Towergate Insurance Avis 

1 840
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous company do not get insurance through this company they are taking thousands of pounds for the past 4 years with an open claim on our building and wont fix the problem which is easy an easy... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Ive been using these guys for almost 13 years and when I started using them they were probably the only decent freelance insurance about. But with each year the renewal costs keep going up and u... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

What more can I say ! Towergate insurance went above and beyond To sort my claim out as soon as possible! Very very polite on the phone and quick replies to emails Danish Mukhtar who dealt... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

This is my third year using Towergate for my Business Public Liability Insurance. Gavin Blay is ‘my go to man’ always gets back to me… absolutely 💯 professional service ‘a breathe of fresh air’ after... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Agence d'assurance

Informations provenant de diverses sources externes

We have over 200 specialist insurance policies designed for your businesses, properties, passions, and most things in between.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 76 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(1 840)

17 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous company do not get insurance…

Horrendous company do not get insurance through this company they are taking thousands of pounds for the past 4 years with an open claim on our building and wont fix the problem which is easy an easy fix. They are robbing money and we will now be looking in to legal action to look into where our money is being spent as they is something going on

20 octobre 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Ive been using these guys for almost 13…

Ive been using these guys for almost 13 years and when I started using them they were probably the only decent freelance insurance about. But with each year the renewal costs keep going up and up.

I have always thought if you didnt use your insurance then the following years premium drops, but no its gone up by almost £200.

Thankfully ive never had to use them but £500 a year for something that you may or may not need is ridiculous and pure greed.

This year im looking elsewhere and for the same insurance I have managed to find it for £325. Still expensive but not as bad as £500, and then next year it will be closer to £600. Im not a fan of insurance at the best of times, but in today's climate asking for £500 to insurance my kit is ridiculous.

6 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have insured both our home and a…

I have insured both our home and a holiday home under separate Towergate policies. I always found them very helpful, on the extremely few occasions their services were needed, but also with renewals etc. However shortly after the transfer to Everywhen I started a claim for a very small sum (<£500) arising at our holiday home - which was submitted to the only email address I could find for them. After a week or so I was notified by phone that I had cancelled the policy. I definitely had not, and the continuing direct debit payments confirm this. The call handler promised to look into it, could not explain the purported cancellation and did not supply any better contact information. Today (about 10 days later) I have put them on notice that I will cancel both policies in two weeks time if they don't get their act together.

2 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

!!!DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY!!

!!!DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY!!

I have been insured with Towergate who was bought out by Everywhen and they sent me my updated details with insurance cover & Horseboxe breakdown cover on the letter it had a contact number for both Towergate & ERS.
Yesterday I had a blowout on my Horseboxes drivers side back tyre on the M25 between junction 14 & 15 300 miles from home.
I contacted the company on the telephone numbers provided and spoke to 2 people who weren't helpful at all, in fact they were both the most unprofessional and incompetent customer service people I have ever dealt with!!! Apparently my breakdown cover was cancelled by Al?!!!!!!
Not me but Al. I was left stranded with 2 friends and my beautiful horse 300 miles from home!!! They say that Towergate was bought out and they didn't have anything on file for me as a customer even though I emailed them a copy of my letter with breakdown details and cover attached!!!
They continued to tell me that I wasn't covered due to Al cancelling my breakdown yet they have still been taking my money from my account on a monthly basis!! The only way they could help me was for me to pay £650 every £20 miles (300 miles from home) and try to claim my money back!!!!
They wouldn't help me at all and left us stranded and traumatized on the busiest road in the country with a horse on board!!!!
I will now be requesting recordings of my calls in accordance with the law and I want answers from this terrible company!!
15hrs later myself and my poor horse and 2 friends arrived home safely but with no help whatsoever from this disgusting company....

25 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

💯 recommend Towergate Insurance

What more can I say !
Towergate insurance went above and beyond
To sort my claim out as soon as possible!
Very very polite on the phone and quick replies to emails
Danish Mukhtar who dealt with my claim was very caring when I was answering questions knowing I’ve got breathing problems!
He never rushed me which made me feel more at ease
He kept me updated from start to finish
I would 100% recommend Towergate Insurance
Thank you Danish for your support & everyone else involved
I can now relax and enjoy my vacations away in our holiday home 🥰

24 mars 2026
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for your lovely review. We’re so pleased to hear that our team went above and beyond to support you throughout your claim. It’s great to know you felt well looked after and kept informed. We’ll be sure to pass your kind words on to the team, thank you for recommending us.

Noté 2 sur 5 étoiles

Dreadful customer service

Dreadful customer service . Was only making a phone call to confirm that I had paid a premium via bank transfer . This is new business in a competitive market . It took them ten minutes to answer the phone . The woman who answered wanted to know why I was calling ?, erm like insurance , then kept me waiting again . Dreadfully shoddy , I wouldn’t have gone with them had I not already paid the money. Unhelpful call centre dtaff

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your recent experience. This isn’t the level of service we want to provide, and we understand how frustrating this must have been. If you’re willing, please get in touch via the form we have sent with your name, email, phone number, and policy reference so we can look into what happened and address it with the team. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Expensive, disorganised and disappointing

I don’t usually write reviews, but I have found reviews helpful in the past and so want to highlight that this company has deteriorated in a variety of ways since I first used them. Their call centres seem totally disorganised, they don’t return calls or send information as agreed. My last experience was so bad that I moved to a different company that is efficient as well as much cheaper.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for your feedback, we’re sorry to hear your recent experience didn’t meet expectations. Your comments about communication and organisation are taken seriously and we’re reviewing this internally. We appreciate you sharing your concerns and would like to gather some further details. If you could respond to the form we have sent with your contact and previous policy details, one of the team will be in touch.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been with Tower gate since ,2019…

I have been with Tower gate since ,2019 I have never made a claim until now which was turned down.It is true saying you don't know how good your insurance company is until you make a claim.
Will not be staying with a company I can't trust.

21 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that your recent claim didn’t meet your expectations, especially after being with us since 2019. We understand how important trust is, and we take your feedback seriously. If you’d be open to discussing the details, we’d appreciate the chance to review what happened and see whether anything further can be done. If you can respond to the form we have sent with your contact and policy details, one of the team will be in touch.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have never beeUnable to access online account for years – postcode/login system issuen able to successfully…

I have never been able to successfully log in to my online account.

Every attempt to log in tells me that my password is incorrect and asks me to reset it. During the password reset process, the system requires postcode verification, but it repeatedly says the postcode is incorrect, even though I am entering the correct UK postcode for my insured rental property.

This has been happening for many years, meaning I have never been able to access my account at all. This is not a simple password reset issue, but a fundamental problem with the login or postcode verification system.

I have raised this issue before but it has never been properly resolved. I am posting this review publicly in the hope that the company will finally investigate and provide a solution.

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for sharing your experience with us. We are sorry you’ve been unable to access your account for so long. If you can contact our team via the form, we have sent with your contact information and policy details, we’ll investigate the postcode validation and get your login working. Everywhen.

Noté 2 sur 5 étoiles

After more than 15 years trying to get…

After more than 15 years trying to get a to confirm that the Solor panel are included in the renewal quote took 7 days and still haven’t confirmed and keep diving me off that they are waiting for the underwriter to confirm

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for your long-standing loyalty over the past 15 years. We are very sorry to hear how difficult it has been to get confirmation about your solar panels being included in your renewal quote. If you can respond to us via the form, we have sent with your contact and policy details so we can get this to the right team quickly to resolve. Towergate.

Noté 1 sur 5 étoiles

Not covered after claiming

We took out a liability insurance policy with towergate only to find that when we tried to put a valid claim through it was denied saying we were not covered
!! Sold a policy that is invalid we are looking for a full refund

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

We’re very sorry to hear about the experience with your recent claim. We understand how important it is for liability cover to provide peace of mind, and regret that this situation has left you feeling let down. Please contact us via the form we have sent with your contact and policy details so we can get this to the right team quickly.

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought holiday home insurance which…

I bought holiday home insurance which was a nice policy more focused on my needs. All good purchased the policy but then noticed my payment was taken twice. This was at the end October. Its now December 12th. Despite 4 telephone calls (30 mins plus each in time), emails and now one official complaint still no refund when they can clearly see a double payment was taken. Real shame as policy and staff great but no one actually able to solve my problem, just blamed on the accounts department.

9 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for providing us with a review, we’re very sorry to hear about the duplicate payment and the delay in resolving this for you. While we’re pleased the policy itself met your needs, we understand how frustrating this situation has been. If you can respond to the request for information with your name, policy and contact number, we will escalate this with the right team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst insurance I've ever dealt with

Worst insurance I've ever dealt with. I wanted driver instructor insurance. Not only did they sell me a policy that wasn't suitable with the underwriter they used i got charged my entire deposit of £117 plus an additional £4 which was cancellation fee and admin fees. What an absolute joke. Furthermore a month on from it being cancelled they take a further £117.73 first monthly payment for a policy in dont have. Upon calling im told I have to wait 4 days for the unauthorised payment to be processed then a further 5 working days for the refund. What an absolute bunch of clowns. I would avoid at all costs

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for taking the time to provide us with a review. We’re sorry to hear about your experience and the issues with your policy and payments. This is not the level of service we aim to provide, and we regret the frustration caused. We have sent a request for your policy and contact details which will enable us to investigate promptly.

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointing experience

Recently renewed my landlord insurance for the ninth year in August. I only just noted that they left out Landlords home emergency cover which I always included so contacted them to include this important cover. However I was told by Towergate ( now called Everywhen) that they would not add this cover mid way through the policy despite of their omitting to include this in the quote! Clearly Everywhen/ Towergate do not value their longstanding clients which is very disssppointing.

24 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for your review, we’re sorry to hear about your disappointment and the omission of home emergency cover on renewal. We value our longstanding clients and regret that this has not been reflected in your experience. Please contact us directly via the form we have sent with your policy and contact details so we can review this and discuss the options available to you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Organisation

We have been paying monthly for over 10 years. Recently our park home needed an external wall repaired due to a problem with water in the void area between the internal and external wall, which wasn't visible until it damaged the external wall.. On their instruction we called out a specialist who wrote a report and quoted £3,950 to complete the work
All documents were sent to Davies the claims team for Towergate and there the problems started. Although we had £500,000 cover for structural repairs, they decided it was our fault for not repairing it sooner IT WASN'T VISIBLE for some months, and said it came under "gradual" repairs
From my first phone call with them, they never contacted us (by phone, email or post) I spent 8 weeks having to call them, they never responded to email....They didn't return my calls or let us know the outcome of our claim. Every time I called the claims team, I spoke to ANOTHER handler and had to explain it all again!!
Eventually I spoke with someone on the 18.11.25 who informed me a letter from their technical response team should have been sent to us and they emailed it over to me.... it was dated 04.11.25 - 2 week's previously, but never sent to us..
We have had to cover the costs ourselves, so I've cancelled my policy, I refuse to pay any cancellation fee and they've lost a good customer of 10 years, who paid over £60 per month without fail...
DON'T USE THIS COMPANY

22 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for providing us with a review. We’re very sorry to hear about your experience and the difficulties you faced with your claim. We understand how frustrating this must have been, especially after being a loyal customer for so many years. Your feedback highlights areas where our communication and service fell short, and we will be reviewing this internally. Please contact us directly with your policy details so we can look into this further and ensure your concerns are properly addressed.

Noté 5 sur 5 étoiles

A refreshingly honest company

I was surprised and pleased when Trustgate reached out to me to suggest an alternative policy which was actually cheaper and better. An unfortunate administrative mix-up followed, but thanks to the kind and patient help from Ladi O on customer support, all was fixed with the minimum of fuss. The point is that mistakes do happen in the real world, but the key is finding a company willing to listen, take notes, and find a solution, in this case very fast. Full credit to Ladi who certainly exceeded expectations.

(Note--Towergate are in the middle of a change of branding to Everywhen, so this review may equally apply to them.)

12 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for such a thoughtful review. You’ve summed up exactly what matters to us. Things don’t always go perfectly, but listening and acting with care makes all the difference. We’re so glad we were able to turn a mix-up into a positive experience and exceed your expectations.

You already know we’re rebranding to Everywhen, and your experience reflects what we stand for. The name is new, but the commitment to protecting what matters most is the same.

Thank you again for giving us the chance to make things right.
Towergate Insurance (soon to be Everywhen)

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful staff

Very helpful staff. Easily understood insurance process ie non complicated. Attentive and patient. Price was very reasonable. Got the cover i needed. Overall for 1st time using this company I hope next year's premium will be keen.

6 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for taking the time to share your experience.
We’re so pleased to hear that our team made things feel clear and supportive from the start. It’s important to us that getting cover feels straightforward and reassuring, and we’re glad the price felt fair too. We’re here whenever you need us and we look forward to being just as helpful next time you need us.
Towergate Insurance

Noté 1 sur 5 étoiles

Denied their own email existed to charge me cancellation.

Denied their own email existed and used it as an excuse not to cancel my insurance within the cooling off period that I emailed them about. (I discovered their policy was vastly over priced and found another 60% cheaper). When I phoned to find out what was going on, it was over 14 day cooling off period and they refused to accept i had emailed them and charged me when I cancelled. I WENT TO FINANCIAL OMBUDSMAN AND WON, got my money back eventually. Watch out for these incompetent jokers and don't let them get away with ripping you off!!! I wonder how many people they have done this to?? Also, I don't need any empty apologies after this review Towergate, there is nothing more to say.
* Update, Towergate want my details to confirm this is genuine, I have sent them my original complaint number and name. I DO NOT WANT TO HEAR FROM TOWERGATE, you can do what you want with your internal investigations, I am not interested anymore.

28 mai 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear about the situation you described and understand how frustrating this must have been for you. While you’ve mentioned that you do not wish to be contacted, please know that we take feedback like this very seriously and will be investigating what happened internally. If you are happy to do so, please can you respond to the request for more information and provide us with your previous policy reference, email, and phone number so we can get this to the right team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Hello... is anyone there???

I spent considerable time completing their (pretty exhaustive) online form for both our home, then our separate holiday let, which results in both policies going to "Under Review" status on Towergate portal. Two weeks later and... no response. Total time wasters...

24 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

Thank you for providing us with a review, we're sorry to hear about your experience and the frustration it’s caused. That’s certainly not the service we aim to deliver. We’d like to investigate this for you—if you could respond to our Trustpilot request with your contact details and any reference numbers you have, we’ll make sure it reaches the right team to investigate and follow up. Thanks for giving us the opportunity to put things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible company to deal with

I was insured with Pace Ward for ~18yrs on a specialist multi vehicle policy before they were taken over by Towergate. I should have known it was going to be painful when they couldn't initially tell me if they offered track day insurance.

On Saturday 30th August I sold all my vehicles. When I returned home I tried to call them to cancel my policy, but their phone lines were closed. I therefore called first thing on Monday 1st September and the policy was cancelled.

It turns out however that despite it being their phone lines closed they decided to charge me £156 for the full month of September, even though I couldn't contact them to cancel any sooner. Not exactly great customer service.

I've sent several emails since and they are all ignored.

Would not recommend this company to anyone.

30 août 2025
Avis spontané
Logo de Towergate Insurance

Réponse de Towergate Insurance

We're very sorry to hear about your experience, especially given your long-standing relationship with us. We completely understand how frustrating this must have been, and it's certainly not the standard of service we strive to provide. We've sent you a Trustpilot request asking for a few details—if you could respond there with your contact information and policy reference number, we'll make sure it reaches the right team to investigate. Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Towergate Insurance

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus