Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Virkelig dårlig service og en skuffende oplevelse hos Boathouse. Vi var et selskab, hvor en af os er vegetar. Hun bestilte en pizza, der hed Ø'Duja, med følgende beskrivelse: Stracciatella - V... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk mad, stemning og service på Boathouse. Vi holdt konfirmationsfest for min datter på Boathouse. Knap 50 personer til mad, drikke og festlig stemning. Maden var fantastisk, vinen skøn og serv... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ubehagelig oplevelse. Søndag kl 1445 i flot solskin fik vi lyst til en go’ frokost og udså os Boathouse. Bemærk tidspunktet …. udenfor “rush your” = ingen kø. Ved seatingen blev vi - efter lidt v... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Vores barnebarns konfirmation blev holdt på Boat House. Det var helt igennem en fantastisk oplevelse. Super hjælpsom sødt personale. Køkkenet og kokken var utrolig imødekommende i fht særlige allergik... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

44 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Virkelig dårlig service og en skuffende…

Virkelig dårlig service og en skuffende oplevelse hos Boathouse.

Vi var et selskab, hvor en af os er vegetar. Hun bestilte en pizza, der hed Ø'Duja, med følgende beskrivelse:
Stracciatella - Vesterhavs-ost - kartofler - forårsløg - salvie - boghvede - citron.

Da hun ikke kendte til ordet Ø'Duja, antog hun, at pizzaen var vegetarisk, men det viste sig, at Ø'Duja var navnet på noget kød og ikke pizzaens navn. Da hun høfligt bad om en ny pizza uden Ø'Duja, fik hun at vide, at hun stadig skulle betale for den oprindelige pizza, fordi det ikke var deres problem, at hun ikke vidste, hvad ordet betød.

Det havde været så nemt for dem at rette op på situationen og vise lidt forståelse, men det valg tog de desværre ikke. En virkelig dårlig oplevelse, som kunne være blevet reddet med en smule god service.

27 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Virkelig ringe service - sløv betjening

Virkelig ringe service.
Havde inviteret min datter på brunch, og valgt Boathouse pga. fantastisk placering på kajen. Vi havde booket bord online, blev vist hen til hjørnebord med tændt varmelampe 😆 det var kl 12, og temp. var 27 gr. og solskin! Efter 5 min. med brændende bordplade og bestik, bad vi om de kunne slukke den. Det var ikke muligt, “fjernbetjeningen virkede ikke”. Kunne I tage stikket ud fra selve varmelampen?, spurgte jeg. “Det havde prøvet den anden dag, men personen havde oplevet stød”. “Den anden dag” tænkte jeg og spurgte; har I så ikke ringet efter en elektriker. Hun svarer flabet “obviously”! som i “..er du dum el hvad. Vi blev tilbudt anden plads,- ved et 6 mands bord, hvor der allerede sad andre. Vi takkede nej og spurgte til de mange andre frie borde der var,- “nej alt var booket”. Det var tydeligt at hun IKKE var interesseret i at give os en god oplevelse. Virkelig ubehagelig pige.
Alle tjenere er engelsktalene og tydeligvis optaget af mange andre ting, end gæsterne. Det er ikke et billigt sted, så jeg forventede god og opmærksom betjening - wauw en dårlig oplevelse! Maden var lækker, røreæggene lige “smattet” nok. En af retterne manglede. Fik efter lidt ordkløveri serveret “ekstra” avokado som hun sagde .. som jo ikke var ekstra eftersom den manglede i serveringen. Unødige diskussioner, som gjorde mig endnu mere frustreret. Brunchen som indeholder koldt mad også, blev bare sat under varmelampen, selvom vi lige havde talt 10 min. om det .. Virkelig uforskammet tjener! Pandekagerne måtte vi rykke 2 gange for. Da de endelig blev serveret, var se iskolde og af virkelig ringe kvalitet, vi skulle havde sat dem under varmelampeme måske 🤣 Vores drikkevarer (2 kaffe og en juice) blev ikke afregnet,- som kompensation. Ville meget hellere have haft nogle opmærksomme tjenere, og en høflig løsning orienteret betjening! Terrassen/resturanten var ikke engang fuld, masser af tomme borde, og slet ingen gæster indefor. Tør slet ikke tænke på at komme der en dag, hvor der er fuldt. Den opgave ville de aldrig magte.
Det bliver 1 stjerne for beliggenheden - sætter aldrig mine ben der igen.

7 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Service er horrible

Service er horrible! Wauw!
Måtte hente tjeneren 3 gange selvom vi var den eneste i restauranten. Køkkenet råber og larmer meget og personalet har mere travlt med at være sociale med hinanden end at passe deres gæster. Der var en ung og helt ny og usikker fyr der serverede for os, det var så synd at de andre bare lod ham alene på gulvet fordi de havde travlt med at holde privat selskab ude bagved.

25 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Aldrig mere

Min kone og jeg ville nyde en brunch/frokost på en lørdag formiddag. Vi tog på Boathouse, fordi vi længe har villet prøve det.
Vi ankom klokken 11:40, og fik at vide af en ikke smilende, kvindelige tjener at de kun har brunch. Først da jeg spurgte hvornår der åbnes for frokost, fik vi at vide at det åbner klokken 12:00 (om 20 minutter)
Tjeneren anviste os derefter det eneste bord der ikke var under parasol, og det havde lige dryppet. Min kone spurgte pænt om det ikke var muligt at få en anden plads? Det skal bemærkes, at kun 2 borde ud af 20 var optaget.
Den eneste anden mulighed var helt omme bag ved. Der var masser af firmandsborde. Men vores noget sure tjener erklærede, at "det er konceptet".
Så vi gik igen, og fik en dejlig frokost 5 minutter derfra. Med sød og venlig betjening.
På Boathouse kommer vi ikke igen!

24 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

GAMMELT TYGGEGUMMI

Ventede 35 minutter på nogle kopper Americano. Tjeneren stillede fadet med drikkelse på bordet og bad os selv finde ud af hvem der skulle have hvad.
Sukkeret til min Americano var klistret fast med GAMMELT TYGGEGUMMI?!?!?!
Føj!!

3 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Var til dinning week idag d.13.02.24

Var til dinning week idag d.13.02.24

Det tog utrolig lang tid før vi fik vores bord, da de kun har en tjener/vært da tager imod kunder, så omkring 15- 20 min før vi for vores bord.

Da er utrolig dårlig akustik i rummet, så svært at føre en samtale og høre fra tjener.

Velkomdrinks var ikke noget specielt.

Tjenerne var søde men en smule svære at få fat i.

Da var 2 vine ad libitum selv om vi har bestilt vin menu. Hvidvinen var desværre ikke os, og da vi skifte til den røde pinot noir var den første ikke god, men de næste var bedre. Vi endte med at købe en flaske Risling til deling sammen med det rødvin da var gratis

Er ked af at sige at Alt vores mad var desværre ret kedeligt... tartar var det eneste da var okey, som var meget standard.

Restauranten er hyggeligt indrettet og rene toiletter. Samt tjener var søde.

Vi kommer desværre ikke igen.

12 février 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Ok oplevelse, lettere skuffet.

Var på besøg igår d. 9.2.2024, vi havde bestilt bord til 2.

Først blev vi placeret på et bord for os selv oppe i hjørnet af restauranten, det var egentlig fint.

Da vi skulle til at bestille mad blev vi så rykket til et andet bord fordi tjenerne ikke havde styr på tingene.

Ved bordet stank der af gær, vi kunne ikke finde ud af hvor lugten kom fra indtil vi fandt ud af at den kom fra brødet som stod serveret på forhånd ved alle bordene.

Jeg spurgte tjeneren om dette var surdejsbrød idet det fremgik af menuen at det skulle være surdejsbrød. Dette bekræftede tjeneren at det var. Alle der har lavet eller spist rigtig surdejsbrød, ved at det IKKE skal lugte af gær og det STANK af gær.

Vi fik vores mad og var ok tilfredse.

Dog var fritterne helt bløde, springrolls’ne var bastante og smagte ringere en en gammel daloon som har ligget 1 år i fryseren.

Alt i alt en under gennemsnitlig oplevelse.

2 stjerner fordi at kalvetataren var god, ellers var vi nok endt på 1.

9 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Var på Boathouse igår med 8 andre…

Var på Boathouse igår med 8 andre venner.
Vi bestilte vores mad og efter 45 min spørg jeg om maden snart kommer.
De havde glemt os! Der går nu ydeligere 20 min og da vi får vores mad er den kold. Kolde burgere, halv færdige pomfritter og kødet var på ingen måde stegt ordentligt.
Jeg kommer der aldrig mere. Virkelig et dårligt sted med ringe mad. Snobbet personale.

3 février 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk konfirmation

Fantastisk mad, stemning og service på Boathouse. Vi holdt konfirmationsfest for min datter på Boathouse. Knap 50 personer til mad, drikke og festlig stemning. Maden var fantastisk, vinen skøn og servicen fra alle de ansatte var uovertruffen! De var ekstremt hjælpsomme. Alle gæster havde en super aften og vigtigst af alt havde konfirmandinden en drøm af en fest. Tusind tak for oplevelsen :)

6 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Forfærdelig oplevelse

Forfærdelig oplevelse. Vi(min mand og jeg) kommer ind for at få en plads udendørs. Der er masser af pladser både indendørs og udendørs. Ingen tjener ønsker at vi tager kontakt til dem, alle undgår øjenkontakt og ignorer os fuldstændig. Vi prøver at få kontakt til en masse tjener uden held. Da vi så efter at have stået der i hvad der føles som en evighed, fordi alle ignorerede os. Siger en tjener at vi skal gå, fordi de har lukket. På trods af der en masse gæster og de først lukker kl.01. Derudover siger han det er fordi der ingen kunder er. Igen var der en masse kunder både indenfor og udenfor. Vi bliver faktisk helt paff og vælger bare at gå uden at sige noget. Fordi vi ikke følte os velkommen og heller ville på en anden restaurant. Heldigvis ligger Nærvær lige overfor med den bedste service.

22 juillet 2023
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus