Thespadr Avis 

795
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used Thespadr. lift and tight/ firm serum a while back and for some reason, I stopped and probably tried some other expensive cream! But I now realize how effective the lift and firm serum real... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

This company has the worst customer service I have ever experienced. Currently they have not shipped two skincare systems to me but have charged my credit card for them and I can't get any response b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering was easy, shipping was quick. The hair serum, shampoo and conditioner seem to be working well. Overall less shedding. Finally a product that works that isn't full of chemicals. Started notici... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

So far love it. My skin feels soft and hydrated and it’s great to use under foundation - you cant even tell I am wearing any. I use numbers 1, 2 and 3 along with the eye serum. I started with just nu... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

795 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,6

Tous les avis

(795)

515 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The product peels off under my makeup

The directions say to put the firming lotion on after it sets/dries add moisturizer then apply makeup.
When I applied my foundation the firming lotion started to peel.I had to clean my face and reapply moisturizer, basically start all over, but this time without the firming lotion. Very unsatisfied.

24 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Cosette, we truly appreciate your feedback. We’re sorry it didn’t deliver the results you were hoping for and would love to help you get the best results from your product. Please reach out to us at team@thespadr.com so we can assist and provide additional guidance.

Noté 4 sur 5 étoiles

Love these products

Love these products! Very helpful for quelling psoriatic arthritis and keeping it a bay. The #4 oil has been particularly helpful. Do not care about the short-term subscription, which keeps everything quite financially upset. The very best and most constructive thing you could do is change the containers so that one can tell when the supply is getting low. Something clear or at least easy to open would be incredibly helpful. Those of us who cannot afford subscriptions and are paying full price need to see when the supply is running low.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Jane, it's great to hear that you're finding the products so helpful for your routine. We also appreciate your feedback on the packaging; having a more visible way to track how much product is left is a practical suggestion we'll definitely keep in mind for future updates.

Noté 3 sur 5 étoiles

Just started

Just started. Not really seeing any changes just yet.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Donna, thank you for sharing your feedback. Since you’ve just started using the product, it may take a little time to see noticeable results. Everyone’s skin is different, and we’d love to help you get the best possible experience. Please feel free to reach out to us at team@thespadr.com, our team will be more than happy to assist you.

Noté 2 sur 5 étoiles

The product is extremely slimy

The product is extremely slimy. When it dries it kinda cakes. Not something I would purchase again.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi KP, thank you for sharing your thoughts. We're really sorry to hear the texture didn't meet your expectations. We'd love the chance to support you further and help make things right. Please feel free to reach out to us at team@thespadr.com, and our team will be happy to assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

False advertising

The product doesn’t work like it shows in the ad. The ad shows women putting it on their faces and their wrinkles disappear. My wrinkles don’t even look softened. The directions are confusing. The bottle says use morning and night. The paper that came with it says it’s best to use before bedtime. All the women in the ads look like they are all made up to go out. I’m just not happy.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

We truly appreciate your feedback, Kathleen. We’re sorry to hear that the product hasn’t met your expectations. Results can take a little time and may vary from person to person. We'd love to support you further so you get the best experience with your product. Please feel free to reach out to us at team@thespadr.com.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst experience ever

Worst experience ever. I’m good faith, I ordered the three bottle special listed on the website. I only received one bottle and when I contacted Customer Service, they told me that I was only entitled to one bottle at the price offered. Even my order confirmation specifically says three bottle offer and when I was asked to review the product, the request to review also stated three bottle offer. I am very, very disappointed in this company and would never do business with them again and I will recommend to my friends to not do business with them.

23 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Donna, thank you for sharing your honest feedback. We’re truly sorry for the frustration this caused and have clarified everything in our previous email. Please know that your comments are taken very seriously and will help us improve in the future. If you need any further assistance, our team is always here to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wish I had read the reviews of Spa Dr

Wish I had read the reviews of Spa Dr. They are crooks. I ordered 2 products from them. You never sign up for a subscription yet they slap you with one anyway. Then the next month when you receive the subscription item you never wanted, they offer for you to keep the item you never wanted in the first place (as I didn't even like the first one) and get half a refund, or you can send the item back and pay $10 for a restocking fee (such a deal). I'm thankful I used PayPal and was refunded 100 percent--AND I threw Spa Dr's worthless product in the trash.

8 janvier 2026
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Karen, we’re truly sorry for the confusion with the subscription. Please know your subscription has been fully canceled, so there won’t be any future orders or charges. We appreciate your feedback, and we’ll use it to make improvements that truly matter to our customers.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love this eye cream

Love this eye cream. It’s amazing

24 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Antonietta, it is great to hear that the eye cream has been such a hit for you. We appreciate you sharing how much you love it!

Noté 2 sur 5 étoiles

The advertising was misleading

The advertising was misleading. It said 3 bottles $26.99. Even my order review stated 3 bottles 1 order x3. In reality, I am being told it is only 1 bottle. So far the product is a fair moisturizer but not much else.

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Linda, thank you for sharing your feedback and letting us know about your concern. We’ve sent you an email to clarify everything and provide additional support. Please rest assured we're taking care of this for you and appreciate your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

I wanted to move my next delivery to a…

I wanted to move my next delivery to a later date so i could finish my prev products first, and the customer representative was very helpful and accommodating. they made the process easy and stress free. I’ve been using the product for several years now and people are always surprised when they learn my real age.And jo one can guess it right hahahahaah

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi NerhiZ, it’s great that our team could make adjusting your delivery schedule so stress-free. There is no better compliment than having people consistently guess your age wrong, especially after several years of using the products!

Noté 1 sur 5 étoiles

Can’t cancel and double charged

My first order was wrong so I called to cancel. The lady told me to wait until I got an email that said they were sending the next order; it would be in plenty of time to cancel. I received the second order the day I got the email. After much emailing Iwent online and only got an automated response. I was given the choice to mail the product back being refunded a lot less than I paid or keeping it at 40% off. Haven’t gotten any any response. Went to my PayPal account and saw that I have been charged twice! This is terrible!

24 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Thank you for sharing your experience, Kay. We’re sorry for the confusion with your orders and the delays in communication. We’ve sent you an email to clarify everything and to confirm that your refund has already been processed and your subscription has been canceled. We appreciate your patience and the opportunity to assist you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Best skincare

Since I tried these skincare products, three months ago, I have switched off all my routine. They feel great, small clean and the results are starting to show. Im 65 and I can see some changes. Highly recommend.

19 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Lilly, switching your entire routine is a big step, so it’s rewarding to hear you’re seeing results at 65. We're happy the clean scent and feel have made that transition easy over the last three months.

Noté 4 sur 5 étoiles

The product ordered has worked very…

The product ordered has worked very well

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Karen, it is good to hear that the product is working well for you. We appreciate the feedback!

Noté 4 sur 5 étoiles

Shipping was excellent

Shipping was excellent. I am working with the serum for thinning hair. I have already seen less hair in my brush. I have high hopes that this is the product that I needed.
Thank you,
Gail Stiak

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Gail, it is good to hear the shipping was efficient and that you're already seeing less hair in your brush. We hope the serum continues to provide the results you are looking for.

Noté 3 sur 5 étoiles

I regret that when the order arrived…

I regret that when the order arrived that the seal was broken on one of the products. It may have been a manufacturing issue but would not try to use it. Therefore, requested a return label. It was sent back on the 16th.
Thank you

11 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Denise, we really appreciate your feedback and are sorry to hear that one of your products arrived with a broken seal. We’d love the chance to make this right, please reach out anytime at team@thespadr.com, and we’ll be happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

My item arrived very fast and was…

My item arrived very fast and was packaged securely. I also received a free gift that I appreciate.

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Cindy, it’s good to know your order arrived quickly and in perfect condition. We’re glad the gift was a nice surprise for you, too.

Noté 5 sur 5 étoiles

products that I really love

I have found products that I really love in my daily routine. I love the collagen that I add to my coffee. I can see the difference when I’m not using it. It mixes well and does not change the taste. I also like the the skin salts in the blood orange flavor that I add to water daily. The prices are fair and their customer service is very good.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Linda, it is great to hear that these additions to your daily routine are working so well for you. We’re glad the products mix easily into your day and that you’ve had such a positive experience with our customer service and pricing.

Noté 5 sur 5 étoiles

when i had a problem someone responded…

when i had a problem someone responded very quickly and resolved my issue. that is rare today

12 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Rebecca, it is great to hear our team could step in and resolve your issue so quickly. We agree that prompt support makes all the difference, and we're glad we could get everything squared away for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

It arrived immediately!

It arrived immediately!! And while I’ve only used it for three days thus far, it feels fantastic!! I will be using automatic deliveries & continue using faithfully as I feel like it’s already started to work.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Leda, it’s great to hear your order arrived so quickly and that you’re already enjoying the texture of the product after just three days. Setting up automatic deliveries is a great way to stay consistent, and we look forward to hearing more as you continue using it.

Noté 4 sur 5 étoiles

Neck and Chest Firming Cream

I received a bottle of Neck & Chest Firming Cream to try. I like the smell of it as it smells like vanilla cake batter. I'm looking forward to experiencing the long term benefits of this product after twice daily use.

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Thespadr

Réponse de Thespadr

Hi Shaynie, it’s great to hear that you're enjoying the vanilla scent. Using it twice daily is the best way to see how it performs over time, and we look forward to hearing your thoughts on the results.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus