Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Website and ads say FSA/HSA qualified. And they do offer a Medical Necessity letter, however the are not eligible. Poor customer service that blames you for not checking. Shoe is large a large fit... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Great Shoes, Disappointing Customer Service I’ve been a loyal OluKai customer for years and think the shoes are great. Unfortunately, their customer service is not great. I recently ordere... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I've bought Olukai sandals every year for 20 years and have always had two pair, was never without a backup. Putting away winter boots and slipping into Olukai flip-flops was a highlight of spring... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Online Olukai have a very good reputation but Trustpilot the rating is poor, so I was hesitant. However, these (Mens Ohana) are exactly what was looking for. Extremely comfy without being worn in, so... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de chaussures
  2. aussi dans
  3. Fabrique de chaussures
  4. Magasin de vêtements
  5. Magasin de vêtements pour femmes

Informations provenant de diverses sources externes

OluKai started as a different approach to a footwear company. We wanted to create footwear that combines durability for the waterman, ocean lifestyle, and a brand that has strong values and roots with style, comfort, and craftsmanship.


Coordonnées de contact

  • Research Drive 8955, 92618, Irvine, Etats-Unis

  • olukai.com

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

118 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 94 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(118)

53 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

I ordered my husband a pair of Olukai shoes for Father's Day and they were too big. I ordered the smaller size and they fit. When I called to return the first pair it was outside of the 30 day return window but because it was a gift and they allowed me to return the shoes. I got Christopher on the line and he was so positive and helpful. The entire exchange was quick and they made the return easy with a QR code and I can drop them off at a nearby UPS store to return. I don't know yet how the shoe holds up but the customer service was fantastic.

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the continued love and support! We appreciate you❤️🤙💜

Noté 4 sur 5 étoiles

Alls Well that Ends Well

They really don’t have a customer service department. Calls are answered by a machine. They have an option of getting a call back. They lie. I tried the AI chat. It kept dropping out. After numerous tries, I finally got my message through. The reply from AI was that I had to go through a live agent. I was promised that I would be contacted by email. Good luck with that. This all started with me trying to use a gift card. There was no way to enter it. The order placed and was charged to my card. I was trying to have the amount of the gift card refunded and replaced by the amount of the gift card. The AI ‘person’ said this was impossible. I would only recommend them to someone I really hated.

My initial review was based on an extremely high level of frustration. I had never used AI before and wasn't sure about it. I was forced to use it since talking with a real person was impossible. Once I started using AI, I was very impressed. It was like speaking with a real person except it was quicker and more accurate. The recommendations I have for OluKai are to improve their order forms an process so that using gift cards is not a challenge and to somehow communicate that AI is their customer service and don't waste time and energy trying to talk to a real person. I noticed on other reviews that their customer service was rated very low. Better communication up front by OluKai would alleviate many of the problems and frustrations experienced by their customers. As I stated earlier, using AI was not a challenge, in fact, it was almost a pleasure.

21 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Thomas,

Thank you for taking the time to leave a review and we are sorry to hear about the issue you are having with getting a real person. We've requested some information related to your order so we can look into it and see what we can do. We appreciate your patience and we look forward to hearing back from you

Your Olukai 'Ohana

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased sandals and shoes on a…

Purchased sandals and shoes on a Thursday nothing for 5 days then I recieve an email stating they refunded my money for the sandals. I didn’t want a partial order I wanted both items. I contact support and they said well you have to accept them and then return them. If I’m paying $250 for sandals and shoes I expect what I paid for. This was my first purchase with the company and there won’t be another.

21 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Matt,

We sincerely apologize for the issue you are having with the order. Unfortunately, the sandals you are trying to order is out of stock that is why it was removed from your order. You may reach out to us by emailing info@olukai.com or give us a call here (877) 789 5131 if you have any questions.

Your OluKai 'Ohana

Noté 1 sur 5 étoiles

Honestly one of the worst after buy…

Honestly one of the worst after buy customer service experience ive had a years. Takes days to get a response if you are looking for a warranty replacement and by the time they respond back they are out of stock for the replacement you are looking for. Im so surprised they are not more responsive...I own probably around 12 products from them and I will not be buying or promoting their products anymore. I really liked this company, but something is not right here.

Update: Looks like they are completely ignoring me now and blocked my phone number so I cant call...

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha David,

Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconvenience. Your warranty order has been processed. You may check your email for the response of our customer service. Have a wonderful day!

Your OluKai 'Ohana

Noté 2 sur 5 étoiles

Great product, worst crappy customer service ever

Been ordering their great products for years however their website, “Virtual” assistant, and customer service is the worst I have ever experienced!
Trying to connect with a human being who hopefully have a higher IQ than their AI, which must stand for “absolutely idiotic” is impossible which equates to me not ordering product and them Lodi g money!
Does it get any stupider than this from a business stand point!

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Mark,

Mahalo for the feedback and we sincerely apologize for the issue with not getting a real person. We've requested for more information so we can further assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very frustrating experience, and still no shoes

I was so excited to get my shoes but it went all down hill from there. They are not sized properly. I always wear a 9 1/2 and the shoes were more like an 8. To further the frustration, I emailed the company, got no reply. I called and got a nice guy on the customer service line but he couldn't give any guidance about what size to reorder, and returning is not simple as I work on a remote island off the coast of Maine. Frustrated!

UPDATE to Ulukai: I have already emailed you with specifics. Please see your inbox from Tuesday at 3:28 and another email to you Wednesday at 12:34. Today is Friday and I am still awaiting a response from you. Thank you.

2nd update:
My personal details are in the emails. My experience with ulukai are in the above review. I don’t understand why you are failing to respond with a solution/refund/apology.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

We're so sorry that the Kakai didn't fit as expected. Please note that this style is one of our narrowest fitting styles. All of our products display fit information for how the style runs in size, width, and arch. Reference the “Fit Guide” on the product page of the style you are interested in. You will need to scroll down on the product page until you see a Fit Guide showing the True to size, Width, and Arch Support meter.

Our sizing varies based on customer feedbacks and requests. We are constantly working to expand our style and width range to accommodate more customers.

We can recommend Wailuku and Kialoa since the Kahakai is one of our narrowest fitting styles. Please let us know if you wish to exchange the shoes.

Noté 5 sur 5 étoiles

Online Olukai have a very good…

Online Olukai have a very good reputation but Trustpilot the rating is poor, so I was hesitant. However, these (Mens Ohana) are exactly what was looking for. Extremely comfy without being worn in, so I imagine they'll get even better. A few bad reviews for wear so we'll see how we get on.

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the love!❤️🤙💜

Noté 1 sur 5 étoiles

poor customer service

y family and I have purchased many shoes from Olukai and have been very pleased with the products. We found them to be of decent quality but not cheap.
We will not be ordering anymore shoes in the future because of their return policies and customer service. after many emails, phone calls etc. we were never able to speak to a real live person to explain our situation and resolve the problem. Customer service is everything in this modern age and Olukai does not have any customer service.

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Brian,

We sincerely apologize for the issue you are having. To help us better understand the concern, we have send a request for more details. Mahalo!

Your OluKai 'Ohana

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero customer service, will not buy from them again

I ordered a pair of Ladies, size 8 $80 flip-flops, when the package arrived today, I received a pair of men's size 13 sneakers. There is no way to call this company. Their phone just rings and rings and then says you need to contact them via email or by using the chatbot. They sent me a return label but refused to send my original order to me until they got the wrong order back. After complaining again and saying this is horrible customer service. They just said sorry. We're working on it. Ridiculous!

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha! We sincerely apologize for the difficulty reaching us by phone. Our phone agents may currently be assisting other customers. We also understand your frustration regarding the exchange process. Per our exchange policy, the replacement item will be shipped once the original item has been returned.

If you need any further assistance, please feel free to email us at info@olukai.com, and we’d be happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing quality and customer service

Great sandals and even better customer service! I had my mail stolen and Olukai replaced my order - it wasn't their fault and they didn't have to but the did anyway. Truly great service.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the continued love and support! We appreciate you❤️🤙💜

Noté 5 sur 5 étoiles

The best Sandels you will ever buy

The best Sandels you will ever buy. They are extremely comfortable and well-made. I wear them daily and have gone on hikes in them many times, and they still last years and are so comfortable it is ridiculous

6 mai 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the continued love and support! We appreciate you❤️🤙💜

Noté 2 sur 5 étoiles

Rubber grip pods wear down too quickly

I bought a pair of Maloã leather tan shoes in July 2025. The shoes arrived and are beautifully made. I wore them a few times during the summer months and then not at all during the UK winter months. Overall I’d say light wear since I received them. However the rubber grip pods incorporated into the sole of the shoe have already worn down significantly. So much so that when it is wet the shoes become very slippy as the leather sole does not grip like the rubber is supposed to. I raised by this as a manufacturing flaw but Olukai do not see it as such and refuse to accept my claim. I’d have expected the shoes to last more than a few months, especially given the price. Very disappointed with their stance on this.

6 mai 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha! We are sorry to hear about the issue you are having with the Moloa Leather Shoes. Please send us an email to info@olukai.com for further assistance and we are happy to assist you. We look forward to hearing from you. Mahalo!

Your OluKai Ohana

Noté 1 sur 5 étoiles

The shoes I ordered were too big and…

The shoes I ordered were too big and they are making it impossible to exchange them.

21 avril 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Krista,
Thank you for taking the time to leave review. We are sorry to hear that you had some issues with your order. We would love to resolve this for you and ensure you are fully satisfied with your purchase. Feel free to email us at info@olukai.com, and we would be happy to discuss some options with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't Trust This Company

Do not trust this company! I sent back a pair of shoes that were too small and never wore them. No exchange, no refund, no customer service.

1 février 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Kevin,

Thank you for taking the time to leave review. We are sorry to hear that you had some issues with your order. We would love to resolve this for you and ensure you are fully satisfied with your purchase. Feel free to email us at info@olukai.com, and we would be happy to discuss some options with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company has the most frustrating…

This company has the most frustrating and unhelpful customer service. They have no phone support, their chat bot is useless and they will not call you after multiple days of request for a call.

21 avril 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha ,

Thank you for your recent review. We sincerely apologize for the issue you are having with us. Kindly email us at info@olukai.com or you can also reach us in our social channels. Mahalo!

Your OluKai 'Ohana

Noté 5 sur 5 étoiles

Super comfy slipper

Super comfy slipper , looks like it will last an age , plus removable footbed for washing .
I went ahead and purchased a pair of Flip flops too on the basis of the quality of the moc slippers .. maybe not the cheapest in town , but built like tanks really .. both the slippers and flip flops ( thongs ) . Buy once , buy right 😉

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the continued love and support! We appreciate you❤️🤙💜

Noté 1 sur 5 étoiles

Rock hard materials

The rubber material on the slides is rock hard. Ouch! In the trash. Keep this crap in Hawaii and don't send it to the mainland.

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Aloha Bernard,

Thank you for your recent review. We are sorry to hear about the issue you are having with the sandals. Please send us an email to info@olukai.com for further assistance and we are happy to assist you. We look forward to hearing from you. Mahalo!

Your OluKai Ohana

Noté 5 sur 5 étoiles

I received a birthday gift of Olukai…

I received a birthday gift of Olukai sandals that were to large. I was able to exchange the sandals for a new pair that fit me. The experience in working with their "aloha" team was outstanding. Special kudos to Jasmin.

9 avril 2026
Avis spontané
Logo de OluKai

Réponse de OluKai

Mahalo for the continued love and support! We appreciate you❤️🤙💜

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus