SlotLounge Avis 

181
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Held my Deposit! Made me wait 4HOURS Then proceeded to make me wait even longer! My bank confirmed that the merchant needed to accept the deposit, in the meantime, my deposit is stuck! Horrible experi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Always receive bonuses in emails, then when i make the deposit it doesnt work so then contact support and i get "you are blocked from most promotions due to duplicate account" although im fully verif... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

ACHTUNG!!...Dieses Casino zahlt Gewinne nicht aus oder zieht sie unnötig in die Länge, die maximal 24 Stunden lt AGBs werden nicht eingehalten, im Chat wird nur Copy und Paste geschrieben...Kann nur j... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I opened an account during Christmas and am so pleased with the site ! The games are awesome ! They actually pay out how casinos use to! Ontario casinos have been terrible since the government g... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

Information importante

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

181 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(181)

91 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great online gambling and spin sites

Great online gambling and spin sites
Nothing but praise coming from my experience with most sites

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Consumer,

We sincerely appreciate your review and are glad to hear that you have had a great experience with our site.

It is wonderful to know that SlotLounge stands out for you among other platforms. We will continue working hard to provide excellent games and services for all our players.

With respect,
SlotLounge

Noté 3 sur 5 étoiles

Good gaming site but could improve on a few things.

I love the VIP help that we get. Watch out for the bonus terms and conditions. Ive had a issue with cash out, (both times) but eventually payed out one of them. Communication is mostly great and fast. Can confirm its a okay gaming app.

5 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Bronnie Harris,

Thank you very much for your detailed feedback.

We are glad to hear that you enjoy the VIP support and find our communication mostly fast and helpful. We appreciate your note about the bonus terms and conditions and regret any inconvenience caused with your cashouts. Your feedback helps us improve the gaming experience and ensure smoother transactions in the future.

With respect,
SlotLounge

Noté 5 sur 5 étoiles

The best casino

The best casino, has so much games to choose from.. I’m enjoying it

6 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Itz Jazzy,

We sincerely appreciate your review and are glad to know you are enjoying your time at our casino.

It is wonderful to hear that you value the variety of games we offer. We will continue working hard to provide an excellent gaming experience for all our players.

With respect,
SlotLounge

Noté 5 sur 5 étoiles

Great games I enjoyed the extra…

Great games I enjoyed the extra freebies well worth visiting slotlounge gets my vote.

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Luigi Esposito,

We sincerely appreciate your feedback and are glad to know that you enjoyed the games and freebies.

It’s wonderful to hear that SlotLounge has earned your vote, and we will continue working to provide an enjoyable and rewarding experience for all our players.

With respect,
SlotLounge

Noté 3 sur 5 étoiles

It’s ok would like more of the old…

It’s ok would like more of the old machines tho

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Mercia Rapira,

Thank you very much for your feedback.

We are glad to hear that you enjoy SlotLounge. We appreciate your suggestion about adding more of the old machines and will take it into consideration for future updates. Your feedback motivates us to continue improving the gaming experience.

With respect,
SlotLounge

Noté 5 sur 5 étoiles

Great site

So far I've had no issues at all! Great range of games to play on. Awesome deposit bonuses and has a good range of deposit options. Easy verification and fast payouts.

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Jay,

Thank you very much for your positive review and for sharing your experience.

We are delighted to hear that you have had no issues and that you enjoy the wide range of games available. It is also wonderful to know that you are satisfied with our deposit bonuses and the variety of payment options.

Your feedback on easy verification and fast payouts is greatly appreciated — these are areas we continuously focus on to ensure smooth service for all our players.

With respect,
SlotLounge

Noté 4 sur 5 étoiles

Fun games

Well i cashed out some much needed winnings quite early after joining . Easy to use

28 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Leigh,

Thank you very much for your feedback.

We are delighted to hear that your winnings were cashed out quickly and that you find SlotLounge easy to use. Your satisfaction motivates our team to continue providing a smooth and enjoyable gaming experience.

With respect,
SlotLounge

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT USE 100% SCAM WEBSITE

DO NOT USE 100% SCAM WEBSITE. YOU WILL NOT GET YOUR MONEY BACK

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear that you feel this way about our platform. We understand how upsetting it is when expectations about payouts are not met. Please contact our support team again so your case can be reviewed in detail and clarified.

Noté 4 sur 5 étoiles

After giving the required ID for…

After giving the required ID for payouts, they deposited the amounts into my account within 8-12 hours, sometimes quicker.
One of the better casinos.

7 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear James,

Thank you very much for sharing your experience.

We are delighted to hear that your payouts were processed quickly and efficiently. It’s great to know that you consider SlotLounge one of the better casinos, and your satisfaction motivates our team to keep delivering excellent service.

With respect,
SlotLounge

Noté 1 sur 5 étoiles

terrible casino agents do not know what…

terrible casino agents do not know what job they do and rude managers do not play here you lose money 100% insured The managers will do everything to make you lose these people are losers especially their managers who do not even know how to help you out of spite

31 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear about your negative impression of our support and management. We understand how upsetting it feels when communication does not meet expectations. Please reach out to our support team again so your concerns can be reviewed in detail and clarified.

Noté 1 sur 5 étoiles

Werde in diesem Casino nicht mehr…

Werde in diesem Casino nicht mehr spielen in den allgemeinen Geschäftsbedingungen steht Auszahlung werden innerhalb 24 Stunden bearbeitet , im Chat heisst es man könne die Frist auf 72 Stunden erhöhen um den Spielern zu verifizieren bzw zu überprüfen habe zu diesem Zeitpunkt vor 10 Stunden Email bekommen das mein Konto komplett verifiziert ist sehr negativ.
Destoweiter ist der Support selten erreichbar und die Person Jessica sehr frech da sollte sich das casino überlegen solche Mitarbeiter zu haben.

30 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Vielen Dank für Ihr Feedback, und es tut uns leid zu hören, dass Sie mit den Auszahlungszeiten und dem Support unzufrieden sind. Wir verstehen, dass dies für Sie enttäuschend war, besonders nach abgeschlossener Verifizierung. Bitte wenden Sie sich erneut an unser Supportteam, damit Ihr Anliegen sorgfältig geprüft und geklärt werden kann.

Noté 1 sur 5 étoiles

DONT SIGHN UP TO THIS SITE THEY DONT…

DONT SIGHN UP TO THIS SITE THEY DONT PAY YOU. I MADE A $50 DEPOSIT AND ENDED UP WINNING OVER $4650 AND WHEN I WENT TO WITHDRAW THE MONEY THE SLOT LOUNGE CASINO KEPT COMMING UP WITH SEND LICENCE PDF SEND A PIC OF BANK CARD ANYWAY I DIDNT HAVE A DRAMA WITH THAT ON THEIR SITE THEY SAY SCREENSHOTS ACCEPTED AND PDF .WELL I.DONT KNOW HOW TO.DO PDF AND SCREENSHOT EVERYTHING. AFTER 4 HOURS OF ARUI G THAT THAT IS ALL I CAN DO THEY SAID TO ME SEND MY VIRTUAL CARD OF THE BANK ACCOUNT I SENT THE MONEY FROM IN PDF. I SAID IS THIS ALL I NEED TO DO TO GET PAID THEY SAID YES . I WENT ACROSS TOWN WITH THE LIMITED FUEL I HAD LEFT ALL FOR THEM TO SAY THEY HAD NOTHING ON FILLE AND TO START ALL OVER AGAIN. I HAVE SCREENSHOTS OF THIS I WOULD NOT BE PUTTING ANY MORE OF MY MONEY INTO THIS CASINO! WHAT A SCAM THEY DONT MIND TAKING MONEY FROM YOU BUT TO PAY YOU OUT IS ANOTHER STORY.THEY GIVE YOU THE RUNAROUND .

26 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear about the difficulties you experienced with your withdrawal and document requests. We understand how frustrating it is to feel like you are going in circles after providing everything asked for. Please contact our support team again so your case can be reviewed in detail and clarified.

Noté 3 sur 5 étoiles

I won $900 but withdrew $800 now we…

I won $900 but withdrew $800 now we will see if I get the funds and when. If I do get them I will write back and if I do not then I will definitely write back to let you all know if its really a scam or great casino. fingers crossed.

23 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and congratulations on your win. We understand that waiting for a withdrawal can feel uncertain, and we hope you will receive your funds soon. Please stay in contact with our support team so they can provide you with updates and clarification.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam...

Null Support! Vip nach 2 Tagen, weil 5000€ eingezahlt! Absoluter Witz sobald man über 2 Euro gespielt hat nichts... Keine Freispiele, laufend 2 Scatter...Typisches Hollycorn Casino! Spielt nicht online, alles Betrug! Spielt am besten gar nicht!

19 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Vielen Dank für Ihr Feedback, und es tut uns leid zu hören, dass Sie mit Ihrem Spielerlebnis und dem Support so unzufrieden waren. Wir verstehen, dass dies für Sie sehr enttäuschend und frustrierend war. Bitte wenden Sie sich erneut an unser Supportteam, damit Ihr Fall im Detail geprüft und geklärt werden kann.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is THE WORST online casino I have…

This is THE WORST online casino I have ever dealt with in my life!!!!! I won a large amount, tried to withdraw $40 000 of my winnings, and over 2 days later, all the money gone! This is not over Slot Lounge, I have reported you to every place I can think of!

19 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear about your negative experience with your $40,000 withdrawal. We understand how distressing it must feel to lose access to such a large amount. Please contact our support team again so your case can be carefully reviewed and clarified.

Noté 1 sur 5 étoiles

Mein Gewinn wurde beschlagnahmt und das Casino will den Einzahlungs Betrag nicht erstatten

Mein Gewinn wurde konfisziert weil ich über meine Frau ihr PaysafeCard Konto eingezahlt habe trotz allen eingereichten Unterlagen wurde das Geld einfach beschlagnahmt.
Der Einzahlung Betrag von 50 eu wollten mir sie erstatten aber hier bekomme ich jetzt keine Antwort mehr zurück Anfragen werden ignorier. Eigentlich sollte sie alle Einzahlungen zurückerstattet die über diese Konto eingezahlt wurden tun Sie aber nicht.
Einzahlen kein Problem nur wen man was zurückhaben möchte suchen sie nach allen möglichen Mittel die dies zu verweigern.

1 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Vielen Dank für Ihr Feedback, und es tut uns leid zu hören, dass Ihr Gewinn konfisziert und Ihre Rückerstattungsanfragen unbeantwortet geblieben sind. Wir verstehen, dass dies für Sie sehr frustrierend und enttäuschend ist. Bitte wenden Sie sich erneut direkt an unser Supportteam, damit Ihr Fall sorgfältig geprüft und geklärt werden kann.

Noté 5 sur 5 étoiles

Casino app that works…

This online casino is easy to cash out it does pay when you win I would highly recommend trying it

17 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Dear Zac Pennebaker,

Thank you very much for your kind review. We are delighted to hear that you found our cash-out process easy and reliable.

We truly appreciate your recommendation and look forward to providing you with more exciting gaming experiences.

Best regards,
SlotLounge

Noté 1 sur 5 étoiles

Slotlounge scammers

They have mastered the rare art of being both brazenly unethical and laughably incompetent. Somehow, they’ve managed to turn the simple act of paying out winnings — the very core of their business — into an impossible bureaucratic labyrinth. It’s almost impressive in a perverse way, watching a company so enthusiastically sabotage its own credibility. Their terms and conditions may read like they’re written in legalese, but the real policy is simple: take the customer’s money, and when the customer wins, invent reasons to keep it. This isn’t gambling — it’s daylight robbery disguised as entertainment. you value your time, your money, and your dignity, treat slotlounge like an open sewer: don’t go near it.

14 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear that your experience left you with such a negative impression. We understand how upsetting it is to feel that payouts are overly complicated or unfair. Please contact our support team again so your case can be reviewed and clarified in detail.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam don’t play

Scam scam scam scam

9 août 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear that you feel this way. We understand how disappointing it is when the experience does not meet expectations. Please reach out to our support team again so your concerns can be reviewed in detail.

Noté 1 sur 5 étoiles

I thought zoome casino adjusted reels

I thought zoome casino adjusted reels, man this place takes it to a new level. Spent enough at it to see that you're wasting your money. Don't do it. Better off betting on the TAB.

30 juillet 2025
Avis spontané
Logo de SlotLounge

Réponse de SlotLounge

Thank you for your review, and we are sorry to hear that your experience with the games was so disappointing. All our slots are provided by licensed providers and run on certified Random Number Generators, but we understand how frustrating it feels when wins don’t come. If you have questions about the games, our support team will be glad to clarify.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus