Varning! oseriöst företag. Beställde ett hundkoppel. Ingen information om att det inte fanns i lager förrän jag själv kontaktar kundtjänst efter ca. 2 veckor , får senare ett svar att kopplet finns i... Voir plus
Petpaws
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Beställde hundmat från sida. Fick tracking information som inte fungerade. När jag kontaktade dom angående produkten fick jag information om att de inte hade produkten i lager och att dom skulle retur... Voir plus
Jag skulle handla hundfoder & en sele som jag inte hittade någon annanstans än här. Insåg att jag köpte fel storlek på selen och kontaktade därför kundtjänsten. Fick svar inom tio minuter och de kunde... Voir plus
Beställde en stor säck hundmat samt en leksak. Fick mejl om spårningslänk som inte fungerade och aldrig uppdaterades efter 11 dagar mejlar jag dom och frågar vad problemet är och får svara att paketet... Voir plus
Les gens ont aussi consulté
Varning
Varning! Totalt oseriösa! Efter 9 dagar kontaktar jag dem via mail då min vara inte kommit. Inget svar. Några dagar senare dyker en postavi plötsligt upp att jag har varor att hämta ut. Hämtar ut varan och tänker att det är för bra för att vara sant - och det var det också. De hade skickat fel vara. Köp inget från detta företag!
Bluff företag
Beställde hundmat den 19/8 och får mejl att ordern är skickad den 22/8 men får ingen spårningslänk. Efter ha hotat att åka in till Mjölby o prata med dom får jag först att mitt spårningsmejl hamnat i skräppost vilket är lögn och sen ber dom så mycket om ursäkt igår den 30/8 att min order inte kan behandlas förens första veckan i september för dom har tydligen inte min vara hemma. Dom ljuger så in i norden och har begärt pengar tillbaks från klarna. Undvik detta bluff företag för dom bara ljuger och din order får du inte
Beställning behandlas inte
Efter att väntat på beställningen i tre dagar utan att status ändrats (den är fortf inte ens skickad) har jag mailat att jag vill avbeställa ordern.
Oseriöst företag
Oseriöst företag. Jag verkar ha samma erfarenhet som fler kunder innan mig. Står att leverans ska ta 2-4 dagar, efter 9 dagar har jag fortfarande inte fått min beställning. Märkligt att dom inte skickar spårningslänk. Svarar på mail (eftersom det inte finns telefonnummer till ngn kundtjänst) att paketet är på väg utan att säga när. Sedan får jag mail där det står att "så kul att paketet har anlänt" fast det inte har gjort det. I nästa mail skriver dom att "kanske mail att paket har anlänt har hamnat i skräpposten" Det är massa smileys i varenda mail och felstavning, känns inte seriöst. Under utredning nu hos Klarna. Det är uppenbart att en tidigare recension med fem stjärnor är falsk. Varning för dessa!
Oseriöst företag!
Som andra skrivit så skickar de ut en bekräftelse på att paketet är skickat men skickar inte med något trackingnummer så att man kan följa det. Flera dagar går och inget paket kommer. Kontaktar företaget som tycker att detta är konstigt och ber mig kolla min skräpmail. Efter det får jag ingen återkoppling alls.
Vad jag kan se så är de inte heller återförsäljare av det märket jag beställde. Mycket oseriöst!
Oseriöst företag
När det står 2-3 dagaras leverans och nu har det gått 9 dagar och fortfarande ingen leverans då undrar man hur seriöst detta företaget är. Man får ingen information från företaget mer än att "Din order är på väg"frågan man då ställer sig är när??
Oseriöst företag!
Säger på hemsidan frakt 2-4 dagar och kundtjänst svar inom 24 timmar. Efter 9 dagar nu ingen frakt bokad och och inget svar på mina mail. Dom är också anmälda till Klarna för utredning.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

