Persephone's Hearth Avis 

12
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

12 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(12)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis

Nous vérifions les avis

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

A wonderful experience!

Had a minor quality issue with one of the elements in a kit that I ordered. Allison was prompt in responding, the artist was wonderful in providing a replacement, and everything was smooth and well-handled. The kit is just lovely. A wonderful experience! So great to work with artists and this lovely platform. I will be a return customer.

28 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend

Everything i ordered is gorgeous. I had a question about the pattern and got an answer quickly. I will definitely order from there again.

29 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The CUTEST little kit

The CUTEST little kit. This is my first from Persephone's Hearth, but it DEFINITELY won't be my last. In these Uncertain Times (UGH) it is truly so delightful to have something to do with my hands in the evenings other than doomscrolling. PLUS they make perfect little gifts, so if I can amass enough of them by the winter holidays, it's *basically* free. (girl math)

4 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the order-no refund or process of recovery from the business.

I never received the order. When I reached out to the business, they said they couldn't help, and USPS had marked it as delivered even though it never arrived, and that I would have to follow up on it and file a police report. I'm too busy, I work full time and I'm also in grad school full time, so I don't have time to do all this. I wouldn't recommend buying from them if they are still using USPS and have no insurance on their product or way of ensuring their product reaches the buyer and a process of refunding or following up on it if it doesn't. Not a really good business plan.

6 mars 2025
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Hello Catherine. We understand how frustrating it is when a package is missing. We do have shipping insurance on all our products, but we cannot file a claim if the product is marked “delivered” and you’re unwilling to contact your local post office.

We did offer to help you, but you never got back to us.

You reached out to us over a month after the tracking number marked your order as “delivered”. You asked for a replacement or refund. We have a 30 day return/refund policy, which had passed, but we were willing to work with you under the circumstances.

As per our store policy, if a delivery is marked as delivered but wasn’t received by the customer, we have protocols in place.

First, we ask that the customer contact their local USPS to ask where it was left - it may have been accidentally delivered to the incorrect address. If USPS says they mis-delivered, we can file an insurance claim and give you a refund or replacement.

Second, if USPS does confirms it delivered to the correct address, we ask that you file a police report for theft. Once this report is filed and shown to us, we are happy to send a refund or replacement.

After relaying these options to you, you did not respond. Since you didn’t provide us with either a response from USPS or a police report, we could not refund you or send a replacement.

We love our customers and want to help to the best of our ability, but we also have store policies in place to protect us from fraud. You ignored our offered solutions, so we could not help you further.

Noté 4 sur 5 étoiles

Shipping confusion but it later worked out!

I got to the checkout and the shipping was $58. I live in Virginia. I thought it was fishy so I didn’t complete the purchase.

The vendor responded and I tried again. The shipping was what I expected this time. I received the products and they are lovely. I amended my rating.

2 mai 2025
Avis spontané
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Hi Natalie! We're so sorry this happened, could you let us know which item(s) you were trying to purchase? It may have been a weight error on our end, and we'd like to fix it!

Noté 5 sur 5 étoiles

An A-1 experience

An A-1 experience! I was worried that my order might not arrive because of an address issue on my part, but it turns out the USPS just wanted to give my order a tour of South Carolina before it arrived in Georgia again - lol. I reached out to customer support and the owner of Persephone's Hearth reached out within two hours of me having sent the email. Super responsive, super personable, honestly, all the good things you would want in interacting with fellow human beings. Here's to hoping my craftiness makes the embroidery otter doll I ordered come out looking okay!

16 avril 2025
Avis spontané
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Thank you so much for your review, Cathy! I'm glad your order got to you after its little vacation. Good luck on your doll!

Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding experience every time

I’ve made multiple purchases from Persephone’s Hearth and have always been satisfied! The products are high quality and perfect for gifting! Shipping is quick and the seller is very responsive.

1 décembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I recently ordered some prints and was…

I recently ordered some prints and was very pleased with the quality of the products, the speed in which I received them, as well as the thoughtful packaging. They also have a very unique selection of products. I like the fact that they support the artist community rather than selling factory made items. I would definitely order from this website again.

17 février 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

I appreciated everything being provided…

I appreciated everything being provided however I would have preferred if the image was actually printed onto the fabric vs. peel and stick because it didn't adhere to the fabric and made it finiky when stitching. Also it made it more difficult to see the design.

7 mars 2025
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Hi Sarah! Thank you so much for your honest review! We have many different artists who create our kits, so you may find one of the ones with pre-printed pattern on it more to your liking! I hope you enjoy your future embroidery endeavors.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful

The products were perfect and Allison was so super helpful in getting me parts of my order early! I would highly recommend Allison and her company!

5 mars 2025
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Thank you Haley! I appreciate the feedback!

Noté 5 sur 5 étoiles

You won’t regret your experience!

Allison is great to work with! She held my first order so I could order more kits and then ship them all together. She was proactive with communication and all around a kind human. I’m stoked to stitch the kits! I know they will be so much fun and so cute. I love coming back to see what the kit of the month will be.

2 mars 2025
Logo de Persephone's Hearth

Réponse de Persephone's Hearth

Thank you KJ! I appreciate the feedback!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus