lost count how many illegitimate sellers post items for sale of which few actually have them. In most cases when you ask one of them specific questions, they won't respond since they don't actu... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased a rubbermaid out door storage cabinet. Seem.ok at the parking lot meet up. Got it home noticed both doors were off due to the plastic hinges don't fit into their spots since the frame on... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Association ou organisation

Écrit par l'entreprise

OfferUp is revolutionizing how we sell by making it a snap! Instantly connect with buyers and sellers near you.


Coordonnées de contact

1,1

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,1

Tous les avis

(1 653)

65 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is no help!

3 août 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Ron,

Thank you for your feedback about your recent experience with our support team, and for providing your contact information so that I could look into this more closely.

I've read through your exchange with our agents and can see how frustrating it must have been to not only try to rate your buyer, but also to get a clear response from our team. Your question required a more detailed and consistent response, and I'm sorry our team didn't provide that for you right away.

I understand you were hoping for a phone call to speed up the resolution. Please note that at this time, our support is only available via chat or email.

Your feedback is incredibly valuable. We'll be sure to use this case to update our resources so we can provide clearer support moving forward.

If there's anything else you have questions about, feel free to reach out to us again. We hope you'll give us another chance to serve you better in the future.

Thanks for being part of our community.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't bother, it's a waste of time and energy

I've tried to sell a few things and it's better just to donate your things as most people think everything should be under$20 then try to haggle with you, don't communicate or don't show up to pick up. I tried to sell a lightly used $500 printer for $250 and got complaints that it worked great but had a little dust on it (it was in storage a short whike) and then insisted on returning it (they probably just used it for a print job) Not worth the hassle of listing. I won't be using it again.

31 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

We're so sorry to hear about your frustrating experience selling on OfferUp, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

While we can’t control every interaction, we are deeply committed to supporting our sellers by building tools and features that make meaningful exchanges easier and more reliable.

Specifically, we want to address your experience selling the printer. We consider an in-person sale to be final once money is exchanged, though the return policy is ultimately up to you. Additionally, our tools make it easy for you to report buyers who act inappropriately. Our full commitment to sellers can be found here: https://bit.ly/4onaWad

We appreciate the time you spent as part of the OfferUp community, and I’m so sorry this experience led you to leave the app. If you ever decide to return, we’d be glad to welcome you back and provide a better experience in the future.

Thank you again for this honest feedback — it helps us understand how we can continue to improve.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Premium plus literally lost me money

I can should have checked here before using it. I got charged not once but twice from these guys. Im sure it was just a "glitch" but yeah not only did its premium trial do nothing but they wanted like 35$. Well they got it because im tired of reaching out to these companys. Id rather help sink them so the legit ones can rise. 100% pass on this. Its not even worth a homeless persons time.

31 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

We appreciate you taking the time to share your experience, Noah.

I'm sorry to hear about the issues with the charges, and I'd be happy to take a closer look at that for you. I’ve sent you a secure request through Trustpilot to gather a few more details and can follow up from there. If it’s easier, you can also reach out through our contact form here: https://bit.ly/4fVmAnt.

Thank you again for reaching out. I hope to connect with you soon to get this sorted out.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

NOT FOR ME. SHITTY SITE!!!

Well now I have six people who I tried doing business with and not one has returned my messages or offers. This company does give a crap who list something and has no interest in being involved in a listing. So, how are they making money? I DO NOT RECOMMEND THIS SITE....IT'S A TOTAL WASTE OF TIME!!!
I continue to hope that something is done. If a report comes into you, delete the listing. Your not going to make money by leaving these unanswered listers anyway!!!

23 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi KT,

Thank you for taking the time to share your experience — I'm truly sorry to hear you've had a tough time communicating with other users and getting replies. This is something we’re constantly looking to improve and greatly appreciate your feedback.

While we can’t control every interaction, we’re committed to building tools and features that make meaningful exchanges easier and more reliable.

If you're willing to give us another shot, I suggest taking a read through our Help Center article about Reputation, which highlights various profile badges and icons to look out for to help ensure you're communicating with regularly active and reliable users. The article can be found here: https://bit.ly/43F74Jq

If there's anything else you'd care to share, please reach out to us at support@offerup.com. We're all ears.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

I had a charge of $19.99 for an offerUp…

I had a charge of $19.99 for an offerUp subscription out of the blue charged to my CC. I tried to find a way to get it back but they have no contact information. I cancelled the subscription right away but I still want my money back. I cancelled the card right away to ensure it dosent happen again. I sold tons of stuff on the free application with no problems for many years. But now this scam made me quit the app and cancel. What a scam!!!

19 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Nicholas,

Thank you for taking the time to share your experience. I can imagine how frustrating and confusing it must have felt to see that unexpected charge — especially after using the app without any issues for so long.

Please know we never charge users without their permission, which is granted via the App Store or Google Play. In many cases, a free trial may convert to a paid subscription if it isn’t canceled before the trial period ends. In other cases, charges might appear if someone else using the same app store account starts a trial that later renews. I won’t know for sure what happened in your case until I can take a closer look, but I want to make sure we get this sorted out properly.

I’ve sent you a secure request through Trustpilot to gather a few more details and can follow up from there. If it’s easier, you can also reach out through our contact form here: https://bit.ly/4fVmAnt.

We appreciate the time you spent as part of the OfferUp community, and I’m sorry this experience led you to leave the app. If you ever decide to return, we’d be glad to support you — but for now, I just hope we can help clear up the confusion and provide a better experience moving forward.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased some 4.6 vote

I purchased some 4.6 vote, golf cart batteries, and not one of them was any good I asked offer up to help to get a refund and they did absolutely nothing. What a disgusting sight never buy from them.

26 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Glen,

I’m really sorry to hear about your experience. It’s incredibly frustrating to purchase something only to find that it doesn't work as expected. You deserved a better outcome.

Depending on whether this transaction happened in person or through OfferUp shipping, I’d be glad to take a closer look and see what might still be possible. I’ve sent you a secure request through Trustpilot to gather more information and can follow up directly from there.

If you purchased through in-app shipping, buyers are protected by our Purchase Protection Policy. More information on that here: https://bit.ly/3C1p9Gx

Thanks again for reaching out, and I’m sorry for the trouble. We're here to support you however we can.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible app for so many reasons.

Terrible app for so many reasons.
As a seller the app is constantly bombarding you with notifications that aren’t relevant.
The people the message you immediately want to offer as little as possible. Many people try to get you to deliver to them for free. Many buyers are time wasters that don’t read the item description. If you sell an item that has to be she the app will demand you social security Number even if you haven’t reached the threshold that requires it for tax purposes. Federal regulations is over 600 yet I sold something for 150 and they sent my numerous messages threatening to withhold my money if I didn’t give them my social. I had to speak to multiple customers services reps over the issue. The bottom line is if I didn’t exceed federal regulations they have not right to withhold funds after the item has been sold. This was on top of their AI removing my listing because it thought my listing violated guidelines. I had to speak to multiple reps over that as well till someone recognized that the ai made a mistake. It was like pulling teeth just to sell one item. I will never use their online services again!

As a buyer many sellers are unresponsive this is likely because they have turned off notifications due to the app constantly pestering you. The 1/3 of the app is ads that disrupted the usability of the app. Many ads look like listings then try to redirect you away from the app.

10 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Joe,

Thank you for taking the time to share your experience — I can see how frustrating it’s been to navigate both buying and selling on the app, and I appreciate you being so detailed in your feedback.

To clarify the SSN request: this comes from IRS requirements that apply to all major platforms handling payments, even if you haven’t yet met the filing threshold. That information is securely collected by our payment partner, Stripe, to help ensure safety and compliance. You can find more details here: https://bit.ly/4gqU4dM

I also hear your concerns about ads. Ads help us keep the core OfferUp experience free, but we understand how disruptive they can feel, especially when they resemble listings. We’re actively working with our partners to improve ad quality and relevance. Feedback like yours helps guide those efforts.

Finally, your points about user behavior and communication are valid — and something we’re constantly looking to improve. While we can’t control every interaction, we’re committed to building tools and features that make meaningful exchanges easier and more reliable.

We really value your perspective and hope to earn back your trust with continued improvements. Thanks again for sharing this with us.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM SCAM SCAM!!!

Unfortunately there’s no way to leave a zero star review. This website does not vet the people who post on it in any way shape or form. Sometimes the people on there are legitimate, but sometimes if you hit the button to make an offer it will just automatically charge your credit card for the full price of the item! Trust me, I’ve lived through this! Stay away from this website! It is an absolute scam!

9 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Anthony,

Thank you for sharing your feedback — I am truly sorry to hear you've had such a negative experience on OfferUp.

I'd like to help clarify how the buying process works: when you make an offer on an item, the seller can accept or decline the offer before it expires after 24 hours. If your offer is accepted (or if you use the Buy Now feature), an authorization hold is securely placed on your card and charges your account once the seller ships the item. For more information on the buying process, visit this link in our Help Center: https://bit.ly/42Ytq8r

If you accidentally purchase an item you didn't mean to, I suggest messaging the seller immediately asking them not to ship, as well as messaging our support team for assistance with canceling the order. They can be reached by emailing support@offerup.com.

I've sent you a secure information request through Trustpilot so that I can take a closer look and follow up with you directly.

OfferUp is committed to providing a safe and trustworthy marketplace. We continuously work to protect our community from scammers. We're here to support you however we can!

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Never recieved a serious buyer in the…

Never recieved a serious buyer in the meny attemps I had to sell stuff. They INSIST on secondary security for a junk site ... Goodbye

2 juillet 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi there, thank you for taking the time to share your selling experience on our platform — I'm sorry to hear how frustrating it was for you.

OfferUp is committed to connecting genuine buyers and sellers. Our security features, including TruYou verification, are precisely in place to help ensure a trustworthy marketplace and to protect our community from scammers. More about TruYou here: https://bit.ly/3GAJ7dC

We're sorry to see you go and we appreciate you giving OfferUp a try — we'll be here to support you should you change your mind.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Got scammed on OfferUp now I sell on…

Got scammed on OfferUp now I sell on ditchit

1 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

I'm so sorry to hear about your experience on our platform, Adam. We'd love to learn more about what happened and try and make things right; please respond to Trustpilot's secure request for more information so that we may follow up with you directly and conduct a thorough investigation. If you'd prefer to get in touch with us directly, please reach out to us via support@offerup.com.

We understand that these circumstances led you to seek out another reselling platform, and are glad you're continuing to find value in secondhand shopping. But should you one day decide to give OfferUp another shot, we'd be glad to welcome you back and support you however we can.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

just a trash site

just a trash site. Many items you will see have been there for years and never taken down. No system in place to remove old ads. stay far from it, waste of your time

29 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Thanks for sharing your feedback, Cristian. I understand how frustrating it is to encounter stale listings, and you've hit on a key area of focus for us.

Our team is hard at work, both ideating and building systems to improve the freshness of listings. Your input on this is greatly appreciated as we evolve OfferUp, and I'll be sure to pass this along.

If there’s anything else you’d like to share, please don’t hesitate to reach out — we’re all ears.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely stay away from OfferUp

Absolutely stay away from OfferUp. I sold an item and created a shipping label from the app. They made a shipping label for 7oz when the item was 7lbs. I had to make a different label at the post office and because I didn't use their incorrect label OfferUp refused to pay me even though I had tracking number. They wouldn't reach out to the buyer and give any support. They even refused to escalate to a supervisor or give me any contact info for a supervisor.

28 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Chris,

I’m so sorry to hear about your incredibly frustrating experience with your sale. It sounds very disheartening to ship your item and not receive payment — especially after going out of your way to do so.

To clarify, payment is released only when the OfferUp-provided label is used and tracked in our system. Because your transaction involved a third-party label, we are unfortunately unable to reimburse you for your sale. I suggest messaging the buyer to arrange payment with them directly.

If you ever run into an issue with the size of the label in the future, please feel free to reach out to us before shipping so we can help cancel the order or guide you through next steps. I understand that may not help in this case, but I still want to make sure you’re set up for success going forward. Remember, when listing, sellers select the package size (ranging from 8oz to 20lbs), so double-check your current shipping-enabled listings to ensure you select the correct size and avoid issues at the post office or with payment.

Thank you again for sharing your experience. We know it’s not the outcome you hoped for, but we're always here to listen to your feedback and offer guidance as we work to improve.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

If i can give 0 stars on this i would.

If i can give 0 stars on this i would.
OFFER UP IS TRASH!!!!!!!!!!!!!!!!
SELL YOUR ITEMS ON FACE BOOK MARKET PLACE...

16 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Jorge, we're sorry to hear that you feel so negatively about OfferUp and have had such a frustrating experience. We pour a lot of thought and care into building a reliable and trustworthy platform, and it's tough to hear that your experience didn't reflect that.

We want to understand what led to this feedback. To help us learn and improve, please kindly fill out the Trustpilot secure request for more information so I can follow up with you directly. You can also reach us at support@offerup.com.

Your candid feedback is incredibly valuable as we continuously work to evolve OfferUp and create the best possible experience for our users.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Action taken to fight Cyber Criminalss a followup from my review made…

This is a followup from my review made on 06/05/25. OfferUp,Inc. and Cuzuve.com, a streaming server and scammer has been reported to U.S. Federal Bureau of Investigation for cyber criminal activities. Cuzuve used a popup tracking instrument to steal my credit card information while I was making a purchase on Offerup.com. Under federal and state law this is a white collar crime. I intend to press charges. Everybody who experience these types of online behaviors should report it too the law enforcement agencies. We consumers have to fight these crooks and spammers and not give up.

25 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Thank you for sharing the latest update about the advertisement you encountered on our platform. OfferUp does not have a relationship with this specific vendor, and have been working with our ad provider to assess what gets shown on OfferUp.

Please follow up on support ticket #104969423 if there's anything else we can help with at this time.

We appreciate your vigilance in bringing this to our attention. We're here to support you however we can.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Sold an item, instead of getting paid they stole money from me!!!!

Posted items online for sale with mo problem. Got a buyer that requested I mail item. Was advised that offerup would send the money for item and shipping but need a valid method of payment to send my money. Tried using Venmo card and Cashapp to avoid giving them access to my account. Was told that these were nit valid accounts and that my account would need a certain balance so that they could validate it. Instead of validating my card for payment, they actually deducted $290.00 from my account. I had to file a fraud claim against Offerup. Run, dont do it!!!!!!

24 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Carla,

Thank you for sharing your experience. I'm so sorry to hear about this incredibly concerning situation and appreciate you taking the time to report it.

Please know that we will never ask you to "validate" your account by ensuring a certain balance. It sounds like you may have been targeted by a sophisticated scam where fraudsters impersonated OfferUp to trick you into authorizing an unauthorized payment. We take these incidents extremely seriously.

I'm glad to hear you've already filed a fraud claim with your bank. To help us investigate this incident thoroughly and identify the perpetrators, I've sent you a secure request for more information through Trustpilot so I may follow up with you directly.

Thank you again for bringing this to our attention. We hope your next experience on OfferUp is a more positive one.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Deceptive Billing Practices and Unprofessional Customer Support


I am the owner of Credence Auto Inc., a licensed used car dealership, and I’m extremely disappointed with my experience with OfferUp’s advertising service. I originally signed up for a 90-day advertising plan and made sure to submit a written cancellation request via email 10 days before the end of my service period—well within any reasonable notice window.
Despite my clear intent to cancel, OfferUp continued billing me beyond the 90 days, ultimately charging my business for approximately 5.5 months of service. This is not only unacceptable, but it feels deliberately exploitative.
When I attempted to resolve the issue, my assigned account specialist, Arletys Valdes, was completely unhelpful. She dismissed my refund request and offered no accountability or assistance. Worse, she misrepresented the charges, falsely stating that the first month’s pro-rated billing was an "activation fee"—which was never disclosed in any of the signup materials. When I asked for clarification, her response was a condescending “sorry you didn’t read the fine print.”
This kind of attitude toward paying customers is not only unprofessional but unethical. OfferUp’s lack of transparency, misleading billing practices, and refusal to acknowledge legitimate cancellation requests should be a red flag to any business considering their services.
I strongly urge other small businesses—especially fellow car dealers—to think twice before investing in OfferUp advertising. Their customer service is dismissive, their billing is murky at best, and their business practices feel predatory.

20 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

We appreciate you bringing this to our attention. We regret to hear about the billing issues and the service experience. We'll review your cancellation request and the communication regarding the charges. We're committed to addressing these concerns and will investigate thoroughly.

Noté 1 sur 5 étoiles

No assistance/not trustworthy

I tried to open account with OfferUp but all it kept doing was wanting my credit card number. It never went through even though I verified with my bank. I want only to sell. Why is PayPal not available like when it was Letgo? I uninstalled when Google wanted to save my CV #. Red Flag!
DO NOT TRUST THEM!

16 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Christine,

Thank you for sharing your experience as a new user. I'm sorry to hear about the confusion and concern you encountered while trying to get started on OfferUp. It's definitely not the warm welcome we want for you.

I want to assure you that OfferUp is a free marketplace to buy and sell items locally, and you do not need to add a payment method to create listings for local pickup. A payment method is only required if you choose to offer shipping on your listings or purchase an item that requires shipping. Could you clarify what you were trying to do when prompted for your credit card?

Regarding your attempted payment: OfferUp partners with Stripe, a secure payment processor, to handle transactions. More information about our payment security can be found in this Help Center article: https://bit.ly/4gqU4dM

We also hear your feedback about PayPal; we understand that was an option on LetGo, and we appreciate you sharing your preference.

Lastly, if your experience involved pop-ups or external websites asking you to "Activate Now," it's possible you encountered a scam ad. These are unfortunately designed to mimic legitimate processes to trick users into providing payment on a third-party site. OfferUp is actively working with our ad providers to identify and block such misleading advertisements. If you believe this is what happened, please respond to Trustpilot's information request so we may follow up with you directly.

We're here to support you however we can.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Facebook market place is way better

Facebook market place is way better. Don’t use offer up

13 juin 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Thank you for sharing your feedback, John. We understand that different platforms offer unique experiences, and not every one is the perfect fit for everyone.

OfferUp is committed to connecting local communities for easy buying and selling, and we're always working to improve our platform for all users. If you have specific feedback for us, we're all ears. Feel free to reach out to us at support@offerup.com to share more.

We appreciate you giving OfferUp a try.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Trash app ran by trash people

After using OfferUp to buy the occasional item, all without hitch, problem or complaint I was told that I had to submit to the truyou certification. No reason given and no help from customer service. After a bit of dealing with someone who couldn't outwit a potato I may have questioned the lack of genetic diversity in their family tree. At that point I just didn't care. Anyhow, trash app ran by trash people. Also, they may run afoul of the ADA by demanding a phone for verification. Not all people can or want to use a phone. Hopefully someone will sue.

23 mai 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi James,

We understand you're frustrated about the TruYou verification process and your account's status.

To clarify, TruYou is a security measure sometimes required to maintain account integrity, especially if unusual activity or multiple accounts are detected. Our team communicated to you that this was the reason why your account was flagged.

We also want to be clear that your account was ultimately and permanently disabled due to repeated violations of our Community Guidelines regarding inappropriate and offensive language towards our support staff.

OfferUp is committed to providing a safe and respectful marketplace for everyone, but the behavior you displayed is not tolerated on our platform. Please note that opening a new account is not allowed.

Warm regards,
Emma | OfferUp Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Everything is wrong with this app and…

Everything is wrong with this app and their customer service is run by a stupid AI and a bunch of even more ignorant imbeciles
I have been on this app for some 5 years and been ripped off about 9-12 times by scammers pretending they received wrong or broken items in which case they have to return the item to get a refund. I received back trash, empty beer cans, cigarettes butts even cat or dog poop. Several times my hundreds of listings (i m a retired interior designer liquidating 40 years of left over samples art, decoration, household items) have been wiped off and the account deactivated by their stupid AI for the same “rule violation” posting A BIRD WATCHING TENT 🙈 or some authentic art painting showing a woman s shoulder 😂
Took weeks of lost time for them to acknowledge their mistake reactivating my account but loosing all the hundreds of listings.
If you have a piece of trash perhaps you can waist the time and list it on Offerup and if lucky you ll sell it for 10-20% the listed price in a couple of months. Otherwise take my advice Mercari, Ebay, Craigslists are your far safer and better options with far far better results.
EuroArtAndMore

26 mai 2025
Avis spontané
Logo de OfferUp

Réponse de OfferUp

Hi Sunny,

Thank you for sharing your experiences. I am sorry to hear about the issues you've faced, especially after 5 years on our platform. Your experience certainly does not represent the trusted and reliable marketplace we aim to be.

I want to assure you that we take these claims very seriously. I've sent you a secure information request through Trustpilot — we'd like to investigate and address your concerns immediately in hopes to prevent anything similar from happening again.

Your detailed feedback is invaluable in helping us improve our platform and ensure a better experience for sellers like you.

Warmly,
Emma | OfferUp Support

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus