Olive & Mint Avis 261

TrustScore 2.5 sur 5

2,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Vorig jaar een prima ervaring met OliveandMint. Nu moeten mailen voor de bevestiging van mijn bestelling. Verzendmethode was vorig jaar PostNL, nu "Thuisbezorgd". Zou binnen 3 dagen verzonden wor... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Snelle levering! Het is alleen wel erg jammer dat je geen ontvangstbevestiging ontvangt van je bestelling. Je zou denken dat je wordt opgelicht na het lezen van onderstaande reacties. Gelukkig reageer... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Afgelopen zondag een bestelling gedaan. Tot op heden geen bevestiging ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd. Via de website een chat opgestart maar die is ook al dagen offline. Toevoeging: uit het... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Een bestelling geplaatst, maar niet ontvangen. Reageert niet op mail, ook niet in de chat. Uiteindelijk toch reactie gehad van Raymond. Heeft het toen alsnog opgestuurd. Had het onterecht voor oplicht... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

261 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 6 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Geweldig!!

Bij Olive & Mint hebben ze echt alles voor je kleintje!! Super goede service, snelle levering. Enorm blij met mijn nieuwe luiertas en ik ga zeker vaker spulletjes bestellen!!

26 mars 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Beschadigd product

Ik heb een aantal weken geleden een speelmat voor mijn zoontje besteld. Toen ik deze binnen kreeg was deze beschadigd. Ik heb hiervan een melding gemaakt bij de klantenservice die het weer zou doorgeven aan de leverancier. Waarna ik een mail terug kreeg met erin een aantijging dat mijn kat het zou hebben gedaan (terwijl ik geen kat heb) en dat dit vaker wordt gedaan door klanten om zo aan nieuwe spullen te komen. De medewerkster van Olive&Mint vertelde toen dat zij helaas niks voor mij kunnen betekene en mij vervolgens een fijne dag wenste. Ik ben toen ontzettend boos geworden dat ik wordt beschuldigd van zulk asociaal gedrag en ik het niet normaal vind dat er reeds beschadigde retourden producten doorverkocht worden. Hierop kreeg ik reactie met excuses en een waardebon. Wat ik wel vervelend vond aangezien ik de mat in de sale heb gekocht en ik nu zelf nog een extra bedrag moest bij betalen om de maten weer opnieuw te kunnen bestellen.
Ik zou niet zeggen dat je hier niks moet bestellen maar het is wel jammer hoe alles gegaan is. Ik zal hier zelf in het vervolg niet meer iets kopen van z’n hoog bedrag in het geval dat er iets mis is met het product/levering.

19 février 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Hi Malona,

Wat een vervelend verhaal! Ik ben er meteen eventjes voor je ingedoken en zie inderdaad dat de leverancier aan had gegeven dat dit soort beschadigingen alleen voorkomen bij mensen met huisdieren/katten. De matten worden namelijk gecontroleerd voor het verpakken.

Daarnaast worden retourzendingen bij ons altijd nagekeken op gebreken en anders gaan ze direct naar onze sample sale of naar een goed doel! Dus we zien ook dat jouw mat geen retourzending was. Het was voor ons ook een raadsel hoe deze diepe beschadigingen in de mat zijn gekomen, terwijl de doos in goede staat was.

Gelukkig zie ik dat je de defecte mat inmiddels aan ons geretourneerd hebt met een retourlabel op onze kosten en reeds een nieuwe hebt besteld met de tegoedbon.

Fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Jammer dat we daardoor maar 2 sterren van je ontvangen, ondanks je een nieuw en vervangend artikel hebt gekregen.

Liefs,
Team O&M

Noté 5 sur 5 étoiles

Mooie producten ontvangen

Mooie producten ontvangen. Niet al te lange levertijd. Erg blij mee!

9 février 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Bedankt voor je review Irene! Heel veel plezier ervan! ★

Noté 5 sur 5 étoiles

Prachtig aanbod van producten

Prachtig aanbod van producten, snelle levering en precies zoals verwacht 👍🏻

14 février 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Bedankt voor je tijd om een review te schrijven Carlijn! Heel veel plezier met je bestelling ★

Noté 5 sur 5 étoiles

Goede service en kwaliteit

De bestelling was op tijd en voldeed aan de verwachtingen. Goede service.

8 février 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Leuk om te horen Ria! Bedankt voor je review! ★

Noté 1 sur 5 étoiles

Hier niks kopen!

Ik heb een camping bedje gekocht,
Deze is op een ander adres geleverd..
Daar langs gegaan helemaal niks!

Meerdere malen mails gestuurd ik moest het afwachten.
We zijn nu weken veder €150 weg en ik krijg geen contact meer met ze! Niet via de mail niet via de telefoon!

Ik vind dit ronduit schandalig!!

Het is opgelost, ik heb mijn geld terug.
Ik ben niet gebeld.. en ik heb pas een mail gekregen meteen na mijn slechte review.

18 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Hi Samantha,

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Mijn collega heeft al meerdere malen geprobeerd te bellen, maar krijgt geen gehoor. Het telefoonnummer lijkt buiten gebruik te zijn.

Ik zie ook dat mijn collega's steeds binnen 48 uur reageren op je mailtjes, dus we zouden graag met je in contact komen over een oplossing.

Liefs,
Team O&M

Noté 1 sur 5 étoiles

Denk goed naar als je hier wat gaat kopen!

Denk goed naar als je hier wat gaat kopen!
Babyboek 7 jan. (pre-order 2 weken levertijd) besteld voor een vriendin. Blijkt dat ze die al heeft... dag erna 8 jan. gemaild om te annuleren. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen mail/telefonisch/facebook. Uiteindelijk een bericht terug gekregen met als antwoord dat het niet kan via een geautomatiseerd systeem... mail gestuurd dat het een beetje raar is dat ik nu eerst moet wachten op het product om deze weer terug te sturen ok dan weer te wachten op mijn geld.... maar goed, product gisteren ontvangen (mocht deze niet weigeren vanwege extra kosten) nu wil ik deze terug sturen blijkt dat ik €5.25 moet betalen om terug te sturen waar ik totaal niet mee eens ben want ze hadden het pakket niet eens hoeven te versturen. Ik denk dat jullie met jullie concept moeten schamen en een andere oplossing voor dit soort dingen moeten zorgen!

7 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Hi Chantalle,

Bedankt voor het schrijven van je review! Zoals ook vermeld bij het artikel is er een levertijd op de boeken van 1-2 weken. Er staat duidelijk vermeld dat bestellingen helaas niet achteraf geannuleerd kunnen worden, dit is inderdaad in verband met ons geautomatiseerde systeem. Alles wordt direct doorgeschoten en voorbereid in het magazijn, het is voor ons dan ook niet mogelijk dit proces te onderbreken.

We snappen dat het vervelend is dat je vervolgens retourkosten moet betalen, maar alle informatie wordt duidelijk vóór het bestellen al vermeld, om dit soort situaties te voorkomen.

Jammer dat we hierdoor een slechte review ontvangen, in onze ogen niet helemaal terecht!

Met vriendelijke groet,
Team O&M

Noté 1 sur 5 étoiles

Klantenservice telefonisch onbereikbaar & geen prettig retourproces

Leuke webshop met mooie producten maar wanneer er wat met je bestelling is, verwacht dan geen klantvriendelijke en behulpzame klantenservice.

Door een miscommunicatie bij ons thuis hadden mijn man en ik hetzelfde kerstcadeau voor ons dochtertje besteld. Vlak na het plaatsen van de bestelling probeerde ik mijn pre-order bestelling te annuleren. Hoewel er op de website stond dat ze op dinsdagen en donderdagen bereikbaar zijn, kreeg ik op deze dagen alleen een voicemail (heb beide dagen zeker minimaal 10 keer geprobeerd).

Uiteindelijk na 3 dagen wel een reactie per mail ontvangen. En hoewel ik de bestelling op 3 dec had geplaatst en per mail werd aangegeven dat de pre-order pas 18 dagen later (21 december) verstuurd zou worden, kon deze niet meer geannuleerd worden. Olive & Mint hield vast aan hun geautomatiseerde processen waar niet van afgeweken kan worden. Ook niet in het geval van een pre-order die nog niet in het magazijn is aangekomen.

Uiteraard kon ik de pre-order achteraf terug sturen, maar in dat geval kost het je als klant wel 2x verzendkosten (de gratis verzending van het heen sturen worden namelijk ook ingehouden. Totaal ben je dus sowieso 11,90 euro kwijt voor een retour).

Gezien de toon van de mailcommunicatie en de reviews over retouren, durfde ik het niet aan om het pakket terug te sturen. Persoonlijk heb ik het contact met de klantenservice als zeer onprettig en niet klantvriendelijk ervaren.

Als je bij Olive & Mint besteld, denk dan vooraf goed na voordat je op de bestel knop drukt. Er zijn genoeg andere leuke kleinschalige ondernemers die dezelfde producten verkopen en waarbij je niet als nummer, maar echt nog als persoon wordt behandeld

Aanvulling op mijn review na reactie Olive & Mint:

het zou fijn geweest zijn als het mogelijk was geweest om kort telefonisch contact te hebben. Ik merk dat jullie geïrriteerd zijn dat er 4 mails heen en weer gestuurd zijn. In dat geval waren er zeer waarschijnlijk geen 4 mails nodig geweest en had ik een andere keuze kunnen maken wat betreft het retouren. Jammer dat jullie telefonisch zo onbereikbaar zijn. De toon of voice van de mails waren vrij bot en telefonisch was het wellicht anders over gekomen. Persoonlijk heb ik het contact in ieder geval als zeer onprettig ervaren en zal hierdoor niet snel een nieuwe bestelling plaatsen.

14 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Hi Jolanda,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een uitgebreide review te schrijven! En deze ook continu aan te passen. Als je graag nog meerdere reacties wil kan dit, maar wel per mail. Dat vinden we net wat professioneler en kunnen we gerichtere service bieden.

Allereerst is het inderdaad niet mogelijk om een bestelling, die al in het verwerkingsproces zit, te annuleren. We hebben je dit in 4(!) ontzettend uitgebreide mailtjes geprobeerd uit te leggen, maar aangezien we niet de gewenste oplossing konden bieden, was uiteindelijk ieder bericht en/of telefoontje niet goed vanuit ons. We helpen klanten dolgraag, al moeten we 25 mailtjes sturen, maar als we aangeven dat het technisch gezien NIET kan, kunnen we daar niets voor je aan veranderen. Tijdens het bestellen staat er duidelijk in rood dikgedrukte letters de levertijd bij, om dit soort dingen dus te voorkomen. Ook wordt er overal vermeld dat bestellingen die eenmaal geplaatst zijn, niet geannuleerd of gewijzigd kunnen worden.

We kunnen met duizenden(!) CONNETIX pre-orders, naast de reguliere drukte, geen bestellingen annuleren, we werken met een volledig geautomatiseerd systeem en de orders zitten dan al in een proces, wat niet ongedaan gemaakt kan worden.

Daarnaast zijn we telefonisch inderdaad minder goed bereikbaar geweest, door de drukte met de feestdagen staat ons gehele (klantenservice)team van 10 toppers beneden in het magazijn mee te werken, zodat iedereen zijn/haar cadeautjes op tijd in huis heeft. Op werkdagen wordt er tussendoor wel ook nog de mail beantwoord, hier heb je altijd vlot antwoord op gehad.

Als laatste wat je schrijft over het eventueel retour zenden is onjuist, wanneer je een hele bestelling retourneert betaal je enkel de retourkosten van €5,25. Dus helaas is het ook onjuiste informatie die je hierboven deelt en dit hebben we ook geprobeerd uit te leggen.

We hopen dat je toch veel plezier hebt van de CONNETIX en willen je fijne feestdagen wensen.

Met vriendelijke groet,

Team O&M

Noté 1 sur 5 étoiles

Retouren worden niet verwerkt

Levering was prima. Retour zending daar in tegen verschrikkelijk.. na 1,5 maand nog niets ontvangen. Telefonisch geen gehoor en per mail krijg ik alleen standaard berichten terug, en na een poosje helemaal geen antwoord meer.

NIETS BESTELLEN HIER!!

8 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Olive & Mint

Réponse de Olive & Mint

Hi Lisa,


Bedankt voor je mailtje! Helaas kunnen wij geen gegevens van je vinden in ons systeem. Uiteraard mag je ons altijd een mailtje sturen, je krijgt hier altijd persoonlijk antwoord op op werkdagen binnen 48 uur.

De retouren worden ook wekelijks verwerkt, dus het kan zijn dat we die van jou niet hebben ontvangen, ook dan kijken we graag met je mee!

Telefonisch zijn we inderdaad minder goed bereikbaar, zoals ook in de voicemail te horen is, is al het personeel momenteel aanwezig in het magazijn door de december drukte! De mail wordt, zoals hierboven ook aangegeven, wel gewoon dagelijks verwerkt.

We hopen dat we snel tot een oplossing kunnen komen met je!

Veel liefs,
Team O&M

Noté 5 sur 5 étoiles

Mooie online shop

Mooie online shop. Wij zijn heel blij met de geheele ankoop, besonders met de zwangerschap invulboekje.

15 août 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus