Retro vGames Avis 

232
•
TrustScore 2 sur 5

2,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Words cannot express how infuriated I am with this company. Long story short, I ordered a PS3 with backwards compatibility in July and they sent me the wrong model 3 different times. They wanted... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ryan with Retro games is ABSOLUTELY amazing. I’ve already tried out all the games and they worked perfectly. From what I understand there are retro games now being counterfeit so I did my research and... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is run by scammers so be careful of your information. Stay away from their websites, they go by Retro vGames / RetroFam. Do not trust them scammers. If you have already ordered from them... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Yo, now they're trying to claim that all negative reviews are competitors. Okay, boomer. Like any reputable game store would give two shits about a shady business like RetroVGames. My one friend Ed sa... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de jeux
  2. aussi dans
  3. Magasin de jeux d'occasion
  4. Magasin de jeux vidéo

Écrit par l'entreprise

Welcome to Retro vGames– Your Ultimate Retro Gaming Store! We are passionate about bringing back the golden era of gaming by offering a carefully curated collection of retro video games, retro consoles, and gaming accessories from the most iconic eras. Whether you're a dedicated collector, a nostalgic gamer, or someone looking for a trip down memory lane, our store has everything you need to relive the classics. Our mission is to keep these classic video games accessible to both old-school fans and new generations eager to explore the roots of gaming culture We have refurbished and brand-new retro consoles, From iconic like Super Mario Bros. and The Legend of Zelda to rare gems, our collection expands to the NES, SNES, Sega Genesis, PlayStation 1, and more.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

232 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(232)

67 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMING OVERPRICED DROPSHIPPERS

SCAM. This shady, overpriced, dropshipping store purchased a GameCube game from me on eBay and sent it to a completely different address many states away from their physical store location. This is because they did not have the game in stock in their store and someone purchased it on their website, where they have it listed for $30.97. They bought the same game from me for $12.37 shipped, and had me ship it directly to their buyer, meaning they profited $18.60 off a game they did not have in stock but told the buyer that it was in stock anyways. Mind you, the pricecharting (aka average ebay sold value) for this game is $10, so these clowns are charging 3 times market value on their website, so I assume the prices in their physical store are just as horribly overpriced. Do not support this store/company in any way, they are clearly just into retro games to rip people off and make money and are not actually enthusiasts of the hobby in any way. Any game store that cares about their reputation and positively contributing to retro gaming would not scam like this with 3x pricing over market value and drop shipping.

17 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Ryan,

Thank you for taking the time to write this insightful review.

As you have stated yourself that you are a competitor. We've had instances in the past of our competitors trying to defame us and it is quite natural and common for people to do this sort of thing so we do not blame you.

If you did your complete research and actually visited our website to understand how we do our business, you would have understood our business model.

As you advertised your business in the review by claiming that that you sell games at a much lower cost than us on eBay, you will be aware that eBay only offers a 30-day return. Retro vGames offers a 121-day return warranty along with a 1-year add-on warranty.

You used the word 'Scam' multiple times, please understand the meaning of a scam company first.

* When our customers reach out to us, we always help them
* The prices on our website are the prices we charge. We do not have any hidden charges
* We mention the condition of the items on the listing. According to you we drop ship, how do we predict the condition?
* We offer a 121-day return warranty and a 1-year add-no warranty. We replace the items even if our customer reports an issue on the 121st day of the warranty.
* We clearly list everything that comes in an order.
* We not only sell on our website but on many other reputable platforms including eBay.
* We provide the tracking information as soon as we ship it.
* We provide assistance before order, during order, when the order is in transit, after the order is delivered, and if the our esteemed customers face any issue during the 121-day warranty period, we provide complete support.

Please practice common business ethics and do not try to defame our business.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible shipping and customer service

I bought a Psvita from this website and when I finally got it my screen just broke and went dim and started glitching while I was using it. Not only that but the packaging was terrible it came wrapped in a bag as if it shouldn't be treated as a fragile product
EDIT: I also discovered that the screen has lots of blackspots and I now have to angle my screen to be able to barely see anything. The company is telling me there is a slim chance of a product being broken yet there are multiple reviews which say they send broken and faulty products they wasted my time and they are STILL sending me offers to buy vita games from them to play on the faulty product they sent me, it's as if they're rubbing it in my face

17 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Jurral,

We are sorry for this experience.

Generally, we make sure that each item we sell is checked well and tested for quality before being sent to the customer. As a result, the chances of a product or part being defective or damaged are slim. However, we have discovered that sometimes a product may be damaged while on its way to the customer.

Please reach out to our customer support team at help@retrovgames.com or share your order information here and we will assist you with replacement.

We apologize for the inconvenience.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Store credit gone via glitch

I had a store credit from a previously returned game. When I went to place a new order the website glitched out and would not accept the order. My guess is that the credit was more than the order total and the system did not now know how to handle a zero dollar order. I came back a few weeks later and threw another game into the cart so I would not get a zero dollar order figuring this would solve any issues. I then dropped in my code for my credit and it had $0.58 left. I reached out to customer support to get this rectified. They said they could not track where the credit was used but that it was used. We went over my orders together and despite the fact that the math added up and I should have this credit left open they just stood by the "it was used" position. And, to boot, with almost every interaction they implied it was my fault. Don't order for this company! There are plenty of vendors selling these items.

28 août 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Paul,

We are really sorry about this experience. We have forwarded this to our relevant department and they are going to look into this. You should hear back from them within the next week.

We are sorry again for this experience and will resolve this.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

As a follow up to my previous review…

As a follow up to my previous review here I am updating all of you. After asking for a refund and starting the process they insisted for 3 emails over 2 days that they will replace the item. After clearly stating I will not accept a replacement I will only accept a refund after returning the item they requested I pay for the return because it's a "refubished" item. Keep in mind it was dirty, grimy, and missing parts that would make it a completed unit. This is clearly not refurbished and I am not returning it to them on my own dollar.

They have gotten a final follow up email from me requesting a return label. They have not replied to my previous email for almost 48 hours now. If they do not reply with one they will be getting blocked by my bank and getting a charge back to get my money back.

Do not buy from them, it is a hassle and you aren't garenteed anything you buy.

26 août 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Casey,

Thank you for your follow-up review. We apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced with your recent order.

We understand that you are seeking a refund and have already received an email from Ryan regarding the return label. As we mentioned, he has requested a return label and will share it with you as soon as he gets it.

We appreciate your patience and assure you that we are working diligently to resolve this matter as quickly as possible.

Thank you for your understanding.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a Nintendo 64 console and 4…

I purchased a Nintendo 64 console and 4 controllers and one game. Console was dirty and didn’t work. I requested to return the console and once it was delivered Retro vGames customer service abruptly stopped responding to any emails and now they have the console and one controller and my money. I would never recommend this site to anyone and I’m exploring legal options to recover my money

26 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Wendy,

Thank you for taking the time to leave this review.

While we apologize for the condition you received the console in and will be launching an investigation as to how and why this happened, we can see that you placed 4 orders with us and have opened a dispute on 3 of the orders.

We can also see that we did refund you for the console you shipped back and it was confirmed by the agent who has been assisting you with this issue. He replied to you with the confirmation fo refund 24 hours ago, If you have not received it, we apologize for it.

We apologize again for the condition in which you received the console in. We do take the feedback from our customers seriously.

Regards,
Retro vGames Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammed here as well

Scammed here as well. Ordered a refurbished gamecube and two games. The gamecube was disgusting, damaged, not refurbished and two of the controller ports didn't work. Never received either game. No response when I tried to return the console or cancel the games which were never shipped. I am currently disputing the transaction with my bank.

8 août 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Katherine,

We are really sorry to hear about this. Please share your order number and one of our customer success team members will be in touch with you and resolve the issues you have faced with your order.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a Gameboy Advanced SP online

Ordered a Gameboy Advanced SP online, a week later they refunded my order with no communication as to why. No email telling me it was refunded. I only figured it out because I looked at my account to see what step my order was at. When I called in, they couldn't give me an answer as to why my order was refunded, and could only confirm that my order had in fact been cancelled. Not impressed with the unprofessionalism and lack of communication

8 août 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Dillex,

We apologize for the inconvenience caused by the unexpected cancellation of your Game Boy Advance SP order and the lack of communication. This is certainly not the experience we want our customers to have.

This happened because we deal with used items. Sometimes, the demand for a particular item increases unexpectedly, and despite desperately trying to meet the demand, our stock runs out. Please accept our apologies again for the inconvenience you faced with not receiving a notification.

We will look into this and make sure that something like this never happens again. We hope that you will give us another chance to earn your confidence in us.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Make you’re self a favor don’t shop here!!

Holly fk were do I start first I get a message that I had ordered something that I didn’t for almost 300$ Contacted them and said it was a bug so I let it slide so delivery came around And turns out they send my package through FedEx. FedEx later couldn’t deliver my package because they don’t deliver to PO boxes so I had to drive an hour away to get my package just to turn out that the driver wasn’t there so I had to drive back the next day causing me to spend 40$ in gas This seller should advise they don’t ship to PO Boxes but the console it self was in grate Condition but horrible shipping experience never buying from here again ✌️✌️

2 août 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Juan,

We sincerely apologize for the incredibly frustrating experience you’ve had with your order. We understand your disappointment and frustration with the issues you encountered.

It’s unacceptable that you received an incorrect order notification, and the shipping process was far from smooth. There was an issue in the software that caused the order email to be sent out to you. Our team worked with the software development team and have made all of the efforts to prevent this from happening again.

We want to make amends and would love it if you would give us a chance to do this. Please share your order number here and our customer success team will reach out to you.

We value your business and hope to regain your trust.

Regards,
Retro vGames Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Experience!

I bought an item from this company. Immediately they start spamming my inbox with offers. Two days later i get a credit from my bank, no cancellation email. I reach out to support, and they give me stock out excuses. I call them out that their system still shows 10 in stock and then they say its a system issue, "but i should be able to reorder again". So basically stock out excuse was a straight up lie. Someone messed up pricing and they wouldnt honour an order that they accepted. I think other reviews reinforce their service quality. Horrible!

21 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Tahir,

The experience you had was caused by the fact that we do not deal with new items and mostly deal with used items. The issue with dealing with used items is that sometimes when the demand for a particular item is high, despite trying very hard to keep up with the demand and procuring items to replenish the stock, it can take time. We also cannot guarantee the prices to remain constant as they depend on the market and at what price our team is able to procure the items again. Despite this, we try our best to offer each of the items in our inventory at the best possible price while maintaining the quality with a 121-day warranty.

We sincerely apologize for the negative experience you’ve had. We hope that you will place another order with us and give us a chance to improve on the impression you have of us.

Regards,
Customer Success Team
Retro vGames

Noté 1 sur 5 étoiles

What a HORRIBLE company

What a HORRIBLE company! BUYER BEWARE!!!! I have been trying for a week to send back a SNES that did not work. I HIGHLY YOU SUGGEST YOU GO TO ANOTHER COMPANY! You do not want to deal with these people. I'm really beginning to think that I got scammed!

18 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Julie,

I'm so sorry to hear you had this rough experience. That's definitely not what we aim for at Retro vGames, where we put our customers first. To get this resolved ASAP, can you share your order number or the email address you used to contact us? With that info, I can personally get this to the right department and ensure they fix it for you.

I hope that you will give us a chance to make this right.

Regards,
Retro vGames team

Noté 3 sur 5 étoiles

Terrible at first, Updated with good communications

UPDATE - I was refunded for the PS3 and the communication with the company improved. Seems they are making reasonable efforts to improve their business which I applaud them for. Cheers and well played
INITIAL EXPERIENCE - Terrible, do not buy from these scam artists. Refurbished PS3 doesn't work. They do not answer e-mails in a timely fashion and support is basically non-existent.
Updating - The PS3 doesn't work and was poorly packaged, which might be why it doesn't work. They have reached out to provide support and I am working to resolve the issue. If they resolve it appropriately I will update further and increase their rating again.

26 juin 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Brandon,

We are very sorry to hear about your negative experience with our PlayStation 3 console. We strive to provide high-quality products and excellent customer service, so it's disappointing to learn that we fell short in your case.

We understand your frustration with the lack of timely response to your emails and the difficulty you faced in getting support. We want to assure you that we value customer feedback and take all complaints seriously.

Please contact us again at help@retrovgames.com with your order details, and we will do our best to investigate the issue and resolve it as quickly as possible. We are committed to making things right and ensuring your satisfaction.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company

Terrible, Terrible Terrible company, I have been trying to get a refund for a 3ds console that I purchased from them for a Christmas present last year, the console did not work. Reached out to them a few days later about the issue and it's now May 20th, they have the console and still no refund only excuse after excuse! Please save your time and money buy somewhere else

19 mai 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Juan,

I'm very sorry to hear about your experience and apologize for the frustration this has caused. This is not the level of service we aim to provide.

If you have already reached out to our customer support team, please wait and they will assist you and resolve your issue as it can take them a little time respond to a query during busy season.

Your satisfaction is our priority, and we want to ensure you that this will be made right.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Retro vGames

Noté 2 sur 5 étoiles

I’ll start with the positive seeing…

I’ll start with the positive seeing there isn’t much. I order a PlayStation one bundle with 2 games. The PlayStation system came fast and was well packaged and working. That’s about all positives. The games that were advertised to come with the system did not come with the system I received them in 2 separate packages weeks after receiving the system. One of the games final fantasy 8 came with no case and the last 2 disk I would be very surprised if they actually work. There help desk completely ignored my email. When I asked where the games that were advertised to come with my system were I was told they have several “warehouses” and the games would be shipped separately which kinda defeats the purpose of advertising as a bundle package If you ask me. Also that’s a complete lie seeing one of the games I received came with a receipt from eBay. There advertising is extremely misleading and safe to say after spending $300 here that I will never use this site again. The only reason they got 2 stars is because the system does work other than that there service is crap.

27 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Aaron,

We're truly sorry to hear about your disappointing experience with the order you placed on our website. While we're glad to hear that the PlayStation system arrived promptly and in good condition, we understand your frustration regarding the missing games and the condition of the Final Fantasy 8 game received.

Your feedback regarding the separate shipment of the games and the lack of response from our help desk is deeply concerning, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration this has caused you. We strive to provide accurate and transparent information to our customers, and it's clear that we fell short of this commitment in your case.

We appreciate you bringing these issues to our attention and want to assure you that we take your feedback seriously. We will investigate this matter internally to address any discrepancies in our advertising and communication processes to prevent similar incidents from occurring in the future.

Again, we apologize for the inconvenience you faced.

Regards,
Retro vGames team

Noté 2 sur 5 étoiles

Oh gosh.....

Oh gosh...... seeing how all I see are BAD reviews about this place I am now worried. I literally just spent 209 dollars on a psp, memory card, and game.... all I know is that I BETTER get good quality equipment or I'll run this place to the ground

2 mai 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Kevin,

Thank you for your review. We hope that you received your order and found all of the items working without any issues.

We provide a 30-day return and 121-day replacement warranty, so you do not have anything to worry about. Our customer care team is always ready to assist you in any way possible. All you will need to contact us is send an email to help@retrovgames.com

Best Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

They do not honor their product or their return policy

I was so excited to get my game system. I ordered a classic NES console with 2 controllers and multiple games, none of which were shipped together, none of which worked. The company is now saying since “I changed my mind” they are going to charge a 10% restocking fee and will not send me prepaid shipping labels to return the faulty product. DO NOT BUY FROM THEM.

30 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Heather,

We are truly sorry to hear about this experience.

The reason we have to sometimes ship an item or multiple items separately is in a situation where all of the items in an order are not readily available in our main warehouse. In this case, we ship them directly from another warehouse. This does increase our shipping costs but, this way, we can make sure that the complete order can be delivered to our customers within the expected time frame.

We offer a 121-day replacement warranty and you should not have to pay any charges for in this case. If your order was under the 30-day return period, you should have been able to return the order without any fee.

Can you please share your order details with us or send us another email at help@retrovgames.com so that our customer care team can assess your case again and assist you accordingly?

We again apologize for this ordeal and hope that you can give us a chance to make things right.

Regards,
Retro vGames team

Noté 5 sur 5 étoiles

Nice GameCube looks new

Update: I updated my review to 5 stars, because They shipped out another replacement controller lightning fast, and they were quick to process a refund on another order I have canceled. I have had nothing but a good experience with this company.

I was skeptical of buying from this company because of the bad reviews. However, I thought I would give them a chance. I ordered a GameCube with controller & Memory Card. I also ordered a Nintendo 64 Rumble Pack. I’ve not received the rumble pack yet. The GameCube package was packed well and very secure. When opened the GameCube looked brand new. I received the orange model which is supposed to be region locked to Japan. It plays US games with no issue so maybe they converted it, I don’t know. As far as shipping, I saw no signs of drop shipping. The return label had the shipper as Retro vGames, and there were a couple of advertisements from them in the box. I’m giving 4 stars because the aftermarket controller does not work at all. I contacted them & they’re supposed to send a replacement. Hopefully, it will be fast. At least I had a spare GameCube controller of my own. I purchased an additional 1 year warranty so I’m covered if issues arise.

27 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Reid,

We're delighted to hear that your GameCube package arrived securely and that the console looked brand new!

We apologize for any inconvenience regarding the Nintendo 64 Rumble Pack not being included in your shipment.

Rest assured, we're actively working on resolving this for you and ensuring a replacement is sent promptly. Thank you for bringing the issue with the aftermarket controller to our attention.

We'll ensure that a replacement is sent to you swiftly under your additional warranty coverage. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out. Thank you for giving us a chance, and we appreciate your understanding and support!

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

EBAY AND AMAZON DROPSHIPPERS

They buy all their merchandise from other sellers and have those sellers ship it directly to you.

They never see the games, they never test the games. They really have no idea what the condition or working order of any of their merchandise is. They say they ship from several warehouses, but this a complete lie. Why would you trust a company that so blatantly lies about their business practices? Just go to Ebay and buy the stuff yourself. At least you can view what that seller is like first hand. The response they will leave to this review will be a lie like all the other responses.

7 février 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Andy,

Thank you for providing your feedback about our company.

We provide a 121-day warranty for all of our items. If you are a customer and have faced any issues with your order, we request you to please share your order information.

If you are not a customer, we request that you follow the basic business ethics and refrain from trying to defame our business.

Thank you.
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

These guys are dropshippers

These guys are dropshippers. They buy from legitimate sellers on eBay and Amazon and try to scam the item away. They will then either dropship from a seller to your address or they buy or steal the item, get it sent to there place and send it directly to the customer for 3x the price. DO NOT BUY FROM THEM.

24 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Jon,

Thank you for taking the time to write your views about our company.

Please note that our customers are clearly aware of the prices of all of the items we sell and move forward with the purchase after agreeing to them.

We would also like to bring a fact to your attention that, unlike the warranty period of the platforms you have accused us of purchasing and shipping the items from, we provide a 121-day return period and at times go beyond this period to assist your customers.

If you are a customer and had any issues with your order, please provide your order details and we will be more than happy to assist you with any issue you face.

If you are not a customer, we would request you please follow basic business ethics.

Regards,
Retro vGames

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor communication and follow up

I ordered a PS3 and as far as I can tell the console is fine. However, the controller that was sent with it has a broken shoulder button. I initially contacted customer service by email and was told to "document" the problem with photos and/or a video. As requested, I created a YouTube video and sent the link to customer service. I received an initial response saying that they were looking into the issue, but have not heard from anyone since. I have now reached out several more times by email and have been met with complete silence. At this point, it doesn't look like my problem will be taken care of. I also found out this company drop ships so they don't have their own inventory. You are purchasing an item from an unknown seller and that information is not available to you, the buyer. Would highly recommend against using this company and instead find a local retro game store or a more reputable online dealer.

11 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi Ryan,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your recent purchase of a PS3 console and controller. It's disappointing to hear about the issue with the controller's shoulder button and the lack of timely resolution from our customer service team.

We have checked and can see that your replacement controller was delivered to you on April 20 according to the tracking details here: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?origTrackNum=92001903060085300080589251

We apologize for the delay in addressing your concern and for the lack of communication from our end.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to rectifying the situation for you promptly.

Regards,
Retro vGames team

Noté 1 sur 5 étoiles

Broken Xbox and poor customer service

I bought a refurbished Xbox One. When it came it didn't work even though they said it was "thoroughly tested". I asked what was required to send it back, they told me and I followed the instructions. When I followed up they told me they needed more info which I didn't have and basically said there is nothing they can do about it. $300 down the drain with a broken product and horrible customer service

10 avril 2024
Avis spontané
Logo de Retro vGames

Réponse de Retro vGames

Hi James,

We're truly sorry to hear about your experience with the refurbished Xbox One you purchased from us. It's disheartening to learn that the console did not meet your expectations despite being labeled as "thoroughly tested." We understand the frustration and inconvenience this has caused you.

Regarding the return process, we apologize for any confusion or inconvenience you experienced. Our aim is to provide seamless customer service, and it's clear we fell short in this instance.
We're committed to resolving this matter promptly and to your satisfaction.

Please provide us with any additional information or details you have regarding the return, and we will do everything we can to assist you further. You can also email the details to us at help@retrovgames.com if you prefer.

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Sincerely,
Retro vGames team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus