Simply Home Mirrors Avis 

255
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 3 of the wall to floor bevelled mirrors. Jordan delivered them perfectly. He was extremely courteous, careful and mindful of our home. He definitely works hard & is a credit to SimplyHomes.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

From placing my order with Simple Home Mirrors from start to finish was effortless. The product looks fantastic for the price! The mirror was delivered by James who was a pleasure to have in my ho... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Mirrors were delivered with so much care by James mirrors look stunning on the wall . James kept me informed of delivery which really helps when you have a busy day . Outstanding service

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Great choice of mirrors i ordered the Santorini 4 mirror wall but they are very thin compared to a set i bought 2 yrs ago for the dining room but I suppose there ok for the price

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de meubles

Écrit par l'entreprise

Exclusive Affordable Furniture & Accessories For Your Home


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

255 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(255)

78 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Don’t order here

I ordered a mirrored sideboard (came to £550) and the delivery date was pushed back 4 times. When the item finally arrived it was all smashed up so the delivery guys took it back. They spoke to someone, who I believe was the owner, who said they could send a replacement or refund me and I chose refund. I’ve spent the week trying to chase this and each time I email they ignore my refund request and offer me a replacement. I’ve sent three emails asking for a refund and they won’t process it which is what has led me to writing this review. They have the item back and have most likely claimed on insurance or received a refund from their supplier yet also want to keep my money! I could understand if they were just busy and slow to answer emails but it’s the fact they keep responding and purposely ignoring my refund request.

When I ordered from them I checked on here and there were no negative reviews, now 5% are negative and they are racking up. Luckily I paid with a credit card so if they don’t refund, I will chargeback. But it’s a shame they’ve made me go to these lengths. The supplier may have sent them the item damaged for all we know, yes it got delayed 4 times & I understand things happen. But trying to hold onto £550?! Purposefully ignoring my refund request for an item I don’t have?! Not acceptable.

Order #1732

Update: got my money back so added a star but wouldn't order again

1 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Simply Home Mirrors

Réponse de Simply Home Mirrors

Hello and many thanks for your review. We're so sorry that your order was delayed, this was due to reasons out of our control. With regards to damage on delivery, this very rarely happens and when it does we offer a replacement immediately. You of course didn't want this and wanted a refund which was processed once we'd collected the item. Sometimes the bank can take a while to get the funds back but it's usually within 5-7 working days. This was processed in a timely manner our end as I can see on your file. I'm glad this is now resolved however.

Many Thanks, Simply Home

Noté 1 sur 5 étoiles

First experience with this company

First experience with this company, placed an order towards the end of April. Was given a delivery date, as this appointment got closer the date got pushed back and I recieved a second delivery date, Then as this got closer, I received a message to say there had been issues with the production of the mirror and it would again be pushed back slightly but would be worth the wait... bearing in mind there is no way to contact simply home other than email we decided to wait.
Delivery day finally came 29/06/23 (2 months after the order was placed) , started unwrapping the mirror only to find black marks all underneath the glass. Only unwrapped half the mirror before deciding we would send it back.
Sent a quick email to simply home asking for collection and a refund, they replied almost immediately asking if we would like to keep it and have a partial refund, or they could send a replacement? We obviously did not want this, and again asked if they could arrange collection and send a refund. We have had every email ignored since. They won't collect, and won't refund.
I wouldn't recommend this company to anyone.

Edited on 22nd September 2023, The company finally collected the mirror 8 weeks after delivery, I was told a refund would be given. 2 weeks after collection I had to email in as no refund had been received at that point I was sent a refund receipt this was the 7th September, despite having received the refund receipt no money has been returned to my account, they have had my money now for almost 5 months, if I email in enquiring about the refund I just get a silly response telling me to wait a reasonable amount of time for the refund, reasonable, I think 5 months of them keeping my money is not reasonable at all.

30 avril 2023
Avis spontané
Logo de Simply Home Mirrors

Réponse de Simply Home Mirrors

Hello there, huge shame to read this! We're so sorry that there was a blemish on your item and we want to get this sorted for you. We have requested more information from you so we can locate your order as we would like to rectify this for you ASAP.

Many Thanks, Simply Home

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a BEAUTIFUL dining table…

I had a BEAUTIFUL dining table delivered yesterday it's soooo glamorous I love it and I'm gonna be ordering more items next couple of weeks the driver Craig came early and put the table together and he was great I'm made up.

29 juin 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I was nervous after making my order due…

I was nervous after making my order due to couple of the bad reviews on here, but I have received my beautiful fireplace! The original delivery date was changed to a further week so waited 2 weeks for delivery instead of 1 but not a problem it’s to be excepted with big deliveries. Delivery men were polite, bought it in and stayed to make sure it works. No complaints from me absolutely love it! Thank you simply home!

6 juin 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing

I got a diamond crushed drawer from them few months ago & pulled one of the drawers out in a silly way which caused the runner to break. Contacted them to see if a new runner can be sent out & they sent it straight away, not just one but 2 for both sides. Amazing after sales care.

31 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Morden day internet thieves. Order never sent and no refund given.

I ordered a mirror from this company and was then contacted stating it was out of stock. I agreed to an alternative and we set a delivery date. The delivery was cancelled last minute by the company. They then gave me 5 additional dates when they assured me it would be delivered. The last date I was given was 27/5/23 where I was assured my senior management that my mirror will be with me that day and is worth the wait. On the day I heard nothing. I emailed the company and shortly afterwards received a call from someone claiming to be the delivery driver. They told me that the mirror is broken, they are very experienced in these types of damages and can hear that it is damaged so therefore there is no point delivering a faulty product. I have then emailed the company multiple times since (including the key word urgent) and have received no response. They have however found the time to update their Facebook page. As far as I’m concerned this is fraud. They accepted my money and appear to have had no intention to deliver my mirror. I have requested a full refund several times and have had no response. Avoid this company!

Update after the reply from Simply Home. At the time I posted this review I had not received a refund despite several requests for a refund. I then opened a case through my payment card and that is why I was refunded. I also at no point saw or received the item as you’ve stated so I have no idea if it was damaged as it was NEVER in my possession.

30 mai 2023
Avis spontané
Logo de Simply Home Mirrors

Réponse de Simply Home Mirrors

Hi Liana, sorry we missed this one! We're not at all used to receiving 1* feedback and I believe this review must've been lost amongst all the other 5* reviews we're received from many happy customers. What I can say is we're deeply sorry that your experience wasn't the same as 99% of our highly valued customers. We'd been working with a supplier for these mirrors who turned out to be very unreliable. We've since stopped working with them. We then had the issues with the courier delivering the item and then when they did, damaging the item. Of course, when this happened, you where refunded straight away. I'd like to think given the explanation that you can see how we were let down by 3rd parties however you purchased the item from us, so we take full responsibility. Thanks for the review however you certainly where refunded for the faulty/damaged item received. We hope to see you again in the future where I can guarantee a much better experience.

Many Thanks,

Simply Home UK

Noté 5 sur 5 étoiles

Believe it or not I ordered around 6…

Believe it or not I ordered around 6 weeks ago and have not received my order as of yet due to my moving date being moved.

I can not thank Simply HomeUK enough!!! Their customer services and ability to remain so professional, yet understand has been truly amazing. I can’t wait to finally confirm a delivery date.

They have made a life long customer out of me. THANK YOU

7 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Highly rate this company love my…

Highly rate this company love my sideboard looks stunning and classy ! And the delivery driver Alan & Imani were excellent nothing was too much trouble ! So helpful And courteous! Will definitely use this company again couldn’t fault them ! Wendy Lewis

19 mai 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service from Imani & Alan

Imani & Alan. Were great in communicating what time they would arrive with my delivery. Also took time to find my building which wasn’t easy as its a new build. They also explained how I should set up my item.

19 mai 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Simply fabulous service !

I’d give 10 stars if I could.. what exceptional and superb service from the delivery drivers Michael and Omar! They were so professional from the word go and nothing was too much trouble. They loaded the cabinet into the house, took it out the packaging to make sure there was no damage and even took the rubbish away for us! You don’t usually come across nice chaps like these two but they were a credit to your business!

The cabinet itself is absolutely beautiful and looks stunning in our living room leaving such a statement!

Thanks so much again guys!

Rosemary and Jim from Worksop x

18 mai 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful bedroom furniture kept well…

Beautiful bedroom furniture kept well informed on my delivery and plenty of time for the delivery Craig and Mark were absolutely brilliant carried the both pieces upstairs for me unpacked them put the the way I wanted them took all the rubbish downstairs to thank you guys you were both amazing

19 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful furniture

Beautiful furniture, just as described, delivery on time as advised, and 2 of the best drivers, very polite, and took extra care thankyou simply homes

19 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful Bedroom Furniture

Good communication from this company regarding delivery of my bedroom furniture, I ordered two chest of drawers and a dressing table, all delivered on time and perfect! The furniture is delivered assembled, just had to put crystal handles on, glad to say Craig & Mark carried up this heavy load and put furniture where i wanted in my room, great guys! I am absolutley delighted with it all, thank you so much!

22 avril 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus