Thechristmaspyjamas Avis 

40
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Received the pjs incredibly quickly which was amazing! They look fantastic, haven’t been worn yet as it’s only September but can’t wait to get cosy in them. My only gripe is the amount of plastic use... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Would give 6 stars if I could. Ordered Christmas pyjamas 3 days before Christmas and accidentally clicked the wrong delivery method meaning my order wouldn’t arrive on time. I emailed and the team ver... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Lovely pyjamas, very well packaged and delivery was quick. Size is a bit small compared to standard uk sizing, so definitely check size before buying, but overall I would definitely buy from here agai... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We just received our order & we are absolutely over the moon with the pyjamas. So glad I found your page and ordered, arrived on time for Christmas Eve! The quality and comfort of the pyjamas are the... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de textile

Écrit par l'entreprise

The Christmas Pyjamas is a small family-run business based in Bedfordshire. We offer gorgeous Christmas Pyjamas for the whole family, even the family dog. Lots of the Pyjamas we offer are exclusive to us and hand-designed in-house featuring lovely soft fabrics. We have something for everyone and look forward to dressing your family this Christmas. PLEASE NOTE: We are not "Christmas Pyjamas / Pyjamas UK" All negative reviewers are mistaking our company for theirs. Please double check before reviewing.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

40 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(40)

8 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Love them!

My husband ordered these 2 weeks before Christmas, received them in great time given how busy this time of year is! They’re adorable & feel so soft! We haven’t worn them yet but can’t wait for the cute Christmas photos with our little one ☺️

19 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Make sure you choose this British based company rather than the cheaper and cheerful Chinese replica

Originally I mistakenly ordered 3 pairs of matching pyjamas from “Christmas Pyjamas” (which is a Chinese site with a deliberately similar name, masquerading as this one and which has blatantly stolen their designs).

When I realised my mistake I ordered the same designs from here.

Having both in hand I can compare the two.

The most important difference between the two items is that these pyjamas are made from 95% natural cotton and feel reassuringly comfortable - whereas Christmas Pyjamas are only 35% cotton and 65% polyester - you particularly notice this in the trousers which feel man-made, have that plasticky smell and you can tell will make you hot and sweaty.

The pyjamas arrived quickly (2 days) and came beautifully wrapped with love and attention, and you know that they came from a company who value customer loyalty and retention above all else.

All in all I would recommend this company and its products wholeheartedly and would advise others to make sure they research thoroughly and ensure they choose this British based company rather than the cheaper Chinese replica company.

29 octobre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Great Quality

Really comfy, great quality PJs sent really quickly and in plenty of time for Christmas :)

9 novembre 2025
Noté 4 sur 5 étoiles

Didn't quite hit the mark

This is my second order from this company. Last year was my first order and they honestly were so amazing. I'm really sorry to say that this year hasn't lived up to last years standards.

The PJs I bought aren't the best quality, and although I've ordered the same size, the fit is different from the PJs I ordered last year. The kids PJs came with a lot of loose thread and missing stitches. The women's PJs for me aren't a comfy fit, and don't seem true to size. Both the mens PJ tops were really quite long in the body, but that was nothing major.

I'm really quite disappointed. However the colour and the design on the PJs are really nice. I've given 4* as a benefit of doubt because last years were so exceptional, and quality check mistakes can happen.

I'm still going to keep them. I always get matching PJs every year to take photos in front of the Christmas tree, but I just won't be using them beyond that this year.

EDIT: I absolutely have not left this review for the wrong company. I ordered from your company. My name is shortened here. I'll supply the additional information you've requested.

EDIT #2: Thanks for your reply. That makes sense. Still, it's disappointing that there is such a huge difference between what I ordered last year and this year.

23 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Hi Mercy

We really appreciate you taking the time to share your thoughts! Your feedback means a lot to us and helps us make our products even better.

The pyjamas you purchased this year are from a different collection, not our Premium Range, which is why there’s a slight difference in quality and sizing. They’re still a lovely set, just not quite the same as the Premium ones you received last year.

Thank you again and we wish you and your family a lovely Christmas.

Noté 5 sur 5 étoiles

Couldn't be happier

First Christmas with our first baby is going to be extra special with matching pjs. Even the dog is going to join in lol. Great quality definitely worth the money

6 octobre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely pyjamas

Lovely pyjamas good quality, fast delivery

2 octobre 2025
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Thank you so much for the lovely review, it's so nice that people take the time to review, really helps.

Noté 4 sur 5 étoiles

Received the pjs incredibly quickly…

Received the pjs incredibly quickly which was amazing! They look fantastic, haven’t been worn yet as it’s only September but can’t wait to get cosy in them. My only gripe is the amount of plastic used in the packaging. Each pair was wrapped in a plastic bag, and within that for some reason the pj bottoms were wrapped in another plastic wrapper, with thin plastic inserts between layers of folder material. Could more recyclable packaging be considered?

5 septembre 2025
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Thank you so much for taking the time to leave a review Nicola, it really means a lot to us.

Regarding the packaging and tissue paper we use, we include these to give our customers the best possible experience and to make sure the pyjamas arrive in perfect condition. Each pair is freshly ironed and packed with care so they look their very best when opened.

After Christmas, we’ll be sending out a few short feedback surveys to see what everyone thinks. Like you, we’re always looking for ways to be more sustainable while still keeping that special touch our customers enjoy. Thank you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service, packaged well for delivery and well made PJ's. Very pleased indeed.

2 septembre 2025
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Thank you so much for leaving us a 5⭐ review! We truly appreciate it, we know how busy life can be, so it means a lot that you took the time to share your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing quality with speedy delivery

Amazing quality with speedy delivery This is my 3rd year ordering with this company and I always shop early to get the discounts. Highly recommend their signature range and excellent value for money 😍.

1 août 2025
Avis spontané
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Thank you Bellamy for such a lovely review. It's great to see you getting in there early and we always offer our best deals if you shop early, good for you. Thanks again for staying loyal to us and have a super Christmas when it finally comes around.

Noté 5 sur 5 étoiles

What a fantastic little company

What a fantastic little company. The PJs we ordered were beautifully packaged and the quality was very soft, especially for my little one who has a skin condition. I would highly recommend The Christmas Pyjamas.

15 décembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Incredible customer service

Incredible customer service! Canada post was on strike and the seller worked with me to make sure package arrived and was fantastic with communication. Very trustworthy! Will purchase from them again. Thank you for a Happy Christmas!

30 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Awful company and customer service.

Awful company and customer service.

Made a pre-order on 20 November and realised the order would not arrive in time.

Gave written notice on 22 November to cancel the order which was rejected. Asked to ‘return’ items when they were finally dispatched and arrive in December - which makes no sense at all as the items were not being dispatched from their end until more than 1 week later….

I went away with my family and upon return, immediately asked this business to accept the return of the items as I had already expressed my intention to return the products in November (2 days after purchase made), only just received the items and was returning at the very first opportunity.

They refused the return on the basis of having missed the 14 day return policy quoting ‘they treat all their customers the same’. No consideration for the circumstances, no consideration of it being the Xmas period when most companies and businesses allow extended returns.

Clearly what they mean by ‘treating all their customers the same’ is that they treat all their customers terribly. This company avoids giving refunds at all costs.

Very disappointed with this company and cannot ignore their conduct on the basis that they are family run. I try to support small businesses and family run businesses, but they are completely unreasonable and this conduct is unacceptable.

Would not recommend purchasing from this company.

23 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Hi Holly

I believe you've placed a review for the wrong company, we are "The Christmas Pyjamas". You haven't ordered via us and did from Christmas Pyjamas .co.uk. Would you be so kind as to move your review across to the correct page please.

We are a family run business who offer excellent quality PJs and hold physical stock, we don't drop ship from China like the company you purchased from. Thank you so much,

EDIT: Hi Holly, would you mind re-posting this review on the correct profile please? You have never been a customer of The Christmas Pyjamas. Thank you so much.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company

I placed an order and then realised i had ordered one of them in the wrong size. May i add a substantial order of 7 items. I contacted them straight away to amend order, bearing in mind it had only just been placed. They got back to me stating they could not change order and i would need to reorder correct size and return wrong one when received. Original order not dispatched. I had to pay another delivery charge for the one item. Strangely enough the one item arrived first followed days by the original order. I proceeded to return the wrong item only to be told it was outwith 14 days and they would not accept return. With christmas period and bank holidays you would think they would allow slightly extra time to return considering i had contacted them straight away and paid an extra delivery. Received orders just before Christmas and tried to return 2nd January but they go on actual order date and would not budge.

2 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Thechristmaspyjamas

Réponse de Thechristmaspyjamas

Hi Mary

I believe you've placed a review for the wrong company, we are "The Christmas Pyjamas". You haven't ordered via us and did from Christmas Pyjamas .co.uk. Would you be so kind to move your review across to the correct page please.

We are a family run business who offer excellent quality PJs and hold physical stock, we don't drop ship from China like the company you purchased from. Thank you so much,

EDIT: Hi Mary, would you mind re-posting this review on the correct profile please? You have never been a customer of The Christmas Pyjamas. Thank you so much.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus