Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Good luck ever receiving any kind of communication or confirmation from this company. Follow your gut with all of the negative reviews. There's a reason the price is half of similar operations. Phone,... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve been looking for a platform like this, and coming across Wheels Feels, It seemed like a no-brainer. Fits perfectly, easy installation, and when I had a question about adding an accessory, thei... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Where to start, this drawer has been amazing since the day I installed it. I’ve had it for a little over a year now and it’s holding up great. The size and weight capability are perfect and it all wor... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed my order with Wheels & Feels Inc. in April 2026, and it is now mid-October 2026. I have been waiting for six full months, and I still have not received my item. Because of this massive dela... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'accessoires automobiles

Écrit par l'entreprise

We're passionate about crafting top-notch cargo drawers, camper kitchens, and sleeping platforms for the overlanding community. At the heart of our operation is our pride and joy: a robust, high-speed CNC machine that ensures unparalleled precision. We source premium plywood locally in Houston and use it to create intricate details. Our dedicated team then adds the finishing touches, which may include grinding, carpeting, or painting, depending on the product. Then orders are carefully packaged and sent to our amazing clients, both in the USA and internationally.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

130 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(130)

75 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst support ever

I had high expectations of WheelsFeels when I ordered a “Camping System (Double-Drawer)” for my Toyota RAV4 (5th Gen) on April 13, 2025. The website and communication during the ordering process seemed professional. But what followed was downright frustrating.

Delivery issues from the start
Although I was told the delivery would take 20–30 business days, the package wasn’t shipped until June — and even then, it was sent to the wrong country (Germany instead of the Netherlands). Despite repeating my request and providing the correct address twice, WheelsFeels still made this mistake.

Incomplete delivery
When I finally installed the system, the sleeping platforms and one of the three gas springs were missing. I accidentally didn’t order the table set — that’s on me — but the other parts should have been included. I had also mentioned this via email beforehand, but apparently that was ignored.

Poor to non-existent customer service
After sending more than 20 emails and making over 10 phone calls, I received hardly any response. Only twice did I get a brief reply, and promised follow-ups never came. UPS later confirmed that WheelsFeels had once again sent the package to Germany. How hard can it be to copy an address correctly?

Result: Vacation ruined
Due to the delayed and incorrect delivery — and the missing essential parts — I had to cancel my planned camping trip. Even after several deadlines and a final warning that I would initiate a chargeback, I received no proper response.

Final verdict: Not recommended
WheelsFeels might deliver a decent product — if it ever arrives — but their customer service is unacceptable. For me, it was an expensive and stressful experience with no results.

3 juin 2025
Avis spontané
Logo de Wheels & Feels

Réponse de Wheels & Feels

Dear Willy,
We sincerely apologize for the experience you had with Wheelsfeels. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we take your feedback very seriously.
We would like the opportunity to make this right. Please contact us directly at (866) 665-1911 or help@wheelsfeels.com so we can discuss your concerns and find a suitable resolution.
Thank you for bringing this to our attention, as it helps us improve our services for all customers.
Respectfully,
Wheelsfeels Customer Service Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not do business with WheelsFeels

Do not do business with WheelsFeels. The package itself was fine and the install was mostly without headache. There was some missing hardware which I luckily had the right hardware lying around to rectify. However, after I notified them of a missing piece from my order, it has since has been a nightmare. I ordered my Advanced Storage & Camping System on April 7th. Received it on May 23rd, installed on May 26th. Notified them of missing part on May 26th. After multiple emails I was told the missing part was delivered to me on June 17th without any notification or tracking sent to me. After finally receiving a tracking number from them via email and looking at it. I informed them it was not delivered to me. It was shipped to an address in Beverly Hills, CA. I live in Colorado. On June 17th, they said via email they would send me another part due to this mistake. Sent another email on June 26th requesting shipment status. No response. Here it is now July 9th I still have not received a response from my email on June 17th. I repeat, DO NOT do business with WheelsFeels.

26 mai 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The WF portable kitchen is awesome!

The WF portable kitchen for my Beetle is awesome! It's well-made, fits perfectly, and has made camping way more comfortable. I had a slight hiccup with securing it, but customer service was super helpful. Highly recommend!

21 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Wheels & Feels

Réponse de Wheels & Feels

Hi Ethan,
Thank you so much for taking the time to share your experience with Wheelsfeels! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your positive feedback motivates our team to continue delivering exceptional service.
We truly appreciate customers like you and look forward to serving you again in the future.
Best regards,
The Wheelsfeels Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor Service and Unreliable Business Practices

Before purchasing, I reached out to Wheelfeels due to their bad reviews on Trustpilot. Victoria personally reassured me they were a trustworthy company, and I took her at her word—my mistake.

I ordered in January, spending over $1,000, and it’s now March with ongoing issues. My shipment was missing screws and a manual, which I had to request separately. They also forgot the sleep system I paid extra for. When I finally assembled everything, the screws provided weren’t even long enough to bolt it to my vehicle.

For the amount I paid, I expected far better service and attention to detail. Instead, their slow and dismissive customer support has made resolving these issues incredibly frustrating. At this point, they only respond once a day, dragging the process out unnecessarily. If they can’t meet demand or properly support customers, they should pause operations until they can. Unfortunately, I trusted their reassurances, but based on my experience, I cannot recommend Wheelfeels.

17 février 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

No product, but eventual refund.

This is written February 2025.

I ordered a RAV4 drawer system in May of 2024. My card was charged but I never received the product. I contacted them a few times and was assured all was well. They even called me once to apologize for the delay and a story about being a young company and not having their email accounts in order.

After three months I canceled the order and requested my money back.

I did receive a refund from them Feb 2025 after posting a review of the company. I think they are honestly trying to fulfill orders, but have more than they can easily produce.

If you purchase from them, I would suggest calling and verifying stock availability first.

2 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT deal with this company

Do NOT deal with this company. Horrible organization, got my address wrong multiple times even after assuring it would be correct, I caught them in many lies and in the end I never even got what I ordered and what I did get I had to modify to even work as the hardware they provide does not line up and is not strong enough to even do what it’s supposed to.

Ordered the sleeping kit for my RAV4 they NEVER sent me my table that goes on the drawers or the sink to this day, don’t even want them now because they lied over how much duties into my country would be. They said approximate 100 im over 200 and never even got fully what I ordered.

In September they offered to make it right by sending me the new model of what I ordered and when shipping time came in November they ghosted me and wouldn’t email me back.

0 out of 10 would not recommend. Not worth the headache.

12 janvier 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very good product & EXCELLENT Customer…

Very good product & EXCELLENT Customer Service!!!

I have a Rubicon 4XE and j have been looking for a shelving system for quite some time and I found this from a friend of mine in overlanding community. After seeing his system I ordered mine and I wanted a product which looks like it BELONGS in my Jeep & looks OEM like when installed. It’s NOT cheap, BUT the way I think of ANY product which I install in my Jeep should feel like it belongs in there and will not look ODD. I can say that this when installed looks very good in my trunk. Their craftsmanship in making it shows how much effort they put in when building their product. I am sure they will make more improvements as they go based on the feedback they receive from customers and I did give some feedback when I received mine.

Now let’s talk about their Customer Service, I would rate it as Excellent just because of the way they treat you and their timely response. I think for any company it’s NOT just the product they sell which sets them apart… it’s their customer service because if you don’t get the right experience you tend to shy away from their products NO MATTER how good they are as a company.

Did I have some glitches in my product? Yes I did. But I was able to get their customer service to support me the entire way.

I will recommend them as a company and their products.

23 décembre 2024
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

I just received the storage for my jeep…

I just received the storage for my jeep JL4xe today. Shipping was delayed but W&F reached out to me to say it shipped late because the ups driver never stopped that day. UPS wasn't great at keeping their tracking straight but I received it today rather than 3 days ago.W&F have been very responsive so far and the system is packaged very well. I painted all the parts and read through the directions. I thought I understood them but they are very confusing. I got the drawer and the box assembled but the top with hinges is very confusing the pre drilled holes in the back of the box are 1/16th " from the edge so the screws broke through I got frustrated but I think I got it to hold. Again the instructions are not good. Finally. figured it out. The directions really need help. The carpet is great and easy to install with patience cutting. Overall it great. I would give it a 5+ if the directions were better

23 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a DYI kit in October 2024 I just…

Bought a DYI kit in October 2024 I just resently was able to take time to look at the product and the cut quality was poor at best. Instructions were sub standard and looked like they were translated from a foreign language to English and poorly done at best. The hardware sent was not correct for the type of assembly required. I did contact the owner about issue and was told he has a new project manager and he would speak to them with a solution. I gave it a couple days and sent a follow up email to the @infowheelsfeel which was not received because I was blocked by them and reported for "abuse" I would NOT recommend to anyone that they buy this product in the future. I would like to see them investigated to see if they are even in the country legally as well.

16 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am very disappointed

I am very disappointed - I see a mix of different reviews of this company and I have had the same run around. I still have not received my order or a shipping number even after being told it was picked up by UPS.. I will be reporting this company as fraudulent to my credit card company - If by miracle I get my order I will happily delete this post - but until then.. It is my duty as a consumer to report it so others do not go through the same thing.. especially when there are numerous others reporting the same thing on this post !

25 octobre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

This thing is awesome!

Very well made product, pleasantly suprised at how the fit was so easy and perfect. A definite for those looking into extra storage for camping!

17 octobre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Engagement.

Several things. First, they have a chat window. Manned by a real human being. Who answers real questions with real answers. This used to be table stakes but is a rarity these days. Very much appreciate the personal touch. Second, I have recently received my first purchase from them and it is a quality piece. Fits exactly as expected, does exactly what it's supposed to. No muss, no fuss, just does the thing. Installation was easy and it looks great.

11 octobre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

WheelsFeels customer service will lie to you.

I really tried to resolve this with the company directly, but at this point that is clearly not going to happen. Absolutely do not do business with this company. My order was delayed three times and I was given an inaccurate timeframe everytime I requested an update. I then received half of my order damaged, missing parts and missing instructions. The instructions were not available on their website or YouTube channel. I never received the second half of my order and have been trying to get refunded for that portion since Mid-August 2024. They have stated twice they will send a refund. The first, through PayPal, did not complete. The second was supposed to be received a week ago. Still nothing. Take your money to a more trustworthy company.

19 août 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Customer Service is Amazing…

I purchased a camping sleeping platform from Wheels and Feels nearly a year ago. It needed some repairs and without hesitation they went above and beyond to ensure I was satisfied. The customer service from the staff at Wheels and Feels is amazing.

8 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Product never arrived

I ordered the portable kitchen box on August 8th and as of Sept 24th I have not received my product. There’s no one to answers the call it goes to the answering machine which doesn’t specify the company’s name. Emails takes a few days to get back and each times Anton gave me the run around. Still waiting for my product bc I honestly don’t think they’ll refund me my $$ even if I request to cancel my order.
Please read all reviews and do all your research so you don’t end up like many of us here on the review.

6 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible company

Horrible company. Four days after showing them pictures of the broken crap they sent me and they still haven’t sent a return shipping label. The quality control is nonexistent. Multiple broken pieces, customer service won’t refund me or even send me a return shipping label, and it wouldn’t fit my Jeep anyway, because it’s manufactured incorrectly. Run fast and far from this company. Oh, and this has been almost two months since I ordered it.

4 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wheels & Feels

Réponse de Wheels & Feels

Dear Brian,
Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry to hear about the issues you've encountered.

While the package did have some minor cosmetic damage (scratches from rubbing parts), our usual practice is to resolve such matters by offering a discount, replacing the damaged part, or finding another suitable solution. We’re committed to addressing these issues in a way that favors the customer.

We also want to clarify that a return shipping label wasn’t requested by you. Instead, you mentioned difficulties with assembly and indicated that a return might be necessary. Upon receiving your photos, we noted that the assembly was being done incorrectly, so we aimed to assist you in resolving this.

Regrettably, you opened a dispute without allowing us time to respond or send a return label, which also resulted in the funds being reclaimed by the bank.

Our product has been successfully installed on Jeep 4XEs multiple times in our shop and by numerous satisfied customers. Assembly and installation typically take between 15-30 minutes.

As a small, local company, we are continuously working to improve our processes and strive to support our customers as best as we can. We appreciate your understanding and are always here to assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY FROM THIS COMPANY !!

STAY AWAY FROM THIS COMPANY !!! It looks good but the quality is horrible. It doesnt event fit. Customer service is inexistant. Waiting to get my money back.

8 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Wheels & Feels

Réponse de Wheels & Feels

Hi there! We couldn’t find any record of your order or refund request. It’s difficult to assist without an order number or further details. Please provide this information, and we’ll be happy to resolve any issues.

Noté 5 sur 5 étoiles

4runner 2.5" drawer system

I ordered the 2.5"drawer system for the Toyota 4runner (Denali model). I installed it this weekend and overall am very pleased. Shipping did take a while bc of a delay with the hurricane, but I was notified in advance and thankfully I was not in a hurry.

Unlike some of the reviews below, I had excellent customer service. Immediate responses when I interacted with them (even over Labor Day weekend during my install), and they even customized my unit for a special request. Installation took a bit longer than expected, but I deliberately took my time as I did not want to make any mistakes or split any of the wood. Package came similar to an IKEA product with all the pieces laying flat and sandwiched together in a large flat cardboard box.

I was able to do all building solo until it was time to load it into the back of the car, where 4 hands is preferred.

Overall I am very pleased with the finish product. Most (but not all) of the wood pieces were smooth finished. If there was one that was not, I just put that on the side no one would see once installed. My back floor is now completely flat for sleeping (and has bonus storage). Win-Win.

1 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If you want to get F’d

If you want to get F’d, order a cheap quarter inch plywood product from them, no instructions, parts missing, doesn’t fit the 2023 RAV4 it said it would. No call backs or emails. Beware!

4 août 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Terrible customer service

Edit: Make sure to read my dates, then double check the company's reply. They arranged for the replacement at the beginning of May. I didn't see it when I posted the review in August. The refund was issued in July without notifying me, but it didn't go through until after correspondence in September. I only saw action after my bad review, not when I reached out several times and they were not proactive when they knew my order would be delayed. Updated to 2 stars because I did get replacement and a refund. More information and pictures can be found by searching "XL Heavy-duty Tailgate table. No drilling!"

This company should not get your business. They do not make products with a decent turnaround time. When there are problems, they do not update the customer. Refunds and exchanges are difficult. Avoid.

March 10 - Ordered a tailgate table
March 31 - Shipped
April 11 - Delivered
April 12 - Opened package, took pictures of damage, installed table
April 27 - Used it for lunch and the wood snapped while gently closing it; contacted for help
May 1 - My repairs didn't work; requested replacement under warranty
May 13 - "We plan to ship a new table to you by the end of the week."
June 3 - I requested info (no reply)
June 10 - Again, requested help
June 12 - "... and will send you a replacement this Friday."
Followups throughout June and it's now August.

1 août 2024
Avis spontané
Logo de Wheels & Feels

Réponse de Wheels & Feels

Hi Tyler,

Thank you for your feedback. I’m truly sorry for the delays and frustrations you experienced with your tailgate table. We strive to ensure timely service and high-quality products, and it’s clear we missed the mark in your case.

When you reported the issue, we promptly arranged for a replacement under warranty. We also provided you with a full refund and sent a new table at absolutely no cost to you. While the replacement did have minor issues, we wanted to ensure that you received something extra, completely free of charge, to demonstrate our commitment to resolving the situation.

We appreciate your patience and feedback, which helps us improve. We’re dedicated to enhancing our customers’ experiences.

As a small local company, we work hard to improve our products based on feedback. After the issue with your table, we redesigned the product and reinforced its weak points. We genuinely appreciate your review, as it has helped us enhance our offerings. Thank you for your input - our new products will be even better!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus