Parkopedia Avis 

127
•
TrustScore 3 sur 5

3,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Evil monopoly company who charges abysmal prices for parking but you can’t avoid them because they slap their logo on every parking spot and don’t maintain their lots

Noté 1 sur 5 étoiles

Prepaid to park at Truist Garage in downtown Nashville 8/19/2026. The website provided a code to be used to exit garage. The code did NOT work! I had to pay the garage to exit. Attempted to contact Pa... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Booked for parking in San Antonio, (TX), QR code didn’t work, I tried a lot of times. Sent email to customer service,no answer. No phone number to call. I paid 40 dollars at parking. Also, no refund r... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Parkopedia is AMAZING! I wish I knew about it years ago. I now use it daily. Incredible way to save and the best part is the cancellation policy, immediate cancellation and refund within days if you c... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Médias & édition

Informations provenant de diverses sources externes

Find your perfect parking space using our growing database of thousands of parking lots and garages, street and metered parking and even private driveways!


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

127 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(127)

29 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

ZERO ASSOLUTO! Abbonamento trabocchetto

ZERO ASSOLUTO!..... ABSOLUTE ZERO! Da evitare - To be avoided.
Cerchi parcheggio, chiede dati carta di credito, escono giochi e libri e ti ritrovi un abbonamento MENSILE TRABOCCHETTO DA 25€..!! MONTHLY TRABOCCHET COST €25..!!

14 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I paid for parking in poynton Cheshire…

I paid for parking in poynton Cheshire first half hour free then paid for 3 hours yet received a letter saying I hadn’t paid for the whole stay which isn’t true as I was there for work that day absolute disgusting

21 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Registration intercepted by scammers

Tried to register with Parkopedia but was hijacked by a third-party organisation called sweatybill.com. I thought that I was registering with Parkopedia but it was a fraud. They took 49.99 from my account the following day. Probably not Parkopedia's fault but would like people to take care. My card is now cancelled.

29 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Super Customer Service

I wanted to leave a review following the excellent customer service I received from Gabriela at Parkopedia. I booked a space at Brick Street London following a trip to Windsor for my sons 1st birthday but could not make it into London as my son was unwell and had to be taken home to Bristol. I contacted Gabriela to see if there was any way the parking charge could be refunded, not expecting it to be possible as normally 24 hours notice is required, but Gabriela was on the case immediately contacting the company to make enquiries, less than 24 hours later I have the money back in my account! Thank you so much Gabriela, this has really made a difference!

23 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Problem resolved

Had a problem with the parking spot I reserved in San Francisco as the address I was given wasn't posted. There was a lot where the address should've been with plenty of open spots, so I paid for one of those. The next day I emailed Parkopedia about the difficulty, attached the receipt, was reimbursed a few days later. Gabriela with their customer service was professional and reacted calmly to my somewhat testy email. She's the reason I'm giving this review 5 stars.

15 novembre 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Thank you so much for the totally transparent review Doug. Sorry to hear that you had issues with the parking spot but we are really happy that we were able to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Booked parking for NCP sheffield city…

Booked parking for NCP sheffield city centre,
QR code was not reconised by scanner to lift barrier,
no attendant available, so had to use the call machine to speak to someone which took some time for person to pick up,
on collection of car same again, after waiting at barrier for attendant to pick up and giving all booking details over phone, finally got barrier raised,
at this point two attendants appeared from nowhere to discuss problem and said there`s always issues with online booking and scanninig codes rarely works,
wonders of technology `
Pay at site, don`t bother booking online.

23 octobre 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Good evening. We are really sorry to hear about the issues you have experienced. Would you be able to send additional details to bookings@parkopedia.com so that we could follow up with NCP. Many thanks.

Noté 1 sur 5 étoiles

I used your service but when I got to…

I used your service but when I got to the parking lot they said they were full even though we paid already and we ended having to park on the street after looking for parking for over an hour and this was extremely inconvenient due to my mother in law passed away - we have email you guys about 4 times and no one has answered us back - I need my 30.00 refunded - i need a phone number

6 octobre 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Kimberly. Really sorry to hear about this. Could you let us know what email address you have using? The best one would be bookings@parkopedia.com and always quote your booking/reservation reference number. Many thanks.

Noté 3 sur 5 étoiles

Not user friendly.

I had to contact them twice on Facebook and once by email (lack of customer service phone number) because their website is very particular about the way you enter your phone number. What should have taken me 5 minutes took me 2 days because I had to reach out to them several times to resolve the issue and book my parking. Why not just provide clear instructions on the website?

When I went to leave the parking garage on my last day, another person in front of me couldn’t get out because her barcode wasn’t working. I tried to use mine and it wasn’t working either. Luckily a parking garage attendant walked by and opened the door for us. I doubt I’d use the service again in the future.

6 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Amber. Sorry to hear about the issues you encountered with entering your phone number in the correct format on the website. Having looked through the case notes, I can see that each time you contacted the team, a response was provided on the same day. The issue would not have been resolved any quicker via phone as it was a website error which was not time sensitive. Hopefully, you were able to park without an issue. Regards, Parkopedia.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam firm

I never leave reviews but I booked a parking spot in London and paid via Parkopedia web page. A week later I received a fine for £140 due to Parkopedia not sharing my details correctly with the firm. At least that's what my appeal response letter has said. Absolute scam.

I wrote to Parkopedia twice with no response.

I'm disgusted that these firms are getting away with awful practices. I'll be contacting the media because this needs to be investigated by a professional!

20 août 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Sophia. Sorry to hear about the issues you have been encountering. Rest assured that as members of The British Parking Association we operate at an extremely high professional standard and have done since we launched in 2007. Having checked with the customer service team dealing with your case, I can confirm that your email was received on the 4th August and a reply was sent on the 6th August to your email address ending with yahoo.co.uk

In our reply, we asked for additional information in order to best help you but we are yet to receive a response.

Do please contact us on bookings@parkopedia.com so we can assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Prices or spaces available is not accurate

The prices they quote aren't necessarily accurate. I understand they add a service charge on top. The number of parking spaces available is a guestimate.

19 août 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi John. Sorry to hear that you have been experiencing issues with the service. Would you be able to send additional information, inc location details and if possible a screenshot, to support.lx@parkopedia.com so that the team can take a look? Thanks

Noté 1 sur 5 étoiles

Rip off parking charges!

Parked on the Great Yarmouth Market Place car park today following successfully using other providers to park whilst away on holiday in Dorset and also last year in Devon and Kent.
When parking with the other car park fee providers, I paid for the time allocated by my credit card and job done, even reminded me when time was running out, free of charge!

Parked for one hour today with Parkopedia. If I had paid by cash would have been £1. Paid by card today and Parkopedia have charged me £1.20 plus on my bank statement there have been 2 x 10p separate charges taken from Parkodeia, what is that all about???
Extremely disappointed at Parkopedia as a company, what a rip off!! I will make sure I always have cash in future. Avoid!!!

16 août 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Julie. Sorry to hear about the issues you encountered. I believe that you emailed the customer service team about this and they replied explaining that the pricing was set by the parking operator and not Parkopedia. If you still have any queries, please do contact the team again at the same email.

Noté 1 sur 5 étoiles

The system and staff in Denmark is rude…

The system and staff in Denmark is rude and unacceptable. After I use the parking lot I feel like I have been stolen from.

5 juillet 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Peter. Sorry to hear about the issues you have encountered. Parkopedia doesn't actually have staff in Denmark but we do provide information on parking there. Would you be able to send additional information to support.lx@parkopedia.com so that we can investigate.

Noté 1 sur 5 étoiles

Found the information given was…

Found the information given was completely wrong and wasted 3/4 hour of my time

2 juillet 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Phil. Thanks for the feedback. Sorry to hear about the issues you have encountered using our service. Would you be able to email additional details to support.uk@parkopedia.com (inc location info) so that we can take a look for you.

Noté 3 sur 5 étoiles

Ripped off and even that didn't work! (but resolved)

We paid £15 to reserve a parking space in London for a visit to an embassy. On arriving the car park did not allow entry and we had to pay again to use the same car park. The fee was only £7.50 for the same duration.
On contacting parkopedia, they offered to refund the charge on production of a receipt which we did not have.

Edit: They did refund the charge on presentation of the ticket so it wasn't a complete disaster.

15 mars 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi. Sorry to hear about the issues you experienced. Would you be able to send further information to bookings[at]parkopedia.com so we can take a look at what happened. Many thanks.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t even deserve 1 star

Don’t even deserve 1 star ! Got ticket while I was clearly loading my van. Have to shop alone (one person policy because of coronavirus) so was at pets at home buying large 25kg bags of dog food. I moved my van to the door so I could put the food in. Hazard lights on and side door open so attendant could clearly see what I was doing. Waited till I went in to get my second bag to take pic for ticket then walk off quickly so I wouldn’t see him !! Absolutely disgusting service !!

16 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Kirsty. Really sorry to hear this. Unfortunately, Parkopedia does not own or manage car parks. Nor do we issue parking fines or tickets. Would you be able to email details to support.lx[at]parkopedia.com so we can take a look and hopefully be able to assist you to get in touch with the parking location owners and the parking ticket issuing company.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service

Terrible service. Got a ticket to park for $10 through the website, and the lot didn’t recognize my car. I got a ticket for $65. Parkipedia did not reimburse me or help me at all.

16 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Good morning Christina. As you will recall, our customer service team reached out to you via the email provided at the time of booking to inform you that they would look into it ASAP; which in fact they did.

A full refund was issued for the parking fee and we also informed you that we would be contacting both the parking operator and the parking fine company to try and cancel the fine. At 0520am GMT, today (16.12.2020) you confirmed via email that the fine had been paid and we asked you for your bank details in order to refund you the fine amount via bank transfer.

Please do not hesitate to contact us again should any of these emails not have reached you and ask for your query to be escalated to the Head of Customer Services who will be able to guarantee you that the fine has been authorised for a full refund.

We would like to apologise, once more, for the inconvenience and stress caused by this incident. As you will appreciate, Parkopedia does not own or manage parking lots and nor does it issue fines. Therefore, various 3rd party partners had to be consulted; which resulted in somewhat of a delay.

However, we are pleased to have been able to finally resolve this matter for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unwilling or too stupid to correct errors

I reported an error.
I was asked to explain.
This alone is stupid, because it could have been verified via internet search.
Then I explained, and nothing happened.
It's pointless if informations are wrong.

8 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Wolfi. Really sorry to hear about the issues you have been experiencing. We have now had a chance to look at the issues you raised in relation to parking data in Germany; more specifically the nuances in relation to the differences between P+R vs P+M parking. First of all, we would like to thank you for pointing out that there was in issue as it has given us an opportunity to delve deeper into the subtle differences. Our aim at Parkopedia over the last 13 years has been to provide accurate data and to work with the ever growing community of drivers to achieve this aim. I can confirm that our German data team will now be reviwing all relevant locations to accurately determine if they are P+R locations or P+M locations. Many thanks.

Noté 1 sur 5 étoiles

The staff are rude and the system is…

The staff are rude and the system is stupid

1 novembre 2020
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Mark. Would you be able to send more details to support.uk[at]parkopedia.com so that we can take a look at your complaint and see if we can resolve any issues? Thanks

Noté 1 sur 5 étoiles

The curse of Facebook editors everywhere

I’m not sure how this can be a legit outfit when it has to put its pointless weblinks on completely irrelevant Facebook pages for village halls and so on.

25 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi Fay. Thanks for the feedback. Would you be able to send a screenshot to support.uk[at]parkopedia.com so we can take a look at what you mean.

Noté 1 sur 5 étoiles

Great idea (if it worked)

Great idea (if it worked)

Tried yer again to pay for parking, but they ask for card details before asking where/when you need to park.

Complete waste of time, used JustPark instead

12 mars 2020
Avis spontané
Logo de Parkopedia

Réponse de Parkopedia

Hi. Thanks for the feedback and really sorry to hear about the issues you encountered when trying to pay. It really is very unusual for these glitches to occur; so we hope that you give our service another chance!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus