Ashbourne Membership Management Services Avis 

1 863
•
TrustScore 5 sur 5

4,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Emailed 2 days ago, of asking support with 12 month agreement which I have entered in May, and never thought that I would be supported by such a high manner and empathy, as my car broke down and then... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I needed help with an issue that I had this morning with my Membership and Direct Debit. I went on Live Chat and got connected to Zoe. Who was absolutely amazing, she made my process very smooth and s... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

No problem with signing up again, after being visiting friends abroad, a good gym with friendly staff who will help you with any issues. Customer service, Isobel very helpful also.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Came here to write a review about a lovely lady named Beverly. She helped me with extreme profession and speed. I was very happy with the service I was provided in rectifying a debit issue. What I did... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de fitness et nutrition
  2. aussi dans
  3. Pharmacie

Informations provenant de diverses sources externes

Direct debit collections, debt recovery, integrated software solutions and online digital marketing to attract new members for your gym or club.


Coordonnées de contact

4,9

Excellent

TrustScore 5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,9

Tous les avis

(1 863)

391 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

No problem with signing up again

No problem with signing up again, after being visiting friends abroad, a good gym with friendly staff who will help you with any issues.
Customer service, Isobel very helpful also.

24 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear John, thank you for taking the time to give us such a great 5 star review! Isobel was delighted to be able to help you. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Very prompt replies from Jessica

Very prompt replies from Jessica , very happy with the help I received

22 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Stephen, thank you for your super review! Jessica was happy to help, and your review is really appreciated. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Sophie !

I spoke to Sophie today, she was amazing ! I appreciate all the help you gave me especially with not having a great experience with the other agent I spoke to earlier

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear RL, thank you for taking the time to give us a 5 star review! Sophie was delighted to be able to help you. Best wishes, Ashbourne

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t use.

I tried to cancel my gym membership 2 weeks ago (it is £31.99) they have now taken that PLUS another 30. I’ve just tried to cancel 30 days prior to the next monthly payment and they’ve said another payment will come out and then it’ll be terminated. Don’t use

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Adam, we value all feedback whether it is good or not so good as long as it is fair. However, we’d like to clarify the circumstances based on the membership records and the terms of the agreement. When you joined your chosen gym, you agreed to their 30 day notice period for cancellations. Our records show that we did not receive a cancellation request from you two weeks ago. Your payment was due on 17/09/2026, and your bank advised us that you had cancelled your Direct Debit on 15/09/2026. Subsequently, the Direct Debit due on 17/09/2026 was returned unpaid.
We contacted you regarding the cancelled Direct Debit and returned payment but did not receive a response. The missed payment has since been paid, and your membership has now been cancelled with no further payments required. We hope that we have explained how the membership that you chose works and that in light of the above you will reconsider your unfair review. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Sophie was very helpful when directing…

Sophie was very helpful when directing me on how to reinstate my membership. Great customer service and support 😊👍

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Sam, thank you so much for taking time out of your day to leave us such an excellent review! Sophie was happy to help, and your review is really appreciated. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful

Helpful, fast, reliable. Just what every customer needs.

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Jack, thank you for your great review! We really appreciate the positive feedback. Please don’t hesitate to get in touch if you need us again. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and efficient

Sophie was really helpful. Got my issue sorted within 10 minutes!

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Miss Aimee, thank you so much for taking the time to give us such an amazing review! Sophie was delighted to be able to help you. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Got in touch with this company via… email

Got in touch with this company via email . A lady called Alisha got back to me, she was very helpful and chased my issue up and managed to rectify it in no time . Also she was very polite and this made me feel at ease throughout. Great customer service !

25 août 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Robyn, thank you so much for taking the time to write such a lovely review. We work hard to make sure members have a good customer experience and it’s so nice when someone lets us know they have. Alisha was pleased to help you, and we really appreciate the 5 stars! Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

I had an issue regarding my email…

I had an issue regarding my email address.
I had accidentally put a wrong letter in it so I couldn’t receive my digital gym pass.
Isobel from Ashbourne was brilliant and sorted my problem really quickly and was lovely

18 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Thank you for your excellent review! Isobel was delighted to be able to help you quickly and efficiently. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Emailed in the evening (out of hours)…

Emailed in the evening (out of hours) for a cancellation of my membership at a local gym. Sorted pretty much straightaway. Helpful and straightforward.

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Glen, thank you for your great review! We really appreciate the positive feedback. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service from Isobel she…

Great customer service from Isobel she replied within 12 hours and my query was dealt with straight away

18 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Mr Knox, thank you for taking the time to give us a 5 star review! Isobel was delighted to be able to address your query quickly and efficiently. Best wishes, Ashbourne

Noté 1 sur 5 étoiles

The company is absolutely awful

The company is absolutely awful. Their ability to manage the gym is horrendous & customer service is even worse.
Trap you into a contract and don’t let you out even when you can no longer access it.
You just get passed on to multiple different people but none of them actually help.

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Aimee, we value all feedback whether it is good or not so good as long as it is fair. However, we’d like to clarify the circumstances based on the membership records and the terms of the agreement. You joined your chosen gym on 19/01/2026 on a 12 month minimum term membership. On 22/07/2026, you contacted us requesting cancellation because you felt the gym was overcrowded. At that point, our records show that you had not attended the gym since April.
On 14/09/2026, you contacted us again requesting cancellation, this time advising that you had moved away. As set out in the terms and conditions agreed to when the membership was taken out, cancellation on relocation is permitted where the new address is more than 15 miles from the gym. You provided proof of your new address, which we reviewed, but the new address is 10.8 miles from the gym. We therefore explained that the relocation clause did not apply.
You subsequently raised a complaint on 14/09/2026. We explained the relevant terms of the agreement and also offered the option of transferring the membership to a family member or friend who is not currently a member.
For clarity, we do not own or run the gym. We are responsible for collecting payments in accordance with the membership agreements provided to us by the gym, and we are required to administer those agreements in line with the terms and conditions agreed at the time of joining. We can see you have 3 payments remaining under the agreed minimum term and your membership will be cancelled once your final payment has been received. All correspondence has been handled politely and with the intention of assisting you within the scope of the agreed terms. Given the above, we kindly ask that you reconsider your unfair review, as it does not reflect the service provided. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

5 stars

5 stars, emailed with a query and within 24hrs Isobel guided me and explained the process my opinion she smashed my query and for filled my request Superfast and super easy 👌 thankyou Isobel 😊

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

You are very welcome and thank you for your brilliant review! Isobel was delighted to be able to help resolve your query quickly and efficiently. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Great gym n very helpful

Great gym n very helpful

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Gilli, thank you for taking the time to give us a 5 star review! We really appreciate it. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good customer service

Very good customer service! Claire was really nice and sorted my problem very quick! Thank you!

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Thank you for giving us 5 stars! Claire was delighted to be able to deal with your problem quickly and efficiently. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Speaking to the representative Abbie…

Speaking to the representative Abbie she sorted all my queries and helped me set up my membership very helpful and friendly

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Martin, thank you for your kind and thoughtful feedback. We really appreciate you taking the time to share your experience, and Abbie was happy to help. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

I contacted Ashbourne Membership…

I contacted Ashbourne Membership Services to ask them to amend my Direct Debit payment.
The whole process was very straightforward, and Sophie was extremely helpful, professional, and efficient in dealing with my request.
Thank you, Sophie, for your excellent service. I'm very pleased with the help I received and would definitely recommend Ashbourne Membership Services.

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Jerry, thanks so much for sharing your experience with us, we really appreciate your feedback as we all work hard to support members when they contact us, Sophie was pleased to help, and we are delighted that you are another happy member! Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

I needed help with an issue that I had…

I needed help with an issue that I had this morning with my Membership and Direct Debit. I went on Live Chat and got connected to Zoe. Who was absolutely amazing, she made my process very smooth and she assisted me with my enquiry. I will definitely give her 5 stars, she did such an exceptional job.

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Tracy, thank you so much for taking the time to give us such an amazing review! Zoe was delighted to be able to help you quickly and efficiently. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Abbie was very quick to respond to my…

Abbie was very quick to respond to my email & my query was sorted & she also waived the late fee as a good will gesture so thank you

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Joanne, thank you for your fantastic review! Abbie was happy to help with your query. Best wishes, Ashbourne

Noté 5 sur 5 étoiles

Praise for Abbie!

Abbie was very helpful and direct in resolving my payment issue! I can't say enough about how helpful she was!

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Ashbourne Membership Management Services

Réponse de Ashbourne Membership Management Services

Dear Jordan, we really appreciate you taking the time to leave us a 5 star review! Abbie was happy to resolve your issue swiftly and effectively. Best wishes, Ashbourne

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus