Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Contact with this Company was via AGA/RANGeMASTER regarding concerns that my Rangemaster had blown the mains trip a couple of times and I wanted advice assurance. The job was passed down to a loc... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a few problems with our Rangemaster cooker, contacted them and Max the engineer arrived. Very friendly, helpful and efficient also respectful of our property. Repaired the oven and replace a d... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We wanted to change the colour of our Rangemaster cooker and phoned for advice, as to whether we could buy replacement oven door skins and drawer fronts. Despite our cooker being 16 years old, Repai... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was extremely impressed with the service I received. The engineer arrived on time, quickly identified the issue with my range cooker, and carried out the repair with real professionalism. He was kno... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

616 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 81 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(616)

30 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero Customer Service

I paid the full cost of my Aga refurbishment, approximately £4,500, on 26 June 2026 after being advised that the work would be completed within 8 to 10 weeks. More than 16 weeks later, the work has still not been carried out.

After receiving little communication, I had to chase progress myself before eventually being given an installation date of 15 October. The day before the scheduled appointment, I was informed that the engineer could not attend because his van required a replacement windscreen and that the next available date would be 4 November. Whilst I fully appreciate that unforeseen circumstances can occur and I do not blame the engineer involved, I struggle to understand why alternative arrangements could not be made by the company to honour a long-awaited installation date.

My real concern is the overall customer experience. The company has held the full payment of approximately £4,500 since June, the refurbishment is significantly beyond the timescale originally quoted, and despite further emails seeking reassurance and confirmation that the work will proceed on 4 November, I have received no response.

As things stand, I have no certainty that the refurbishment will actually take place on the revised date and I am finding the lack of communication increasingly frustrating.

I hope the company responds and resolves this matter promptly, but based on my experience so far I cannot recommend the service.

20 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Broach,
We are saddened to hear about your experience thus far and would respond as follows:
We would like to confirm that lead times supplied to us by AGA Rangemaster for Cosmetic Parts that need to be manufactured are an ETA only. Unfortunately, we cannot predict the exact time frame when any Refurbishment Parts will be manufactured as they are “made to order”. We can only go on the information we are provided with from AGA at the time, which is a Supply Chain Issue. Repairtech Services ((UK) Ltd cannot be held responsible for any delay in any parts being manufactured.
We understand that the said parts for the AGA Refurbishment were available for delivery to your address on 15.10.26 but regrettably, due to unforeseen circumstances, the Engineer experienced an issue with his van so would not be able to attend on the day of the arranged visit. Due to this, we did attempt to reallocate the job to an alternative Engineer to expedite it for you. Unfortunately, we had no other Engineers who could accommodate you before 04.11.26. This is mainly due to their already filled diary bookings plus a refurbishment requires a full day with 2 men. We further confirm that we have since been in correspondence with you and your appointment has since been brought forward by one day to the 03.11.26.
We do sincerely apologise for the delay however, we are sure that you will be happy with the Refurbishment once it is complete.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unreasonable and short sighted

I booked an engineer visit, with a hefty minimum call out fee of £168, because my rangemaster had no power and the fuse switch would not reset. Some elements had needed to be replaced 6 months earlier, which also included the £168 call-out fee. The engineer examined the back of the oven and quickly identified the issue. They told me that one of the wires had not been properly reconnected following the previous repair and that this had now become loose and was causing a short circuit. They reattached the wire correctly and the issue was fixed. The visit took 10-15 minutes in total. I called customer service to explain the situation, that the second visit was only necessary because the job was not completed correctly the first time, and I therefore expected a refund. I was immediately told that I wouldn't be getting a refund for the recent visit, as the work was completed correctly. I said that the call-out fee for the first visit should be refunded and I was told that the case would be investigated. I subsequently received an email saying the two incidents were completely unrelated (what an unfortunate coincidence!) and that I would not be getting a refund. In my opinion, I've paid twice for the same job (£336) and this company only cares about short term profit and does not care at all about their customer's experience and their long term reputation. If they had done the right thing and refunded one of the call out charges, I would be a delighted customer, leaving a 5 star review and singing their praises. Now it's the opposite.

27 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Gareth,
As already advised to yourself via email on 30.09.26, during the call-out on 27.09.26 the Engineer did indeed find that one of the wires from the FAN element was touching the metal back panel of the cooker and was causing a short circuit. This was corrected and the Appliance was left working to specification. However, the Engineer wrongly assumed, and advised you, that the previous Engineer had replaced the Fan element, leaving a loose wire. This is totally incorrect. The previous Engineer who had attended in February had replaced the UPPER and LOWER elements in the oven and the Fan element was not touched as there had been no fault with it. If they had of worked on the Fan element, and left a loose wire, then the reported tripping would have happened soon after the repair and not seven months later.
We confirm that you have been advised correctly and no refund is due as the latest fault was caused by an entirely different component to the visit in February and has no correlation.

Noté 2 sur 5 étoiles

Contact with this CompaBadny was via…AGA

Contact with this Company was via AGA/RANGeMASTER
regarding concerns that my Rangemaster had blown the mains trip a couple of times and I wanted advice assurance. The job was passed down to a local domestic repair company. The bill for callout was £168 noe main fault was detected but recommended that tec returned to fit a new oven light socket
1 Week later advised unit was in stock at £15 +Vat and Post total £30 but additional £80 to fit total £248 to fit a £15 fitting that takes total of 10min
Local Tec base is 4 miles from my location
I believe this is well over the top and very bad customer service I hope this comment gets back to AGA.
E.Hammond

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Hammond,
We are disappointed to receive your 2* review and would like to confirm the following. You reported that the LH Oven was completely dead in your 13-year-old Rangemaster Appliance and so was the bulb. Due to the reported fault and your appliance being over 9 years old, an Inspection quote of £168.00 was supplied. You were also informed that that once the Engineer had inspected your appliance, you would receive a follow up non-obligational quote detailing the required Parts, Return Labour and Postage.
You duly accepted the Inspection Quote for £168.00 and made payment. Subsequently, a call-out was arranged with the Engineer. Upon attendance, the Engineer fully inspected your Appliance and found that all Elements were working fine and to specification. It was RECOMMENDED that the light socket was replaced and a Return Visit Quote was sent. As previously stated, the quote is non-obligatory and the Return Visit fee is added to the quote should you so wish for the Engineer to re-attend to replace the said part required. However, you did reject this quote but note that you proceeded to purchase the part required from ourselves via a Sales Order, rather than the Engineer re-attending, so that you could arrange fitment yourself, which of course if your prerogative.
With reference to your statement “I believe this is well over the top and very bad customer service I hope this comment gets back to AGA.” We would like to point out that all customers are informed upfront of our Inspection and Revisit costs and these are agreed in line with the parameters as set out by the manufacturer AGA Rangemaster, as we are their approved Repair Agents.

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor engineer and awful customer service

They sent an engineer to fix a minor cosmetic problem with ignition on our stove. After 90 minutes working on the stove he had broken it, and we have had to pay for a brand new stove. And they totally ignore our complaints about this, refusing to acknowledge responsibility for their engineer's mistake. Very poor engineering, dreadful response to our complaint. I recommend anyone avoid this company

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Lazenby,

This review is misleading and does not accurately reflect what happened.

Our engineer did not attend a fully functioning cooker and then "break" it, as claimed. During the visit, a gas leak was identified on the gas pipe components before the hob-top was even raised or the mechanical components inspected. The subsequent investigation found that further parts were required and that some were unavailable, meaning a repair could not be completed.

We investigated the complaint fully with our engineering team and found no evidence that our engineer caused the gas leak or the subsequent issue with the appliance. We therefore completely reject the suggestion that our engineer "broke" the cooker.

Nor have we "totally ignored" the spurious complaint. As a gesture of goodwill, we refunded £759.41 for the parts and postage from the original quotation. The labour charge was not refunded because there was no basis for concluding that our engineer caused the fault, and as per our T&Cs once the Engineer has attended no refund can be processed.

We accept that you are unhappy with the outcome, but dissatisfaction does not make the allegations in this review factual.

We stand by our engineer, our investigation and our decision.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service, friendly engineers, Appliance is now working again! :)

20 août 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Emma.P,
Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate you sharing your experience and are delighted that we were able to assist you. Please do not hesitate to contact us should you require our services again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Contacted by engineer very promptly…

Contacted by engineer very promptly after logging fault. Repair by replacing grill element diagnosed & fault repaired quickly.

19 août 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Bertram,
We are delighted to hear you were happy with our services, it’s always great to hear such positive feedback. We appreciate you taking the time to leave a review, thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a few problems with our Rangemaster…

Had a few problems with our Rangemaster cooker, contacted them and Max the engineer arrived. Very friendly, helpful and efficient also respectful of our property. Repaired the oven and replace a door seal and catch.

The oven is like new now. Would highly recommend this company for all your repairs and servicing.

Thank you

12 août 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Slater,
Many thanks for sharing your feedback about our service. We're really pleased to receive your review and to hear the experience was a good one. Your comments have been passed on to Max and if we can help again in the future, please do not hesitate to get in touch.

Noté 5 sur 5 étoiles

I was extremely impressed with the…

I was extremely impressed with the service I received. The engineer arrived on time, quickly identified the issue with my range cooker, and carried out the repair with real professionalism. He was knowledgeable, tidy, and took the time to explain what had gone wrong and how he’d fixed it. The cooker is now working perfectly again. Excellent service from start to finish — highly recommended.

31 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Ms Bennett,
Seeing that you had a 5-star experience is the best thing we could hope for! Your feedback is highly valued and your kind comments have been passed on to the attending Engineer. Thank you for taking time out of your day to rate us. We really appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

We wanted to change the colour of our…

We wanted to change the colour of our Rangemaster cooker and phoned for advice, as to whether we could buy replacement oven door skins and drawer fronts.
Despite our cooker being 16 years old, Repairtech were able to order the parts, which arrived after 6 weeks and now we have a brand new looking cooker for not too much expense. Fantastic service, helpful staff, would fully recommend them.

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Alan S,
We appreciate you sharing your experience and are delighted that we were able to assist you. All feedback is shared with the team in the office who really do love seeing such positivity about our service. Thank you for taking the time to leave your review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good experience

The Repairtech engineer that attended my property was professional and was able to fix my fridge with the parts he had on his van. Great service!

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear JC,
Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear that you rate us as 5-star. Should you require our services again in the future, please do not hesitate to contact us.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Engineer arrived within the timescale advised. Was very friendly & polite and sorted the problem with our Rangemaster. Gave good advice too. Glad to have it up and running to full capacity. Would definately use Repairtech again. Thank you.

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Ms Evans,
We are delighted to hear you were happy with our services, it’s always great to hear such positive feedback. Thank you for taking the time to leave a review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Arranged for a quote which I agreed to…

Arranged for a quote which I agreed to only to have an unknown number call me demanding full payment for service they not completed nor offered any dates . This does not align with normal business practice i.e deposit then balance on completion of work. Sent email looking for response on 8 May still no reply. Avoid

8 mai 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Jim,
Your review does not reflect what actually happened. Our payment terms were explained clearly from the outset and are the same for every customer. During your phone call with our Customer Service Advisor, you stated “not paying upfront” and abruptly ended the conversation before any service dates or further arrangements could even be discussed.
You then sent an email questioning why the call came from a withheld number, criticising our payment structure, and stating what you believe “normal industry practice” should be. Whether or not our terms suit your personal preference does not make them inappropriate or unprofessional. Businesses are entitled to operate under their own payment policies, and customers are equally free to accept them or decline them respectfully.
No payment was taken, no work was carried out, and no confirmed booking was ever made. Leaving a 1-star review purely because you disagreed with our terms of business is unfair and misleading.

Noté 5 sur 5 étoiles

Overall brilliant service

From start to finish brilliant service, great customer service and really efficient, would highly recommend.

Polite from the first phone call with lots of knowledge, the engineer was really pleasant on time and a quick turn around.

Will be using these services again.
Thank you

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Ms Jones,
We're thrilled to hear you've had such a positive experience with us. It's always rewarding to know that we met your expectations as we always strive to provide just this and your comments have confirmed it. Thank you so much for taking the time to share your feedback, it is really appreciated.

Noté 1 sur 5 étoiles

Incompetent, Ignorant, Arrogant

RepairTech are Aga Rangemaster’s recommended repair agents so, when the Aga failed to properly cook the Christmas turkey, and investigations suggested that the simmering oven was too cold, I naturally turned to them.
The call-out fee was the not inconsiderable sum of £240. What I got for that was a visit from a technician who stuck a digital thermometer in the oven, pronounced the recorded temperature to be within the acceptable range, and who dismissed the undercooked turkey as ‘just one of those things! In addition, no visit report was provided, not even when requested by e-mail.
When the Aga then failed to properly cook the Easter lamb joint, I was absolutely certain that something was amiss, and decided to conduct my own investigation. With the help of the cooker’s instruction manual and ChatGPT (yes, it really does work), I was able to identify the probable reason and conduct a test using a cold load (a pan of water) which proved that the suggested cause was indeed the fault.
I then contacted RepairTech again (copying Aga in), telling them of my findings, and pointing out that the test I had conducted was precisely what their technician should have done in January. Aga were extremely supportive and, perhaps as a result, RepairTech agreed to send the technician back again. Aga hen suggested that we might like an alternative technician, to which we agreed. An appointment was duly made but, less than a week before the visit, RepairTech called us to say that the second technician was no longer available. The lady I spoke to stated that RepaiTtech has ‘…thousands of engineers…’, but apparently they only have one covering North Wales and, even then, only on Tuesdays and Thursdays!
When I spoke to the technician on the ‘phone, it turned out that he did not know how our Aga worked and, even worse, didn’t even have a wiring diagram for it! (How was he supposed to have diagnosed and repaired the fault in January when he didn’t even know what he was looking at?) I therefore had to e-mail him my copy in order for us to continue our conversation and even then, he took some persuading that the fault diagnosis had any merit. He also seemed to think that a bimetallic analogue thermometer would never read the same as a digital one. (An interesting concept since for them not to do so would be a violation of the laws of thermodynamics.)
Aga obviously agreed with my diagnosis of the problem since they sent the required spare parts in advance of the technician’s return visit in order to spare me the pain of a RepairTech having to come back a third time.
An appointment was duly made, with the repairman scheduled to arrive between 3 and 6 p.m.. The latter time came and went, but no technician, no text message, no ‘phone call. In the end, he arrived about 6:10 p.m. and set to work, making it clear that he disagreed with the fault diagnosis whilst being completely unable to offer an explanation of his own. The parts were duly swapped over and the Aga switched back on. Once again, no visit report was provided.
Last weekend I had the chance to repeat the test I had conducted previously. The results showed that simmering oven heat transfer had increased three-fold, and that there was prompt temperature recovery following the introduction of a cold load. Both results validated the fault diagnosis ChatGPT and I had arrived at.

RepairTech are a complete shower. This has to be the worst repair experience have ever had. I hope and pray that will never, ever need their services again. (Please note that Aga were nothing but extremely sympathetic and supportive during the whole process. I used to have an old oil-to electric conversion Aga which had an issue. Once again, Aga were extremely helpful, even to the extent of arranging for people from Telford to come out, partially dismantle it, and rectify the fault. It is therefore both surprising and a shame that Aga have paired up with such a poor service agent as RepairTech.)
I have no doubt that RepairTech will post a slopey-shouldered reply to this review so, when they do, I hope they address the following questions:
- Why was a technician dispatched who did not know how the appliance worked?
- How was the technician supposed to diagnose fault when he did not have access to the relevant technical information, i.e. the wiring diagram?
- Why did the technician dismiss the failure to properly cook the Christmas turkey when that information was key to diagnosing the fault? And
- If they claim there was no problem with the part which was replaced, why has the heat transfer rate increased threefold, and why do I now see almost immediate temperature recovery in the oven in question?

Update: On the back of this review, RepairTech's MD ordered an investigation. It's good to see that they take feedback seriously.

5 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Rangemaster gas oven repair.

We booked Jason via Rangemaster. He was superb. The two ovens in our Rangemaster 110 had both cut out within minutes of each other at an awkward time … four months ago. The company we first booked had sent us a gas engineer who ordered, and then fitted, new parts but — as Jason pointed out — they were the wrong parts, which is why the ovens still failed to work, after the first engineer’s visit.

Jason was courteous, quietly competent throughout and rapidly sorted out the problem. Both our ovens now work.

Thank you.

5 mai 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Atkinson,
Thank you for taking the time to leave a review. Our highest priority is customer satisfaction and we're glad to hear that you're pleased with the service provided by Jason and your appliance is repaired. Please do not hesitate to call again should you require further assistance in the future as we will be more than happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

The engineer came to service our cooker…

The engineer came to service our cooker today
He was so pleasant and professional
Talked us through everything and made sure we were happy
100% recommend this company and their engineers

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Mr Holden
Many thanks for taking the time to leave a positive review. We are happy to have been of assistance, and your feedback has been passed on to the Engineer. Please do not hesitate to contact us should you require our services again in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good communication and great service

Having moved in to our house I discovered that the Rangemaster cooker had several issues. I struggled to find anyone to service it because it is dual fuel. I contacted Rangemaster. The lady on the phone was great; I was pulling my hair out at this point and she explained everything, sent me an instruction manual in pdf and organised everything I needed. The engineer from Repairtech was fab. He explained everything that he was doing and ordered the spare parts we needed. He came back to fit everything and I now have a cooker that works. I am very impressed with the service I received. Thank you.

7 avril 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Christine
Many thanks for sharing your feedback about our service. It's always rewarding to receive such praise, and it motivates us to continue delivering the best service possible. Should you require assistance again in the future, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service from start to finish

Great service from start to finish, engineer came on time and sorted my cooker, very friendly and professional

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Ms Brownell,
Seeing that you had a 5-star experience is the best thing we could hope for! Your feedback is highly valued and will be passed on to the attending Engineer. Many thanks for taking the time to leave a review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Rangemaster cooker service

Booked a service via Rangemaster and an engineer arrived via RepairTech. The engineer provided make updates throughout the day regarding his ETA. When the engineer arrived he was courteous, polite and very efficient and even managed to fix another small problem we had with the hob whilst he was here. Probably paid over the odds for the whole service but wanted peace of mind that the service was conducted by a reputable person. Overall pleased with the result.

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear David,
Thank you for taking the time to leave a review. Our highest priority is customer satisfaction and we're glad to hear you're pleased with the service provided. We have passed your comments on to the Engineer who we are sure will be delighted. Please do not hesitate to call again should you require further assistance in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Rangemaster use Repairtech what a rip off

I was contacted by Repairtech via Rangemaster and found that this service is a waste of time and money. They were very unclear up front how much they will actually charge you for a repair and after paying £168 for an engineer to visit and review the required repairs, they sent another estimate of almost £500, which I wasn’t expecting for a couple of simple fixes on handles that fell off and new spring for the oven catch. What a waste of time and money. If Repairtech could have been more up front about the cost of replacement parts I wouldn’t have agreed to the initial call out and I could have put the £168 towards a more up front and value for money service. Don’t use them, what a rip off.

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de Repairtech Services (UK)

Réponse de Repairtech Services (UK)

Dear Bcameron,

We were surprised to receive your 1* Review and must argue the majority of its’ content. Please be assured that we only made contact with you, following your submission of a Request for Service Call via the Rangemaster Website. Please note, we do not contact Customers unless they have requested our Services directly and as such your comment that we made contact with you is incorrect.

Following your request for a repair on your 12-year-old Rangemaster Induction Appliance, you were duly sent a Quote which detailed our Inspection Fee of £168.00. Please note, as your Appliance is over 9-years old you were quoted for an Inspection, this is in line with the parameters as set out by the Manufacturer and we can confirm that you were quoted correctly. The email detailing your initial quote also confirmed that once the Engineer had inspected your appliance, you would receive a follow-up quote detailing the required Parts, Return Labour and Postage. You duly accepted this Quote, accepted our T&Cs, made payment and subsequently a call-out was arranged with the Engineer. At no point did you query any costs or ask for any further information with regards to pricing or future quotations.

To address your statement that only a ‘simple fix’ was required, if that was the case then an Engineer would not have been required to attend. To reconfirm, you stated that your Appliance had four main faults; the oven door needs adjusting, handle fallen off, towel rail fallen off and the oven fan was noisy. Upon his attendance, the Engineer deemed that four different Parts were required to affect a full repair. For transparency, the required parts were a towel rail, oven door handle, towel rail studs and a door catch – all of which mirror your reported faults. We can confirm that these Parts are supplied by the Manufacturer and are genuine and authentic, yet we are still cheaper than other competitors.

From our investigation into your review, we are content that you were correctly informed throughout your discussions with Repairtech Services (UK) Ltd, but that in this instance, you were just not expecting such a costly figure for your many reported faults. We have made this assumption based on the fact that you asked us to keep your return visit quote open, whilst you shopped around for cheaper options.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus