Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Second item (side table) purchased from Vaunt. Super well made with 100% wood and aesthetically pleasing to look at. Heavy and solid with beautiful grain variation. I chose to order from Vaunt beca... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

great design bought the plates to go with the mugs I bought earlier delivery arrived on time and safely packed love all the designs this company produces I will be back in the future

Noté 5 sur 5 étoiles

Fabulous service from start to finish . The most helpful lady on the phone she. I enquired about the coffee table . Delivery was very quick and the table was beautiful ? Thank you

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered an expensive paper light shade from Vaunt Design. After I had installed it, I noticed the paper began to change colour. I was told by Vaunt that I had to send it back for an exchange but, if... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'ameublement et de décoration

Écrit par l'entreprise

Our timeless collections are lovingly curated by ourselves and Europes leading designers; forever paying homage to the Nordic aesthetic.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

361 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 76 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(361)

77 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We are very happy with our coffee…

We are very happy with our coffee table. It is fantastic quality. Delivery was fast and we were updated regularly. Great communication from this company.

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi Ricky, thanks for the review. We strive to produce great quality stylish items and provide good customer service, so It's lovely to read this feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor standards of furniture and customer service

It is clear that it is a young company without quality control systems properly put in place.

I ordered a stool in Nov 25' only to finally receive it in May 26'!

The stool that arrived in December was of extremely poor quality, scratched. deposits of glued everywhere. I asked for an exchange and it was promptly accepted. the problem was I was getting messages from DHL informing they will come on a day, which for 3 weeks they failed to do. I left the parcel at concierge and when it was finally picked up - I did not receive any message. I did not receive any conformation when the parcel arrived back to the retailer.

Not even a single time, anybody proactively got in touch with me to inform me about what is the status of the exchange.

The dispatch of the new stool was continually postponed, but I was never informed about it. Only when I contacted the company asking why I haven't received the order yet, they would get back to me saying there are some problems with transport and the order will be delayed by another 2 months.

The product I received is of so so quality but I am really too tired to fight with this company anymore.

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

We apologise for the inconvenience and frustration caused throughout your order.

Unfortunately, your replacement was affected by a series of shipping and courier delays outside of our control. Throughout this period, we sent email updates to keep you informed, advised you of the delays as soon as we were aware of them, and also offered a full refund. We completely understood if you preferred not to wait, but you confirmed that you still wanted the replacement stool.

We appreciate your patience throughout the process and are sorry the delays impacted your experience.

Kind regards,
The Vaunt Team

Noté 5 sur 5 étoiles

If I could give ten stars I would

If I could give ten stars I would. The team at Vaunt Design went the extra mile for me to receive my console table (they do not ship to Belfast), making additional arrangements for no extra cost and keeping me updated every step of the way. The fantastic service I received is only beaten by the most gorgeous and stylish console table that has now completed by hallway.

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thanks for your review.
It was our pleasure getting the table to you and happy that everything went smoothly. Thanks for bearing with us while we made the additional arrangements, and for mentioning the communication along the way.

It's great to hear the console table has completed your hallway and that you're happy with it.

Thanks for your support.

Noté 1 sur 5 étoiles

I cancelled an order before dispatch

I cancelled an order before dispatch. Mainly cus I had to get flooring n needed the room empty after a water leak ruined my living room... wouldn't let me of the 3% for no reason what so ever other than pure greed... i wanted to reorder the table 2 weeks later but after than I told em where to go n found another table elsewhere.... will never use this site ever again. Ur loss

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi.

We're sorry to hear about the circumstances surrounding your order, especially after dealing with a water leak and the disruption that must have caused.

We understand your frustration regarding the cancellation fee. As outlined in our terms, this charge covers the non-refundable payment processing costs we incur when an order is placed and then cancelled. It's not intended as a penalty, and unfortunately these costs aren't returned to us when a transaction is refunded.

We appreciate that this was disappointing in your situation and we're sorry that we weren't able to reach a resolution that worked for you. We wish you all the best with your home renovation project.

Noté 5 sur 5 étoiles

The table and chairs arrived last week - Very Happy!

The table and chairs arrived last week. Extremely comfortable and they appear fantastic quality.
We could only order 5 chairs as the company had already sold out but they kindly gave us a temporary chair to use in the meantime before a replacement could be sourced.
Very pleasant to deal with - would recommend!

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thanks for the review and your comments about the chairs' quality, comfort and our service. Looking after our customers is important to us, so it's lovely to hear you were happy with the experience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer Service

Incredible customer service got back to me and sorted it within an hour! And amazing piece of furniture!!!

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi. Thanks so much for your review.

We're pleased we were able to get everything sorted quickly for you. Thanks also for your kind comments about the furniture itself - it's great to hear you're happy with your purchase.

Thanks again for your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Faultless experience

Black ribbed side table, item is modern and very good quality, it was packed well, delivered quickly, I would highly recommend Vaunt.

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thanks for your review.

We're pleased to hear everything arrived quickly and well packaged, and that you're happy with the quality. Thanks as well for your recommendation, it really is appreciated.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy first time customer

This was our first purchase from Vaunt and we are delighted with our side tables and pedestal which look great. Ordering was straightforward, the delivery very quick and packaging was excellent. The quality of the furniture was worth paying for.

14 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi. Thanks so much for your review. We're pleased to hear you're like your side tables and pedestal, and that everything from ordering through to delivery was smooth and straightforward.

It's also great to know the quality lived up to your expectations. We work hard to offer furniture that looks great and is built to last, so feedback like this means a lot.

Noté 5 sur 5 étoiles

The best service and pieces

The best service and pieces. I can’t get over the quality of the bar stools, the price and how exceptionally quick they got delivered. Get more designs soon, lifetime customer!!!

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi. Thanks so much for your review. We're pleased to hear you're so happy with the bar stools and that the quality, price and delivery all exceeded expectations.

We're constantly designing and sourcing new products, so there’s plenty more to come. Keep an eye on our website and social media for the latest launches.

Thanks again for your support.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid like the plague

Placed an order on the weekend, realised very quickly it was not going to work with what I was after so I cancelled the order straight away.
No full refund given! Absolutely livid... could understand if it had been processed but id cancelled before anything had actually happened... will avoid this company like the plague on future!

2 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the Hanah sideboard from…

I ordered the Hanah sideboard from Vaunt Design. Initially, I was quite unsure about buying heavy furniture online—what if the quality or look isn't what I expected? This is common with online purchases and also involves the hassle of returning if something isn't right. So, I finally took the plunge and bought the sideboard to upgrade my old TV unit. Despite all my doubts, the sideboard was delivered in perfect condition. It looks lovely. I'm not too sure about the door opening mechanism, but I hope it will stand the test of time. Overall i am happy with my purchase and i am confident to
Shop with Vaunt Design again.

30 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thank you for your review. We're pleased to hear that you're happy with your Hanah sideboard and that it arrived in perfect condition.

We understand that buying furniture online can sometimes feel uncertain, so it's great to know the piece met your expectations. Thank you for choosing Vaunt Design, and we look forward to serving you again in the future.

Regards,

James Pilling
General Manager
Vaunt Design

Noté 5 sur 5 étoiles

Love my new stylish book shelves

Love my new stylish book shelves, on in natural wood and one in black. They are very sculptural so a feature in themselves. Looks better with just a few things on, so you can admire the design. Will definitively keep an eye on this brand in the future.

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thank you for your review. We're pleased to hear that you love your new book shelves.

It's great to know that the design has made an impact in your space. We really appreciate your support and look forward to seeing you again in the future.

Regards,

James Pilling
General Manager
Vaunt Design

Noté 5 sur 5 étoiles

Comfortable and stylish

I found vauntdesign.com accidentally when searching for a bar stool for the garden so I can sit by my raised pond and watch the fish! The bar stool is comfortable, well proportioned and stylish, delivery was prompt and trouble free. I am very impressed with the quality, souch so that I am saving up for the set to use in my kitchen.

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear that you found us and that the bar stool has found such a perfect spot by your pond.

It's great to know you are pleased with the stool, and that delivery went smoothly.

Thank you again for your support. We really appreciate it.

Regards,

James Pilling
General Manager
Vaunt Design

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID ORDERING FROM THIS COMPANY

AVOID ORDERING FROM THIS COMPANY. The bar stools I received were beyond unacceptable. They arrived with a strong, unmistakable smell of manure. It was absolutely vile and overwhelming. It made the chairs unusable from the moment they were unpacked. It was so bad that it may have actually been toxic.

What made this even worse was the complete lack of customer service. I reached out multiple times to report the issue and ask for a resolution, whether that be a replacement, return, or refund. Every single attempt was ignored. They eventually responded AFTER I left a bad review, to offer me a 10% refund, which was completely pathetic, and a tactic just to get me to change my negative review. After offering this to me, they once again disappeared. No refund was issued, multiple emails once again ignored thereafter. It’s been almost 2 months and I have heard nothing.

This is not just poor quality control, it’s a complete failure of basic customer care. When a company sends out products in that condition, that are very likely toxic and harmful to your health, and then refuse to engage with the customer, it shows a total lack of respect and accountability.

Avoid Vaunt Design at all costs. There are plenty of other companies out there that actually care about their customers and the quality of what they sell. This experience was disgusting, frustrating, and a complete waste of money.

They will probably respond to this review and make up some sort of fake story to make themselves look great (as they do with all their marketing), but do not believe what they say. Worst customer service I have ever experienced.

6 avril 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thank you for your review and for bringing this to our attention. We are sorry to hear about the issue you experienced and also apologise for the lack of response to your previous contact. This was a genuine communication failure on our part.

Regarding the smell, this is caused by an organic eco-treatment used on some of our packaging boxes. We have identified this as an issue and are already in the process of resolving it with our packaging suppliers.

We would really like the opportunity to put this right. If you could please send us your name and contact details, we will get in touch directly to discuss the issue and find a suitable resolution.

Thank you for your patience, and we look forward to hearing from you.

Regards,

James Pilling
General Manager
Vaunt Design

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor

I’m very sorry to report that the experience has been extremely disappointing.

The first shelf I received arrived with a manufacturing defect and was not standing straight. It was then replaced a week later with another unit that unfortunately had the exact same issue.

It goes without saying that I won’t be purchasing anything else from your company. Especially considering the shelf cost over £250, this was far from IKEA-level pricing, yet unfortunately the quality was clearly faulty.

Overall, this is not a website I would recommend.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Dear Junior,

We are very sorry to hear about your experience, particularly after receiving a replacement item which also did not meet expectations.

While issues such as this are extremely uncommon, we fully understand the frustration caused. All of our furniture undergoes rigorous quality control checks prior to dispatch, so this is certainly not reflective of the standards we aim to uphold at Vaunt Design.

We take both product quality and customer experience very seriously, which is why we are disappointed to read your feedback. Although we understand your decision, we genuinely regret that on this occasion we did not deliver the level of quality and service that customers should expect from us.

Kind regards
The Vaunt Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Second time i have used as quality of…

Second time i have used as quality of product is great
Price of items although slightly higher than nor.al stores the quality outweighs other cheaper brands. Bar stools bought at 150 pounds each compared to cheap stools at around same price. You can defo tell and see the quality and a talking point.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review and for choosing Vaunt Design again.

We are delighted to hear that the quality of the bar stools stood out and that they have become such a talking point in your home. We put a great deal of care into sourcing and designing pieces that not only look beautiful but are built to feel substantial and long-lasting, so feedback like this means a great deal to our team.

We truly appreciate your continued support and are very pleased to hear you feel the quality justifies the investment.

Kind regards
The Vaunt Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently ordered a 3 seater garden…

I recently ordered a 3 seater garden sofa. I absolutely love it and it looks gorgeous in my gazebo and appears to be very well made and of extremely good quality. The cat loves it also. It was delivered quickly and efficiently with plenty of communication from the courier and questions I had prior to going ahead with the order were also dealt with efficiently. A huge bonus for me was that it arrived ready assembled and I have no hesitation in recommending this company to others.

20 avril 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Dear Clare. Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you are happy with the sofa and that it looks so good in your gazebo. It is great to know the delivery and communication were smooth, and that having it arrive fully assembled made things even easier.

We also had to smile at the comment about the cat loving it too. They always find the best seat!

Thank you again for your support and recommendation.

Kind regards
The Vaunt Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality stools

Quality stools, the guys at the end of the phone were super helpful when there was an issue with the courier and sorted immediately. Can’t fault the company, will use again!

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi Beccy. Thank you for your review.

We are delighted to hear you are pleased with the quality of the stools and that our team were able to quickly resolve the courier issue for you. We always aim to make sure any problems are dealt with as smoothly and efficiently as possible.

Thank you again for your support.

Kind regards
The Vaunt Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy with my beautiful oak coffee…

Very happy with my beautiful oak coffee table. Solid, well designed and has the feeling and look of a quality piece of furniture but at a good price. I will definitely be buying more from vaunt design.

28 février 2026
Avis spontané
Logo de vauntdesign.com

Réponse de vauntdesign.com

Hi Hannah. Thanks for your review.

We are pleased to hear you are happy with your coffee table. Creating pieces that are high quality, timeless and good value is our aim, so your feedback is encouraging.

We really appreciate your support.

Kind regards
The Vaunt Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus