Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

I bought an iPhone 16; to start with, there were significant delivery delays, it took about 15 days to arrive, and in the end, they had to change the color because the one I wanted didn't pass their q... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

i bought an iphone 16 in december 2025. i waited a week just to get my phone. the condition was a bit disappointing despite me purchasing it in excellent condition. however, up until today (1/10/2026)... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

HORRIBLE EXPERIENCE. I purchased a device on their website. It has been 2 weeks and the device still hasn’t been delivered nor has there been a status update. I reached out to their Whatsapp repeated... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I'd been buying 2 products with CompAsia. Iphone 13 pro & Apple Smart Watch. All is good and functioning perfectly 😊👌🏻 The delivery is also fast n smooth within 2-3days working days after purchasin... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de débloquage et de recyclage de téléphones
  2. aussi dans
  3. Magasin de produits d'occasion
  4. Magasin de téléphonie mobile

Écrit par l'entreprise

CompAsia is the leading device-focused fintech and solutions provider in Asia, including financing, device care, subscription, buyback and trade in, retail and distribution services. Our online retail platform presence across the region including Malaysia, Thailand, Philippines and Singapore. More than just dealing in preowned phones, CompAsia sees technology as an integral part of its device lifecycle management business, which unlocks value for consumers by salvaging the worth of their old phones as well as smoothening the path to acquiring a new one. To date, CompAsia has launched a slew of innovations revolving around unlocking value of phone ownership from its financing programme, monthly subscription plan, trade-in programme and device protection programme.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

465 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(465)

355 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Barang yang dipesan melebihi seminggu…

Barang yang dipesan melebihi seminggu iaitu 10-12 hari tak ingat, order ip13 merah dapat warna hitam. Pesanan lambat atas sebab faktor stok tiada merah, menunggu bagaikan nak gila urgent nak pakai phone, customer service langsung tidak bertindak lebih awal untuk menukar warna, setelah usulkan laporan, customer service baru nak bertindak..bagi saya customer service tidak wajar mendapat 2-5 bintang, tapi ehsan saya bukan semua yang kita nak kita boleh dapat..apa pun tingkatkan mutu perkhidmatan terutama customer service..

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi Faisal Ghazali,

We sincerely apologize for the frustration and negative experience you’ve had with us.

To assist you as quickly as possible, could you kindly share your order number with us? This will help us look into the matter immediately and work toward resolving your issue.

We truly appreciate your patience and understanding, and we are committed to improving our communication and service to ensure you receive the service you deserve.

Thank you once again for your patience and understanding.

Warm regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Services and Quality Items

I have bought my IPhone 12 Pro in 2021 and in 2026 I bought my IPhone 15 Pro with them but they upgraded my iPhone 15 pro to Pro Max for free due to out of stock after purchase order done. They provide quality service. I will continue using their service in upcoming years.

Item tiptop quality.

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi Raden Emra Rizal,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Great services

12 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi adzreel redza,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 1 sur 5 étoiles

**Review**

**Review**

I placed an order **(Order No. CAMY260800227)** on **7 August 2026** because I urgently needed the phone for work. As of today, **12 August 2026**, the order is still showing as **“Processing”**, with no tracking number or clear explanation for the delay.

I contacted CompAsia customer service multiple times and was repeatedly told that the order is still **“Under Processing”** and that any updates would be sent via email. However, I have received **no further update or email** so far.

I even informed them that I am **willing to accept any available colour** if my selected colour is causing the delay, as I urgently need the item for work. Unfortunately, **there has been no response to this request either**.

Very disappointed with the lack of communication and the slow processing. I understand that delays can happen, but customers should at least be given a clear explanation and timely update, especially when the item is urgently needed.

12 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Ying Fong,

We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience.

We have sent you a separate email at 7:42 PM yesterday (13/8/2026) regarding the available color options for your replacement device. Kindly check your inbox, including your spam or junk folder, and let us know if you are agreeable to the available color option we offered.

We would appreciate your prompt response so that we can proceed with the shipment of your replacement device as soon as possible.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
CompAsia Support Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Item condition as per advertised

Item condition as per advertised. Would need improvement for the shipment status tracking.

10 janvier 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi Khuen Yew Leong,

Thank you for your review and support 😊

We’re happy to hear that you’re satisfied with the product and delivery experience. We truly appreciate your feedback and will continue working to improve even further. Hope to serve you again soon!

Warm regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience purchasing from…

Great experience purchasing from compasia, i buy a unit of ipad 10th gen but already sold out, so they replace it with upgraded ipad air, customer service also good and update from time to time

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi Nadzmi Farhan,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 1 sur 5 étoiles

Item not delivered. Cancellation forbidden by their own terms. Buy elsewhere.

Update – August 13, 2026

CompAsia finally refunded today – but only after weeks of chasing, vague replies, cancellation refusal, and escalating to Maybank.

Relieved to have my money back, but this should never have been this difficult. If something goes wrong with your order, expect a long, stressful fight.

Won't be buying from them again.

*********************************************

Money paid in full. Item not delivered. Cancellation forbidden by their own terms. Buy elsewhere.

When I requested a cancellation and refund, I was pointed to their terms and conditions, which state that once an order is accepted, "the order is not cancellable, and the payment made by the customer is not refundable."

So let me summarise:

They take your money upfront.

They fail to deliver within their own promised timeline.

They refuse to cancel or refund because their policy says they don't have to.

That is not a customer-friendly policy — it's a trap designed to protect them at your expense.

Customer service is slow, vague, and unhelpful. I got no resolution, no clear timeline, and no refund.

I have now escalated this to Maybank to dispute the charge. A waste of time and energy that could have been avoided if CompAsia simply honoured their delivery commitment.

My advice: buy from other platforms. Shopee, Lazada, or even direct from brand-authorized sellers offer better consumer protections, clearer cancellation policies, and actual customer support when things go wrong. Don't make the same mistake I did.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi DC YK,

We sincerely apologize for the frustration and negative experience you’ve had with us.

To assist you as quickly as possible, could you kindly share your order number with us? This will help us look into the matter immediately and work toward resolving your issue.

We truly appreciate your patience and understanding, and we are committed to improving our communication and service to ensure you receive the service you deserve.

Thank you once again for your patience and understanding.

Warm regards,
CompAsia Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Received a unit with a serious display defect

Order #CAP46330

Ordered a Galaxy S24 Ultra (Excellent grade) and the ordering/verification/delivery process was smooth and fairly fast (about 4 days to NCR). However, within days of normal use, the screen developed severe discoloration, flickering lines, and eventually went completely black and unresponsive — this is a hardware-level display defect, not something caused by mishandling or damage. I'm currently going through their 30-day Return and Exchange process to resolve this. Disappointing to encounter this kind of issue so soon after receiving what was supposed to be a quality-checked 'Excellent grade' unit. Right now they are not responding to my emails, which makes them unreliable. Will update this review based on how the resolution process goes. If they don't respond ASAP I might have to escalate this to Department of Trade and Industry.

10 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi John Lorenz Carabeo,

We sincerely apologize for the delay in responding, and for the frustration and negative experience you’ve had with us.

Upon checking, our respective team has reviewed your issue CAP46330 for further checking. We will continue to keep you updated via email regarding your device issue.

We truly appreciate your patience and understanding in this matter, and we remain committed to improving our communication and service moving forward.

Thank you once again for your kind patience and understanding.

Warm regards,
CompAsia Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM COMPASIA

had the worst experience! placed my order CAMY260700879, ten working days ago.and the status hadnt budged since. contacted the customer service back and forth through their emails and whatsapp- only recieved template written response and still no progress. i even offfered to change the iphone model to an available stock as i am in urgent need of a new phone, but they still press on the fact that the order is still "processing". I will file for KPDN report if the issue persists.

10 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience or frustration this matter may have caused. We understand your concern and truly appreciate you taking the time to bring this to our attention.

Please be assured that your concern has been forwarded to our relevant team for further review and assistance. Once we receive an update, we will promptly inform you via email.

We sincerely appreciate your patience, understanding, and cooperation while we work to address your concern.

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Received my order after 14 days

Received my order after 14 days, despite the advertised 3–5 working days. However, they upgraded my iPhone 14 to a 14 Pro due to stock issues. Arrived with 100% battery health and has been working great after two weeks. Overall, happy with the device.

9 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you so much for your generous and thoughtful review. We truly appreciate you taking the time to share your experience in such a detailed and encouraging way.

We are sincerely grateful for your kind words and support, and we apologize for the delay in fulfilling your order. We value your feedback and are using it to improve our services and provide an even better experience in the future.

We look forward to continuing to deliver the same level of quality and dedication in everything we do.

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Pending order with no updates.

I placed an order (CAMY260800021) on 1 August 2026. As of 9 August, the order is still showing as pending, with no tracking number or clear explanation for the delay.

I contacted CompAsia and received the following response:

"Hi, We sincerely apologize for the delay regarding your order CAMY260800021. Your order is currently in the midst of processing. Our usual processing time is 3-5 working days; however, due to the high volume of orders, there has been a slight delay.

We have escalated your order to the relevant team and requested them to check and expedite the process."

The stated 3–5 working-day timeframe has already passed, yet I still have no clear dispatch date or tracking information. Being told that the order has been "escalated" without a concrete update is extremely frustrating.

I have requested a refund because I am no longer comfortable waiting indefinitely for an order that was advertised with a 3–5 working-day timeframe.

If the item was not ready for dispatch, I believe the availability and expected delivery timeframe should have been communicated clearly before accepting payment.

I hope CompAsia can resolve this promptly and provide a transparent explanation.

9 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We have reached out to you via email regarding this matter. Kindly check your email inbox, including your junk or spam folder, for our message.

Thank you for your patience, understanding, and for bringing this matter to our attention. We truly appreciate your feedback.

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Have made multiple purchases here in…

Have made multiple purchases here in the past 3 years, so far everything is good and customer service is very responsive!

7 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi Joey Sim,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Buy second time already

Buy second time already, the phone conditions was good not scratch. Recommend to but secondhand phone from here.

14 janvier 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi 戴勇康,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Good and trusted

7 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Hi inamaz,

Thank you so much for the 5-star rating! ⭐ We truly appreciate your support and are glad to know you had a positive experience with us.

If you need any assistance in the future, please feel free to reach out to us anytime.

Thank you once again for choosing CompAsia! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Hello mere pas pesa nhi h

Hello mere pas pesa nhi h

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you so much for your kind rate and feedback! We truly appreciate your support and are glad to hear you had a positive experience. It means a lot!

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Afzaal khan Akela hi

Afzaal khan Akela hi

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you so much for your kind rate and feedback! We truly appreciate your support and are glad to hear you had a positive experience. It means a lot!

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad service , Waiting No Tracking

Hi , saja nak share pngalaman dengan CompAsia. Diharap perbaiki lgi servis. Suami saya mmbuat pesanan pda 28 July. Dah buat bayaran. Dan email invoice juga dah smpai trmasuk email deduction direct debit dlm akaun suami saya. Tpi shingga keharini 6 August masih belum dapat update dari HQ no tracking utk saya track order saya. Staff yg saya berurusan juga mngatakan barang sudah ready stock. Tnggu HQ post out saja. Kenapa hmpir 8hari saya masih tidak ada update mngenai barang saya. Saya amat kesal dgn service CompAsia . Klau tahu lama mnunggu , saya tidak akan berurusan dgn CompAsia. Order ID : OR-395300-RNPM. Saya mahu pngesahan bahawa order saya sudah di post out. Dan mahukan nombor tracking

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Salam Sejahtera,

Terima kasih atas maklum balas yang telah diberikan. Kami memohon maaf atas segala kesulitan yang dialami. Kami juga telah memaklumkan pihak berkenaan agar proses pesanan anda dapat dipercepatkan.

Sekiranya anda memerlukan bantuan lanjut, anda juga boleh menghubungi kami melalui e-mel di support@compasia.com.

Salam Hormat,
Pasukan Sokongan CompAsia

Noté 1 sur 5 étoiles

Sahab mujhe bahut jyada Paisa chahie…

Sahab mujhe bahut jyada Paisa chahie main per Jiya ka Rahane wala hun

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you for your feedback. If there's anything we could improve to earn a 5-star rating next time, we'd love to hear your feedback. Your suggestions help us provide an even better experience.

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Ganesh Nayak

Ganesh Nayak

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

Thank you so much for your kind rate! We truly appreciate your support and are glad to hear you had a positive experience. It means a lot!

Regards,
CompAsia Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Ok lah setakat ni.

Ok lah setakat ni.. Bery good

5 août 2026
Avis spontané
Logo de CompAsia

Réponse de CompAsia

Dear Customer,

We are truly honoured and grateful for your kind words. Thank you for choosing CompAsia, and we look forward to the opportunity to serve you again in the future!

Regards,
CompAsia Support Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus