Trendcarpet Avis 

351
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Nach gerade einmal 7 Monaten normaler Nutzung lösen sich an meinem Wollteppich zunehmend Fäden und Fasern. Die Fotos habe ich dem Kundenservice zur Prüfung geschickt. Die Antwort: Das sei eine... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a rug which took weeks to arrive, I contacted customer service who were very helpful. However once the rug arrived it was not as described must of been 4mm thin, really disappointed arranged... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a rug. Looked lovely on line After weeks of waiting it arrived. Absolutely dreadful was so badly made I was shocked. Colour missing whipping around the edges may as well have not had any.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered my bobble wool rug in the largest size and then later reviewed the company like many others ! I was so scared after seeing the poor reviews. However my experience couldn't have been better.... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Événements & divertissement

Informations provenant de diverses sources externes

UK’s Largest Beautiful Rugs and Carpets selection is here. Buy Carpets and Rugs Online. We have a plethora of rug styles that match your home decor. Get same day delivery on placing the order before 3pm UK time. We also offer a 14 day return policy for co


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

351 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(351)

78 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful

Ordered a rug. Looked lovely on line
After weeks of waiting it arrived. Absolutely dreadful was so badly made I was shocked. Colour missing whipping around the edges may as well have not had any. I struggle to put into polite words how nad it was. Have asked for a refund and for them to arrange a collection

26 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi Kim,

Thank you for your review.

We are truly sorry to hear about the quality of the rug you received.

Please contact our customer service team with your order number and await their response. They will look into your case and help you in the best possible way.

Thank you for sharing your experience!

Your Trendcarpet team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not good

I ordered a rug which took weeks to arrive, I contacted customer service who were very helpful. However once the rug arrived it was not as described must of been 4mm thin, really disappointed arranged a return that was easy through fed ex. However weeks later still no refund, contacted customer service again refund arrived the following day. I did read previous reviews but honestly really disappointed it also cost me £9.99 to return the not as described rug, I would avoid if possible.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi Lesley,
Thank you for the review.

We’re very sorry to hear about your experience with your order and the inconvenience caused by the delayed refund. We understand that it is disappointing when the rug did not meet your expectations.

We will make sure to pass it on internally so that our team can take it into consideration and continue improving our products and service.

Thank you for taking the time to share your feedback with us,
Your Trendcarpet team

Noté 1 sur 5 étoiles

Katastrophale Qualität…

Nach gerade einmal 7 Monaten normaler Nutzung lösen sich an meinem Wollteppich zunehmend Fäden und Fasern. Die Fotos habe ich dem Kundenservice zur Prüfung geschickt.

Die Antwort: Das sei eine natürliche Eigenschaft des Materials, ich solle die herausstehenden Fäden einfach mit einer Schere abschneiden.

Bei einem sieben Monate alten Teppich, der sich zunehmend auflöst, empfinde ich diese Antwort als völlig unbefriedigend. Statt die Reklamation ernsthaft zu prüfen, wird das Problem einfach als „normal“ abgetan.

Sehr enttäuschender Kundenservice und für mich definitiv keine Qualität, die ich bei einem solchen Produkt erwarten würde. Daher rate ich jedem vom Kauf ab und empfehle einen alternativen Anbieter

24 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi Adira,

Thank you for the review.

We’re very sorry to hear about your experience with the rug. We apologize that you did not feel that your previous response adequately addressed the issue.

Please contact our customer service team again so we can take another look at your case and see how we can help you further.

Thank you for sharing your experience,
Your Trendcarpet team

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay away from this company!

No, you did not assist me with another label- I was told you will not peovide me another label- order .[Trendcarpet.se] Re: Re: Here is your return confirmation! - 2665827
Please send me another label!

Stay away from this company, I should have read the reviews 😩
Bought a rug 2 months ago, which looked nice in the photo, in real life, brown background rather than beige, after a few weeks, the threads started to pull off, the rug was for my daughters room. The rug looks horrible now shedding threads, Contacted the customer service, was told to print the label for the return, I had no printer then so asked to send me a digital label or send a courier with label ready. Then was suggested to go to a library to print the label...mind we live rural with no access to library, I dont drive. At some point was told - We will not assist you with this query anymore. Out of nowhere!
I got a printer a couple of weeks later so I asked for a new label, then I was told, the same- we will not assist you with this anymore!!
Absolutely appalling!!!

4 août 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello Monika,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about your experiences with us.

All return labels must be printed as the transport company can not print any labels for customers. We provided the label in a digital form to you.

We are not able to find any order with the details you provided, but we can assure you that we have provided all necessary information for the return.

We wish you a wonderful day ahead
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company like the plague

Avoid this company like the plague, carpet arrived folded up and chucked over my back fence, packaging was terrible and the carpet was severely damaged because of this. Carpet has rips all over it and looks nothing like original photo from the website. They also deceive you with the delivery we waited 3 weeks for this terrible carpet to arrive. The customer service is nearly as bad as the carpet I receive, they are refusing to give us a refund

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello Dan,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that your order did not meet your expectations. If the rug arrived damaged, please contact our customer service and submit it as a damage claim so we can investigate the issue and help you further.

Thank you for sharing your experience.

Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

We waited over 5 weeks for delivery

We waited over 5 weeks for delivery, I had to send emails and eventually asked for a refund . The email reply was not anything other than a sorry for the delay and not a response to my emails. The rug turned up and was left Inside the doorway of the flats, even though my wife and myself were in , nobody rang our doorbell.very dissatisfied and would not use this service again.

30 mai 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello John,

Thank you for your review.

We appreciate your feedback and understand your disappointment regarding the delivery time and experience. Your comments help us improve our service, and we will take them into account going forward.

Thank you for sharing your experience!

Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

8 weeks and my order didnt arrive when…

8 weeks and my order didnt arrive when it said it would be within 3-5 days. Every time i asked for a refund they wold just repeat it was on its way. I finally opened a dispute when they started ghostng me and got my money back through my bank. dont go near them

16 mai 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi,
Thank you for your review.

We're very sorry to hear about the delay with your order. We can see that you've been in contact with our Customer Support team and that your refund has been processed. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience throughout the process.

Thank you for sharing your experience!
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

What an awful company

What an awful company, I ordered what was described as a luxury Wilton rug, which cost over £100, what I received was a thin rubber backed cheap velvet rug that when you brushed it one way it turned white, something like you would get from temu, had to open a PayPal case in the end, I still had to send it back, it was delivered back to them they didn’t refund me so PayPal closed the case in my favour and got my full refund, customer service was appalling, I let them no of my concerns with the quality which were ignored and they just kept saying send it back, DO NOT USE THEM, they describe the rugs as being luxury but what you get is far from it

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello,

Thank you for your review.

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with the rug you ordered and our customer service.

We understand your frustration regarding the quality not meeting your expectations for a luxury item and the difficulties you faced with the return and refund process.

Your feedback is invaluable as we strive to improve.
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The rug was of very poor quality it was…

The rug was of very poor quality it was very poorly manufactured and did not reach my expectations, it looked used and worn, your communication was very poor and the ability to return the product was poor, inevitably I had to call upon PayPal to resolve the refund issue.
I would never purchase from your company again.

Mr walker
Nottingham
May 2026

24 avril 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that the rug and your experience did not meet your expectations. We would like to clarify that we always offer a 14-day return policy for customers who wish to return their order.

Thank you for sharing your experience!
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The quality of the carpet is very poor

The quality of the carpet is very poor

26 avril 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello Conceicao,

Thank you for your review.

We appreciate your feedback. We will be reviewing the quality of carpet you ordered from us.

We wish you a wonderful weekend ahead
Your Trendcarpet Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Delivery was fine

Delivery was fine, rugs are lucious, colour is lovely, but oh em gee the pilling! Twice a week I'm going through and getting rid of all the pilling - hopefully it calms down with time

3 avril 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Nun zunächst habe ich mal 12 Tage auf…

Nun zunächst habe ich mal 12 Tage auf die Lieferung meines Teppichs warten dürfen, es wurden mehrfach Zustellungen angekündigt und leider nicht ! Eingehalten . Dann kam mein Teppich endlich, er war schlecht verpackt, total dreckig , hatte etliche Flecken mindestens 10 auf Vorder- und Rückseite teilweise sehr groß und heftig. Vermute dass es sich nicht um Neuware handelte, jedenfalls war der Zustand wirklich eine Katastrophe. Ich bestelle fast täglich im Netz aber sowas habe ich noch nicht erlebt. Dann die Krönung, habe natürlich umgehend retourniert, dies ist nun mehr als 2 Wochen her und ich habe weder eine Nachricht des Unternehmens und am Wichtigsten ich habe mein Geld nicht !!! Zurück bekommen obwohl groß ein 14 tägiges Rückgaberecht beworben wird. Für mich und mein Empfinden ist dies Betrug !!. Ich warte noch wenige Tahe dann werde ich Anzeige erstatten müssen und meinen Anwalt bemühen. Also Vosicht bei Trendcarpet!!!!!! MfG Thomas Tünnesen aus MG Geld ist zumindest heute erstattet worden 3.06.26 . Hat allerdings ewig gedauert und Paypal hat intervenieren müssen.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hallo Thomas,

Vielen Dank für Ihre Bewertung.

Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Teppich nicht zufrieden waren. Wir bitten ebenfalls die Lieferverzögerung seitens des Transportunternehmens zu entschuldigen.

Die Rückerstattung erfolgte, ohne Intervention von PayPal, nachdem die Ware an unser Lager geliefert und entsprechend registriert wurde.

Wir wünschen Ihnen einen angenehmen Tag
Ihr Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible

I ordered the rug because it looked great in the picture and I felt reasonably safe because, the company is based in Sweden.
What a mistake.
When it arrived, it was more a throw than a rug and, the colours only show when the "rug" is brushed in one direction.
If you walk on it with trainers on or, with anything patterned, all you see is a a horrible white outline of whatever the pattern of your shoe is. Never the less, I persevered,
I naively thought it might settle down.
It hasn't!
It's now faded where I sit, my feet have rubbed the pattern off, in less than two months.
I was going to send it back but, I read the other reviews about how much hassle it is, and decided to put it down to experience.
I definitely wouldn't recommend.

30 mars 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello David,

Thank you for your review.

We thank you for sharing your detailed feedback regarding the rug. We are truly sorry to learn that the product did not meet your expectations and that you've experienced such significant issues with its appearance and durability in a short period.

We appreciate you bringing these concerns to our attention, and we will certainly be reviewing your comments with our product development team to prevent similar situations in the future.

We wish you a wonderful day ahead
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company- still waiting on refund

Terrible company. The rug arrived in terrible condition. Looked nothing like the photos. Huge crease down the middle. I have returned it over 3 weeks ago, no way of tracking it. My emails are being ignored and I am still waiting for my 99.99 euro. Thankfully I have proof re sending it, from the shop I dropped it off to. Terrible service.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hello Paula,

Thank you for your review.

We sincerely regret the issues you experienced with your rug and the return process. The return has not yet reached our warehouse. Once we have received it back, we will process the refund and inform you accordingly.

We wish you a wonderful weekend ahead
Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered on the 6th may received today…

Ordered on the 6th may received today 15th may tracking is rubbish, rug is thin more like a blanket,creased right down the middle didnt even bother to unroll it. not like the picture, false advertising even going to cost me to send this rubbish back to them. They do not reply to questions. Would not use them again. I wanted to add the photos but it wont let me.
To your reply the rubbish has been returned back to you tracking says you will receive it on friday. Also the cheek to charge me to return the rubbish back to you is joke. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi Tracey,
Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you are disappointed with your order and the delivery experience. We also appreciate your feedback regarding the product quality, tracking, and communication. Please note that we offer a 14-day return policy on all purchases, and you are welcome to register a return via our contact form.

Thank you for sharing your experience!

Your Trendcarpet Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No show

I waited for weeks but my rug never came,the company did apologise and I got a refund.

5 mars 2026
Logo de Trendcarpet

Réponse de Trendcarpet

Hi Mairead,
Thank you for your review.

We apologize for the long wait for your delivery. We’re glad to see that the issue has been resolved and that you’ve received your refund.

Thank you for sharing your experience!

Your Trendcarpet Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus