Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a wunda chair on 28/11/2025. I still have not received it yet. no tracking number or anything. Eric Peng has not replied most of my emails and not given me any shipping details. She s... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 5 days ago and they cant seem to send me a tracking number after multiple requests and I sent emails to Eric Peng at support at trysauna.com who said he’ll look into it but never replied back... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

€620 order never received – no refund, no communication I placed an order for a Pilates mat worth €620 on February 28th. By mid-July, nearly five months later, I have received absolutely not... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I have changed my rating since today I received my order in perfect condition, I have only had a small inconvenience regarding the box, but they are now finding out. For everything else, without takin... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

47 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 60 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(47)

5 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Cancelled my order



Update: I have cancelled my order now and got my money back.

14 février 2025
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thank you for taking the time to share your concerns. Firstly, I would like to apologize for any inconvenience caused due to the delay in your order's delivery. After negotiations, we came to an agreement and canceled the order and refunded the money. Thank you.

Updated:

Refunds have been completed.

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivered!

I have changed my rating since today I received my order in perfect condition, I have only had a small inconvenience regarding the box, but they are now finding out. For everything else, without taking into account that the wait has been long, finally everything has gone super well, they are a very serious company. thank you so much 😊

27 novembre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Not delivered!

Dear,

On 3/12 i ordered a reformer with you! I reveived a mail that it would be delivered the 17th or 18th of that Month! I've sent already some mails to you to ask what went wrong since it is not delivered yet. Eric Peng answered that he would check on it but no answer yet after asking another time.
Can you please give me Some info??

Thank you!

Bénédicte Breemersch

3 décembre 2024
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Hello, your order is already in transit to the port of Rotterdam and has not yet arrived, requiring you to wait for delivery.

Logistics order number: DJ241216148832SE
Logistics link: https://t.17track.net/zh-cn#nums=DJ241216148832SE

UPDATE: Delivery has been completed.

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently bought a Ladder Barrel from…

I recently bought a Ladder Barrel from TS Pilates and was impressed by the wide range of accessories they offer. A sales rep recommended this model, and it has been a perfect fit for my needs. The whole experience was seamless and satisfying.

29 novembre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

I've ordered parts from TS a bunch of…

I've ordered parts from TS a bunch of times and have never been let down. Their parts are always high quality and a good price. My V5 reformer is 2 years old and still going strong thanks to their parts.

29 mai 2024
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thanks for the 5 stars Mamie!

Noté 4 sur 5 étoiles

The seller provided excellent service

The seller provided excellent service. Unfortunately, a part broke during shopment, they equipment functions replacement. The equipment functions perfectly, and its folding feature adds to its convenience. I believe this well serve as a great beginner's pilates machine for me.

18 mai 2024
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thanks for the review Sherry, it was a pleasure doing business with you.

Noté 3 sur 5 étoiles

I have received the product

I ordered a foot corrector a month ago. I did not receive an email. May 3. I have received the product. Thank you.

12 avril 2024
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thanks for the review Valerie, it was a pleasure doing business with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

The Vinyl on 2 pieces is severely…

The vinyl on 2 pieces is severely dented and therefore compromised due to the way their packers arranged the pieces in the crate. I want these pieces replaced as I do not feel I should have to duct tape a brand new $2500 reformer. Also my reformer with TOWER (very dangerous if not installed correctly) came with no instructions for assembly or use AND the company will not respond to my texts and emails. Honestly as far as they are concerned, I have had the product for a week, and I haven't assemble it. VERY unhappy with the lack of customer service but the Reformer itself is just what I was looking for in this price range. Wish I would hear from them as quickly as when I reached out to buy the machine...same old story I guess.

1 avril 2024
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Hello Diane,

We apologize for the damage to the Pilates box due to shipping, we have re-delivered it to you.

Regarding the instructions, they are not yet available from the manufacturer. We apologize.

Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Recommended by a coworker

Recommended by a coworker, I received the V5 Reformer without any problems and it allows me to continue my Pilates training from the convenience of my home, saving me time and money. They offered the most competitive price. It was easy to set up.

8 mars 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Let me start by telling you

Let me start by telling you, just buy it. I definitely recommend any of their products. I personally had great experience with costumer service. Go buy yours!

4 décembre 2023
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Amazing! Diana, we are thrilled to hear that you had an amazing customer experience with us!

We want you to have an excellent customer experience every time and love hearing of your happiness!

Thank you for trusting Trysauna and being such a loyal friend!

Noté 3 sur 5 étoiles

Quality has gone down and elivery times…

Quality has gone down and elivery times are excessive,my 3nd home chair and I have a reformer. Not satisfied.

17 novembre 2023
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Hi Jaime, Im sorry you had trouble with this. We've had a lot of orders lately, and the delivery time is going to get longer. I hope you are enjoying your machine. We appreciate your business.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor experience

Update to my review which is all factual.

I purchased a reformer and chair on October 6, 2023. I kept getting the run around on as to when my equipment would be delivered. I was told the end of October or early November by customer service. Customer support keeps inquiry vague and continues to string me along. When I would inquire, Eric would reply, "I'll check into it" or "I'll get back to you". Never did I receive status updates or shipment updates. It was now December and I had yet to receive any solid communication from this company. Therefore, I started researching this company and this is what I found.

These are all FACTs
The company states they are in California, yet they are actually in China. They only use a shipping warehouse in CA. The company does not have a customer support phone number. It is OUT OF SERVICE. You may only reach them through an email address and one person responds for the entire company. They have a lawsuit against them from Balance Body for patent infringement. They basically copied all of the specs for all of their equipment from Balance Body. The lawsuit can be found online therefore this is accurate information. Therefore, Balance Body, which is a reputable Pilates company, paid for the R&D, created a quality product, and they stole their IP. If you really dig through the REAL reviews you will find some that say that the client never received the product or if they did receive the product, the dimensions were off and the equipment was garbage and can't be used. Most likely they had to start building their own equipment due to the lawsuit and now they are delivering unusable equipment because they do not have any blueprints to build from. Wood is made of pressed particle board instead of wood and vinyl instead of leather which tears easily.

Your company claims, "Customer satisfaction is very important to us. Our customer service support team is here to assist you". There was no customer support to assist me as I stated above. Never was I provided solid answers to my inquiries. If fact, you provided nothing but false promises. For instance, I never received an updates to my order. Typically you receive a tracking number in which you can locate your order and where it is in transit, with an expected delivery date. I sent the company multiple emails asking for updates and I got no information. This was a red flag for me so I sent an email in Mid-November that I was going to cancel and have AMEX and PayPal investigate the company for fraud. I was then sent photos of a picture of a large box being loaded onto a truck and a bill of lading for another customer as their "proof" that they were legitimate.

Their return policy makes it impossible to return or cancel your order.
According to your return policy, customers are instructed to contact your company within 24-72 hours of the original purchase date in order to be afforded the opportunity to return the product. I'm confident your company is well aware NONE of your products reach the customer in 24-72 hours! This policy is purposely misleading and we believe you are well aware of it. In order for this policy to be enforceable, you would have to overnight ship all of your products. Since your products are most likely produced in CHINA and shipped to CA, your policy is impossible to adhere to. Ironically, your return policy also states, "All returnable items but be returned within 30 days of placing the order." What is the return policy when it takes over 60+ days to receive a product? Lastly, your policy states you cannot return reformers and like equipment. So basically, you have a NO RETURN policy.

We find it suspicious that upon communicating to your, that we are again, cancelling our order, a few hours later we receive a random phone call from a freight shipper stating they are ready to deliver our product however it would be an additional week. We never received any shipping updates from your company directly. We hear it from a shipping company.

In conclusion, we instructed the shipping company to return the item to you in the condition it was shipped. Regrettably, we were forced to purchase another reformer from a reputable company.

We have filed a formal complaint and case with both AMEX and PayPal and since they already have a complaint on file on where they returned the funds, it shouldn't be too hard for them to find a pattern.

I have also received many emails from Eric asking that I remove my review offering a 20% return fee.

Please note: Reviews on Trustpilot.com, 98% of your reviews were written in the last half of 2023. This is a coincidence in relation to the lawsuit filed with Balance Body. The real reviews state a similar experience and they were chastised by your company. All of the reviews on BBB are negative. Please don't be fooled by the fake positive reviews.

2 décembre 2023
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

We shipped it to you on December 6th. The freight company will notify you in advance before delivery.

UPDATE: This customer refused to take delivery when we shipped it and it was about to be delivered and slandered us on the BBB and trustpilot for not shipping it.

We have filed claims with Paypal and credit card companies.

We can accept bad reviews but not slander from fraudsters!

Noté 3 sur 5 étoiles

It arrived three weeks after placing…

It arrived three weeks after placing the order, but upon receipt, the wooden box packaging was already crushed and broken, but the body of the machine was not broken, but the edges of one of the boxes were crushed and deformed. Customer service responded quickly and promised to send me a replacement. I think I would have given a higher rating if the wooden box packaging had not been warped and the shipping had been a little faster.

14 juin 2023
Avis spontané
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thank you for your business, patience, and understanding! We are honored to serve you :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Eric gave me a 12% discount code when I…

Eric gave me a 12% discount code when I wanted to order Ciga Reformer v4. It was simply fantastic. I think it was a great price! For those who can afford the price, I highly recommend.

28 septembre 2023
Logo de trysauna.com

Réponse de trysauna.com

Thank you so much for this review, it means so much to read this to the customer service team.

Please don't hesitate to contact us if you have any more questions.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus