Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I love Wrawp for my special meals when I want a healthy gluten free tortilla wrap with a slightly chewier texture. Low calorie and low fat choice. Perfect! Delivery was quick and easy.

Noté 5 sur 5 étoiles

Always a wonderful shopping experience all around! Not to mention how tasty and wholesome these amazing wrqwps are! Been addicted from my first bite many years ago!

Noté 5 sur 5 étoiles

Coconut jerky has totally won me over. They're surprisingly addictive. The texture is chewy, the flavor bold, and it leaves you feeling good. This is perfect for anyone watching their sugar intake. Ho... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed my order 8/1 and JUST received it YESTERDAY 9/10! I don't know what went wrong with your delivery service, but I hope it improves as the Wrawp size I prefer isn't available on Amazon so I mus... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de produits alimentaires

Écrit par l'entreprise

WrawP is a Los Angeles-based company that crafts and distributes 100% organic veggie and coconut wraps (flat-breads) and 100% organic pizza crusts. Our products are gluten-free, wheat-free, NON-GMO, not processed, and come in a variety of 100% organic flavors! Our wraps and pizza crusts are available for purchase online, in stores worldwide, and are used in cafes and restaurants. We invite you to taste the WrawP flavor and "WrawP" your body with love!


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

152 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(152)

9 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality!

I’ve tried several brands and hands down this is the best!

18 mai 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thanks for taking the time to leave this great review!!

Noté 2 sur 5 étoiles

Thin sheets with holes

Lately The sheets are very thin and with holes and they break in the center when folding into a wrap. They can't hold moisture and become soggy very quick within minutes.

30 avril 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Hello and sorry for your recent problem. We haven't had any other complaints and wish you would have contacted us directly. What product is this for?

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and reliable

Fairly Quick and reliable. Great customer service (considering it's a small company). Thank you!

6 avril 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thanks for taking the time to give us your review!

Noté 5 sur 5 étoiles

GREAT replacement for Tortillas!

This is a GREAT replacement for those of us who grew up on tortillas with every single meal! I eat ALOT of vegies and so for these wrawps to be available, is a fabulous substitute for us. Suggestion to Wrawp is that they advertise more in the Latino communities. :)

6 avril 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thanks for your review and suggestion! We're glad you like our product!

Noté 5 sur 5 étoiles

I love these Wrawps

I love these Wrawps. They are so good with veggies, sprouts and hummus. I eat daily!

6 avril 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thanks Brandy! We're glad you like our product!!

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is nonexistent

Customer service is nonexistent

My reply to your reply: my order was supposed to arrive in 3-5 days. It was placed on the 19th. Today is the 28th. It still isn't here. It's been saying it will arrive today for at least three days. Just says it will arrive by 8pm and never does. When I bring this to their attention, they just say it'll be delivered today. Again, the customer service is nonexistent. Their dismissive reply proves that. Honestly after seeing how they've replied to me and other customers I'll never buy from them again. These people don't deserve customers.

28 février 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Hello, I contacted you earlier today and your order is scheduled to arrive today. The President's holiday might have delayed the arrival of your order. You placed the order over the holidays. We working Monday through Thursday except major holidays. We processed and shipped your order same day. Lead time of 3-5 business days provided by the carrier company which you choose. We have no control of it. Since Covid all carriers experiencing some delays. So we sorry that you unhappy with your purchase Leadtime but as WrawP we did our best to process and ship out your order same day. Also we respond on your email right the way during our business hours. Thank you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very very slow shipping

Very very slow shipping, still have not arrived. I think I’ll order some other brand.
Is response to your reply below. It took almost 2 weeks to get my items. Save your money and shop elsewhere for a different company.

12 février 2022
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Sorry for the delay in you getting your order. Order was placed after hours on a Thursday and our office is closed Fri thru Sun so order shipped on Monday via UPS. It is scheduled to arrive tomorrow, Tuesday. We have no control over the amount of time orders are in transit and are sorry it's taking over a week for UPS to get the order to you.

Noté 5 sur 5 étoiles

These are excellent

These are excellent, especially the tomato pizza bread. I wish you could get them in the Whole Foods stores in Florida, particularly Sarasota, Estero and Naples. The shipping costs are very high. I bought a three pack from Amazon and it was stale so I would much rather buy direct from you or from the store.

7 décembre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thank you for the review! You can order directly from our website and get the freshest product. Also, on the website if you order a minimum of $75 the shipping is free. Please visit wrawp.com!

Noté 5 sur 5 étoiles

Wrawp customer recommends...

I have been enjoying all the Wrawp products for years now. They are delicious and very convenient to make a meal on the go. Highly recommend anyone to shop the site. You won't be disappointed.

12 novembre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thank you for your review!

Noté 5 sur 5 étoiles

I love this coconut wraps with…

I love this coconut wraps with spirulina. I do tacos, sweet crepes, quesadillas, sandwiches and sushi. Perfect for people like me that doesn’t eat wheat and sugar.
The order arrive very fast!

5 novembre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thank you for the great review and glad you love the wraps!
WrawP Foods

Noté 4 sur 5 étoiles

Great but quite expensive

I love wrawps coconut wraps! I have a lot of food allergies, and therefore I heavily depend on them as a source of nourishment. I eat one per day. The only reason I did not give five stars is because the price is so high. Paying a couple dollars per wrap is a lot of money! Especially when one eats them all the time. I'm grateful to this company for carrying this product!

3 novembre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thank you for your review! We have sales a couple of times a month on a variety of items. Follow us on Instagram or subscribe to receive emails on our website so you will see the sales and be able to take advantage of them. Thank you!

Noté 3 sur 5 étoiles

This was my second order over a month…

This was my second order over a month and a half and honestly, the veggie wraps this time were leathery and not fresher tasting as the first order was.

28 octobre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Sorry to hear you weren't completely satisfied with your order. We checked our records and the batch we sent you were recently made and not from an older batch. Thanks for letting us know.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great!

Great quality and so much cheaper than buying the smoothie packets!

23 octobre 2021
Noté 5 sur 5 étoiles

Great wraps and love the irregular packs...

I absolutely love the wraps especially the veggie life b/c I am on a Keto Green lifestyle... It's healthy, organic and tastes good. I feel good & eat without any guilt. The irregular packs are just as good and I don't see a big difference between these and the perfect cut wraps.. What more could you ask for! Thanx Wrawp for making life easy...

4 octobre 2021
Logo de Wrawp

Réponse de Wrawp

Thank you for your review. Glad that you're happy with our product!!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus