Het zijn oprichters verkopen alleen maar goedkope troep uit China. Op de site ziet alles er goed uit, bij ontvangst alleen maar plastic schoenen kleding zonder label. Schoenen besteld product niet ont... Voir plus
Orlaamsterdam
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Koop hier niks! Dit zijn oplichters en verkopen goedkope troep uit China zonder labels wat je niet meer terug kan sturen zonder enorm veel te betalen. Niks 'Scandinavische ambacht' en er is ook zeker... Voir plus
Ziet uit als een nep online bedrijf. Geen reviews op Trustpilot zelf (ook al zijn er meer dan 800 nep Trustpilot reviews op de Orla website) Geen comments / reviews op Facebook. (Comments hidden)... Voir plus
Hele slechte ervaring, Orla Amsterdam is niet gevestigd in Amsterdam. (Nederlandse e-mailadres) De artikelen zijn slecht gemaakt de maten kloppen niet!!!! Terugsturen (China)kost meer dan het product... Voir plus
Les gens ont aussi consulté
Het zijn oprichters verkopen alleen…
Het zijn oprichters verkopen alleen maar goedkope troep uit China. Op de site ziet alles er goed uit, bij ontvangst alleen maar plastic schoenen kleding zonder label. Schoenen besteld product niet ontvangen 50 euro nooit teruggestort. Vuile oplichters zijn het. Dit krijgt nog een staartje.
Waarschuwing ‼️
Waarschuwing ‼️.
Dit zijn oplichters. Al mijn geld kwijt.‼️
Pimps besteld
Pimps besteld, eenmaal binnen was het materiaal duidelijk troep . Mail verstuurd dat het krap zat en het graag wilde retourneren. ‘ dat kan niet , u kunt gratis een nieuwe grotere maat bestellen . Het kost u niets en die u al heeft kunt u aan iemand schenken . Kom ik op een link die mij is toegestuurd , moest ik opnieuw betalen: een mail verstuurd dat het niet vlgs afspraak is gelopen . Nooit meer iets gehoord . Voor mij nooit meer ORLA
Opgelicht….Had loafers gekocht blijkt…
Opgelicht….Had loafers gekocht blijkt uit China te komen.Retour formulier aangevraagd die nooit gekomen is uiteindelijk heb ik ze onderdruk gezet dat ik aangifte heb gedaan!Ik heb een betaling terug ontvangen van€9,99 hier ging ik niet mee akkoord en heb hún terug gemaild en wacht nu op een reactie.
De bank heb ik ook gebeld en moest aangifte doen dan komt het ook bij hun terecht en dan pas wordt de bankrekening in de gaten gehouden.
Men weigert volledige vergoeding.
Aankoop ongedaan gemaakt en geld teruggevraagd. Mij werd verzocht de spullen naar China terug te sturen. (!!!) Ik kocht van een Nederlands bedrijf (.nl) en wil naar en Nederlands adres terug sturen. Men wil slechts de helft vergoeden nu.
Bestelling geplaatst
Bestelling geplaatst
Pakket echter nooit ontvangen.... geld kwijt!!!
Oplichters
Oplichters! Slechte producten direct vanuit China verstuurd en geen retourzending mogelijk. Bestellen = geld kwijt
Ik raad de winkel niet aan
Ik raad de winkel niet aan! Het contact met de klantenservice is moeilijk en de verzending duurt meer dan 2 weken....
Ik ben bedot
Ik ben bedot. Puur plastieken schoenen, niks Scandinavisch, niks ergonomisch. En ik wed dat er ook geen winkel is in Amsterdam en al helemaal geen uitverkoop.
Horrendous quality and impossible to…
Horrendous quality and impossible to get a full refund!!
The website is super misleading, the clothes and shoes I ordered were way lower quality than what they looked like in the website.
I wanted to return my order immediately and since the 20th of August I have still not received the shipping address (in China) where I need to return my order to get my money back.
I’m super annoyed and now it looks like I will not be able to return the stuff so I will lose my money as well.
De tekst zegt al genoeg
De tekst zegt al genoeg. Zo beginnen alle scam oplichting verkoop berichten...
Met pijn in mijn hart.
Kijk hoe lang bestaat een pagina. Word er wat verkocht. En gaan ze stoppen waarom dan een dure advertentie nog plaatsen..... En het komt allemaal gewoon uit... dus niet nederland.
Ik heb schoenen besteld zou binnen 2…
Ik heb schoenen besteld zou binnen 2 dagen zijn ik ben nog steeds aan het wachten wanneer komt bijna 3 weeken ben ik aan het wachten
Het is zelfs niet 1 ster waard
Het is zelfs niet 1 ster waard.
Hierbij 1 van de mails die ik stuurde. Ik raad iedereen aan om voet bij stuk te houden zodanig dat je je geld terugkrijgt:
Beste Merel en supervisor
Indien ik dit allemaal had geweten, had ik in eerste instantie niets besteld bij Orla Amsterdam.
Het is zeer aanlokkelijk om een kleed aan te kopen dat afgeprijsd wordt van €90 naar €40. Zeker aangezien het zogezegd over “tijdloze, hoogwaardige kleding gaat. Met aandacht voor detail en een passie voor vakmanschap, streven we ernaar om jou kleding aan te bieden die niet alleen modieus is, maar ook comfortabel en duurzaam.” Het product dat ik heb ontvangen is verre van stijlvol, noch duurzaam, het mist elk detail,…
Het product is gemaakt van de meeste goedkope synthetische stof, het model is helemaal niet hoe het op de foto afgebeeld staat, de afwerking laat te wensen over en dan zwijg ik nog over de wansmakelijke geur dat vrijkomt wanneer je de verpakking opent.
Uit ons heen -en weer mailverkeer begrijp ik dus dat jullie verwachten dat de klant vooraleer te bestellen:
Opzoekingswerk verricht over wat de uiteindelijke kosten zijn om iets terug te sturen naar een bepaald land: de kosten ‘kunnen’ oplopen tot €30. (Over doanekosten staat er bvb niets te lezen op jullie website).
Met jullie in gesprek gaat over het gedetailleerd retourbeleid van jullie firma: als je een product ontvangt dat behoudens jullie fout moet teruggestuurd worden (vreselijke geur, fout model, slechte kwaliteit,…) dan behoud je het product dat je bestelde, krijg je 15% korting op je volgende aankoop en krijg je 25% terugbetaald van het betaalde product. Als je aandringt behoud je het product en krijg je 40% terugbetaalt. (Jullie doen ook het voorstel om het als cadeau te geven aan iemand. Wat een idee…)
Waarom staat dit niet in jullie retourbeleid? Misschien is bovenstaande info iets om op jullie website te plaatsen.
Het is duidelijk dat er geen enkel product, ook niet dit kleed, teruggestuurd wordt naar jullie firma. Dit omdat het teveel kosten met zich meebrengt voor de klant (of voor jullie?).
Dit kleed belandt regelrecht in de vuilbak. Dit is ook hetgeen jullie verwachten dat er gebeurt aangezien het uiteindelijk te kostelijk is voor jullie om iets te retourneren.
Jullie hadden in vorig mailverkeer over hoe jullie erop toezien om de ecologische voetafdruk van ‘Orla Amsterdam’ te verkleinen. Als deze situatie pakweg met de helft van jullie cliënteel gebeurt dan creëren jullie een gigantische afvalberg. Is dat dan ecologisch verantwoord? Maar jullie hebben waarschijnlijk geen ontevreden klanten (lichte blijk van ironie).
In mijn geval:
Ik ontvang na het sturen van 4 mails, geen retourticket. Hierdoor kan ik zelfs niet nagaan hoeveel het mij zal kosten om dit product terug te sturen. Vervolgens krijg ik de kans niet om het volledige bedrag teruggestort te krijgen, zoals vermeld op jullie website. Ondertussen loopt de tijd… We zijn al 4 dagen verder.
Ik behoud dit product en heb een verlies van €24 (dit nadat ik 4 keren mailde). In eerste instantie was er een verlies van €30.
Jullie houden zich niet aan jullie retourbeleid.
Positieve reclame kunnen jullie van hieruit niet verwachten. Nooit koop ik nog een product bij Orla Amsterdam, nooit zal ik Orla Amsterdam aanraden.
Ik word hier ronduit misselijk van.
Nogmaals, ik wens een volledige terugbetaling.
Hele slechte ervaring
Hele slechte ervaring, Orla Amsterdam is niet gevestigd in Amsterdam. (Nederlandse e-mailadres) De artikelen zijn slecht gemaakt de maten kloppen niet!!!! Terugsturen (China)kost meer dan het product waard is. Pure oplichterij!!!! 1 ster is zelfs nog te veel.
Koop hier niks!
Koop hier niks! Dit zijn oplichters en verkopen goedkope troep uit China zonder labels wat je niet meer terug kan sturen zonder enorm veel te betalen. Niks 'Scandinavische ambacht' en er is ook zeker geen sprake van een sluiting waardoor er hoge kortingen zijn, hun zogenaamde winkel in Amsterdam bestaat niet. Blijf hier weg!
Opgelicht. KOOP NIET BIJ ORLA-AMSTERDAM
KOOP NIET BIJ ORLA-AMSTERDAM. Opgelicht! Prachtige website met informatie over een winkel die na jaren ophoudt te bestaan. Een paar schoenen besteld. Duurde twee weken voor ze er waren, want ze kwamen uit China... terwijl het een merkschoen zou moeten zijn. Ze waren ook nog een halve maat te klein terwijl ik de juiste maat had besteld. Ik wilde ze retourneren maar het enige, wat ze aanbieden is de schoenen ruilen voor een ander paar (en dat wil ik niet meer want het is rotzooi) en ook nog 9,95 verzendkosten betalen om ze terug te sturen en om te kunnen ruilen. Begin er dus niet aan. Heb deze oplichterij doorgegeven aan Consuwijzer. Hoop dat die er wat tegen kunnen doen!!!
3 weken op de schoenen moeten wachten…
3 weken op de schoenen moeten wachten en nu krijg ik plastik Ali Express veel te kleine schoenen. Na Hannah Martin, ben weer ingetrapt met deze oplichters.
Email gestuurd en nu afwachten als terug mag sturen en daarna, als ik ooit mijn geld terug ziet.
Heb 4mnd gewacht niets ontvangen…
Heb 4mnd gewacht niets ontvangen oplichters dus 4 maanden
Compleet onbetrouwbaar
Na ruim 3 weken nog steeds geen schoenen ontvangen. Volgens PostNL zijn ze bezorgd, maar 2 minuten na dit bericht meteen een melding dat bezorging niet mogelijk was ( wat trouwens ook niet klopt). Rare fouten in de PostNL app, waardoor ik vermoed dat ik naar een neppagina word geleid. Kortom: zeer onbetrouwbare indruk, ook na melding via mail dat ik nog steeds geen afhaal bericht van PostNL heb ontvangen, waar ik volgens de medewerkers van de afhaalpunten op moet wachten. Hopelijk kan ik mijn geld nog terug krijgen.
Inmiddels ruim anderhalve maand verder, een heleboel smoesjes en loze opmerkingen later, geen reactie meer en natuurlijk ook geen geld terug.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.


