Varning! oseriöst företag. Beställde ett hundkoppel. Ingen information om att det inte fanns i lager förrän jag själv kontaktar kundtjänst efter ca. 2 veckor , får senare ett svar att kopplet finns i... Voir plus
Petpaws
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Beställde hundmat från sida. Fick tracking information som inte fungerade. När jag kontaktade dom angående produkten fick jag information om att de inte hade produkten i lager och att dom skulle retur... Voir plus
Jag skulle handla hundfoder & en sele som jag inte hittade någon annanstans än här. Insåg att jag köpte fel storlek på selen och kontaktade därför kundtjänsten. Fick svar inom tio minuter och de kunde... Voir plus
Beställde en stor säck hundmat samt en leksak. Fick mejl om spårningslänk som inte fungerade och aldrig uppdaterades efter 11 dagar mejlar jag dom och frågar vad problemet är och får svara att paketet... Voir plus
Les gens ont aussi consulté
Varning
Varning! oseriöst företag. Beställde ett hundkoppel. Ingen information om att det inte fanns i lager förrän jag själv kontaktar kundtjänst efter ca. 2 veckor , får senare ett svar att kopplet finns i andra färger så väljer annan färg och det har jag väntat på i mer än en vecka nu utan någon information. Har kontaktat deras kundtjänst igen och sagt att jag vill avboka beställningen, inget svar från dem.
Scammer
Beställde hundmat från sida. Fick tracking information som inte fungerade. När jag kontaktade dom angående produkten fick jag information om att de inte hade produkten i lager och att dom skulle returnera pengarna. 2månader senare har jag fortfarande inte mottagit returen. Idag anmälde jag dom till konsumentverket för att får hjälp.
Oprofessionellt företag.
Hade beställt valpfoder och några koppel. Fick avisering om att paketet var på väg, men det gick inte att spåra. Kollade här på trustpilot (skulle man gjort från början) och såg att många inte fått sina varor. Kontaktade företaget för att fråga hur man kunde spåra paketet. Inget svar. Frågade igen och berättade om recensionerna. Då svarade de vänligt och ursäktade sig. Paketet var på väg. Mycket riktigt kom varorna efter ett par dagar. Tyvärr var det fel sorts foder som jag inte kunde använda. Jag kontaktade dem igen om hur man skulle returnera. Fick skriva ett par ggr innan jag fick svar. De sa att det skulle ligga en retursedel i paketet (en tunn papperspåse för 12 kg hundfoder) annars skulle jag kontakta DB Schenker… Det fanns naturligtvis ingen retursedel. Till slut orkade jag inte tjafsa med dem. Skänkte hundfodret till en vän istället…Fullkomligt oprofessionellt företag.
Lång väntan på fodret men mycket bra pris
Lång väntan på fodret. Men vid mailkontakt (trevligt bemötande) besked om snar leverans.
Köpte 3 st 14 kg säckar till mycket bra pris.
Varning
Skickar inte varorna trots att de svarat ett par ggr via mail att de ska! Flera veckor sedan jag beställde. Nu verkar inte ens hemsidan fungera, finns inget telefonnummer att ringa. Kommer polisanmäla om inte varorna dyker upp inom några dagar.
Lite lång leveranstid 16dagar…
Lite lång leveranstid la ordern 24 september fick leveransen 10oktober,företaget ligger i Mjölby, magasin.8, han e återförsäljare åt Lupus foder i Västerås, mvh Jonny
Begärde en retur på ett paket
Begärde en retur på ett paket.
Dom svarade ganska snabbt med att det inte var något problem och att dom skulle skicka retursedeln. Nu har det gått 1 månad sen första kontakt och jag har fortfarande inte mottagit någon retursedel. Mailar dom typ varje dag men får inget svar
SCAM
SCAM! I was charged at checkout 2000 kr for 8 cans of 200g wet food. Of course no one answers my emails to cancel my order and refund me. The website does not exist now and I cannot take my money back.
NEVER ORDER FROM THEM EVER!
VARNING, Du får inga varor
Gjorde misstaget att beställa hundmat 12 kg, ingen kontakt med s.k kundservice sen dess trots flera försök. Finns inget tel.nr. till företaget. Står samarbete m. Klarna, kortköpet gick ej via dem... Finns hur mkt som helst på nätet om denna kille/företag. Bakom företaget gömmer sig en 26-årig kille i Mjölby. BLUFF, lurar folk på pengar utan att skicka varan! Borde som vanligt googlat omdöme innan köpet, men glömde det denna gång.
Här på Trustpilot, varje gång de får neg omdöme, så dyker det upp bra omdömen, känns som att de ber vänner skriva dessa..
patetiskt... Polisanmälan är på gång från mig. Råder andra som blivit lurade att göra samma. VARNING, handla ej här !!!
Varning totalt oseriös säljare
Varning totalt oseriös säljare. Skriver att varan är skickad och att jag skall kunna spåra försändelsen med länk som inte finns med. Svarar ej på mail om varför och inga varor kommer. Polisanmäld av mig idag.
Snabba svar & snabb leverans som…
Snabba svar & snabb leverans som utlovat. Hade frågor om ett foder innan mitt köp & fick svar väldigt snabbt på mina frågor. Kommer definitivt att handla på Petpaws igen.
Bra service
Jag skulle beställa 3st Orijen hundfoder till mina 2 små vänner men råkade beställa 2 st och missade där med den ena. Jag kontaktade Petpaws och fick direkt smidig hjälp med att utöka min beställning, och fick det sedan levererat hem till dörren på 4 dagar. Väldigt nöjd.
Beställde antibakteriell mousse och…
Beställde antibakteriell mousse och pads för över snart två veckor sedan. Hittills har jag fått mejl två gånger om att det blivit distributionsfel och att man ska skicka varorna samma dag vilket inte hänt. Man har också meddelat att jag ska få en spårninslänk som inte hänt. Jag har nu hotat med att göra en polisanmälan som kommer ske på fredag om inte återbetalning görs fort som f*n
En månad sedan ordern och fortfarande inga varor
Jag beställde hundmat och en leksak för idag exakt en månad sedan (17 augusti). Vi fick en orderbekräftelse samma dag men sedan inte ett ljud eller några varor. Idag skickade jag tredje mailet om att nu räcker det jag vill häva köpet.
Handla INTE av Petpaws!
VARNING!
VARNING!
Beställ inte från denna oseriösa kille.
Helt uppenbart att de enda positiva recensionerna är skriven av honom själv. Detta var den värsta köpupplevelsen jag någonsin haft vid köp online. AI genererade svar på mail, när han skriver själv är det felstavningar och dålig svenska. Leveranstid på över 30 arbetsdagar, inlindat i en sopsäck och skickat till ett ombud långt bort. Hade gått snabbare att GÅ till fabriken och hämta produkten själv.
Om du inte redan beställt - UNDVIK!
Nu fick jag svar… De hade tekniska…
Nu fick jag svar… De hade tekniska problem. Då gäller det att inte skicka varor pga tekniska problem. Inte läsa mejl pga tekniska problem. Att inte svara på mejl pga tekniska problem… Nä, jag köper inte resonemanget och köper aldrig nån vara heller. Som tur betalade jag med Klarna så pengarna hade inte dragits än. UNDVIK!
Kommer inte beställa igen
Beställde en stor säck hundmat samt en leksak. Fick mejl om spårningslänk som inte fungerade och aldrig uppdaterades efter 11 dagar mejlar jag dom och frågar vad problemet är och får svara att paketet är framme och att mitt mejl måste hamnat i skräppost. Får några dagar senare en postavi men numret för att hämta upp paketet. När jag hämtat ut de ser jag att en 18kg säck med hund mat och en leksak endast ligger packade i vad som ser ut som en sopsäck som lätt hade kunnat gå sönder. Rekommenderar inte
2 månader och inga varor….
Beställde koppel och och leksak för 2 månader sedan. Efter 1 månad så fortfarande inget. Då maila jag dom och dom sa att leksaken var försenad. Dom frågade om dom skulle skicka koppel så länge, jag svara att jag behövde kopplet senast 3 september så att jag kunde vänta ifall leksaken han komma. En vecka innan mailade jag och skrev så dom inte skulle glömma skicka kopplet vilket dom svarade att dom skulle skicka samma dag då leksaken blivit ytterligare försenad. Nu har jag hämtat valpen och inget koppel har kommit och inget svar på 2 dagar…… så nä jag hade nog valt ett annat företag
Mycket bra kundservice
Jag skulle handla hundfoder & en sele som jag inte hittade någon annanstans än här. Insåg att jag köpte fel storlek på selen och kontaktade därför kundtjänsten. Fick svar inom tio minuter och de kunde ändra storleken utan problem. Dessutom erbjöd de sig att stå för de enstaka kronorna dyrare som den större västen var för att underlätta för mig. Otrolig kundservice, dessutom leverans efter 4 dagar, mycket nöjd. Definitivt återkommande.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

