Quickquack Avis 

107
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Dylan at the El Dorado Hills site on Bass Lake was very helpful and communicative. He got me signed up on a month to month quickly and was very cordial. These types of employees are what continues to... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

My car has been damaged since November 29th, we filed an Incident report #IAD0008450 on 12/7/2025. I was instructed to obtain an appraisal, I did so from Caliber Collison. After months and months of w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Why pay for a membership, have a lane for club members, but yet you pull in behind someone getting signed up and having a great conversation. What is the cashier lane for. This type of rude bull, serv... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I joined Quick Quack carwash immediately after purchasing new RAVE 4 expecting a simple, safe cleaning, to keep our car looking new. But after 6 months of using Quick Quack we noticed multiple scrat... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

2,3

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

107 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,3

Tous les avis

(107)

43 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

The car wash is satisfactory

The car wash is satisfactory: Be careful when entering at the entry gate: Make sure you are centered in the driveway: For if your vehicle is too far to the right, you will hit the concrete posts and do extensive damage to mirrors, doors and paint.

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Gary - we're sorry to hear you have had this experience. Safety is extremely important to us, and each location is designed with clear signage, directional markers, and barriers to help guide vehicles safely through the site.

Noté 1 sur 5 étoiles

The car wash was just bought by a quick…

The car wash was just bought by a quick quack. It was previously take five just before closing, which was not disclosed to me. I was up sold a full service car wash package where they vacuumed my windows, etc. I go the next week to get a car wash they are closed for three months. Send me to another one and not one of the locations they have or our opening has full service yet they are still charging me for it. I reached out to take five who then pond me off on quick quack, who has no one that you can even call as a customer service hence why they have a 2.1 review. Great job guys.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Jeff - we apologize that you had an unsatisfactory experience and for any miscommunication that occurred during your visit. Our customer care did review your account and refunded the charge from 5/7. We hope we'll have an opportunity to better serve you in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ripoff

I’ve been to WW White location several times and each time I go I have to purchase a membership again because they can’t find my membership or says I only purchased a single wash. This carwash is a ripoff.

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Ashley - we're sorry to hear you have had an issue with your account. We'd be happy to look into this and address any questions or concerns. Please send your phone number, license plate, and the last 4 of the card being charged to socialmedia@dontdrivedirty.com and we will have a customer care agent reach out directly to assist you.

Noté 3 sur 5 étoiles

Review 2

Review 2: Local Car Wash Service
Overall Rating: 3.5/5 Stars
Many customers search for affordable car wash services that balance speed, convenience, and cleaning quality. Recently, users of Quick Shine Car Wash received a standard full-service wash package that included exterior washing, tire cleaning, interior vacuuming, and dashboard wiping. Overall, the experience met expectations, although there were both strengths and weaknesses worth mentioning.
First Impression
The business appeared organized and busy upon arrival. Employees greeted customers quickly, and the line moved faster than expected. Buyers often appreciate businesses that respect their time, and the service team demonstrated efficiency from the beginning.
Features
The car wash package included several helpful features:
* Exterior wash with wax coating
* Tire shine treatment
* Interior vacuum service
* Window cleaning
* Dashboard wipe-down
Customers may also purchase upgraded detailing packages for deeper cleaning services. The waiting area included vending machines, chairs, and free Wi-Fi, which added convenience for visitors.
Price and Value
The standard package cost around $25, which placed it in the middle price range compared to similar services in the area. For most users, the service offered reasonable value because the car looked noticeably cleaner afterward. However, some buyers may expect more detailed interior cleaning at this price point.
Benefits
One major benefit was the speed of the service. The full process took less than 30 minutes. Another advantage was the friendliness of the staff. Employees answered questions politely and handled vehicles carefully.
Pros and Cons
Pros
* Fast service
* Friendly staff
* Convenient location
* Comfortable waiting area
* Noticeably cleaner exterior
Cons
* Interior cleaning lacked detail
* Some water spots remained on windows
* Prices for add-ons were expensive
Expectations
The service met expectations overall. Users looking for a quick and basic cleaning experience will likely leave satisfied. However, customers expecting professional-level detailing may need to purchase premium packages instead.
Repurchase Decision
Many customers would likely return for routine maintenance washes because of the convenience and speed. This service is designed best for busy drivers who want a reasonably priced cleaning option without spending several hours at a detailing shop.

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Thank you Emanda - we appreciate your detailed review and feedback. We hope to serve you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Damaged vehicle

Folsom Ca

4/27/26, 5PM, my car was bumped from behind while going through the car wash causing damage to my 2020 Tesla Model Y. This is not the 1st time one of my cars has been bumped from behind in the wash. This time it caused a dent in my rear trunk door. An incident report was submitted...now what?

Why is it so necessary to usher the cars through at only about 2 inches apart from each other?...give them a little space.

27 avril 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Kenneth - We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be. This incident was thoroughly investigated, and the footage confirmed that there was no malfunction of the wash or conveyor system that caused or contributed to the collision. In this case, the vehicle behind yours failed to follow the required safety instructions by not placing the vehicle in neutral, which resulted in the rear-end contact. Our wash procedures are designed with safety first while still providing a fast, clean, and efficient experience. Vehicles are separated by multiple conveyor rollers throughout the tunnel to maintain safe spacing and controlled movement. While the distance between vehicles can sometimes appear smaller from inside the car, the spacing is intentionally designed to reduce momentum and minimize the severity of incidents should a driver fail to follow instructions. In fact, greater spacing in a situation like this could have resulted in more significant damage. Upon entering the wash, every customer is instructed to place the vehicle in neutral, remove their hands from the wheel, and keep their foot off the brake until directed to exit the tunnel. When those instructions are followed, vehicles move safely through the wash without issue. We wash hundreds of vehicles daily across our locations, and incidents like this are very rare. As with a typical traffic accident, responsibility for damages rests with the driver whose actions caused the collision. We will continue cooperating with insurance carriers and provide any necessary information or footage to help ensure the appropriate party is held responsible. While we understand your frustration, we are unable to accept responsibility for damage that was not caused by the wash equipment or operation itself.

Noté 4 sur 5 étoiles

Employee BRANDON ceres, ca

Car was very clean, good customer service, BRANDON was very helpful at ceres, ca location

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Thanks Nick! We appreciate the review and the shout out for Brandon at our Ceres, CA location! We look forward to serving you again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Maryville Washington site

Maryville Washington site, most of the time vacuums don't work! or not at all! going on for 2 years! Don't go there!

25 avril 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello customer - Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing it to our attention.
Our team works diligently to keep the free vacuums well-maintained and in good working order for our customers. Due to high usage, they can occasionally become clogged—especially when items not intended for vacuuming are accidentally picked up. When that happens, we do our best to resolve the issue promptly.
If you ever run into a problem while using our vacuums, please don’t hesitate to notify a team member. It’s possible the issue is recent and hasn’t yet been reported, and we’re always happy to assist.
We’ll be sure to share your feedback with our team so we can continue to pursue the best possible performance. If you’d like to discuss your concerns further, our store leader would be glad to connect with you directly. Feel free to email your name, phone number, and license plate to socialmedia@dontdrivedirty.com.

Noté 1 sur 5 étoiles

Screwed my refund!!!

When we received the October 2025 Ceramic coating for the month it was 18.99 and then 29.99 mthly. I was charged 39.99. Call and they stated they would refund me my last month April since I will no longer be around a QQ for the summer. Never received the credit and when I called they said that was incorrect and still charged me for April. Will encourage my family & friends to NOT use this company. Others around to pick from.

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Denise - Thank you for your feedback. We understand how billing concerns can be frustrating and appreciate the opportunity to clarify.

Our records show that your membership renewed on March 29 at the advertised rate of $39.99 for the Ceramic Duck Membership. On March 30, you contacted our Customer Care team to cancel and were offered a one-month retention credit, which you accepted. As outlined during that call and confirmed in writing the same day, the credit applied to your April billing cycle, with normal billing set to resume afterward.

On April 13, you contacted us again requesting a refund. At that time, our team reviewed the account and explained that the charge was valid, as the membership had already renewed and the wash was used during that billing period on 4/2 and 4/13. Per the agreed terms and conditions, and because services were utilized, the charge is not eligible for a refund. During that same interaction, you requested cancellation and were advised that doing so would forfeit the retention credit. You confirmed cancellation, and your membership has since been cancelled, with access remaining through the end of the paid billing cycle through April 29th. A confirmation of this was sent to you as well.

We strive to be transparent with our membership terms, including billing timelines and cancellation requirements, which are provided at signup and in follow-up communications.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer service

I was sent an e gift card by your company and today at around 12: 30 P.M. when I tried to get my car washed I was approached by a young who gave me a million reasons why he couldn’t accept it. It got to the point where I became frustrated. I asked for a manger and this same young man told me there were no managers. So I got out of my car and went into the office in search of someone who could help me. In the office the young man kept asking me “ so what are you going to do about it” taunting me to make a mistake and hit him since he knew he had upset me. He later stated he was going to call the police which I agreed for him to do. At this same moment some guy came out with his arm in a sling who never introduced himself only telling me to leave since I was supposedly yelling. Yes I was yelling I was frustrated with the complete incompetence of their employees. I should have waited for the police but I decided to just leave to avoid any further issues.The employees kept mentioning there were cameras which everyone knows. Maybe that's why they taunt people knowing they can hide behind the cameras for protection. Luckily there are more and better car washes in this area.

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Connie - We’re sorry to hear that you experienced difficulty using your e-gift card and that the interaction left you feeling frustrated. That is certainly not the experience we want anyone to have when visiting our wash.

We would be happy to look into the issue with the gift card and review what may have happened during your visit. To help us investigate and assist you, please email our team at socialmedia@dontdrivedirty.com with the location you visited, a photo of the gift card barcode (if available), and the phone number and license plate associated with your visit. Once we have that information, we can review the transaction and the situation more closely and address any concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

The wash itself is fine. It's the membership where they get you

The car itself is fine. It's the membership that gets you. They offer you a discount, say $10 for the month of January. Then, when you're monthly membership is up and there's no money in the account, it basically freezes your membership. You can't cancel it on the website or the app. Turns our you're supposed to call. I figured (and this is on me) that my membership would cancel after a couple of tries to take out the payment. Right? Nope. Fast forward 21 days and they have been trying to charge your account. Except now I have money in there to pay a bill, but now I'm $39 short for the bill. Of course, NOW I can cancel. Except it's still good until the end of February. So when I call to get a refund I'm told that of course I can't. But I can use my membership for the next 9 days. The manager is conveniently not available. I'm on a call back list. I am not holding my breath.
Quick Quack just lost a customer.

19 février 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Stacey - Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear the wash itself met your expectations, though we’re sorry there was confusion and frustration regarding the membership.

Our Unlimited Membership is a subscription that renews automatically every 30 days from the original sign-up date. The promotion you mentioned was an introductory offer of $9.99 for the first month, with pricing returning to the regular monthly rate beginning in the second billing cycle. This information is included on promotional materials, pricing boards, and in the Terms and Conditions that are reviewed and signed during enrollment.

When a membership is created, customers sign the Terms and Conditions on the sign-up tablet and immediately receive a welcome email that includes the renewal date, renewal price, cancellation instructions, and a link to the full terms.

A failed or missed payment does not cancel the membership or change the billing date. Instead, the account is placed into a suspended status until the balance is brought current, and the normal 30-day billing cycle continues from the original enrollment date.

Memberships can be canceled at any time through the app, or our Customer Care team can assist directly. If you still need help with your account, please contact Customer Care at 888-772-2792 or info@dontdrivedirty.com. Our team is available 7 days a week from 6 AM – 7 PM PST and will be happy to review your account with you.

We appreciate the opportunity to clarify how the membership works and assist with any remaining questions.

Noté 1 sur 5 étoiles

The folks that work at the wash do not…

The folks that work at the wash do not help you, ultimately I believe that is where the mishap happened (deleted an old car and added new license plate) and they tell you to call the 800# and you get a message to call again later, no one to answer the 800 customer service #. So essentially you are left there needing a wash and can’t have it even though you have a membership. So I paid to add a car I already pay for and I was told I couldn’t get that refund. Why on earth would you not refund that?

And now I get these emails that say it’s resolved?

MEMBERSHIP CANCELLED. The absolute worst experience.

I drive across town now to go to another place and it’s worth it.

22 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Amy - Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the frustration you encountered and would like the opportunity to look into what may have happened with your account.

Our onsite teams are always happy to help with basic membership support, including up to two license plate swaps per year, which can also be completed through the app. Because our site teams have limited access to account history and billing details, situations that require deeper account review are sometimes referred to our Customer Care team so they can properly diagnose and resolve the issue.

Our Customer Care team is available 7 days a week from 6 AM – 7 PM PST at 888-772-2792 and actively assists customers throughout that entire window. While there can occasionally be delays during periods of higher call volume, our team is available and working to assist customers during those hours.

Without additional information, we’re unfortunately unable to locate your account to review what occurred or determine why the additional charge may have been made. We would be happy to have a Customer Care supervisor review your account and reach out directly to address your concerns. Please email socialmedia@dontdrivedirty.com with your phone number and license plate, and our team will follow up with you.

We appreciate you bringing this to our attention and would welcome the chance to help clarify and resolve the situation.

Noté 3 sur 5 étoiles

As a previous customer of Suds in…

As a previous customer of Suds in Redlands, I was a little disappointed when my son changed our membership to quick quack because it did not wash it as well and it certainly didn’t dry it as well! So I’m hoping by doing a review that the company will evaluate this and look at it because there are several other people that have responded the same way

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Gloria - We’re sorry to hear about your experience. At Quick Quack, we always aim to get it right the first time. While our technology and equipment are designed to deliver a great wash, no system is perfect, and there may be times when something gets missed. That’s why we stand behind our Clean Car Guarantee—if you’re ever not completely satisfied, simply pull around and let us know so we can address it right away. We’ll always do everything we can to make it right and ensure you don’t drive dirty. Our store leader would be happy to reach out directly to address any questions or concerns about your visit. Please send your phone number and license plate to socialmedia@dontdrivedirty.com

Noté 1 sur 5 étoiles

Staff was the only good this about the…

Staff was the only good this about the wash. My garden hose without soap could have done a better job. Would never recommend, and will definitely not spend $$ to come out with a dirty car.
Very disappointed

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Stephanie - We’re sorry to hear about your experience. At Quick Quack, we always aim to get it right the first time. While our technology and equipment are designed to deliver a great wash, no system is perfect, and there may be times when something gets missed. That’s why we stand behind our Clean Car Guarantee—if you’re ever not completely satisfied, simply pull around and let us know so we can address it right away. We’ll always do everything we can to make it right and ensure you don’t drive dirty. Our store leader would be happy to reach out directly to address any questions or concerns about your visit. Please send your phone number and license plate to socialmedia@dontdrivedirty.com

Noté 1 sur 5 étoiles

I've been a member of Quick Quack for…

I've been a member of Quick Quack for many years, at first when they opened, they were an awesome car wash, amazing experience. Lately, they don't really cut it, my car never leaves their wash clean. Today, I dropped the kids at school and thought I'd wash the snow off my car. However, I didn't realize I needed to update my credit card on file and I didn't have my purse on me. The attendant, would not let me through the wash, he refused service to me and was quite rude about it. This was at the Highland location off Timp, rude little blonde boy was the only person that I could see working. Instead of actually using customer service skills, and reminding me that I could go into the app and update my card, he made me turn around and leave. LOL, really? There isn't a shortage of car washes here in Utah, and you can better believe I will NOT be frequenting this business ever again. I've canceled my 3 car monthly membership and will happily pay someone else :)

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Michelle - we’re sorry to hear about your experience and appreciate you being a longtime member. After reviewing your account, it appears the membership was in a suspended state due to a failed payment. Our team did inform you of the issue and offered two options — to process the past-due payment to restore your membership or to purchase a single wash that day.
Unfortunately, we’re unable to provide a wash without an active, paid membership or single wash purchase. We understand this was frustrating, but our team was following company policy. If you’d like assistance reactivating your membership or updating your payment information, our Customer Care team would be happy to help at 888-772-2792.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid QuickQuack

And there on October 15th when a bunch of tree sap landed on my car. I only hand wash my car.

I went to the Rocklin location. They guy charged me $37.99 for a “deluxe”
Wash.

To my surprise a month later I got charged another $37.99 for my “subscription. What a shady operation!

After going back and forth over 4 emails they refused to refund me. Avoid this scam of a car wash.

15 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello David - Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear there was confusion regarding the charge and understand how frustrating that can feel.

Our records show that our Customer Care team attempted to review the situation with you over several emails. In order to locate and review a membership account, we do need the license plate associated with the visit, as this is the primary identifier used in our system. During the conversation, our team repeatedly requested that information so they could find the account and assist you, but unfortunately it was never provided. The other details shared, such as the last four digits of a card, can match multiple accounts and are not sufficient for us to accurately locate or verify a specific membership.

When a membership is created, customers review and sign the Terms and Conditions at the time of sign-up, and a welcome email is immediately sent with the membership details, including the renewal date, renewal price, and cancellation information. Our Unlimited Membership is a subscription that renews automatically every 30 days unless canceled.

Because the license plate information needed to locate the account was not provided, our team was unable to complete the review or make any adjustments. We also understand that the billing concern has since been addressed through your bank.

If you would still like us to review the situation further, we would be happy to do so. Please feel free to reach out to our team at info@dontdrivedirty.com with the license plate from the vehicle used during your visit, and we’ll gladly take another look.

We appreciate the opportunity to clarify.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY if your car is more than 5…

STAY AWAY if your car is more than 5 years old. I've been a customer for years. I recently went through their wash and the front wiper arm was damaged. The staff recognized the issue and an incident report was filed. The claim was rejected due to my car being more than 5 years old. They're lost a loyal customer due to this horrible customer service experience.

5 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Mike - we apologize that you had an unsatisfactory experience and disagree with the outcome of your claim. Without more information to identify your specific claim, we cannot directly address your concern, but we can assure you that we are committed to always doing everything possible to ensure the safety of every vehicle that travels through our wash. We wash hundreds of vehicles each day without incident, but in the rare case of damage, we always thoroughly investigate each claim.  We do have our damage claim policy posted in multiple locations at every facility including at the entrance of the wash.  As our signage at the entrance of the car wash states, “We are only responsible for items that are factory-installed, secured, undamaged, and on vehicles that are less than five years old. Also, antennas should be removed or retracted.”  Even with this policy, we will investigate any claim of damage to ensure that there was no malfunction of the wash that caused or contributed to the incident. If it is found that nothing malfunctioned during your wash to cause this incident, unfortunately, we would not be able to accept responsibility since it does fall in line with incidents that can occur with the age of the vehicle and is advised by our signage before you enter the wash.

Noté 2 sur 5 étoiles

Such a big Corporation wouldn't make it right.

I just discovered on my credit card bill that I was being charged double cost on my Quick Quack bill since June. In June I went to Quick Quack for a ONE TIME car wash on a car that I usually don't drive. I learned from their Customer Service that I must have added that car to my account. I did not. She looked up that June was the only time I had that car in. The frustrating part is that the only thing Quick Quack would do is apply credit to my next months bill, and I was out of luck the other 5 months I was billed. Such a big corporation and they wouldn't make it right.

6 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Lance - Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear about the frustration this situation caused.

Based on the details provided in your review, it sounds like a second vehicle may have been added to your account during your visit. When a vehicle is added to an Unlimited Membership account, it becomes its own membership and will automatically renew every 30 days unless it is canceled. Customers also receive monthly invoices at the email address provided at sign-up so they can clearly see what vehicles and memberships are being billed each cycle.

Unfortunately, without additional information we’re unable to locate your account or review the interaction you mentioned with our Customer Care team. If you would like us to take another look, please reach out to info@dontdrivedirty.com with the license plate(s) associated with your account so we can review the account history and confirm what occurred.

As outlined in the Terms and Conditions agreed to at enrollment, memberships can be canceled, including removing an additional vehicle, at any time by contacting Customer Care at least 10 days prior to the renewal date by email at info@dontdrivedirty.com or by phone at 888-772-2792.

We understand billing questions can be frustrating and would be happy to review your account further if you’d like us to take another look.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is shady AF

This company is shady AF. For about a year I was paying for their premium car wash “experience” $35/mo . Finally, I realized that I don’t use it enough to make it worth my while. I cancelled online and they popped up with a free month . I accepted. Why not. Well, I got charged again a month later. So I called to complain and get my money back and they said “ when you accepted the free month, it automatically charges you again after that free month and since you accepted it, I can’t give you your money back.” It must have been the tiniest print because I never saw that. I never used it and it’s only the second day of the month. I just find it terrible service for any company to trick someone who is cancelling into continuing a membership. Super shady. Horrible business practice. Not to mention, my car was never clean the first time through and left permanent streaks on my new car.

2 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hello Penny - We’re sorry to hear about your frustration and appreciate the chance to clarify how our cancellation and retention offers work. Like many membership-based businesses, when a customer begins the cancellation process, they may be offered retention offer such as a free month as an incentive to continue their membership.
If the cancellation is started over the phone, our team explains verbally that accepting the free month does not cancel the account and that billing will resume after that month. A follow-up email is also sent immediately, confirming that the free month was applied, noting that the account remains active, and showing the next billing date.
If the cancellation is started through our app, the process is visually displayed on-screen. Customers are presented with two clear options:
1. Accept Free Month (to continue membership)
2. Continue to Cancel Membership
Choosing “Accept Free Month” confirms the decision to remain an active member, and the following screen again thanks the customer for staying and continuing their membership with us.
We make every effort to be clear at each step, but we sincerely apologize if you feel it was not made more clear. We value your feedback and will continue looking for ways to improve communication so that our members always feel confident in their choices.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scratches car

I joined Quick Quack carwash immediately after purchasing new RAVE 4 expecting a simple, safe cleaning, to keep our car looking new. But after 6 months of using Quick Quack we noticed multiple scratches on the top and sides of the roof both sides. The damage was not noticeable immediately after first wash but after 6 months of washing the marks are clearly visible. It is a new car and there is no other way it could have gotten identical scratches on both sides of the roof.

I cannot recommend this place and strongly suggest going elsewhere if you care about your car’s finish.

17 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Quickquack

Réponse de Quickquack

Hi Jo- We apologize that you had this experience. We are committed to always doing everything possible to ensure the safety of every vehicle that travels through our wash. Quick Quack Car Wash’s systems are “brushless” and utilize a combination of soft-cloth and neoprene foam (scuba suit material) in order to be safer on your car’s finish.  We wash hundreds of vehicles each day without incident, but in the rare case of damage, we always thoroughly investigate each claim and work with our customer for a resolution. Did you speak with a store leader and file a claim? Please send your phone number and license plate to socialmedia@dontdrivedirty.com and we will have our store leader reach out ASAP to assist you.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus