OwlsMatrix Avis 

209
•
TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

These people are scam artists at their worst, the sizes they send aren’t true to US sizes you bae to send a video of unpacking when I got my shoes they smelled of vinegar and now they are say this... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered 2 Christmas Hawaiian Shirts, one with christmas trees, one with foxes. Though delivery was delayed till just after Christmas, I was kept informed (my email was replied to in good time).... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

ORDER #36940 Заказ сделал 28.11.2021 Всё ещё не отправили. Дополнение через 2 дня: похоже отправляют только после плохого отзыва, потому что писал им на почту, эффекта не было. P.S. от 30.12.20... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

We've been fighting with this company (and Sunnytees, their parent company) for over a year now, to get our stolen artwork taken down from the site. Many things on Owlsmatrix are blatantly stolen. E-m... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

"OwlsMatrix" is a brand of "OWLSTEAM LTD". Registered in England and Wales No: "13155507". See Details of our business. Everything we do is rooted deeply in fashion culture. We keep track of ever changing trends, yet we are not afraid to look back for inspiration. Combining basics with bold and colorful prints, we are giving people freedom to wear what they want and how they want it. We know very well that what you wear is who you are, that is why we do our best to deliver the best possible street wear to the good people of earth.


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

209 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les gens ont aussi consulté

2,1

Tous les avis

(209)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Совершила покупку 29.11.21 и до сих пор…

Совершила покупку 29.11.21 и до сих пор не получила ответ.Нет постового номера. Товар вообще придёт или нет ?

2 décembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
Please send us the your order number or the email you use to purchase, we will check your order.
Thank you so much

Noté 4 sur 5 étoiles

My experience ordering a Hawaiian shirt

I ordered a gift for my husband on 11/7/21. I missed an email in my spam confirming the which order was my first problem. After hearing nothing else, a couple days ago I decided to investigate the situation. I was able to message them on their site and received an answer the same day but it was a bit vague. I asked for clarification and quickly received an expected delivery date of Dec 1. It has arrived and I excitedly await my husbands response. It took longer than I expected but was delivered and I am happy. Would definitely shop here again with the understanding that delivery will be longer than I typically expect! Happy holidays all!

1 décembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company they do not supply…

Avoid this company they do not supply the goods or respond to contact. See below the same message every time someone complains. I ordered a shirt at the start of November ORDER #29721. Zero stars.

30 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are sorry for this inconvenience.
Your order 29721. We send you the tracking number Hermes H00RVA0083974259. Your item is on the way to your delivery unit. Hope that you can be patient to wait this order. Thank you so much.

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID!!

AVOID!!! Came across their website and ordered 2 jumpers, sent emails to them have had no response. Registered 'Limited' company in U.K?? Should be closed down in my opinion after reading all of the problems with this company, I paid via Paypal so will open a case now. Don't waste your time effort or money

30 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are so sorry for this inconvenience. Please send us your order number or the email you use to purchase. We will check your order now.
Thank you so much

Noté 1 sur 5 étoiles

very bad poor service, dont buy from them

its been a month and my order is not shipped yet, its still in process, sent email and they wont reply, want a full refund

#28986

30 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
We are sorry for this inconvenience. Please send us the your order number to check your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Did not receive an order number. Shirt was purchased on the 7/11/21.

Very poor communication from this company. No contact from them since order was received by them over 3 weeks ago. Only further adds. I ordered a shirt which shouldn't take this long to process and send out. Not dealing with them again.

30 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
We are sorry for this inconvenience. Please send us the your order number to check your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

3d decorations

I ordered 2 sewing decorations for my friends tree and I am absolutely fuming.
They look like 3d on website but when arrived it is a sticker on a piece of plastic.
I never received an order number so I can’t supply it.
Disgusted.
I will not recommend this site to anyone and would strongly recommend buying elsewhere

29 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
We are sorry for this inconvenience. Please send us the your order number to check your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't order on this site!

Ordered few weeks ago. No info. Wrote to the company several times. Only spam with sales was received.
So, seems, I just wasted my money.
Disgusting.
Never buy on this site.

UPD. After that review site sent me tracking number. Pretty sure, it is wrong, because there is no info about parsel for 13 days. Support is ignoring again.

27 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are so sorry for this inconvenience. Please send us your order number to check the status ASAP.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous company

Horrendous company. Order arrived and the quality was ridiculous. Absolutely disgusting. Refund was refused since the packaging had already been thrown away. Customer service is terrible. Daylight robbery!! Posted a review on their official website and shockingly they didn’t post the review so clearly they don’t post the bad reviews.

*Update*
Was told in the reply to this that if I contacted them my problem would be sorted. I did this with all the relevant information and, of course, just got ignored. Still no reply. Still no refund. Just robbers.

27 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
We are so sorry for this inconvenience. Please send us your order number. We will check and solve your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I could give a zero-star rating…

I wish I could give a zero-star rating for this company.

The product I ordered looks NOTHING like what was advertised. I followed their return/refund policy and was promptly told they would not accept a return or issue a refund. I even promised to pay return postage. Nope!

Buyer beware, that's all I can say.

Read the fine print and do your research.

In my opinion their claims of "no hassle returns" and "satisfaction guaranteed" is extremely misleading.

I will give them credit that their emails rejecting my request for a refund were sent to me promptly after I contacted them.

26 novembre 2021
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Order №34808

I made an order No. 34808 22.11.2021. It still hasn't been updated. Is he even alive? Where is the track number?

26 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
Your item is in process.
We will send you tracking number when it's available,
Thank you
https://owlsmatrix.com/pages/shipping-policy

Noté 1 sur 5 étoiles

OWLS MATRIX Customer Service is a HOOT!!

This is the Response I received when I ask for a refund for the product that was not what I was expecting in style or fabric! Even asking for an exchange was out of the question so I will never use this company again or give them a good review due to their Customer Service being extremely rude and out of touch with Customer courtesy! Below is the response I received!

OwlsMatrix Support
Fri, Oct 8 at 11:52 AM
Hi, i see what you want but the our refund policy only accept refund with these cases related to wrong size, wrong pattern,...Furthermore, we shipped your items as your request. So we are willing to give you 15% off for your next purchase. Hope that you can sympathy.
Thank you so much for choosing us!

Owlsmatrix Support Team with Love <3

26 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
Please send us the your order number or the email you use to purchase.
We will check and solve your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

ORDER #28962

I paid for the order on November 8th, but it still has not been shipped.

26 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are sorry for this inconvenience.
We send you the link tracking order. You can follow your package via the link below.
Thank you
https://t.17track.net/en#nums=RU833262261NL

Noté 1 sur 5 étoiles

Cheap, cheap, cheap

I purchased two ornaments off a Facebook ad. They looked three dimensional and very cute on the ad. Should have known better and done my research. When they finally arrived instead of what I'd thought I was getting I received two small flat pieces of plastic, scratched, with a picture of what I'd seen embossed on them. Really shoddy. I asked for a refund and never heard back. Buyer beware here.

24 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are sorry for this inconvenience. Please send us the your order number or the email you use to purchase. We will check and solve your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

The Company refuses to give a refund on a broken product

The company is refusing to issue a refund- Order #20577. They have sent a faulty product, have admitted their mistake, and are still refusing to give a refund. They are cheats and thieves and their products are poorly made and of cheap quality. Go anywhere else!

24 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are sorry for this inconvenience. However, you agreed that we will resend the new items to you. And now, the new items are on their way to your delivery unit. Hope that you can sympathize to wait the order.
Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

Crap company! Go somewhere else!

It took 3 weeks to get my order, and when it finally arrived the manufacturer had made it wrong and the items were completely unusable. I contacted them for a refund, and they apologized and said they would send out corrected versions ASAP. Two weeks later, I still have not received any notification of the corrected ones being sent, and when I emailed them to find out what was going on, they are not answering!
Completely unprofessional company, and obviously do not care about client satisfaction or quality of product.

Update: they have contacted me but needed me to remind them about their own admission of fault as they did not take the time to look into the matter properly. When I told them that I don't want a new product and want my refund, they still won't give it to me. So not only unprofessional, apparently also thieves!

23 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are so sorry for this inconvenience. Please send me your order number to check your case.
Thank you so much

Noté 3 sur 5 étoiles

Order #30796

Order #30796, when will it be shipped? 10 days have passed and no info about it. I need to get it before Christmas.
Today I received my order. The hoodie is ok, fits my size. The Christmas ornaments don't look the same as on the website, looks like they are photoshopped there. Also at first I was afraid that there were scratches on them but it appeared that they have protective seals on them. So when you remove those seals ornaments look quite nice but the price is a little bit high concidering that they don't look like on the website.

22 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are from Owlsmatrix,
We send you the link tracking order. You can follow your package via the link below.
Thank you
https://t.17track.net/en#nums=LT568263803NL

Noté 1 sur 5 étoiles

No shirts for weeks

No shirts for weeks, no response, no support...

Now Paypal refund!

21 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are so sorry for this inconvenience. Please send us the your order number or the email you use to purchase. We will check and solve your case.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous customer experience.

Horrendous customer experience.

I bought a couple of hawaii shirts for a christmas party. They state on their website "Order process 3-7 days, shipping world wide 10-14 days." - which means it should be a max of 21 days before I would receive it, which was plenty of time back then.

Today it is 19 days ago I made the order and the provided tracking ID is still not trackable at DAO. I doubt they have even shipped it yet, since DAO doesn't even have it registered the package for pickup.

Their email responses are short, non-informative and generally useless.. I will definitely recommend NOT buying anything at this fraudulent webshop.. I would rather buy at WISH..

I have requested a refund and if they refuse I will go through my bank and/or Shopify. I suggest others do the same, so the webshop can be shut down and not cheat other customers..

21 novembre 2021
Avis spontané
Logo de OwlsMatrix

Réponse de OwlsMatrix

Hi. We are so sorry for this inconvenience. Because of Covid, there are very few flights, all items are delayed a little bit. Hope that you are willing to sympathize and be patient to wait this order. Thank you much.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus