Banner for OutletSpas.com

OutletSpas.com Avis 

1 486
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

We ordered the Lifesmart LS300 Plus 2-Person, 17-Jet Plug and Play Spa in Arctic/ Espresso from Outletspas.com. It was delivered in about two weeks on a pallet by truck. The spa was wrapped very well... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Update, I do know the model and I did provide it as I had previously confirmed with the manufacturer the correct model. Still was told we can't be sure. I was able to confirm the correct model to or... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

In todays world, buying online has its risks, however OutletSpas is a different story. From beginning to end, they were customer focused, detailed, honorable and a pleasure to work with. This product... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Every question answered. And order completed in a timely manner. Hannah and Daniel were both great in the chat. And Daniel completed order over phone at my choosing. This made our 39th wedding anniv... Voir plus

L'entreprise a répondu


À propos de l'entreprise

  1. Magasin de jacuzzi
  2. aussi dans
  3. Centre de bien-être
  4. Magasin d'ameublement et de décoration
  5. Magasin d'articles de sauna
  6. Spa
  7. Spa en extérieur

À propos de OutletSpas.com

Écrit par l'entreprise

OutletSpas.com is operated by the Clearwater Brands company, and is one of the nation’s largest independently-owned retailers for spas & hot tubs.

Lifesmart Spas offers a relaxing and therapeutic experience through our advanced technology hot tubs. Manufactured and supported by Watkins Manufacturing, the largest hot tub manufacturer in the USA. Our adjustable flow jets and aromatheraphy system pleases the senses while soothing away the tensions of everyday life. Lifesmart’s engineers have designed our hot tub models to be durable, easy to operate and energy efficient, greatly reducing monthly operating costs.

Lifesmart Spas are rotationally molded for long term quality and reliability. With simple plug n play technology, many of our spas can easily be plugged into any standard 110v outlet. Our full foam insulation method ensures maximum heat retention and energy efficiency.

Learn more at OutletSpas.com.

Where Relaxation Meets Rejuvination

Écrit par l'entreprise

We are committed to our customers!
Our team is dedicated to getting you a spa that helps you unwind whether you’re returning from a long day, sharing laughs with family, or creating memorable evenings with friends, an OutletSpas spa is the ultimate way to relax, connect, and live in luxury. Take the first step toward a healthier, more balanced lifestyle.

Our shipping promise

Free shipping on all LifeSmart spas

At Outlet Spas, one of our goals is to make the luxury and relaxation of owning a personal spa accessible to as many people as possible. To help make that possible, we offer free shipping through our made-to-order shipping option, allowing more customers to enjoy a premium spa experience without the added cost of delivery.

Coordonnées de contact

Promotion box for OutletSpas.com

Get the OutletSpas Lifestyle

Explore our selection of spas and find your match today.

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(1 486)

51 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The sweet lady that called me helped me…

The sweet lady that called me helped me tremendously. I can’t remember her name🙃I had ordered the wrong filter. She let me know and corrected it before it was shipped out ! Thank you so much!!

13 mai 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great...that is always better to catch beforehand, for sure!

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you for taking the time to leave a review on OutletSpas.com! We’re so grateful for your feedback & hope to work with you again soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

This'll be my second hot tub from them

This'll be my second hot tub from them. Their customer service is awesome, super responsive, and shipping's fast.

7 mai 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

We’re so happy to hear that you had a great experience with us & that your new hot tub is meeting your expectations! We look forward to working with you again for any of your spa needs. Thank you, OutletSpas.com

Noté 5 sur 5 étoiles

The rep answered all my questions I ask…

The rep answered all my questions I ask for and knew what she was talking about .

2 mai 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

Noté 5 sur 5 étoiles

Fits perfectly

Fits perfectly, light enough for one person to remove and put back. Love the color!

25 mars 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

Noté 5 sur 5 étoiles

Always helpful!!

Always helpful!!
Answers my questions
My orders are shipped out right away

17 avril 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Unfortunately had to return and item and they made the process so simple and the customer service was great

13 mars 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

I am sorry it did not work out as you needed, but we are glad it was an easy resolution!

Noté 5 sur 5 étoiles

We spoke to a very knowledgeable person…

We spoke to a very knowledgeable person who ensured we selected the right spa cover. The cover was manufactured and shipped quickly.

10 mars 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very personable representative

Very personable rep representative

10 avril 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you for taking the time to leave a review on OutletSpas.com! We’re so grateful for your feedback & hope to work with you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible cover

Horrible cover! This can’t be right! A brand new cover that I paid $700 for is already pooling water on the top of it.

5 mars 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

I am sorry to hear your cover is not tapered as would be expected. I know we talked about flipping the foam to see if that helped create better lines for drainage.

This is a normal practice over the life of a cover, which allows better performance. I have seen unusual occasions where the cover needed to be flipped right away, but that is definitely unusual. Please keep us posted, and thank you for sharing your concerns.

The OutletSpas.com Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great workmanship!

The spa is everything we expected and more! Thank you for a great product!

27 février 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

We’re so happy to hear that you had a great experience with us & that your new hot tub is meeting your expectations! We look forward to working with you again for any of your spa needs. Thank you, OutletSpas.com

Noté 1 sur 5 étoiles

They shipped me the wrong product and…

They shipped me the wrong product and won't refund me or take it back. RUN AWAY FROM THIS COMPANY!!!

10 février 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

I am so sorry for the issues with your order. You have an LS50 round spa; however, you ordered the oval LS200 cover. We ordered and shipped you exactly what you ordered, and I am so sorry that it was not what you desired.

The LS50 is a discontinued spa model, and we do not have the cover available on our website; it would required a special order to purchase that item.

We gave you an option to return the wrong item and provide the correct at a price that we would lose money, but would lessen the sting for you. I am sorry we could not any better than the $300 cost to correct the order error.

Still, if we can help you, we are willing to do our best to help you correct the situation.

Thanks, the OutletSpas.com team

Noté 5 sur 5 étoiles

The agent did great explaining…

The agent did great explaining everything. She was very professional and courteous. She called me right back when we got disconnected.

10 mars 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

I believe that was Charity you were talking with and she is a wonderful resource!

Noté 5 sur 5 étoiles

Good customer service

Just put in my order for a hot tub today. The site wasn't allowing purchases to go through due to an error on a recent update. I reached out being on a Sunday not expecting to get a response until next business day, but they were right on it with a reply and fixed the issue within an hour and purchase went through. This is a good sign that the rest of my purchase will be a positive experience. So far so great! Will follow up when spa arrives

23 février 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

We appreciate your patience...even more we are grateful you took the time to reach about the issues! We want to have a smooth and simple user experience, but technology can sneak up on us all from time to time!

Keep us posted if you have any questions or needs as you settle in with your new hot tub!

The OutletSpas.com Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service

20 février 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

Noté 5 sur 5 étoiles

They were very helpful

14 février 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you for taking the time to leave a review on OutletSpas.com! We’re so grateful for your feedback & hope to work with you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

The worse experience I have ever…

The worse experience I have ever experienced

10 janvier 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

I am sorry you were not pleased with the support you received. It is difficult for us to offer much more support, as you ordered and cancelled in a day. We processed your refund, and I am not sure what else we could do.

However, we are here if we can help resolve any issues...thanks, the OutletSpas.com Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy ordering

Easy ordering. Timely on shipping. This is my 2nd time ordering. Definitely a good company

9 janvier 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you so much for your order & review of OutletSpas.com! We’re delighted to have you as our customer & glad everything’s working out great!

I hope we can continue to serve you for your hot tub needs...and future hot tub purchases!

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

Perfect ! Very good

5 janvier 2025
Logo de OutletSpas.com

Réponse de OutletSpas.com

Thank you for taking the time to leave a review on OutletSpas.com! We’re so grateful for your feedback & hope to work with you again soon.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus